Nippanappa Top kymppiin S24:n keskusteluissa mahtuu.
Mua asia vähä vituttaa. Mutta kaippa se on vain elämän kiertokulkua sitten.
No niin, nyt ML-palsta alkaa olla out.
59
277
Vastaukset
luonnonvalinnan eteen ja karsiudumme pois, kuin lämmityslaite Scaniasta...
- kirpela
Tuo oli rumasti sanottu!
- ,,..
kirpela kirjoitti:
Tuo oli rumasti sanottu!
nus nus
- kirpela
,,.. kirjoitti:
nus nus
pitää olla täällä vaivoinasi. Muistathan lukea jatkossakin kaikki viestimme.
- luetaan
kirpela kirjoitti:
pitää olla täällä vaivoinasi. Muistathan lukea jatkossakin kaikki viestimme.
kun dazu laittaa ne tulemaan...
- kirpela
luetaan kirjoitti:
kun dazu laittaa ne tulemaan...
pyytäen.
kirpela kirjoitti:
Tuo oli rumasti sanottu!
mutta ei ollut kuitenkaan pahantahtoisesti... oon kieltämättä ollut melko ikävä tuolle relaxed_eyesille, varsinkin, jos hän oli se sama, joka kirjoitti Mpw-nikillä. Sanotaan näin, että mainettaan parempi tyyppi.
Toivottavasti ei luule, että mulla olis mitään häntä vastaan...- kirpela
dazu kirjoitti:
mutta ei ollut kuitenkaan pahantahtoisesti... oon kieltämättä ollut melko ikävä tuolle relaxed_eyesille, varsinkin, jos hän oli se sama, joka kirjoitti Mpw-nikillä. Sanotaan näin, että mainettaan parempi tyyppi.
Toivottavasti ei luule, että mulla olis mitään häntä vastaan...*muistatko vielä missä hotellissa oli se tolkuton sänky johka ihastuin,menee niin sekaisin kun alvariinsa varailee huoneita*
kirpela kirjoitti:
*muistatko vielä missä hotellissa oli se tolkuton sänky johka ihastuin,menee niin sekaisin kun alvariinsa varailee huoneita*
tuolla kylpylässä? Ja aaah sitä rauhaa, kun saatiin olla aamulla kahdestaan porealtaassa ilman, että kukaan olis häirinnyt... jouduin sitten naaraamaan uimahousuja altaan pohjasta poreiden seasta...
,,.. kirjoitti:
nus nus
teidän puskien nounou-listalla, niinku cookos aikoinaan? Muistaakseni sieltä joku suositteli mulle ex-Wastaajaa... näkymätön käsi ohjaa minua puskista... tai ainakin luulee ohjaavansa...
- kirpela
dazu kirjoitti:
tuolla kylpylässä? Ja aaah sitä rauhaa, kun saatiin olla aamulla kahdestaan porealtaassa ilman, että kukaan olis häirinnyt... jouduin sitten naaraamaan uimahousuja altaan pohjasta poreiden seasta...
jonkun muun kanssa, etkö muista että inhoon niitä bakteeripesiä*
Hitto että mua voi nyppiä tommoset prkleet joillei o omaa elämää... - ,,..
kirpela kirjoitti:
Hitto että mua voi nyppiä tommoset prkleet joillei o omaa elämää...rumasti sanottu dazulle.
- kirpela
,,.. kirjoitti:
rumasti sanottu dazulle.
mistettiä, ja jos tiät ni ymmärrät olla hiljaa.
- vastaa :
dazu kirjoitti:
teidän puskien nounou-listalla, niinku cookos aikoinaan? Muistaakseni sieltä joku suositteli mulle ex-Wastaajaa... näkymätön käsi ohjaa minua puskista... tai ainakin luulee ohjaavansa...
Ei ole.
kirpela kirjoitti:
Hitto että mua voi nyppiä tommoset prkleet joillei o omaa elämää...niinkin... mä olin ihan varma, että se olit sinä... ohan ne tietty ällöttäviä paikkoja... Enhän minä sinua semmoiseen paikkaan tietenkään veisi... *rutistaa* Suihkuun varmaan kuitenkin olet kanssani uskaltautunut?
vastaa : kirjoitti:
Ei ole.
ei pidäkään olla... joskus vaan huvittaa, kun joidenkin naisten kanssa en saisi ollenkaan jutella, kun tulee heti jotain kommenttia puskista... =)
- kirpela
dazu kirjoitti:
niinkin... mä olin ihan varma, että se olit sinä... ohan ne tietty ällöttäviä paikkoja... Enhän minä sinua semmoiseen paikkaan tietenkään veisi... *rutistaa* Suihkuun varmaan kuitenkin olet kanssani uskaltautunut?
hiekka on irti pestä ;)
kirpela kirjoitti:
hiekka on irti pestä ;)
sinnekö rouva tahtoo? Vai puhuttiinko nyt jostain soramontusta?
- kirpela
dazu kirjoitti:
sinnekö rouva tahtoo? Vai puhuttiinko nyt jostain soramontusta?
- kirpela
dazu kirjoitti:
- kirpela
dazu kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY&feature=related
Miun kulta kotiintu, joten mie pujahdan punkkaan ennenkö kyllästyy oottaan. Öitä :) kirpela kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY&feature=related
Miun kulta kotiintu, joten mie pujahdan punkkaan ennenkö kyllästyy oottaan. Öitä :)Se on kunnos. Webasto vaan oli paskan, mut seki on nyt kunnos. Katsos kun normisti olen hotellissa yötä, ni ei tuu mieleen tarkistella webastojen toimivuuksia. Hotellissa ollessa sitä voi käydä baarissa ja sieltä tulle voi vaikka tehdä tälläsiä loistavia alotuksia palstalle.
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
Se on kunnos. Webasto vaan oli paskan, mut seki on nyt kunnos. Katsos kun normisti olen hotellissa yötä, ni ei tuu mieleen tarkistella webastojen toimivuuksia. Hotellissa ollessa sitä voi käydä baarissa ja sieltä tulle voi vaikka tehdä tälläsiä loistavia alotuksia palstalle.
mutta huomaa kuinka Scaniasta voi harhautua ;) joten webasto on hyvin tärkeä.
kirpela kirjoitti:
mutta huomaa kuinka Scaniasta voi harhautua ;) joten webasto on hyvin tärkeä.
se on suorastaan elintärkeä. Kirjaimellisesti.
Ja niin, varmaan tas tässä päissäni, mut en siis normisti nuku hotellissa, vaan normisti nukun kotona, ainoastaan reissussa ollessani normisti nukun hotellissa. Autossa nukun varmaan korkeintaan 5 yötä vuodessa..- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
se on suorastaan elintärkeä. Kirjaimellisesti.
Ja niin, varmaan tas tässä päissäni, mut en siis normisti nuku hotellissa, vaan normisti nukun kotona, ainoastaan reissussa ollessani normisti nukun hotellissa. Autossa nukun varmaan korkeintaan 5 yötä vuodessa..voi nukkua petissä. Huvitti vaan toi kolmas :) vrt kommenttis.
- turisemaan :
kun pitää tuijottaa TT-talon tapahtumia kaksneljäseiskasta
- Ihan hyvä
niin.
- kirpela
toisaalta, vähempi ihmisiä häiriintyy niin kovin ;)
- vaan tänne
kaakattaan. Eiköhän sillä saada palsta nousuun.
- että,
vatipäät saatu pois!
- jossa itket aina samaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Tämä on hinta siitä, että vatipäät löys tän palstan.
asiaa. palstan tila tuntuu sua huolestuttavan jatkuvasti vatipää :)
jossa itket aina samaa kirjoitti:
mutta mitä siitä tulis jos kukaan ei palstan(kaan) tilasta välittäis? Onko kaikkien pakko olla välinpitämättömiä kaikkien asioiden suhteen?
Vittu, kai mus on joku vitun iso virhe ku välitän.- -
relaxed_eyes kirjoitti:
mutta mitä siitä tulis jos kukaan ei palstan(kaan) tilasta välittäis? Onko kaikkien pakko olla välinpitämättömiä kaikkien asioiden suhteen?
Vittu, kai mus on joku vitun iso virhe ku välitän.Keskustele Mettiksen logiikasta. Miten Mettis toimii eri tilanteissa?
- ja toiseksi suurin
relaxed_eyes kirjoitti:
Vittu, kai mus on joku vitun iso virhe ku välitän.on kaihomielisyys:)
ja toiseksi suurin kirjoitti:
on kaihomielisyys:)
...ei ole ylimielisyyttä, vaan ylimielisyyttä on toisten aliarvostaminen.
- tykkäsin
- kirjoitti:
Keskustele Mettiksen logiikasta. Miten Mettis toimii eri tilanteissa?
enempi monten logiikasta.
- xyxyxyxyxyxyxyx
jossa itket aina samaa kirjoitti:
aina silloin kun se on ollut muka jonkun aikaa pois.
Tulee sillai kerjäämään kaipauskommentteja vatipäiltä, jotka ei oo ymmärtäneet sen olleen täällä koko ajan. - kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
jos olis virheetön kaikkien mielestä.
"I'm nobody. Nobody's perfect. So, I'm perfect!"
*wirn* - like nobody,
kirpela kirjoitti:
"I'm nobody. Nobody's perfect. So, I'm perfect!"
*wirn*but now I'm like everybody!
- kirpela
like nobody, kirjoitti:
but now I'm like everybody!
kiertotekstaria en ookkaan koskaan saanu *no voi höh*
- tuokin.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tämä on hinta siitä, että vatipäät löys tän palstan.
Mutta tällähetkel.. pidä vatipäät ja sija 2,tai poista vatipäät ja tyydy sijaan 10. Kumpi?
- mielestä
tykkäsin kirjoitti:
enempi monten logiikasta.
jazulin logiikka on kans muksaa
*spot*
- asettelua:::!
.
miten joku rupinen palsta miljoonien muiden joukossa voi wituttaa ketään- xyxyxyxyxyxyx
jos se on ainoa elämä. Kai suaki vituttais, jos muut olis staroja sun elämässäs.
ainakin meidän palsta-addiktio on helpottanut :)
- kummasti
siihenkin vaivaan
- kertoo
jo et täällä on kaikki kuin hautajaisissa.
Kyllä joo S24 alkaa olla nykyään melkolailla kaikenlaisen _keskustelun_ ulkopuolelle jämähtänyt häröilymesta. Enemmän kuin koskaan.
- ......
KOskaan sanaa laatu? Tai jos on number one mutta millä hinnalla.
- huomioitavaa
biokaasulaitos käyttää? Laatuvaatimukset lienevät ketjun aloittajalla sitä tasoa. Hän pelkää sontakasojen hupenevan ja mitäs sitten poltettaisiin?
- ....
huomioitavaa kirjoitti:
biokaasulaitos käyttää? Laatuvaatimukset lienevät ketjun aloittajalla sitä tasoa. Hän pelkää sontakasojen hupenevan ja mitäs sitten poltettaisiin?
Mä vastasin tuolle nokkavalle aloittajalle joka ruikuttaa palstan tasosta.
- ####
Jos jotakin harmittaa sen takia että putoo, ilmeisesti aloittaja nauttii palstariidoista ja niiden aiheutamasta hässäköistä, kas, kas,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721