Else Lautala

??

Tietääkö kukaan mikä koulutustausta tuolla fitness-naisella on? Onko hän esim. liikunnanopettaja tai vastaava, vai pohjautuvatko hänen vinkkinsä omaan kokemukseensa harjoittelusta ja ravitsemuksesta?

Kaverini väitti, että kyseinen nainen ei olisi edes ylioppilas, mutta se tuntuu minusta aika uskomattomalta. Siis että jakelee terveysneuvoja ihan peruskoulu -pohjalta.

16

3727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallekarkki-

      Ihan hyväkuntoiselta ja terveeltä naiselta näyttää. Miksi ei voisi jakaa neuvoja?

      Ja mitä merkitystä sillä olisi vaikka olisikin ylioppilas tai liikunnanopettaja ne kun ei ihmisestä päteävämpää ohjaajaa noissa asioissa tee tai mitään pätevyyttä anna muutenkaan??

      • Salin valtiatar

        Else on käynyt ulkoliikunta/opaskursseja, ja hän on hankkinut ylioppilaslakin. Else on myös saanut Taipumattomat ry:ltä (telinevoimisteluryhmä) ohjaajakoulutuksen.

        Ei siis jakele neuvoja peruskoulupohjalta.


      • lol....?
        Salin valtiatar kirjoitti:

        Else on käynyt ulkoliikunta/opaskursseja, ja hän on hankkinut ylioppilaslakin. Else on myös saanut Taipumattomat ry:ltä (telinevoimisteluryhmä) ohjaajakoulutuksen.

        Ei siis jakele neuvoja peruskoulupohjalta.

        minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?


      • Salin valtiatar
        lol....? kirjoitti:

        minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?

        Ei minkäänlaista. Mutta ap viestissä väitettiin, että Else ei olisi suorittanut yo-tutkintoa ollenkaan. Se väittämä on virheellinen. Kuten sekin, ettei Elsellä olisi minkäänlaista liikunta-alan koulutusta.


      • ilman...
        lol....? kirjoitti:

        minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?

        valmentajan papereita voi valmentaa muita jopa maailman huipulle.Näin käy aina sillon tällön.Itse olen valmentanut suomen mestaruuksiin,ja toivon mukaan kun ikää tulee valmennettaville lisää niin maailmanhuipulle.Eikä mulla ole valmentajan eikä ravintogurun papereita...


      • sasasasa
        ilman... kirjoitti:

        valmentajan papereita voi valmentaa muita jopa maailman huipulle.Näin käy aina sillon tällön.Itse olen valmentanut suomen mestaruuksiin,ja toivon mukaan kun ikää tulee valmennettaville lisää niin maailmanhuipulle.Eikä mulla ole valmentajan eikä ravintogurun papereita...

        lahjakkuus? jumalan lahja maailmalle? mikä laji? pingis?


      • Jumalan lahja
        sasasasa kirjoitti:

        lahjakkuus? jumalan lahja maailmalle? mikä laji? pingis?

        kuinka osuitkaan oikeaan! Heh heh.ja sinä taas Luuseri! Ähäskutti!


    • vanhassa bodaus

      lehessä, hän taisi silloin toimia eräoppaana

      • eräopas.

        Kaikuu jo kauas että elät puutteessa,mee runkulle!


    • johnnyy1

      Upee nainen kaikenkaikkiaan.. :)

    • hggj

      En tiennytkään että nykyään ylioppilastutkinto pätevöittää fitness-
      ohjaajaksi. Eiköhän hän ole menestynyt lajissaan jo ihan tarpeeksi tietääkseen mistä puhuu vitun ääliö.

    • kurpitsa0

      Nykyisin tarvitaan ylioppilaslakki, jotta voi antaa opastusta ravinnosta....hmm eipä minulle lukiossa ole ravitsemusta opetettu. ..Hah, hah, haa

    • Anonyymi

      Ei sitä tarte kun isot rinnat ja muodokkaan persauksen,niin johan alkaa heppi nousemaan...

    • Anonyymi

      3ls3 on tietoinen että miehet kyttää hänen top1 peppuaan...onhan siinä katseltavaa mutta taita vain oma herra saada koskea

      • Anonyymi

        Komia on nainen. On on.


    • Anonyymi

      kauniita naiset on komioita on vain pohojalaiset rontit...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe