Tämän syksyn muodikkaimmat naisten kengät ovat maiharit sekä reisisaappaat. Onneksi minulta löytyy jo nuo maiharit, vielä on reisisaappaat hakusessa. En halua mitään pornokauppojen muovisaappaita älyvapailla koroilla vaan laadukkaat reisisaappaat joita voisi pitää minimekon kanssa (joko legginsit tai sukkikset alla).
Maiharit - syksyn must!
16
1862
Vastaukset
- Kenkävarasto
Hitsi, kun tuli heitettyä vanhat ruskeat viilukorkomaiharit pois. Olihan ne kyllä jo aika kuluneet ja suutarikin oli ystävällisesti 12 vuotta vanhoja kenkiäni korjaillut, mutta, mutta nyt ne olisivat sitten taas muodissa.
Viime kevään Halosen alennusmyynnistä sitävastoin löytyi mielestäni ihän asialliset reisisaappaat. Saappaani ovat kotimaista Janitan mallistoa ja niissä on asiallinen leikkaus. Korkoa on vain 4.5 cm. Vaihtoehtona olisi ollut myös korkeampi korko, mutta itseäni miellytti käyttömukavuuden vuoksi tuo matalampi malli. Omat kokemukseni kotimaisesta saappasta ovat olleet yllättävän hyvät.
Ai niin. mistähän sitten ne maiharit löytyisi?- Viininpunaiset 8 reikäset
Itselläni on Dr Martenssit ja ovat kestäneet. Parhaat maiharikaupat Helsingissä tänä päivänä Kampin yläkerta( Martenssit), KenkäMarski (Martenssit ja muita halpoja) ja Varusteleka( halpoja).
- Kenkävarasto
Viininpunaiset 8 reikäset kirjoitti:
Itselläni on Dr Martenssit ja ovat kestäneet. Parhaat maiharikaupat Helsingissä tänä päivänä Kampin yläkerta( Martenssit), KenkäMarski (Martenssit ja muita halpoja) ja Varusteleka( halpoja).
No joo. KenkäMarskistahan ne maiharit sitten löytyivät. Ovat varmaan samanlaiset 8 reikäiset Dr Martenssit, mutta väri on musta. Perjantaina otin koekäyttöön ja täytyy sanoa, että en kadu ostosta. Vähän ovat vielä uutukaisen tuntuiset ennenkun mukautuvat jalkoihini, mutta siistit ja hyvännäköiset kengät kuitenkin tuli ostettua.
- FrozenCorpse
Maiharit on kyllä kätevät, mutta ei muualla kuin työmailla, jossa kengän pitää olla tukeva, pitävä, teräskärkinen ja kestävä.
- aina kätevää
ei voi mitään. Maihareilla on silti hyvä kävellä pitkiäkin matkoja ja pohjissa on hyvä pito talven liukkaille. Yleensä vielä maihareiden lesti on niin tilava, että sisään mahtuu paksumpi villasukka ja varpaat pysyvät lämpiminä. Naisten muotimaiharit ovat vähän eri asia kuin rakennustyöläisten turvakengät joten naisten muotimaihareissa on harvemmin teräskärjet.
- Harkiten hankittua
aina kätevää kirjoitti:
ei voi mitään. Maihareilla on silti hyvä kävellä pitkiäkin matkoja ja pohjissa on hyvä pito talven liukkaille. Yleensä vielä maihareiden lesti on niin tilava, että sisään mahtuu paksumpi villasukka ja varpaat pysyvät lämpiminä. Naisten muotimaiharit ovat vähän eri asia kuin rakennustyöläisten turvakengät joten naisten muotimaihareissa on harvemmin teräskärjet.
Niin tosiaan. Näppärät kengät voivat tuoda käyttäjälleen mukavuutta ja viihtyvyyttä. Kengät voivat olla kuitenkin kauniita ja jopa korostaa käyttäjänsä naisellisuutta. Naisten kenkiin onkin haettu ideoita monesta eri kenkien käyttökohteesta ja muokattu niitä sitten kulloisenkin muodin mukaan. Urheilumailmasta on napattu punaiset tekstiili nyörisaappaat, moottoriurheilusta motoristi saappaan malli, sotateollisuudesta maihinnoususaappaat. Toki on vielä liuta puhtaasti naisten jalkineita kävelykengästä saappaasees.
- Kyllä,.
Harkiten hankittua kirjoitti:
Niin tosiaan. Näppärät kengät voivat tuoda käyttäjälleen mukavuutta ja viihtyvyyttä. Kengät voivat olla kuitenkin kauniita ja jopa korostaa käyttäjänsä naisellisuutta. Naisten kenkiin onkin haettu ideoita monesta eri kenkien käyttökohteesta ja muokattu niitä sitten kulloisenkin muodin mukaan. Urheilumailmasta on napattu punaiset tekstiili nyörisaappaat, moottoriurheilusta motoristi saappaan malli, sotateollisuudesta maihinnoususaappaat. Toki on vielä liuta puhtaasti naisten jalkineita kävelykengästä saappaasees.
Maiharit on hyvin monikäyttöiset,ainut on kun pohjat kerää kiviä niin on joskus sisätiloissa varottava,aina kun ei viitsi riisuu..
- Naistenkenkiä
Kyllä,. kirjoitti:
Maiharit on hyvin monikäyttöiset,ainut on kun pohjat kerää kiviä niin on joskus sisätiloissa varottava,aina kun ei viitsi riisuu..
Aika hauska mainos tuossa ruudun alalaidassa. (Varusteleka) Käsittääkseni tämä keskustelu liittyy kuitenkin aika tiiviisti naisten muotiin ja naisten muotikenkiin saappaista ja naistenmuoti maihareista kun kerran on ollut puhe. En minä kyllä kehtaisi lompsia moisissa sotilaan ronttosissa...
- TIETENKIN
No, työmailla mun mies käyttää kyllä Sievin turvasaappaita joissa on naulaanastumis suoja. Maiharit ukollaini on ollut viimeksi kait armeijassa. Sitävastoin mun 8 reikäiset Dr Martenseneista on pohjat irti.
- nps
TIETENKIN kirjoitti:
No, työmailla mun mies käyttää kyllä Sievin turvasaappaita joissa on naulaanastumis suoja. Maiharit ukollaini on ollut viimeksi kait armeijassa. Sitävastoin mun 8 reikäiset Dr Martenseneista on pohjat irti.
Doc Martenssit ovat vuodesta 2003 lähtien olleet "Made in China" eivätkä ne samalla tavalla kestä kuin vanhanajan Docit jotka on valmistettu briteissä NPS:n tehtaalla.
Hanki NPS:n maiharit (esim. garagelandista), niistä ei pohja irtoa ikinä ja muutenkin kestävät vaikka loppuelämän, jos niitä lankkaa ja hoitaa säännöllisesti ettei nahka pääse vuosien myötä kuivumaan liikaa ja halkeilemaan. - lopkjio
nps kirjoitti:
Doc Martenssit ovat vuodesta 2003 lähtien olleet "Made in China" eivätkä ne samalla tavalla kestä kuin vanhanajan Docit jotka on valmistettu briteissä NPS:n tehtaalla.
Hanki NPS:n maiharit (esim. garagelandista), niistä ei pohja irtoa ikinä ja muutenkin kestävät vaikka loppuelämän, jos niitä lankkaa ja hoitaa säännöllisesti ettei nahka pääse vuosien myötä kuivumaan liikaa ja halkeilemaan.Kuka haluaa käyttää koko elämänsä samoja kenkiä?:D
- dumbuare
lopkjio kirjoitti:
Kuka haluaa käyttää koko elämänsä samoja kenkiä?:D
kestävät VAIKKA loppuelämän. lue hyvä ihminen. tuossa luultavasti viitattiin siihen että kengät on niin hyvälaatuiset että kestää enemmän ku kaks viikkoo..
- Sain lahjaksi
Mulla oli aiemmin stokkalta ostetut ruskeat maiharit, mutta hajosivat viime talvena. Nyt sain tällaiset: http://www.superupeena.fi/index.php?route=product/product&path=39&product_id=456 ja ovat mielestäni tosi kivat. Tykkään vähän tyttömäisemmistä maihareista. Ovat tosi hyvät jalassa ja lämpimät, käyttäny koko syksyn jo. Reisisaapapita ei ole kun eivät sovi tyyliini
- maihariiit
nätit on mut ei niin maiharit kuvatekstistä riippumatta.. tässä mun maiharit jota käytän täl hetel :http://www.google.fi/imgres?q=maiharit&hl=fi&biw=1392&bih=845&gbv=2&tbm=isch&tbnid=aQzNudYBiIP7NM:&imgrefurl=http://thisdaywestyle.blogspot.com/2011_01_01_archive.html&docid=SiRZkuxqzzwx4M&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_J1aGs93GDbI/TTFrCVJzVEI/AAAAAAAAAHU/GQt6vLqy8x4/s1600/maiharit2.jpg&w=1200&h=1600&ei=iQbdTsHtOsrN4QTP-ZHFCw&zoom=1&iact=hc&vpx=178&vpy=465&dur=2000&hovh=259&hovw=194&tx=142&ty=197&sig=116633438238217629152&page=7&tbnh=147&tbnw=110&start=171&ndsp=28&ved=1t:429,r:0,s:171
- maihariiit
maihariiit kirjoitti:
nätit on mut ei niin maiharit kuvatekstistä riippumatta.. tässä mun maiharit jota käytän täl hetel :http://www.google.fi/imgres?q=maiharit&hl=fi&biw=1392&bih=845&gbv=2&tbm=isch&tbnid=aQzNudYBiIP7NM:&imgrefurl=http://thisdaywestyle.blogspot.com/2011_01_01_archive.html&docid=SiRZkuxqzzwx4M&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_J1aGs93GDbI/TTFrCVJzVEI/AAAAAAAAAHU/GQt6vLqy8x4/s1600/maiharit2.jpg&w=1200&h=1600&ei=iQbdTsHtOsrN4QTP-ZHFCw&zoom=1&iact=hc&vpx=178&vpy=465&dur=2000&hovh=259&hovw=194&tx=142&ty=197&sig=116633438238217629152&page=7&tbnh=147&tbnw=110&start=171&ndsp=28&ved=1t:429,r:0,s:171
- hihihihii:)))
maihariiit kirjoitti:
hihii kokokuva löyty viel tos näkyy selvemmin nyt lopetan tän hairiköinnin:)) http://thisdaywestyle.blogspot.com/2011_01_01_archive.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416