Ulkoseiniä?

Herbal

Löytyykö mitään kiipeilypuistoa tms. jossa voisi harrastaa seinäkiipeilyä ulkona?

5

2762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkille

...rakentavat ulos kiipeilyseinää.

• Anonyymi

Motarin varsi täynnä kiipeily seinää, voit mennä naturana tai kilkkeillä, aitakin on edessä ettei aja autot varmistajan yli!

• Anonyymi

Ympäri suomea on kiipeilyratoja puiden väleissä, seiniä taitaa olla vähemmän, osassa kiipeilypuistoja toki seiniä esim mustikkamaa. Suomen olosuhteissa, seiniä ei rakenneta ulos vaan kiivetään kalliota.

• Anonyymi

Ootte unohtaneet mainita myös hakkuilun, jota harrastetaan paloheinässä. Siinä hakku asetetaan otteiden päälle ja jaloilla potkitaan piikit seinään. Jääkiipeilystä kuiva versio.

Seikkailuratoja on paljon ympäri suomea, joissa edetään vaiereita pitkin ja erilaisia muotoja esim puukapuloita, verkkoja tai saatetaan liukua alas. Niissä on osassa myös kiipeilyseinät esim juuri tuolla mustikkamaalla. Ratoja on eri vaikeusasteilla. Vaierit ovat kiinnitetty puiden väliin ja radat voivat olla eri korkeudella maasta. Useimmat näyttävät olevan jossain 5 metrin korkeudella ja korkeammallakin.

Ulkomailla on ulkona myös kiipeilyseiniä tietyssä paikoissa. En ole itse nähnyt niitä kuin netin kautta. Osassa vesitorneissa tai piipuissa on mahdollista myös kiivetä. Suomen mainittava on varmaankin vaasan vesitornin sisäpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      125
      1458
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      45
      1343
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      64
      1059
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      86
      862
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      825
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      79
      753
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      723
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      665
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34