SALLA HERÄÄ HENKIIN

ASDadssdasads

SALLA HERÄÄ HENKIIN KATOIN EILEN TÄMÄNPÄIVÄN JAKSON SIINÄ LOPUSSA ISMO SUUTELEE SALLAA NIIN SALLA ALKAA MAISKUTTELEEN SUUTA TMS. JA ISMO MELKEE SAA SYDÄRIN SIT SE LOPPUU VITTUJEN VITTU SALLA ON IHAN VITUN ÄRSYTTÄVÄ LÄSKI EIKÄ SE EDES OSAA NÄYTELLÄ OIS NYT VAAN KUOLLU!!!!

9

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisin ja herttaisin

      näyttelijä / näyttelijätär Salatut Elämät sarjassa. Sallalla on oikeudenmukainen rooli ja Salla ( Hanna Karjalainen) toteuttaa roolinsa hienosti ja todellisella ammattitaidolla. Sallalla on lisäksi "suuri" , avara ja romanttinen sydän ja Salla on aina ulkonäöllisesti siisti ja tyylikäs. Salla on persoona, josta jokaisen kuuluisi oikeassakin elämässä ottaa oppia.

      Kaikki kunnia Sallalle ja ihanaa että olet yhä sarjassa mukana ! Hanna Karjalainen, olet pirteä ja iloinen ihminen, huipputaitava näyttelijä, sinut pitäisi palkita stipendillä näyttelijäntyöstäsi. Olethan ilonamme vielä kauan ......

      Ja sinulle täti, joka mollasit Sallaa, opettele katsomaan Salattuja Elämiä paremmin.

      Ystävällisin terveisin:

      Virpi

      • ASDasdadsdsaads

        tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )


      • tyttö.
        ASDasdadsdsaads kirjoitti:

        tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )

        "tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )"

        no onko olemassa sarjaa jossa ei kohdata samanlaisia asioita...ihan sama asia kun joku vaikkapa valittaa jostai biisistä jos on vaikka toinen samanniminen biisi nii heti siitä alkaa kauhee valitus sama juttu tässäkin
        eiköhän kaikissa sarjoissa ole noita asioita...vähän vaikeeta on keksii erilaisia aiheita.


      • yhtä huonoja
        tyttö. kirjoitti:

        "tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )"

        no onko olemassa sarjaa jossa ei kohdata samanlaisia asioita...ihan sama asia kun joku vaikkapa valittaa jostai biisistä jos on vaikka toinen samanniminen biisi nii heti siitä alkaa kauhee valitus sama juttu tässäkin
        eiköhän kaikissa sarjoissa ole noita asioita...vähän vaikeeta on keksii erilaisia aiheita.

        ei niistä saa näyttelijöitä tekemälläkään


      • Emmaahh
        yhtä huonoja kirjoitti:

        ei niistä saa näyttelijöitä tekemälläkään

        No mene itse näyttelemään johonkin.Luuletko pärjääväs paremmin?

        Ei he olisi sarjaan päässet mukaan jos heillä ei ole kykyjä,näytteleminen on vaikeaa,itse kun näyttelen näytelmäkerhoissa ei se mitään helppoa ole,vaan aika haastavaa ja vaikeaa.


        T:Emma


      • Kaysuli
        Emmaahh kirjoitti:

        No mene itse näyttelemään johonkin.Luuletko pärjääväs paremmin?

        Ei he olisi sarjaan päässet mukaan jos heillä ei ole kykyjä,näytteleminen on vaikeaa,itse kun näyttelen näytelmäkerhoissa ei se mitään helppoa ole,vaan aika haastavaa ja vaikeaa.


        T:Emma

        Hyvä Emmaahh:)
        Oikeassa olet.Osaisitteko itse näytellä paremmin?


      • Uolevi H
        Emmaahh kirjoitti:

        No mene itse näyttelemään johonkin.Luuletko pärjääväs paremmin?

        Ei he olisi sarjaan päässet mukaan jos heillä ei ole kykyjä,näytteleminen on vaikeaa,itse kun näyttelen näytelmäkerhoissa ei se mitään helppoa ole,vaan aika haastavaa ja vaikeaa.


        T:Emma

        Emma näyttelee edesmennyttä Kristo Päivistä. Emmasta, kun ei tiedä mikä hän on miehiään. Miehiään siis kirjaimellisesti ;)

        On päässyt nuoruusvuosina sattumat soppaan.


      • "Salla on kaikkien aikojen paras näyttelijä / näyttelijätär Salatut Elämät sarjassa"

        Olen samaa mieltä, mutta

        Miksi se henkiinherääminen oli niin tylsä. Salla heräsi "kuolleista" , kaikki olivat iloisia, loppu. Tuostahan olisivat käsikirjoittajat saaneet vaikka mitä aikaan. Esim. Isabella olisi mennyt sairaalaan katsomaan Jarkkoa ja löytänyt Sallan (jota luulee kuolleeksi) tämän luota, pelästynyt henkihieveriin ja juossut kirkuen pakoon. Tai jotain vastaavaa.


      • Emmaahh
        Uolevi H kirjoitti:

        Emma näyttelee edesmennyttä Kristo Päivistä. Emmasta, kun ei tiedä mikä hän on miehiään. Miehiään siis kirjaimellisesti ;)

        On päässyt nuoruusvuosina sattumat soppaan.

        Anteeksi vain mutta olen 17-vuotias tyttö.Ja Kristo Päivistä näytteli Tomi Salmela!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe