Onko väärin pitää tämmöstä yhdistelmää?
Kauluspaita+huppari?
6
3744
Vastaukset
- no kuvittele nyt
Ei helvetti oot ala arvonen jos ees kuvittelet jotain tommosta, vitun fruide.
Siis jos diggailet pitää kauluspaitaa ja hupparii niin miksi EI? Saatta mielestäni sopia jopa hyvin jos oikeet värit, ite pitäisin mielummin t-paitaa ja sit kaulus/flaneeli päälle. - Miiiii
Pikeen kanssa voi olla ihan siedettävä joissan tapauksista, mutta yleisesti ottaen en suosittele kauluspaitaa ja hupparia. Huppu kaulus on liikaa. Ehkä sitä voi kerran käyttää, jos vaikka muut t-paidat on pesussa, mutta ei muuten.
- Relailijaz
http://www.youtube.com/watch?v=i9ekSZTAhsU&feature=related
Toiki tyyppi pitää tos videol ja iha hyvännäkönen yhistelmähän tuo on!- Varaaajassa käynyt
Yep, mä rupeen myös käyttää tollee vaatteit!
- Kunnanmeininki
Kyl hyvin voi mun mielest pitää tol yhistelmäl! Ihan tyylikäst oikeestaa!
- Anonyymi
Tää on kyl vanha keskustelu, mut pakko sanoo et toimii... Tuli kaupas vastaan tällä tapaus ja sil ainakin näytti hyvältä.
Tv. Tyttö joka salaa katseli ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969