HUOPIKKAAT!

tahtoo :/

Haluan pakkaskeleille (jos nyt suomessakaan enää sellaisia on) huopikkaat, mistä niitä saa?

Lahtisen huopikastehtaan nettikauppa ei toimi, enkä asu tehtaan lähistöllä.

13

3776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saklla

      tillaa esim. vagabondilta. Mie ainnaski tillaan sielt miun kaikki kengät. Voit laittaa google hakkuu että muotikengät nii varmmasti löyttyy ! ;)

      • ,,,

        ..varsinki näin kesäkelille :D Mutta siis tietääkö kukaan huopikkaiden käyttäjä että onko huopatossut yleensä normaalia reilumman kokoisia vai pienempiä, eli kannattaisiko 39-kokoisen hommata 38 vai 40 vai onko 39 sopiva..? Noin niinku yleispätevästi..

        Oon haaveillut huopikkaista ja löysin yhdestä nettikaupasta sellaiset tarjouksessa, voisin tilata ensi talveksi jos tietäisin miten reiluja yleensä ovat...


      • huopahöyhen
        ,,, kirjoitti:

        ..varsinki näin kesäkelille :D Mutta siis tietääkö kukaan huopikkaiden käyttäjä että onko huopatossut yleensä normaalia reilumman kokoisia vai pienempiä, eli kannattaisiko 39-kokoisen hommata 38 vai 40 vai onko 39 sopiva..? Noin niinku yleispätevästi..

        Oon haaveillut huopikkaista ja löysin yhdestä nettikaupasta sellaiset tarjouksessa, voisin tilata ensi talveksi jos tietäisin miten reiluja yleensä ovat...

        Itse ostin viime talvena pakkasille huopikkaat ja voi että oli ihanat. Untuvatakki ja huopikkaat ja pakkanen ei purrut sitten mistään :)
        Soitin tehtaanmyymälään ja kysyin jälleenmyyjiä Helsingista (olisivat sieltä lähettäneet postissa myös) mutta tahdoin sovittaa ensin. Helsingissä myy ainakin kankurintupa ja kenkämarski. Kenkämarski on laittanut katetta vähän lisää hintoihin kyllä. Itsellä on jalka 37 joskus 38. ostin 37 ja sopivat ovat. Varottelevat kutistumisesta mutta itsellä ei näin käynyt. Ostakaa max 1 koko isompi kun oma jalka.


      • ,,,
        huopahöyhen kirjoitti:

        Itse ostin viime talvena pakkasille huopikkaat ja voi että oli ihanat. Untuvatakki ja huopikkaat ja pakkanen ei purrut sitten mistään :)
        Soitin tehtaanmyymälään ja kysyin jälleenmyyjiä Helsingista (olisivat sieltä lähettäneet postissa myös) mutta tahdoin sovittaa ensin. Helsingissä myy ainakin kankurintupa ja kenkämarski. Kenkämarski on laittanut katetta vähän lisää hintoihin kyllä. Itsellä on jalka 37 joskus 38. ostin 37 ja sopivat ovat. Varottelevat kutistumisesta mutta itsellä ei näin käynyt. Ostakaa max 1 koko isompi kun oma jalka.

        Huippua kun en uskonut kenenkään vastaavan koko kysymykseen kesäkuussa ja silti vastattiin :D

        Mutta tilasin siis suloset huopatöppöseni, koossa 39 niinkuin jalkanikin. Ovat aika leveät eli lenksuvat kyllä kävellessä mutta en silti vaihda pienempiin, viluvarpaalle hyvä olla sukkavaraa :D Ja luultavasti muotoutuvat ja minullekin sanottiin että kutistuvat vähän. Ihanat! 


      • ostaisin myös
        ,,, kirjoitti:

        Huippua kun en uskonut kenenkään vastaavan koko kysymykseen kesäkuussa ja silti vastattiin :D

        Mutta tilasin siis suloset huopatöppöseni, koossa 39 niinkuin jalkanikin. Ovat aika leveät eli lenksuvat kyllä kävellessä mutta en silti vaihda pienempiin, viluvarpaalle hyvä olla sukkavaraa :D Ja luultavasti muotoutuvat ja minullekin sanottiin että kutistuvat vähän. Ihanat! 

        tilasit ne??


      • ,,,
        ostaisin myös kirjoitti:

        tilasit ne??

        Tilasin omani tuolta sivulta, jossa olivat jo poistokorissa reilun 80e hintaan,

        http://www.isoaidinaikaan.fi/product_info.php?products_id=476

        Oli ihanaa palvelua ja töppöset kotiutui jo muutamien päivien päästä, ei vissiin ollut silloin ruuhkia toimituksien kanssa. Kokoja oli enää 38-40.
        Mutta kannattaa oikeasti ottaa kokoa pienempi jos yhtään epäilee että oma jalka olisi pieni 39 tms, kengät on aika leveälestiset ja reilut :)


      • Anonyymi
        ,,, kirjoitti:

        Huippua kun en uskonut kenenkään vastaavan koko kysymykseen kesäkuussa ja silti vastattiin :D

        Mutta tilasin siis suloset huopatöppöseni, koossa 39 niinkuin jalkanikin. Ovat aika leveät eli lenksuvat kyllä kävellessä mutta en silti vaihda pienempiin, viluvarpaalle hyvä olla sukkavaraa :D Ja luultavasti muotoutuvat ja minullekin sanottiin että kutistuvat vähän. Ihanat! 

        Lähetä


    • lahjaksihuopikkaat

      Mistä saa ostettua/tilattua oikeat perinteiset huopikkaat eli ei mitään kumisekoite pohjia?

      • Töppönen!

        Laita gfoogleen hakusanaksi - Huopikkaat ilman kumipohjaa


      • Töppönen!
        Töppönen! kirjoitti:

        Laita gfoogleen hakusanaksi - Huopikkaat ilman kumipohjaa

        Hupista, tuli kirjoitusvirhe. Siis googlella!


    • vielä ilman

      Saanko kysyä, että miksei kumipohjia? Pelkkä huopa kuitenkin kuluu melko nopeasti käytössä puhki ja toisaalta se on myös melko liukas jäällä/tamppaantuneella lumella.
      Jos itellä olis varaa ostaa huopikkaat (siis vielä muiden kenkien lisäksi) niin haluaisin kyllä ehdottomasti kumipohjilla.

    • huopikas3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe