Ulkoseiniä?

Herbal

Löytyykö mitään kiipeilypuistoa tms. jossa voisi harrastaa seinäkiipeilyä ulkona?

5

2593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkille

...rakentavat ulos kiipeilyseinää.

• Anonyymi

Motarin varsi täynnä kiipeily seinää, voit mennä naturana tai kilkkeillä, aitakin on edessä ettei aja autot varmistajan yli!

• Anonyymi

Ympäri suomea on kiipeilyratoja puiden väleissä, seiniä taitaa olla vähemmän, osassa kiipeilypuistoja toki seiniä esim mustikkamaa. Suomen olosuhteissa, seiniä ei rakenneta ulos vaan kiivetään kalliota.

• Anonyymi

Ootte unohtaneet mainita myös hakkuilun, jota harrastetaan paloheinässä. Siinä hakku asetetaan otteiden päälle ja jaloilla potkitaan piikit seinään. Jääkiipeilystä kuiva versio.

Seikkailuratoja on paljon ympäri suomea, joissa edetään vaiereita pitkin ja erilaisia muotoja esim puukapuloita, verkkoja tai saatetaan liukua alas. Niissä on osassa myös kiipeilyseinät esim juuri tuolla mustikkamaalla. Ratoja on eri vaikeusasteilla. Vaierit ovat kiinnitetty puiden väliin ja radat voivat olla eri korkeudella maasta. Useimmat näyttävät olevan jossain 5 metrin korkeudella ja korkeammallakin.

Ulkomailla on ulkona myös kiipeilyseiniä tietyssä paikoissa. En ole itse nähnyt niitä kuin netin kautta. Osassa vesitorneissa tai piipuissa on mahdollista myös kiivetä. Suomen mainittava on varmaankin vaasan vesitornin sisäpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe