Onkos kukaan hankkinut ja testannut speedo aquabeat mp3 soitinta. Aika huonosti löytyy arvosteluja...
Lähinnä kiinnostaisi tietää, että kuuleeko musiikkia sieltä kaiken polskuttelun ja kupien takaa. Lähinnä vapaauintia uiskentelen.
Ja toinen kysymys, että pysyvätkö kuulokkeet päässä hyvin?
Speedo Aquabeat
6
1709
Vastaukset
- -
Itellä on tuo Diel Aqua vedenkestävä Mp3 soitin. Eli siis toistaiseksi varmasti halvin mahdollinen vettä kestävä mp3 soitin.
Soitin on kestänyt itsessään hyvin jopa saunassa käyntiä, mutta kuulokkeet on välillä hankalat. Eivät tahdo pysyä päässä rivakasti uidessa ja johto on välillä käsivetojen tiellä. Siksi olenkin jättänyt laitteen pois uinti harrastuksesta ja käytän sitä lenkeillä jolloin hikoilu ei ainakaan riko laitetta.
Jossain vesipolkemisessa tuo laite olisi varmaan omiaan, mutta ei se oikeen nopeeseen uintiin sovellu.
Varmasti tuo Speedon laite on laadukkaampi, mutta silti tuo kuuloke ongelma ainakin vaivaa minua. - Harrastelijauimari
Speedo Aquabeatin kuulokkeet eivät pysy paria metriä pidempään korvissa. Mukana tuli eri kokoisia kumisia sovittimia mutta eivät pysy kunnolla korvassa.
- -
Oon huomannu että jos on korvavaikkua korvassa ja sitten tunkee ne kumitulpat syvälle niin se vaikku vähän pitää niitä paremmin korvassa, mutta ei sen takia viittis korvia likaisenakaan pitää. Ällöttävää.. =)
- ääntä vedessä
- kirjoitti:
Oon huomannu että jos on korvavaikkua korvassa ja sitten tunkee ne kumitulpat syvälle niin se vaikku vähän pitää niitä paremmin korvassa, mutta ei sen takia viittis korvia likaisenakaan pitää. Ällöttävää.. =)
Itse olen harrastanut "vesimusiikkia" nyt kolmatta vuotta. Tuon maahan vesitiivistä "soitinpussia" (sopii kaikille mp3-soittimille, vesitiivis
- pekka855
Pysyykö kuulokkeet kuitenkin normaali käytössä, esim: lenkillä, salilla, hyvin paikallaan?
- --..--
Tollaset korvakäytävään tungettavat kuulokkeet pysyy hyvin päässä. Uidessa pitää tosiaan tunkea ne kunnolla korviin ja silti tahtovat irtoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857