hei kaikki sisaret, jotka olette käyneet kauneusleikkauksessa. kyselisin vähän tietoa siitä, mitä olette "korjanneet", miksi halusitte leikkauksen ja minkä ikäisinä ja olitteko lopputulokseen tyytyväisiä?
Toivon kovasti ettei tässä ketjussa aloiteta kiistelyä kauneusleikkausten tarpeellisuudesta, sen keskustelun voi joku muu halutessaan aloittaa jollakin toisella otsikolla. Itse haluaisin vain lisätietoa asiasta, joka on pyörinyt jo jonkin aikaa omissa tulevaisuuden suunnitelmissani..
kauneusleikkausta
6
161
Vastaukset
- satele
kritiikkiä, mutta tässä tulee.
KAUNEUSLEIKKAUS ON TARPEETON TOIMENPIDE, HALUSITPA SITÄ TAI ET- kyseessä.
Oletan että olet normaali nainen etkä esim. kärsi pahoista palovammoista tai joistakin muista, plastikkakirurgiaa vaativista operaatioista. Eli tarpeesi on täysin kosmeettinen, itse keksitty ja johtuu huonosta itsetunnosta.
Itsetunto-ongelma pitää saada kuntoon ja siihen eivät kirurgiset toimenpiteet auta. - leikata...
vaikka minkälaiset arvet onnettomuudesta jäisi, ja nenä olisi toisella poskella. Sinä mielummin haluat, että aikuiset karttavat inhoten, ja pikkulapset itkevät peläten.
- se edellinen.
leikata... kirjoitti:
vaikka minkälaiset arvet onnettomuudesta jäisi, ja nenä olisi toisella poskella. Sinä mielummin haluat, että aikuiset karttavat inhoten, ja pikkulapset itkevät peläten.
Oletin ettei ap:n kysymyksessä ollut kyse onnettomuuden aiheuttamista arvista ja niiden vaatimista plastikkakirurgisista leikkauksista.
Tämä palsta nyt ei varmastikaan ole sopiva aiheesta keskusteluun, tuskin täällä on asiantuntevaa osaamista aiheesta.
Itsetunto-ongelmia ei pidä yrittää korjata plastikkakirurgian avulla. Se on mielipiteeni.
Ei kai minun mielipiteeni voi kenenkään päätökseen missään asiassa vaikuttaa. - Anonyymi
Miks pitää tehdä noin hölmöjä leikkauksia ovat sen jälkeen tosi oudon näköisiä ei ne ole kauneus leikkauksia vaan kauheusleikkauksia. Naama kuin vahaa kyllä ihminen on tyhmä. Haluu itsestään vahanuken naama vinossa hehhh hahhh
- etenkin silikonit!
Lähes kaikki näkemäni kuvat ja livet silikonirinnoista ovat olleet rumia näkyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230