Moro,
Amazon suositteli minulle Moonspellin levyjä. Kuuntelin sämppleitä ja vaikutti olevan OK. Arviot Amazonissa menevät täysin ristiin eri levyjen ja arvioijien välillä. Kysynkin täällä: mitkä ovat mielestänne parhaat Moonspellin levyt ja millä perusteella?
Moonspell: parhaat levyt?
11
659
Vastaukset
- Voinyvittu
Painu metallipalstalle siitä, Moonspell ei ole goottia, eikä koskaan tule olemaankaan!
Helvetin siimatukkainen hevari.- nyt hakusessa
Siimasta en tiedä; just kävin parturissa...
Muuten, olen sitä mieltä että tämä palsta pitäisi estää alle neljäkymppisiltä ettei tule noita pöllöjä siimaviestejä... - sjuussie
nyt hakusessa kirjoitti:
Siimasta en tiedä; just kävin parturissa...
Muuten, olen sitä mieltä että tämä palsta pitäisi estää alle neljäkymppisiltä ettei tule noita pöllöjä siimaviestejä...Tälle palstalle pitäisi pikemminkin laittaa jonkinlainen FAQ goottimusiikista, että tällaisilta tyhmiltä, palstallekuulumattomilta aloitusviesteiltä säästyttäsiin..
- Danzigi
Itseltäni löytyy Wolfheart, Sin/Pecado sekä Darkness and hope. En kyllä osaa sanoa mikä noista olis paras. Wolfheartia kuitenki ehkä eniten kuunnellu.
Itse oon tykästyny tuohon noitten "uuteen" Night Eternal-levyyn. Olis kait sitten pakko ostos se.
Mikä helvetti ihmisiä vaivaa kun ei täällä voi musiikista kysyä? Oikeesti, mitä helvettiä! Se on ihan helvetin sama jos joku pitää tätä goottirockina/metallina/minä tahansa. Kyllä asiallisesti saa kysyä ja vastatakkin voi muullakin tavalla kuin vittuilemalla ja haukkumalla. - FrozenCorpse
Kaikki on hyviä, kovimpia kuitenkin ehkä Sin/Pecado, Antidote ja Night Eternal.
Ihan hyviä ehdotuksia täällä on Teille annettu, mutta kenties hieman yllättäen kukaan ei näyttänyt ottavan esille Irreligious-levyä, joka lienee kuitenkin ensikertalaisille varmin koukku. Onhan se Opium kuitenkin niin pirun tarttuva biisi, että nyrkkiä ilmaan vaan.
http://www.youtube.com/watch?v=XoooX3OVGoI&feature=fvste3
Ja vaikka Moonspell ei ehkä ilman goottigoottia olekaan, niin kyllä joukosta löytyy hyvinkin goottihenkisiä levyjä ja hitto vie, esimerkiksi Raven Claws kuulostaakin kovasti Sistersilta- Danzigi
..muistin itekki tuon levyn vasta sitten toisaalle kirjoittaessani. :)
- Mid night
Ne on ne parhaat.
- stupid girl
Irreligious levyn nimeen vannon
- Anestiq
stupid girl kirjoitti:
Irreligious levyn nimeen vannon
aah mahtava levy. Full moon madness oli se ykkösbiisi joskus. Myös mephisto oli kova sana... Ja Sin/Pecado (olikohan noin) jaetulla ykkösellä. Butterfly jotain levy (ei millään muista) viimeksi kuuntelussa, vähän tasapaksu, mutta hyvä. Mulle itelle se "gootein" bändi ikinä. Oli pakko kommentoida kun hoksasin mistä puhe.
- Gabranth
Itellä kaikki levyt ja pirän kaikist vaik vähiten tulee kuunneltua ehkä Darkness & Hopea ja The Butterfly Effectiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579