Rock-tyyli hyvä vai huono?

MiesMustissa

Millaisia mielikuvia teissä naisissa saa aikaan mies joka on pukeutunut rock-tyyliin, mustia vaatteita ja jotain ketjuja, hiukset sekaisin eri suuntaan. Onko tälläinen täysi pelote ja turn offi kaikille naisille jotka eivät itse edusta samaa tyyliä?

Itselläni on juuri tälläiset täysin mustat vaatteet ja pari ketjua jne, eli huomaa ulkonäöstä mistä musiikista pidän. Minulle on sanottu, että mun ulkonäöstä saa sellaisen kuvan, että olen joku naisia pyörittävä kusipäinen pelimies eikä tän takia kukaan nainen tosimielellä lähesty minua.
Näytän siis kylmältä äijämäiseltä pelimieheltä vaikka sisällä sykkiikin ujon runopojan sydän.

Miten sinä suhtaudut tälläiseen mieheen, itse tietenkin myös pyrin löytämään naisia jotka pukeutuvat kuten minä, eli samanlaista porukkaa, mutta en tyrmää naisia jotka eivät pukeudu kuten minä. Lähestyn siis kaikenlaisia mukavan oloisia naisia, mutta he vain tuntuvat olevan kovin varuillaan seurassani, näin mulle on myös vähän vihjailtu vaikka suoraan ei sitä olekkaan sanottu.

Saan enemmänkin sellaisia hetkellistä huvitusta ja jännitystä hakevia naisia seuraani, mutta kun kiinnostaisi saada ihan oma kultakin eikä mitään huvittelua. :)

38

4165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Olen naispuolinen versio susta...mulle vaan ei sanota ulkonäöstä mitään ainakaan päin naamaa...eivät kai uskalla :) .Ja kun en harrasta tota baareissa pyörimistä niin ei kukaan yritä lähestyäkään. Eli suhtaudun sinun kaltaisiin miehiin mielenkiinnolla ja haluaisin tutustua saman henkisiin miehiin , en voisi kuvitella olevani taviksen kanssa. Etsin juuri tuollaista metalli/rokkiukkelia mutta tuntuu että kaikki ovat varattuja tai liian nuoria. Mä pukeudun niinkuin haluan: löytyy goottivaatteita,mustaa, jopa muutama värikäskin vaate löytyy. Vielä pitäis tietää miten suhtaudut lapsiin?

• ap.

Tosiaan uskon olevan sua nuorempi kuten tuossa pohditkin, mutta kai rokkimiehiä on vanhemmissakin ikäryhmissä ihan riittävästi? Ainakin itse näen välillä näitä kaduilla.

Itse kuuntelen kyllä metallia välillä, hard rock ehkä lempi genre ja myös punkkia, omaan aika laajan maun rockin suhteen, eli hevistä poprockiin ja punkkiin lähes kaikki menee. :)

• ...

"Itselläni on juuri tälläiset täysin mustat vaatteet ja pari ketjua jne, eli huomaa ulkonäöstä mistä musiikista pidän."

Mistä musiikista sä sitten pidät?

• .

edelliseen viestiin en laittanu mikä musa uppoaa muhun: Amorphis,Dark Tranquillity,Norther ym. joskus H.I.M ja Sonata Arctica...eli metalli ja hevi :)

• nuori nainen

siis rokkarihan on PARAS mahdollinen miestyyppi! :P Ja vielä parempaa tuo, että etsit ennemmin pysyvää suhdetta kuin huvittelua - oikea unelmayhdistelmä! Rock-henkinen mies kelpaisi oikein mieluusti milloin vain, jos vielä muuten natsaa yhteen sen kanssa mitä haen.

• ap.

• sxdfcvgbhinjopmkålö
        ap. kirjoitti:

Kumman tyylinen rockmies suhun iskee paremmin, sellainen iso ja vahva rokkari vai vähän heiveröisempi kaveri?

Tyyliin nämä kaksi

Iso ja vahva tatuoitu "äijä", James Hetfield:
        http://www.synergyguitars.com/ESP-Guitars/JamesHetfield.jpg

Vai hoikka ja "poikamainen", Axl Rose:
        http://spectacle.provocateuse.com/images/spectacles/axl_rose_02.jpg

Olisi ihan kiva kuulla millaisista rock tyyleistä pidätte. :) Jos kumpikaan noista ei miellytä niin kerro mikä tyyli iskee parhaiten.

voi hyvänen aika ku toi hetfield vie jalat alta

• Juanita, Anita
        ap. kirjoitti:

Kumman tyylinen rockmies suhun iskee paremmin, sellainen iso ja vahva rokkari vai vähän heiveröisempi kaveri?

Tyyliin nämä kaksi

Olisi ihan kiva kuulla millaisista rock tyyleistä pidätte. :) Jos kumpikaan noista ei miellytä niin kerro mikä tyyli iskee parhaiten.

että Axl Rose. Vaikka itse olenkin 170-senttinen rotevahko nainen.

• Valkyrie78

mä olen tuo joka laittoi nimimerkiksi pisteen :)

• kyllä...

Pelkästään hyviä mielikuvia herättää. Ihan oikea tyyli sieltä tuntuu löytyvän, musiikkimakua myöten. Onneksi mulla on kuitenkin oma metallimies kotoa, ettei tarvitse enää lähteä etsimään. ;)

• were

Kuulostaa juuri sen tyyppiseltä mieheltä jotka saisi tällaisen nirson katsomaan pariin kertaan uudestaankin perään.
      Olen itse niin perso mustiin pukeutuneita metalli/heavy/rock/gootti miehiä kohtaan. Harmi että teikäläisiä kulkee niin harvassa.... ja noita räppääjiä ja suoraan muotilehdistä repäistyjä liian paljon......

• mhmhc

Ja ikää on? Tän forumi osion pitäs olla se k18

• were
        mhmhc kirjoitti:

Se on yli......

• .........
        mhmhc kirjoitti:

oli hauskaa.....

• ap.

Tosiaan voi olla etten ihan ole törmännyt oikeanlaisiin naisiin. En tosi pukeudu gootti vaatteisiin, vaan ihan mustiin farkkuihin, ketju ja yleensä joku paita. Mulla olisi sulle kuitenkin yksi kysymys kuten tossa ylempänä olevalle neidille myös. Eli kumpi tyyli suhun naisena iskee sitten paremmin rokkareissa. Iso ja vahva vai hoikka.

Eli älä kasvoista niin välitä vaan enemmänkin ruumiinrakenteesta. Mulle on aina ollut vähän mysteeri kumman tyylisistä rokkareista naiset pitää, hiukset pitäs myös varmaan kasvattaa pitkiksi. :)

• bed of roses!

Mulle ei sovi brutaali rokki,mutta kaunissäveleiset glamour-rockkipaleet ovat suolaa ruoalle mun elämässä.Voisin olla bändärinä Final Countdownille.Jossain määrin olen Nightwish-fani.Tarunhohtoisuus,kiiltävät pinnat,melodisuus,runoutta ymmärtävä laulaja joka osaa Jump! Enkelilaineikkaat hiukset ja mascaraa..Itkevä ja herkkä on miehekästä.Yksi ainoa tatuointi,joka on sydän purppuranroosassa.
      Tällaisen heleä-äänisen laulajan kanssa viihtyisin shamppanjaa juoden luksusluokan lakanoissa,pelkkä DolceGabbanan kultakello päälläni!

• megara125

Ihan hyvältä kuulostaa, mutta ymmärrän kyllä miksi tietyt naiset pysyttelevät kauempana. Mielestäni se on kuitenkin ennemminkin hyvä kuin huono asia. Jos naista epäilyttää rockimpi ulkonäkö niin tuskin, hän pystyisi sulattamaan muutakaan sinussa tai mieltymyksissäsi. Hyvä on vähän karsia pyrkijöitä ;)

• ap.

Näin rock tyylisenä kaverina olen kyllä huomannut yhden poikkeaman, itselläni on lyhyet hiukset mitkä on lähinnä punk tyyliä, mutta nää naiset jotka pitävät rokkari kavereista tuntuu ihailevan sellasia pitkiä hevari hiuksia. Tai sille se ainakin tuntuu.

Ja toi on kyllä totta, että eipä ainakaan tule "väärinymmärryksiä" myöhemmin kun tutustuu, tietää ainakin suoraan millainen kaveri olen ja jos nainen pitää samasta musiikista niin ehkä sen varjolla on myös helpompi lähestyä miestä?
        Tyylii, "pidän samasta bändistä kuin sä" jos on joku bändipaita päällä. :) Joku asia mistä heti alkaa jutella.

• megara125
        ap. kirjoitti:

Näin rock tyylisenä kaverina olen kyllä huomannut yhden poikkeaman, itselläni on lyhyet hiukset mitkä on lähinnä punk tyyliä, mutta nää naiset jotka pitävät rokkari kavereista tuntuu ihailevan sellasia pitkiä hevari hiuksia. Tai sille se ainakin tuntuu.

Ja toi on kyllä totta, että eipä ainakaan tule "väärinymmärryksiä" myöhemmin kun tutustuu, tietää ainakin suoraan millainen kaveri olen ja jos nainen pitää samasta musiikista niin ehkä sen varjolla on myös helpompi lähestyä miestä?
        Tyylii, "pidän samasta bändistä kuin sä" jos on joku bändipaita päällä. :) Joku asia mistä heti alkaa jutella.

Mä olen ainakin tullut siihen tulokseen, etten edes pyri peittelemään mitään itsessäni. Ei tule sitten niitä vääriä olettamuksia :) Tosin en minäkään aina jaksa mustiin ja ketjuihin pukeutua, välillä on kiva olla vähän "siistimminkin". Mutta sekin on toisaalta osa sitä minun omaa persoonallisuuttani. Olen muutakin kuin rock-mimmi.

• Jätkä 24

Niinpä! Kun mitä esimerkiksi näitä palstoja lukiessa saanut sellaisen kuvan monista hevipiirien ulkopuolella liikkuvista naisista, kuinka pinnallisia ne on ja muutenkin ärsyttävän tyhmiä ja sivistymättömiä muutenkin. Niin kyllä vaan voi kiittää jälkeenpäin omaa tuuria siitä kuinka on löytänyt hevimusiikin ja sitä kautta sit näihinkin piireihin. Vaikka toki kyllähän näistä porukoista kanssa voi löytyä kans ihan samalla tavalla kans ihan yhtä idiootti-ihmisiäkin, mut toisaalta näin yleisesti katsottuna olen huomannut kuinka hevi-, gootti-, punk ja hard rock- tyypeistä löytyy kumminkin enemmän näitä ajattelevia ihmisiä ja enemmän normiarvot omaavia.

• FrozenCorpse

No jos "rock"-tyyli on sennäköinen, ettei sitä erota taviksesta, ni ei herätä mitää huomiota.

• _mirkkuli_

Rock-henkiset miehet on upeita... mun huomion kiinnittää iso pitkätukkainen hevimies... Olen itse rockhenkinen nainen, ja miehekseni haluaisin ehdottomasti samanhenkisen ihmisen.

• scorpio89

Noita pitkätukkasia hevareita tai rocktyyllisiä jätkiä vain ei paljoa tunnu katukuvassa liikkuvan, tai sitten liikun väärään aikaan väärässä paikassa.

• Vanha_nainen_jo+40

No henk. koht. ei nappaa yhtään. Ajattelisin ensinnäkin, ettei minulla ole kanssasi mitään yhteistä, koska en ole mikään rock-henkinen nainen, vaan sellainen tavallinen "pop/ tanssimusanainen".

Lisäksi ulkomuotosi loisi mielikuvan tyypistä, joka kyllä osaa korkata olutpullon, muttei rakentaa taloa tai korjata autoa;)

Ehkä jos tapaisin sinut samanmielisessä harrastuksessa, jossa oppisin sinut tuntemaan ja osoittautuisit täysin erilaiseksi kuin ulkomuotosi osoittaa, niin sitten kenties. Mutta tuskin olisit täysin erilainen (kuuntelethan oikeastikin sitä rockia), enkä ole edes vapaakaan, vaan mulla on jo se oikea, mutta noin teoriassa:)

• ikääntynyt hevineito

minä tykkään kauniista rock- tai hevimiehistä, en mistään motoristin näköisistä. Nykyisin kaikista kivoin mielestäni on lyhyehkö tukka jonka kuitenkin saa ponnarille. Karvanaamaa on katottu jo 16 vuotta, laitoin sen kiertoon seuravalle bändäriemännälle. Oikeastaan sain kilisyttimistä tarpeekseni. Tässä iässä haluaa jo mieheltä tyyliä. Toisaalta sopivin mulle olisi vaihtoehtohenkinen hippi. Ite laitan metallikeikalle eri vaatteet kuin lastenhoitotyöhön tai meditaatiotunnille. 3 persoonaa. Sori otin nukahtamislääkettä en muista mikä olikaan kysymys, en minä Hetfieldin ulkonäöä ihaile. Axl parempi. Myös urheilua saa harrastaa. Esimerkkeinä vois mainita Sebastian Bach tietenkin ja Death Angelin laulaja. Paitsi että pulloista tulee miinusta.

• RockGoddess

Mulle ainakin tuli heti sellainen mielikuva että saatat kyllä olla se "herkkä runopoikakin" mutta myös se pelimies.

"Saan enemmänkin sellaisia hetkellistä huvitusta ja jännitystä hakevia naisia seuraani, mutta kun kiinnostaisi saada ihan oma kultakin eikä mitään huvittelua :)"

Tosta sain sellaisen käsityksen että sä todellakin paneskelet ympäriinsä sen takia kun nämä naiset eivät susta muuta halua mutta jos tosissasi haluaisit sen seurustelukumppanin löytää niin kannattaisi varmaan keskittyä siihen eikä näihin "vääriin naisiin" ja hauskanpitoon?

Muutenkin säälittävää kun kaikki naiset täällä yrittävät heti tuoda itseään tyrkylle kun luulevat tuon lipevän jätkän pokaavansa jostain suomi24:ta..

• Saiccu

Ah, mitä rock-henkisempi mies, sitä parempi! Oma sydämeni ainaki sykähtelee kiivaasti, jos näen rock-henkisen sällin kera pilkkeen silmäkulmassa. Itse kun olen myös tätä rock-henkisyyttä tyylinä kuluttava. Tietty on niitäkin hetkiä, kun ei jaksa panostaa täysillä tyyliin, mutta jos en pukeutumisella, niin asenteella ainakin huokun rock-henkisyyttä. Yeah! \../

• :P

Erittäin NAM! Kajalit silmiin vaan niin oot perfect! Muistat vaan huolehtia, että olet tarpeeksi laiha, mutta mielellään silti lihaksikas. Musta polkkatukka ja korvarenkaat... :P Kyllä meitsi katselee tällaisten miesten perään, ainakin jos ovat kauniskasvoisia, kuten monet rokkarimiehet ovatkin!

• JAnehhh

Mä en tykkää henk.koht tippaakaan tämmöisestä tyylistä. Mielummin trendikkäästi pukeutuva mies kun täysin mustissa kulkeva.. Mun mielestä näyttää lähinnä typerältä.

Mutta makunsa kullakin:)

• Jokumiesvaan83

Minusta miehen pitää näyttää oikeesti mieheltä eikä miltään neidolta. Itse pukeudun rock tyylisesti ja tatuointeja neljä ja pidän itsestäni huolta (siis kunnosta). Olen löytänyt silti elämäni rakkauden ja vaimokin sanoo että ei kultaisempaa miestä voi olla. On hän toki sanonut että jos ei tuntisi niin vaihtaisi kadulla puolta:). Minun kaveri porukkaan kuuluu paljon rock henkisiä ja kukaan ei ole kenelläkään ikinä tehnyt pahaa sekä kaikki on kunnialisissa töissä, itse (viranomaistöissä). Onhan tuo nähty että pukupellet ja neitimiehet on tulossa aina haastamaan riitaa. Käyn siis todella harvoin baarissa enkä juo juurikaan alkoholia, mut kerran yks pukupelle tuli heiluttaa rahanippu että sulla raggari ei ole ikinä näin paljon rahaa ja kehtas vielä yrittää ostaa mun vaimoa. Kyl sen jälkeen ns. parempia ihmisiä on minun mielestä pohjasakkaa, jos kuvittelee ostavansa kaiken. Niin kyllä oma näkemys on että rock tyyliset ihmiset on oikeasti kaikista rennompia, mutta toki poikkeuksia on, mut oma mielipiteeni on tämä. Miehet olkaa oikeesti äijiä, mutta kohdelkaa puoliosoa kultaisesti ja lapsia hyvin. T: Äijä

• höpöhöpö..........

EIIII!!!! Älä hyvä "mies" kehota miehiä alkaa vaatteilla koreileen ja äijäileen. Ei ne rock-vaatteet kenestäkään sen parempaa tee eikä kraka miestä pahenna. Kyllä se miehisyys muodostuu ihan jostain muusta.

Mun mielestä tää on ihan hirveetä, kun jotkut miehet alkanu tollaseen äijäily-buumiin. Mainitsemasi mies, joka yritti ostaa vaimosi oli kusipää. Mutta et sä vaatteista oikeasti kusipäitä erota. Ja luojan kiitos on vaihtoehtoja kusipäänä ja äijänä olemiselle. Kummassakin noista nimittäin on inhottava pätemisen maku ja se aito miehisyys, joka ei tarvitse sen enempää alleviivausta ja itsensäkorostamista, unohtunut.

Mäkin sitten heitän mukaan kehoituksen; Jättäkää äijäilyt ja olkaa miehet ihan miehiä vaan eli arvostakaa itseänne sekä perhettänne.

• ....................

No ei mulle kusipäinen pelimies tulisi mieleen. Mutta kyllä se kieltämättä tuntuisi oudolta ajatella vakavasti miehen kanssa, joka pukeutuu jonkun tyylisuunnan mukaan (oli se rock, räp, rockabilly tai mikä tahansa). Itsekin kuuntelen musiikkia ja erityisesti tietyltä aikakaudelta rockin saralta (silloin kun sitä vielä osattiin tehdä). Mutta kyllä se kuului lähinnä omiin teiniaikoihin, että pukeuduin sen mukaan, mikä milloinkin upposi. Nykyään tulee vain kuunneltua, mutta vaatekaappi pidetään siitä täysin erillään.

Kusipäisyys ei tule ollenkaan mieleen. Ja kivaa piristettä katukuvassa kun ihmiset pukeutuvat eri tavoin. Mutta jotenkin, vaikka tuplasti oman ikäisenikin ihmiset voivat niin pukeuta, on vaikea ajatella huvittumatta jos mieheni vaikka vetäisisi nuoruuden punk-vaatteensa päälle tai sekottaisi hiuksensa ja pistäisi ketjuja päälleen. Kokisin itseni jotenkin niin epäsopivana sellaiselle miehelle ja kuten miehenkin minulle.

Ja tää on jotenkin jännä, koska ei mua nyt sinänsä kiinnosta ulkonäkö siten, että millanen nenä sattuu naaman keskellä olemaan, kuinka pitkä jne. Mutta sellainen normista poikkeava vaatetus voisikin vaikuttaa, jos tosimielellä ja parisuhdetta ajatellaan, halusin tai en. Tämä siis rehellinen kirjoitus siitä, mitkä ne syyt omalla kohdallani olisivat tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti se oma kulta löytyy :) Ja kyllähän se niin on, että jos hyvästä kullasta puhutaan, niin ei sille sinun vaatteet tai kampaus ongelmia aiheuta. Ja tämä on nyt aina vähän eri tilanne, kun yleisesti puhutaan joillain keskustelupalstoilla. Tietämättä oikeasti mitään persoonastasi.

• 22 v. nainen

Jos nyt rehellistä vastausta olet vailla, niin kyllä ainakin minulle rock-tyyli (tai gootti-, punk-tyyli - you name it!) on ehdoton turn-off. Mielestäni musiikkimaun mukaan pukeutuminen on jotenkin lapsellista esittämistä. Voin ymmärtää, jos joku teini niin tekee, mutta että aikuinen mies... Ei, kiitos.

• Xovda

Ehdoton turn on niin kauan kuin tyyli on aito ja tulee sydämestä eikä ole tehty meiningillä "rock vetoo naisiin, sen tyylikseni valitsen!" T. tyylejä vaihteleva ja sekoitteleva nainen, joka on yhtenä päivänä punk, toisena rock, kolmantena hippi ja neljäntenä jotain ihan muuta.

• chic rock

Turn on, ehdottomasti. Ja tarkoitan nyt nimenomaan rokkityyliä enkä heviä tms. Olen itse parikymppinen rock-henkinen nainen. Pitkä tukka miehillä ei yhtään vetoa minuun, vaan sellainen pörrötukka. Ketjut on jees.
      Kusipäisena en sellaista ihmistä näe, vaan ihailen kaikkia jotka uskaltaa massasta erottua! Ja itse koen jopa helpommaksi puhua tällaiselle rokkityyliselle, ehkä koska pystyn vähän samaistumaan sentyylisiin ihmisiin, en varmaan osaisi puhua jollekin fruittarille tai hipille kun en itse sellainen ole.

• niinniiin.

heh..moni 70-luvun rockmuusikko näyttää vieläkin rokkarilta, kaikinpuolin. Minä olen itse rockmuusikon kanssa.. Britin, 70-luvun bändeissä soittanut/laulanut.

• Aoop_

Ah, paras tyyli! Oma mieheni on metallisti/hevari ;) itse olen myön samantyylinen naikkonen-

• gylhfdfdfds

ketjut on totaalinen turn-off

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe