Eli tarkoitus olisi ostaa sauvat, joita koko perhe voisi käyttää, niin onko One Way Nordic Walking teleskooppikävelysauvat hyvä vai huono ratkaisu? Mielestäni on ihan hyvä että sauvojen pituutta voi muutta tuntuman ja maaston mukaan. Onko kokemuksia teleskooppisauvojen lukitusten pitämisestä? Eli vaikka murjois vähä rajumminki ylämäkeen niin pitävätkö "lukot"?
Mielipide sauvoista?
3
852
Vastaukset
ole itsellä kokemuksia teleskooppisauvoista käytännössä...muuta kuin että tänään kun olin sauvomassa tuli vastaani yks nainen jolla oli jonkinsortin teleskooppisauvat. Olivat metalliset ja vallan hitonmoinen kilinä ja kolina kävi kun hän sauvoi etiäpäin. Ajattelin sillo että mulla menis hermot tollasiin kilisijöihi. Joskus aiemmin olen muistaakseni lueskellut näillä sivuilla juttuja joissa pariltakin henkilöltä on lukot pettännä..jyrkässä alamäessä.
- atlatl
Itse kävelen noilla mieluummin maastossa/hiekkatiellä/pururadalla.
Mielestäni sauvoja ei ole tarkoitettu asfaltille,ainakaan ilman asfalttitassuja.
Jotka eivät siis todellakaan ole ne tulpat,joita tulee sauvojen mukana ja joilla näen ihmisten jatkuvasti kävelevän.
Ne tulpat on tarkoitettu kuljetusaikaiseksi suojaksi vaan.
Asfalttitassut on erikseen.
Maastossa harjoitteluun saa paremmin tehoa ja monipuolisuutta.
Teleskoopit voi olla ihan hyvä idea,kunhan ovat laadukkaat.
ja kunhan jokainen käyttäjä tietää oikean pituuden,johon sauvat säätää jotta suoritus on oikeaoppinen,eikä rasita kehoa väärin. - ap78
että nämä henkilöt joilla lukot ovat pettäneet alamäessä ovat olleet vaeltamassa, eikä sauvakävelemässä? Tietääkseni sauvakävelyssä sauvoihin isoin voima tulee ylämäessä ja vastaavasti pienin alamäessä, ellei sitten ala vauhti pelottamaan ja tarvii sauvoja käyttää jarruina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875