Olen etsinyt nettideittien kanssa itselleni miestä, poistanutkin jo profiilin koska totesin että touhu ei ole minua varten. Olen liian tavallinen.
Olen keski-ikäinen, en kaksikymppinen mutta en viisikymppinenkään. Olen tavallisen näköinen, en ruma mutta en jumalaisen kauniskaan. Olen tavallisessa työssä, en huonossa mutta en huippupalkatussakaan. Pidän tavallisesta seksistä, en tylsästä mutta en kovin monimutkaisestakaan. Haluan seksiä tavalliseen tapaan, en vain kerran viikossa mutta en monta kertaa päivässäkään. Olen tavallinen äiti, en laumanjohtaja mutta en lapsetonkaan. Pidän tavallisista asioista, en ole arka mutta en etsi extremeäkään. Pidän tavallisesta ruuasta, ei nyt ihan nakit ja muusi mutta ei etanoitakaan. Olen luonteeltani tavallinen, en hissukka mutta osaan olla hiljaakin. Musiikkimakuni on tavallinen, ei nyt humppaa mutta ei räppiäkään. Harrastukseni ovat tavallisia, eivät pelkkää tuulipukukävelyä mutta ei laskuvarjohyppyjäkään.
Hetken deittimaailmassa seikkailleena tuli sellainen olo, että tavalliselle naiselle ei ole tarvetta. Pitäisi olla laiha, ei normaalipainoinen saati ylipainoinen. Pitäisi olla kaunis, ei nätti saati ruma. Pitäisi olla huipputulot, ei keskituloinen saati työtön. Pitäisi olla kiimainen, ei seksistä nauttiva saati haluton. Pitäisi haluta jatkuvasti, ei kerran illassa saati joka toinen ilta. Pitäisi olla lapseton, ei kahden lapsen äiti, saati tusinan. Pitäisi rakastaa ruokia joiden nimeä ei osaa lausua, ei tykätä lehtipihvistä saati heseruuasta. Pitäisi ainakin lasketella, ei hiihtä murtomaata saati kieltäytyä hiihtämästä.
Tulin siihen tulokseen, että olen muinaisjäänne, tavallinen nainen joka pitää tavallisista asioista. Onneksi minulla on tavallisia ystäviä joiden kanssa meillä on tavallisesti ratkiriemukasta - hei, en siis olekaan ihan tavis, meillä kun on usein niin hauskaa että nauramme vedet silmissä :) Silti en voi olla hämmästelemättä sitä, mihin ihmisten todellisuudentaju on kadonnut?
Turhauttavaa olla tavallinen nainen
52
1966
Vastaukset
- Figuuri
Siinä yksi syy miksi emme koskaan kohtaa ;)
- munnukka
Tähän olen minäkin päätynyt, muutaman nettideittikuukauden jälkeen, tavallisena naisena. Jos ei muuta, niin *kaunis* pitäisi naisen olla muuten kiinnostus lopahtaa samantien. Tavallisen näköinen nainen ei kiinnosta.
- ääkkä
Ei kai netissä monellakaan mitään suhteellisuudentajua olekaan??? Voihan sitä pyytää vaikka kuuta taivaalta, mutta säälittää näiden suuruudenhullujen kanssa deitille päätyvät!
- aitonainen41
Todella kiva ja aito teksti.
Aitouden unohditkin mainita. Olet AITO ihminen. Aitous ei ole arvossaan nykyisin... Miehet rakentavat mieluummin valheellisia pilvilinnoja, kuin ovat aidon, mutta tavallisen naisen kanssa.- kiitos ei enää
paremmin kertoa,olen saman huomannut ja netti ei ole tavallisia naisia varten.
Pitänee elää yksin,mutta ei yksinäisenä,aikamoisen riskin ottaa jos lähtee vaikka treffeille,eli tulee vaan ikävä olo,kun näitä niin ihmeellisä miehiä tapaa ja heidän ihmekuvitelmia.
Ulkonäkö ja olosuhteet ei ole sitä mitä kertovat,hakevat mutta mitä?Seksin suhteen täydellisen vääristynyttä suhdetta,eli pitäisivät naista vaan objektina.
Pyytävät valokuvia,mutta eivät itse anna?,eli en luota enää yhtään,kuulustellaan myös,onko ollut muita miehiä?,itsestä eivät kerro.
Sallikaa minun nauraa myös... - pyydetään...
kiitos ei enää kirjoitti:
paremmin kertoa,olen saman huomannut ja netti ei ole tavallisia naisia varten.
Pitänee elää yksin,mutta ei yksinäisenä,aikamoisen riskin ottaa jos lähtee vaikka treffeille,eli tulee vaan ikävä olo,kun näitä niin ihmeellisä miehiä tapaa ja heidän ihmekuvitelmia.
Ulkonäkö ja olosuhteet ei ole sitä mitä kertovat,hakevat mutta mitä?Seksin suhteen täydellisen vääristynyttä suhdetta,eli pitäisivät naista vaan objektina.
Pyytävät valokuvia,mutta eivät itse anna?,eli en luota enää yhtään,kuulustellaan myös,onko ollut muita miehiä?,itsestä eivät kerro.
Sallikaa minun nauraa myös...Tuo on totta. Miehet tosi usein pyytävät kuvia (minulla sentään on yksi kuva profiilissa). Kun kieltäydyn siksi, että en ole nähnyt miehestä yhtäkään kuvaa, niin viestit loppuvat siihen. Miksi lähtettelisin itsestäni kuvia kaikenmaailman ukoille???
- tavallinen mies
Onkos tässä mahdollisesti takana, että olet tavoitellut 'lauman johtajaa' ja hyljännyt yhteydenotot kiltin oloisilta tavallisilta miehiltä? Muuten tätä tarinaa on vaikea uskoa.
Esim minua/minulle
- eivät kiinnosta naisen tulot, mutta kokopäivätyö on tärkeä kriteeri.
- ystävällinen olemus on tärkein ulkonäköseikka. Sen voi todeta vasta tavatessa.
- lapset eivät ole este. Lähes kaikilla nelikymppisillä on lapsia. Tärkeää on, että huoltajuusriidat ovat ohi ja X-puolisokin hyväksyy lasten elämään uuden aikuisen.
- seksissä määrä ei korvaa laatua. Mutta kieltämättä vaikea alue tasapainottaa varsinkin suhteen alussa, kun toisen odotuksia ei vielä tunne. Spontaanisuuden pitäisi säilyä. Ei niin, että seksi on ennalta sovittu johonkin iltaan tai vapaaviikonloppuun.
- aika paljon meitä miehiäkin hiihtelee kevätjäillä auringossa, ihan yksinkin.
No itse treffasin netin kautta yli kymmenen nasita, ennen kuin omalla tavallani tavallinen löytyi. - mies 46
Kiinnostavaa olisi tietää johtiko tähän aivan asialliseen vuodatukseen yhteydenottojen puute, vai se etteivät yhteydenotot johtaneet mihinkään.
En usko, että niin tavallista naista onkaan joka ei miehen sydäntä sulattaisi, jos vaatimukset puolin tai toisin ole aivan kohtuuttomia.- äimän käkenä
Minä olen jo yli 40, joten minulle ei vastaa enää kukaan, itse saan lähettää viestejä miehelle. Mutta kenelle? Kun katselee miesten ilmoituksia, niin yleensä aina löytyy jotain sellaista, johon en mahdu.
Yksi on paino: en ole 65 kiloa vaan 76.
Haetaan pientä ja siroa: minä en ole lihava, mutta kookas ja komea :)
Yksi etsii pullantuoksuista: en osaa leipoa ja syön yleensä vain työpaikkalounaan ja jotain pientä kotona
Toinen ilmoittaa että inhottaa haiseva hengitys: eiköhän kaikkien henki haise jollekin? Minun ainakin, ei tuollaiseen voi vastata... vai voiko?
Kolmas haluaa positiivisen viehättävän elämänsä sulostuttaja, mutta itse kirjoittaa koko ilmoituksen täyteen, millaisista naisista ei ainakaan pidä. Tulee aika ristiriitainen ja vaikea kuva. Ja kuka miehistä tuntee kutsuttavan itseään, jos haetaan voimakasta, miehekästä ja komeaa miestä??? Millainen mies kokee että tämä oli tarkoitettu just mulle??
Helsingin ilmoituksia kun katsoo, niin niissä haetaan tosiaan usein urheilullista laskettelevaa tai purjehtivaa naista. Minä en ole käynyt edes rinteen juurella. Enkä venelaiturilla.
Ja ehdottomasti pitää olla itsestään ja kunnostaan huolehtiva nainen: minä kävelen työmatkat ja portaat. Riittäisiköhän sen näille vaatimusten esittelijöille kunnosta huolehtimiseen?
Ja sitten tuttavapiiri ihmettelee, miksi en löydä ketään. Kyllä minä enemminkin olen miettinyt, että mistä ihmeestä löytäisin samantyylisen, saman tasoisen koulutuksen omaavan miehen, jolle minä kelpaisin.
- katy77
Olisi voinut olla mun kirjoitus, samoja asioita miettinyt = )
- herra 52
Sinulla oli uskomattoman pitkä lista siitä mitä sinä et ole tai mistä et pidä. Jos profiilisi on samanlainen, en yhtään ihmettele ettei kukaan ole kiinnostunut.
Kerro edes yksi asia, josta olet kiinnostunut tai joka on sinulle intohimo. Koeta löytää positiivinen tapa kuvailla itseäsi. - Motto:
Älä vertaa itseäsi "ylempiin" naisiin, vaan vertaa mieluummiin itseäsi "alempiin" naisiin.
- Sanni2009
Kiva huomata etten ole yksin!
Ensinnä: vastauksia tuli paljon. Osa asiallisia, osan kohdalla mietin että joko sisälukutaito puuttui tai sitten ei profiilia edes luettu loppuun. Osan kohdalla toki tuli myös mieleen että liekö vapaalla jalalla edes koko kirjoittaja... sitten oli näitä kuuluisia "mitä mimmi.kiinnostaisko tavata." viestejä, joihin en vastannut lainkaan. Muihin - siis niihin vähänkin järkeviin - kyllä.
Profiilini oli pitkähkö. Kerroin paljonkin itsestäni, moni vastannut kehui profiilia avoimeksi, mielenkiintoiseksi jne. En etsinyt lauman johtajaa, mutta ehkä en sitten vain jaksanut etsiä riittävän kauaa sitä oikeaa? Tuntui siltä, että joko törmäsin niihin jotka pyörittävät montaa naista kerralla, niihin jotka unohtivat olenvansa naimisissa tai muuten vaan sellaisiin, joita en etsinyt.- Sanni2009
ja pitkä teksti kirjoitti:
http://galleria.suomi24.fi/themes/suomi24/images/member-no-image-320x320.gif
Siis oikeasti ilmoitus oli kyllä tuolla treffien puolella, ei galleriassa :)
- Tavis täälläkin
Sanni2009 kirjoitti:
Siis oikeasti ilmoitus oli kyllä tuolla treffien puolella, ei galleriassa :)
Olen myös törmännyt tohon miesten "kuu taivaalta" -etsintään. Mikä siinä on et saman ikäistä naista ei 40-45 vuotias mies etsi, vaan etsii usein selkeästi nuorempaa. Tohon ikähaarukkaan itse kuuluvana oon todennu että joko selkeesti nuoremmat miehet (30) tai sitten yli 5-kymppiset on kiinnostuneita, mutta just ne oman ikäluokan miehet etsii sitä barbieta :)
- Tervetuloa maailmaan!
Tavis täälläkin kirjoitti:
Olen myös törmännyt tohon miesten "kuu taivaalta" -etsintään. Mikä siinä on et saman ikäistä naista ei 40-45 vuotias mies etsi, vaan etsii usein selkeästi nuorempaa. Tohon ikähaarukkaan itse kuuluvana oon todennu että joko selkeesti nuoremmat miehet (30) tai sitten yli 5-kymppiset on kiinnostuneita, mutta just ne oman ikäluokan miehet etsii sitä barbieta :)
Kuule, ihan samalta meistä miehistä tuntui silloin kun olimme 16-25 vuotiaita. Tytöille/naisille kelpasi vain muutaman vuoden vanhemmat miehet.
Jos mies on nelikymppinen ja pitänyt itsestään huolta, hän kyllä saa huomattavasti nuoremman kumppankin. Jos taas mies ei ole pitänyt itsestään huolta, ei se kelpaa samanikäisillekään.
Elämä on. - Tavi (s), 50 vee
Tavis täälläkin kirjoitti:
Minua kummastuttaa tuo ikäkysymys, jos itse löydän vakavasti otettavan naisen, on minulle aivan sama onko hän 30 vai 50. Muut asiat ratkaisevat, on 3-kymppisiä pahvipäitä, jotka ovat bilettäneet ja jakaneet itsensä tärviölle ja on aivan ihastuttavia, seesteisiä ja hyväkuntoisia 5-kymppisiä. Ja kaikkea siltä väliltä. Tietysti aivan sama juttu meissä miehissäkin.
- sinulla.
Tavi (s), 50 vee kirjoitti:
Minua kummastuttaa tuo ikäkysymys, jos itse löydän vakavasti otettavan naisen, on minulle aivan sama onko hän 30 vai 50. Muut asiat ratkaisevat, on 3-kymppisiä pahvipäitä, jotka ovat bilettäneet ja jakaneet itsensä tärviölle ja on aivan ihastuttavia, seesteisiä ja hyväkuntoisia 5-kymppisiä. Ja kaikkea siltä väliltä. Tietysti aivan sama juttu meissä miehissäkin.
Kaksikymmentä vuotta alaspäin, muttei ylöspäin? Miksi
jollekin kolmekymppiselle naiselle pitäisi kelvata viisikymppinen
mies? Ei sinullekaan kelpaa seitsenkymppinen nainen.
Taidat elää pilvilinnoissa, niin kuin monet muutkin netistä
seuraa hakevat miehet. - Tavi (s), 50 vee
sinulla. kirjoitti:
seuraa hakevat miehet.Saatan elääkin, ei se minua kiusaa. Kyse ei ole kelpaamisesta, vaan etsimisestä ja löytämisestä, en siis ole tyrkyllä enkä vonkaamassa. Keskeinen seikka on se, ettei iällä ole omalta kannaltani väliä, jos löytyy minua vanhempi, vakavasti otettava nainen, sopii hyvin. Halusin vain tuoda erään, nähtävästi yleisestä poikkeavan näkökulman esiin.
- Kirjatietoa
sinulla. kirjoitti:
seuraa hakevat miehet.Onhan toki niin, että 30- ja 50-vuotiaan fysiologiset ominaisuudet lähempänä toisiaan, kuin 50- ja 70-vuotiaan. Sikäli tuo rinnastuksesi ontuu. Lisäksi on tehty lukuisia tutkimuksia seksuaalisesta aktiviteetista eri ikäkausina. Joidenkin havaintojen perusteella näyttää siltä, että 30-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen seksuaalinen aktiviteetti on usein jokseenkin samalla tasolla. Jos näin on, voisi ilmiö osaltaan selittää ristiriitaisia näkemyksiä, joita tuntuu liittyvän miesten ja naisten välillä halukkuudesta ja ikäeroista jne. käytäviin keskusteluihin. Onko siis olemassa biologiset perusteet tälle nuorempi nainen - vanhempi mies -asetelmalle? Kommentoikaa
- suurin piirtein
Kirjatietoa kirjoitti:
Onhan toki niin, että 30- ja 50-vuotiaan fysiologiset ominaisuudet lähempänä toisiaan, kuin 50- ja 70-vuotiaan. Sikäli tuo rinnastuksesi ontuu. Lisäksi on tehty lukuisia tutkimuksia seksuaalisesta aktiviteetista eri ikäkausina. Joidenkin havaintojen perusteella näyttää siltä, että 30-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen seksuaalinen aktiviteetti on usein jokseenkin samalla tasolla. Jos näin on, voisi ilmiö osaltaan selittää ristiriitaisia näkemyksiä, joita tuntuu liittyvän miesten ja naisten välillä halukkuudesta ja ikäeroista jne. käytäviin keskusteluihin. Onko siis olemassa biologiset perusteet tälle nuorempi nainen - vanhempi mies -asetelmalle? Kommentoikaa
samanikäiset useimmin ole sopivimpia toisilleen. Paitsi sinun päiväunelmissasi.
- Siis tuo
Tavi (s), 50 vee kirjoitti:
Saatan elääkin, ei se minua kiusaa. Kyse ei ole kelpaamisesta, vaan etsimisestä ja löytämisestä, en siis ole tyrkyllä enkä vonkaamassa. Keskeinen seikka on se, ettei iällä ole omalta kannaltani väliä, jos löytyy minua vanhempi, vakavasti otettava nainen, sopii hyvin. Halusin vain tuoda erään, nähtävästi yleisestä poikkeavan näkökulman esiin.
tyrkyllä-olo ja vonkaaminen.
Minun mielestäni mies joka hakee itseään 20 vuotta nuorempaa on aivan varmasti vonkaamassa. Ja viisikymppisenä olet lähinnä keski-ikäinen teini. - noista
Kirjatietoa kirjoitti:
Onhan toki niin, että 30- ja 50-vuotiaan fysiologiset ominaisuudet lähempänä toisiaan, kuin 50- ja 70-vuotiaan. Sikäli tuo rinnastuksesi ontuu. Lisäksi on tehty lukuisia tutkimuksia seksuaalisesta aktiviteetista eri ikäkausina. Joidenkin havaintojen perusteella näyttää siltä, että 30-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen seksuaalinen aktiviteetti on usein jokseenkin samalla tasolla. Jos näin on, voisi ilmiö osaltaan selittää ristiriitaisia näkemyksiä, joita tuntuu liittyvän miesten ja naisten välillä halukkuudesta ja ikäeroista jne. käytäviin keskusteluihin. Onko siis olemassa biologiset perusteet tälle nuorempi nainen - vanhempi mies -asetelmalle? Kommentoikaa
fysiologisista eroista: kyllä 30-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen fysiologiassa on eroa.
30-vuotias nainen on fyysisesti vielä parhaassa iässä, 50-vuotias on jo joutunut havaitsemaan ettei ole enää ihan nuori.
Ja mitä sitten kun nainen olisi 50 ja mies 70?
Silloinhan tilanne olisi juuri se, minkä sanoit ontuvan. Joten sanoppa mikä ero siinä
sitten olisi tuohon alkutilanteeseen? Paitsi se, ettet osa ajatella kovin pitkälle.
Tunnetusti nuorempaa vonkaavat miehet keksivät selityksiä omalle
kehittymättömyydelleen. - Tavi (s)
Siis tuo kirjoitti:
tyrkyllä-olo ja vonkaaminen.
Minun mielestäni mies joka hakee itseään 20 vuotta nuorempaa on aivan varmasti vonkaamassa. Ja viisikymppisenä olet lähinnä keski-ikäinen teini.Lue nyt vielä kerran nämä Kumma juttu -otsikolla varustetut tekstit ja yritä hahmottaa niiden sisältö.
Voi olla, etten ole täysin sisäistänyt suomalaista kulttuuria syvimpiä nyansseja myöten.
Suvaitsevuudeltaan ja moniarvoisuudeltaa tämän keskustelun ilmapiiri muistuttaa lähinnä taliban-hallinnon oikeusistuntoa.
Istunto päättyy osaltani tähän. - Turha sinun
Tavi (s) kirjoitti:
Lue nyt vielä kerran nämä Kumma juttu -otsikolla varustetut tekstit ja yritä hahmottaa niiden sisältö.
Voi olla, etten ole täysin sisäistänyt suomalaista kulttuuria syvimpiä nyansseja myöten.
Suvaitsevuudeltaan ja moniarvoisuudeltaa tämän keskustelun ilmapiiri muistuttaa lähinnä taliban-hallinnon oikeusistuntoa.
Istunto päättyy osaltani tähän.on muuta sanoakaan, koska ei ole mitään mainittavaa.
- N28+
noista kirjoitti:
fysiologisista eroista: kyllä 30-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen fysiologiassa on eroa.
30-vuotias nainen on fyysisesti vielä parhaassa iässä, 50-vuotias on jo joutunut havaitsemaan ettei ole enää ihan nuori.
Ja mitä sitten kun nainen olisi 50 ja mies 70?
Silloinhan tilanne olisi juuri se, minkä sanoit ontuvan. Joten sanoppa mikä ero siinä
sitten olisi tuohon alkutilanteeseen? Paitsi se, ettet osa ajatella kovin pitkälle.
Tunnetusti nuorempaa vonkaavat miehet keksivät selityksiä omalle
kehittymättömyydelleen.Vai on kolmekymppisen (eli mun ikäisen) naisen ja viisikymppisen miehen halut samalla tasolla. Ketut, sanon minä. Itse olen ollut suhteissani varsin usein se halukkaampi osapuoli. Kovin paljon puhutaan uranaisista ja siitä, että nämä väsyttävät itsensä työelämässä. Itse olen kokenut, että ihan sama vaiva on miehissäkin (ikäisissäni) ja valitettavan usein se heijastuu halujen puuttumisena. Jos nyt sitten vielä täytyisi olla VIISIKYMPPISEN, työssäkäyvän miehen kanssa, niin kuinka helkkarin harvoin sitä seksiä saisi ja vaikuttaisiko toinen juuri koskaan aidon innostuneelta...
En ole koskaan kokeillut seksiä selkeästi itseäni vanhemman miehen kanssa ja väittäisin tästäkin "puutteesta" huolimatta, että noin suurinpiirtein samanikäiset ( -5 vuotta) sopivat toisilleen parhaiten monessakin mielessä. Ja seksi ei tosiaan ole parisuhteen ainoa asia, on sen suhteen pakko hiukan muulle pohjalle olla rakennettu kuin seksille (muistakaa tämä teinit!). - tavallinen uros
N28+ kirjoitti:
Vai on kolmekymppisen (eli mun ikäisen) naisen ja viisikymppisen miehen halut samalla tasolla. Ketut, sanon minä. Itse olen ollut suhteissani varsin usein se halukkaampi osapuoli. Kovin paljon puhutaan uranaisista ja siitä, että nämä väsyttävät itsensä työelämässä. Itse olen kokenut, että ihan sama vaiva on miehissäkin (ikäisissäni) ja valitettavan usein se heijastuu halujen puuttumisena. Jos nyt sitten vielä täytyisi olla VIISIKYMPPISEN, työssäkäyvän miehen kanssa, niin kuinka helkkarin harvoin sitä seksiä saisi ja vaikuttaisiko toinen juuri koskaan aidon innostuneelta...
En ole koskaan kokeillut seksiä selkeästi itseäni vanhemman miehen kanssa ja väittäisin tästäkin "puutteesta" huolimatta, että noin suurinpiirtein samanikäiset ( -5 vuotta) sopivat toisilleen parhaiten monessakin mielessä. Ja seksi ei tosiaan ole parisuhteen ainoa asia, on sen suhteen pakko hiukan muulle pohjalle olla rakennettu kuin seksille (muistakaa tämä teinit!).Voi olla kolmekymppisen miehen haluissa mitään valitettamista naisen kannalta? Tai siis halujen puutteessa. Itse olen 36 ja haluaisin seksiä ainakin 1-2 kertaa päivässä. Ikinä en ole kieltäytynyt.
- N28+
tavallinen uros kirjoitti:
Voi olla kolmekymppisen miehen haluissa mitään valitettamista naisen kannalta? Tai siis halujen puutteessa. Itse olen 36 ja haluaisin seksiä ainakin 1-2 kertaa päivässä. Ikinä en ole kieltäytynyt.
Lienet poikkeus.
"Ikinä en ole kieltäytynyt"
Tulee ensimmäiseksi mieleen, että oletkohan koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa? Vaikea uskoa, jos et ole koskaan kieltäytynyt. Vaikka olen ollut suhteissani useasti se himokkaampi osapuoli, olen itsekin joskus kieltäytynyt, koska väsymys on ollut aikamoinen työn ja harrastusten vuoksi.
Asioita liioittelemalla ei taida päästä tyydyttävään ratkaisuun. Otetaampa esimerkiksi tuo "viisikymppinen mies ja kolmekymppinen nainen ovat seksuaalisesti samanlaisia" :-)
En myöskään sanoisi kolmekymppisen miehen haluja selkeästi (=häiritsevän) liian alhaisiksi (koska hyvän parisuhteen yksi tärkeä asia on seksi, mutta se ei ole kaikki) vaan pointtini oli, että viisikymppisellä ne lienevät jo niin matalat, että se haittaisi jo muuta yhdessäoloa, oli suhde noin muutoin miten hyvä tahansa, kun TOISINAAN meillä kolmekymppisilläkään ei pelitä.... - viiskymppinen vastaa
N28+ kirjoitti:
Vai on kolmekymppisen (eli mun ikäisen) naisen ja viisikymppisen miehen halut samalla tasolla. Ketut, sanon minä. Itse olen ollut suhteissani varsin usein se halukkaampi osapuoli. Kovin paljon puhutaan uranaisista ja siitä, että nämä väsyttävät itsensä työelämässä. Itse olen kokenut, että ihan sama vaiva on miehissäkin (ikäisissäni) ja valitettavan usein se heijastuu halujen puuttumisena. Jos nyt sitten vielä täytyisi olla VIISIKYMPPISEN, työssäkäyvän miehen kanssa, niin kuinka helkkarin harvoin sitä seksiä saisi ja vaikuttaisiko toinen juuri koskaan aidon innostuneelta...
En ole koskaan kokeillut seksiä selkeästi itseäni vanhemman miehen kanssa ja väittäisin tästäkin "puutteesta" huolimatta, että noin suurinpiirtein samanikäiset ( -5 vuotta) sopivat toisilleen parhaiten monessakin mielessä. Ja seksi ei tosiaan ole parisuhteen ainoa asia, on sen suhteen pakko hiukan muulle pohjalle olla rakennettu kuin seksille (muistakaa tämä teinit!).Enemmän kuin nuoremmilta. :)
Kolmeysi nainen, eikä tosiaan valita, nauraa et "joko taas". - Tässäkin keskustelussa
Tavi (s) kirjoitti:
Lue nyt vielä kerran nämä Kumma juttu -otsikolla varustetut tekstit ja yritä hahmottaa niiden sisältö.
Istunto päättyy osaltani tähän.on noita kaikentietäviä yhden asian ihmisiä, jotka eivät ole oivaltaneet, että mielipiteitä on yhtä monta kuin on keskustelijaakin. Ei elämä todellakaan kulje jonkun normisäännöstön mukaan.
Minä pidin alle kolmekymppisenä yli neljäkymmentävuotiaista miehistä, ja he pitivät minusta. Nuoret pojat eivät kiinnostaneet. Menin naimisiin miehen kanssa, joka oli melkein 20 vuotta minua vanhempi. Olemme yhä parhaat ystävät. Nyt keski-ikäisenä voisin hyvin kuvitella seurustelevani muutamaa vuotta nuoremman (ehkä 1-5v) tai kymmenisen vuotta vanhemman kanssa. Ikä ei minullekaan, kuten sinullekaan, ole mikään ehdoton kriteeri. Kullakin on luontaista taipumusta johonkin suuntaan, kuten nyt minulla itseäni vanhempiin miehiin. he vain ovat aina kiinnostaneet minua enemmän. Joku ahdasmielinen voi väittää, että tässä on jotain vikaa, mutta eihän se niin mene. Ihan normaalia. Ahdasmielisyyskin on normaalia - jotkut ovat syntyneet sellaisiksi, eivätkä voi aisaa auttaa, paitsi, jos ovat niin onnekkaita, että jonkun shokin kautta tulevat ravistelluiksi ulos ahtaasta ajattelustaan. Suuri suru, menetys tai muu syvältä sattuva asia voi joskus kasvattaa meitä enemmän kuin mikään muu. Olen huomannut sen omalta kohdaltani ja muidenkin.
Toivotan sinulle hyvää jatkossa. Toivon, että löydät sopivan kumppanin, ei mitään nuorta jakorasiaa eikä vanhaa rupsahtanutta ämmää, vaan viehättävän ihmisen, minkä ikäisen tahansa. - Avarakatseista??
Tässäkin keskustelussa kirjoitti:
on noita kaikentietäviä yhden asian ihmisiä, jotka eivät ole oivaltaneet, että mielipiteitä on yhtä monta kuin on keskustelijaakin. Ei elämä todellakaan kulje jonkun normisäännöstön mukaan.
Minä pidin alle kolmekymppisenä yli neljäkymmentävuotiaista miehistä, ja he pitivät minusta. Nuoret pojat eivät kiinnostaneet. Menin naimisiin miehen kanssa, joka oli melkein 20 vuotta minua vanhempi. Olemme yhä parhaat ystävät. Nyt keski-ikäisenä voisin hyvin kuvitella seurustelevani muutamaa vuotta nuoremman (ehkä 1-5v) tai kymmenisen vuotta vanhemman kanssa. Ikä ei minullekaan, kuten sinullekaan, ole mikään ehdoton kriteeri. Kullakin on luontaista taipumusta johonkin suuntaan, kuten nyt minulla itseäni vanhempiin miehiin. he vain ovat aina kiinnostaneet minua enemmän. Joku ahdasmielinen voi väittää, että tässä on jotain vikaa, mutta eihän se niin mene. Ihan normaalia. Ahdasmielisyyskin on normaalia - jotkut ovat syntyneet sellaisiksi, eivätkä voi aisaa auttaa, paitsi, jos ovat niin onnekkaita, että jonkun shokin kautta tulevat ravistelluiksi ulos ahtaasta ajattelustaan. Suuri suru, menetys tai muu syvältä sattuva asia voi joskus kasvattaa meitä enemmän kuin mikään muu. Olen huomannut sen omalta kohdaltani ja muidenkin.
Toivotan sinulle hyvää jatkossa. Toivon, että löydät sopivan kumppanin, ei mitään nuorta jakorasiaa eikä vanhaa rupsahtanutta ämmää, vaan viehättävän ihmisen, minkä ikäisen tahansa.edelleen ole sen itseäsi yli 20 vuotta vanhemman miehen rakas, vaan pelkkä ystävä, ja nyt voisit kuvitella olevasi vain yli kymmenen vuotta vanhemman tai nuoremman kanssa? Pikkuisen mietityttää. Että miehen on hyvä pysyä 4-kymppisenä, vaikka itse vanhenee: ensin 30, sitten 40-vuotiaaksi ja kun on itse 50-vuotta, niin sit kävis hyvin jopa itse lähes 10 vuotta nuorempi??
Oppia ikä kaikki. - Jos 20 vuoden ikäero
Avarakatseista?? kirjoitti:
edelleen ole sen itseäsi yli 20 vuotta vanhemman miehen rakas, vaan pelkkä ystävä, ja nyt voisit kuvitella olevasi vain yli kymmenen vuotta vanhemman tai nuoremman kanssa? Pikkuisen mietityttää. Että miehen on hyvä pysyä 4-kymppisenä, vaikka itse vanhenee: ensin 30, sitten 40-vuotiaaksi ja kun on itse 50-vuotta, niin sit kävis hyvin jopa itse lähes 10 vuotta nuorempi??
Oppia ikä kaikki.oli liian suuri pysyvän suhteen luomiselle, miksi toistaisin samaa virhettä jatkuvasti? Kerroin vain, miten ajattelin nuorempana ja miten nyt. Tulevaisuudesta en osaa vielä sanoa. Toivoakseni vietän viimeiset vuosikymmenet hyvän kumppanin kanssa, oli hän minkä ikäinen tahansa. Ikä ei minusta ole mikään este. Ehkä se teki omasta avioliitostani vaikeamman, mutta oli siinä muitakin syitä. Ei minulla ole valmiiksi pakattuja vastauksia joka ongelmaan, varsinkaan toisten, kuten joillakin tuntuu olevan. Halusin vain kertoa omasta historiastani tuon verran, olipa se hyödyksi tai ei.
- on tää niin vaikeeta
Heti kun naisella ei ole vähintään kymmentä viestiä päivässä niin alkaa kauhea marina "ei tavallinen nainen kelpaa". Jotta erottuisi joukosta niin kannattaisi olla edes hieman aktiivisuutta eikä vain passiivisena odottaa sitä sammakkoprinssiä.
- aitonainen41
Vain kuvalliset hottikset saavat useita viestejä. Ja nuoret naiset.
TAVALLINEN nainen ei saa kuin 0-1 viestiä viikossa, ja kaikista viesteistä 90 % on epäasiallisia, eikä TOSITARK laitettuja. Valtaosa asiallisistakin viesteistä tulee 10-30v vanhemmilta miehiltä. Jos siis tavallinen keski-ikäinen nainen haluaa kumppanin, hänen täytyy tyytyä itseään 10-30v vanhempaan mieheen.
Kokemusta on, sillä nettideittailuvuosia on takana useita ja olen yhäkin sinkku.
- lökäpöksy_
voin kuvitella joukon naisia keittiön pöydän ääressä miestä moittimassa
- ..ratkiriemukasta..
lauman miehiä keskenään keskustelemassa naisista ja arvostelemassa heidän ulkonäköään. Niin sosiaalista, niin sosiaalista...
- tavimies
nainen tarvitsee vain kaksi ominaisuutta: kauniin ulkonäön ja hoikan vartalon.
Nuo muut luettelemasi seikat ovat täysin yhdentekeviä, nuo ovat asioita joita naiset mittaavat miehissä ulkonäön ja miehisen kropan lisäksi. - Kuulostaa
Kovat on vaatimukset hameväelläki. Ei siellä kysyntää tunnu olevan tavalliselle miehellekään. En silti aio heittää kirvestä kaivoon ainakaa vielä tältä istumalta. Eihän sitä tiedä, vaikka jollaki olis käyttöä tavallisen näköselle, tavallista työtä tekevälle, perunoista ja soosista pitävälle, vanhalla autolla ajavalle kahden lapsen isälle :)
- osa-aikaiskä
Olen näitä viestejä lukenut ja tullut siihen tulokseen, että tämä tavis osa-aikaisä yrittää löytää kumppaninsa muualta. Onko ujoutta vai pelkoa sitä en tiedä, mutta en taida profiilia uskaltaa laittaa, niin paljon tuntuu noita vaatimuksia olevan naisillakin.
Täytyy kierrellä näitä Pirkanmaan tapahtumia ja näyttelyitä lasten kanssa ja toivoa, että joku nainen uskaltaa flirttiin vastata. Ainakin näkee saman tien millainen paketti on kyseessä. - Tytti35
osa-aikaiskä kirjoitti:
Olen näitä viestejä lukenut ja tullut siihen tulokseen, että tämä tavis osa-aikaisä yrittää löytää kumppaninsa muualta. Onko ujoutta vai pelkoa sitä en tiedä, mutta en taida profiilia uskaltaa laittaa, niin paljon tuntuu noita vaatimuksia olevan naisillakin.
Täytyy kierrellä näitä Pirkanmaan tapahtumia ja näyttelyitä lasten kanssa ja toivoa, että joku nainen uskaltaa flirttiin vastata. Ainakin näkee saman tien millainen paketti on kyseessä.Niin.. mielestäni ap:n teksti oli ihan osuva. Itse tavisnaisena uskaltauduin käymään nettideiteillä muutaman miehen kanssa, enempää en taida uskaltaakaan. Profiilissani en ainakaan mitenkään surkutellut, vaan hain tavallista luotettavaa miestä, joka ei ainakaan harrastuksekseen bongaile naisia netistä. Eikä säikähdä sitä, että minulla on lapsia vaan jolla mielellään olisi omat "tehtynä". Kuinkas sitten kävikään... deittien jälkeen molemmat hiipparoivat nettiin, ilmeisesti jatkamaan sitä "paremman" etsimistä. Ja nähtiin sentään useamman kerran, ja kiinnostusta tuntui olevan.. Tunnustan että kävin tarkoituksella kyttäämässä, mutta kai se on luonnollista olla utelias... Ja mielestäni olen ihan kivannäköinen, iloinen tavallinen nainen! Juttukin treffeillä luisti oikein hyvin. Jotenkin vaan tuli fiilis, että millaisia ihmeen haavekuvia miehet oikein etsivät. Itselläni ainakin on hyvinkin realistiset odotukset mieheltä, siksipä tuntuu hullulta, että itse pitäisi olla varsinainen yli-ihminen.
- Common_man
Kuten otsikossa lukee, ei tavallisuudessa ole mitään sellaista,
minkä vuoksi sinuun ei miehet ottaisi sinuun yhteyttä. Kaikista
tuntemistani miehistä ja naisista yksikään sen sijaan ei
halua suhteeseen ihmsen kanssa, jolla on lapsia edellisestä
suhteesta. Aika harva haluaa toisen mukana kylkiäisinä ex-
suhteen lapsia varsinkaan, jos niitä ei ole itsellä.
Vastausten puutteen syyt löytyvät siis aivan muualta
kuin ns. tavallisuudesta.- Tytti35
Niin siis ei ainakaan mun tapauksessa lapset olleet se este ja syy, koska tapaamillani miehillä oli itselläänkin lapsia... itse haluan ainakin tapailla vain miehiä joilla on lapsia. Ei lapseton sinkku voi kuitenkaan täysin ymmärtää lapsellisen ihmisen elämäntilannetta, ei millään pahalla!
Kyllähän eronneet lapselliset ihmiset saavat uutta suhdetta etsiä, voi hyvänen aika! Suurin osa ihmisistä nyt kuitenkin tarvitsee läheisyyttä, rakkautta ja seksiä riippumatta siitä onko lapsia vai ei.
- Y
...tavalliseksi minäkin itseni luotteloisin ja olen miettinyt tätä aihetta paljon. ja jo ennen kuin laitoin edes profiilini tänne. sitä aina enemmän tai vähemmän tosi tarkoituksella katsellut ja päivitellyt ja miettinyt mikä on etten kelpaa ihan vain tälläisena kuin olen... No nyt olen kirjoitellut mukavan tuntuisen miehen kanssa jo jonkin aikaa ja pelkään ettei hänkään tavallista-enemmän tai vähemmän- kelpuuta kun joskus kenties näemme.... Surettaa ajatellakin...
- Kosha xxx
hakee netistä?netti on täynnä sekoja ja aiheuttaa sydänsuruja koska kierrättäjiä on liikaa.Tiedän miehiä jotka tavanneet satoja naisia ja lisää tulossa koko ajan..nainen on kuin lelu niille.
Sun pitäs mennä tanssilavoille tai jonnekkin missä tapaat kunnon ihmisiä.Maailma on muuttunut ihmeelliseksi vauvasta vaariin pitää olla huulilla seksi ja seksi sitä tulee tuuteista korvat täynnä..pitää olla jotain erikoista.Tätä ainakin ällöttää moinen yhteiskunta.Arvot ja asenteet muuttuneet kamaliksi.Tavat jne.
Sussa ei varmaan ole mitään vikaa ihmisenä älä sitä sure.Toivotaan että löydät kunnon ihmisen rinnalle.Katsele, flirttaa, jne.Ennen kaikkea ole oma itsesi.- ujo vieläkin 45 v
En ole aloittaja, mutta sanonpa vaan että kaikille se seuran löytäminen ei ole yhtä helppoa. MInä saan aina kuulla olevani ihana ihminen - tutuilta - mutta minulta ei onnistu sen enempää flirttailu, kuin luonteva keskustelua vieraiden ihmisten kanssa, KOSHKA OLEN UJO. Nettitreffeillä sitten saan kuulla olevani kummallinen, outo, teennäinen ja tämän iän ikuisen: olisit oma itsesi.
Tanssilavat on kokeilitu. Ei kukaan tule hakemaan kun en uskalla katsoa ketään. Toisille toi neuvoninen on niin helppa, KOSHKA niiden maailma on ihan erilainen kuin ujon ihmisen. - taitaa riittää
Yks nettikierrättäjä pani muakin taannoin halvalla, ja jouduin taas "rakkauden kerjäläiseksi". Nettiseuranhakupalstalla, tunnetuimmalla sellaisella, on ainakin 200 samaa naamaa vuodesta toiseen omassa hakuhaarukassani (40-60 v miehet), jotka prinsessaansa etsiessään loukkaavat juuri meitä aitoja sitoutumishaluisia- ja kykyisiä tavallisennäköisiä naisia. Mutta koska tämä on nykyään teknisesti mahdollisista ja helppoa, asialle ei yksinkertaisesti voi mitään. Olen 47 v, mutta minusta ovat oikeasti kiinnostuneita vain 6-kymppiset, oman ikäisille miehille kelpaisi nuori liha (20 v lähtien), vaikka mies itse näyttäisi jo harmaalta ylipainoiselta papalta!
- mediaplayer
taitaa riittää kirjoitti:
Yks nettikierrättäjä pani muakin taannoin halvalla, ja jouduin taas "rakkauden kerjäläiseksi". Nettiseuranhakupalstalla, tunnetuimmalla sellaisella, on ainakin 200 samaa naamaa vuodesta toiseen omassa hakuhaarukassani (40-60 v miehet), jotka prinsessaansa etsiessään loukkaavat juuri meitä aitoja sitoutumishaluisia- ja kykyisiä tavallisennäköisiä naisia. Mutta koska tämä on nykyään teknisesti mahdollisista ja helppoa, asialle ei yksinkertaisesti voi mitään. Olen 47 v, mutta minusta ovat oikeasti kiinnostuneita vain 6-kymppiset, oman ikäisille miehille kelpaisi nuori liha (20 v lähtien), vaikka mies itse näyttäisi jo harmaalta ylipainoiselta papalta!
Kerron salaisuuden - kaikki te katkerat naiset kelpuutatte ne harvat pelimiehet, jotka sitten käyttävät teitä hyväkseen. Me tavalliset ja hyvätapaiset miehet jäämme yksinäisiksi aivan samoin kuin te katkeroituneet naiset, eri syistä tosin ;)
- Nainen 46
taitaa riittää kirjoitti:
Kyllä minä sain enimmäkseen viestejä 45-52-vuotiailta, harva oli vanhempi. Se kiinnostavin oli sitten 44-vuotias. Mutta hän ei sitten olekaan ihan 'tavallinen', enkä ehkä minäkään. Minun mielestäni kukaan ei ole 'tavallinen', kunhan herää tajuamaan oman identiteettinsä ja lakkaa pelkäämästä muiden mielipiteitä. Jokainen meistä on ainutlaatuinen yksilö.
Jos uskot, että petyt joka kerta, voi olla, että niin käykin. Ole luottavaisempi ja positiivisempi, ja ehkä sinunkin kohdallesi sattuu se oikea ihminen. - antaa olla
Nainen 46 kirjoitti:
Kyllä minä sain enimmäkseen viestejä 45-52-vuotiailta, harva oli vanhempi. Se kiinnostavin oli sitten 44-vuotias. Mutta hän ei sitten olekaan ihan 'tavallinen', enkä ehkä minäkään. Minun mielestäni kukaan ei ole 'tavallinen', kunhan herää tajuamaan oman identiteettinsä ja lakkaa pelkäämästä muiden mielipiteitä. Jokainen meistä on ainutlaatuinen yksilö.
Jos uskot, että petyt joka kerta, voi olla, että niin käykin. Ole luottavaisempi ja positiivisempi, ja ehkä sinunkin kohdallesi sattuu se oikea ihminen.nainen olen ja alle 60v,mutta vain yli 70v miehet on kiinnostuneita.
Mitä nämä vanhemmat miehet hakee,vain nuoruuttako?Pitää sitten elää ilman miestä,ei kai muu auta.
Mutta kyllä kannattas olla jalat maassa jo ainakin 60-70v miehen.
- merwin876876
Mutta on asioita joista en pidä, en pidä lihavista naisista enkä laiheliineista. En pidä tietynnäkösistä naisista, esim.monet kauniina pidetyistä ovat mielestäni rumia.
Olen koko elämäni joutunut elämään kompromississä joten nyt kun olen vapaa katson olevani myös vapaa päättämään omasta elämästäni täysin, mukaan lukien se kenen kanssa seurustelen.
Omat vaatimukseni eivät ole mahdottomia, jos jätetään pois se mistä en pidä, suurin osa naisista sopii haarukkaan. Olenkin tapaillut kaikenlaisia naisia 17-45 v. (itse olen 40).
Se mikä on tärkeää on asenne, kommunikaatio ja toisen huomioonottaminen. Sekä kiltteys ja vapaus -en siedä enää yhtään huvikseen piruilevaa ketään enkä myöskään ketään joka ei ymmärrä että muut ihmiset ovat olemassa itsensä takia, ei siksi että heillä olisi joku.- merwin876876
Netistä ei paremmin löydy ketään. Ongelma on se että tarjontaa riittää ja laadusta ei voi sanoa mitään:)
Livenä on se hyvä puoli ettei tarvitse mainostaa kun välittömästi se vastakkainen osapuoli näkee kiinnostaako alkuunkaan - eikä siinä ole kyse pelkästään ulkonäöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko202167Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy152148Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1501712Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1231249Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211232Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98904Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843