Tietääkö kukaan mikä koulutustausta tuolla fitness-naisella on? Onko hän esim. liikunnanopettaja tai vastaava, vai pohjautuvatko hänen vinkkinsä omaan kokemukseensa harjoittelusta ja ravitsemuksesta?
Kaverini väitti, että kyseinen nainen ei olisi edes ylioppilas, mutta se tuntuu minusta aika uskomattomalta. Siis että jakelee terveysneuvoja ihan peruskoulu -pohjalta.
Else Lautala
16
4154
Vastaukset
- nallekarkki-
Ihan hyväkuntoiselta ja terveeltä naiselta näyttää. Miksi ei voisi jakaa neuvoja?
Ja mitä merkitystä sillä olisi vaikka olisikin ylioppilas tai liikunnanopettaja ne kun ei ihmisestä päteävämpää ohjaajaa noissa asioissa tee tai mitään pätevyyttä anna muutenkaan??- Salin valtiatar
Else on käynyt ulkoliikunta/opaskursseja, ja hän on hankkinut ylioppilaslakin. Else on myös saanut Taipumattomat ry:ltä (telinevoimisteluryhmä) ohjaajakoulutuksen.
Ei siis jakele neuvoja peruskoulupohjalta. - lol....?
Salin valtiatar kirjoitti:
Else on käynyt ulkoliikunta/opaskursseja, ja hän on hankkinut ylioppilaslakin. Else on myös saanut Taipumattomat ry:ltä (telinevoimisteluryhmä) ohjaajakoulutuksen.
Ei siis jakele neuvoja peruskoulupohjalta.minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?
- Salin valtiatar
lol....? kirjoitti:
minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?
Ei minkäänlaista. Mutta ap viestissä väitettiin, että Else ei olisi suorittanut yo-tutkintoa ollenkaan. Se väittämä on virheellinen. Kuten sekin, ettei Elsellä olisi minkäänlaista liikunta-alan koulutusta.
- ilman...
lol....? kirjoitti:
minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?
valmentajan papereita voi valmentaa muita jopa maailman huipulle.Näin käy aina sillon tällön.Itse olen valmentanut suomen mestaruuksiin,ja toivon mukaan kun ikää tulee valmennettaville lisää niin maailmanhuipulle.Eikä mulla ole valmentajan eikä ravintogurun papereita...
- sasasasa
ilman... kirjoitti:
valmentajan papereita voi valmentaa muita jopa maailman huipulle.Näin käy aina sillon tällön.Itse olen valmentanut suomen mestaruuksiin,ja toivon mukaan kun ikää tulee valmennettaville lisää niin maailmanhuipulle.Eikä mulla ole valmentajan eikä ravintogurun papereita...
lahjakkuus? jumalan lahja maailmalle? mikä laji? pingis?
- Jumalan lahja
sasasasa kirjoitti:
lahjakkuus? jumalan lahja maailmalle? mikä laji? pingis?
kuinka osuitkaan oikeaan! Heh heh.ja sinä taas Luuseri! Ähäskutti!
- vanhassa bodaus
lehessä, hän taisi silloin toimia eräoppaana
- eräopas.
Kaikuu jo kauas että elät puutteessa,mee runkulle!
- johnnyy1
Upee nainen kaikenkaikkiaan.. :)
- hggj
En tiennytkään että nykyään ylioppilastutkinto pätevöittää fitness-
ohjaajaksi. Eiköhän hän ole menestynyt lajissaan jo ihan tarpeeksi tietääkseen mistä puhuu vitun ääliö. - kurpitsa0
Nykyisin tarvitaan ylioppilaslakki, jotta voi antaa opastusta ravinnosta....hmm eipä minulle lukiossa ole ravitsemusta opetettu. ..Hah, hah, haa
- Anonyymi
Ei sitä tarte kun isot rinnat ja muodokkaan persauksen,niin johan alkaa heppi nousemaan...
- Anonyymi
3ls3 on tietoinen että miehet kyttää hänen top1 peppuaan...onhan siinä katseltavaa mutta taita vain oma herra saada koskea
- Anonyymi
Komia on nainen. On on.
- Anonyymi
kauniita naiset on komioita on vain pohojalaiset rontit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764