ELi oon vasta 16v ja pelannu kohta pari kesää. Mulla on Draiverissa stiffin varsi enkä oo mikää kehon rakentaja vaan joku 53kg eli toi stiffi on mulle liian jäykkä? ja johtuuko tosta varresta hirvee slaissi ku spoonilla ei tuu mitää slaissii ja siin on regun varsi.
ps. jos johtuu nii mistä voi ostaa uuden VARREN?
Draiverin varsi ongelma?
4
3610
Vastaukset
- HELPNOPEE..
jA tasoitus on 15.6
- sellaista
että nojaat palloon päin. Itselläni lähti slaissi joka kerta mutta korjasin vähän grippiä ja varmistin vain että en lähde nojaamaan taakse (pallosta suoraan pois päin) ja nyt melko suoria n. 250m jokaisella onnistuneella lyönnillä.
Pelaan ensimmäistä kesää koko lajia joten olen suht tyytyväinen, hcp nyt 31. Viikonloppuna katkaisin oman staffini juuresta ja laitan stiffin varren, saa nähdä saako parempia kaaria.
- Mullikaani
Kyllähän liian jäykkä varsi monesti slaissia aiheuttaa - ja vaikka ei aiheuttaisikaan, niin ainakin lyöntiä se lyhentää radikaalisti. Jos regu spoonilla lähtee suoria mutta stiffillä ajurilla slaissia, niin diagnoosi on melko selvä; liian äykkä varsi, edellyttäen että swingi pysyy muuten vakiona. Helsingissä esim. Tiiran Kaipe Hertsikan Golfcenterissä värkkää sulle just sellaisen varren kuin hyvä tulee, samoin Peltomäen pojat Peltoäki Golfissa Vantaalla. Kukaan ei tosin pelkällä mutulla, vaan laittavat sut lyömään launch monitoriin, joka kertoo kyllä mikä sulle sopii ja mikä ei. Suosittelen.
Tää ykshän on vallan hurja pallon lyöjä, kolmeykkösen händärillä tuuppa varttikilsan! Mä vetlin tollasia sillo joskus viistoista vuotta sitten kun olin nuori ja notkee. Tosin olin kyllä myös maajoukkueessa händärillä 1,9. Että tällä humulla lienee edessään kerrassaan valoisa tulevaisuus golfarina. Tai ainakin tarinan kertojana. - myyrään
kaikissa golfkaupoissa.
Se et on liian jäykkä varsi ei johda sliseen vaan väär lyöntitekniikka. Liian jäykkä varsi aikaisee lyönnin (ei ehdi potlkasta). Käyppä golftohtorilla (Pro) ja kysele tai testaile erilaisia mailoja enneku meet pilaamaan hyvän driverin 8jos se on joku kunnollinen)
varren vaihto kunnolliseen maksaa satasesta ylöspäin, joten osta vaikka käytetty Driveri tilalle joka toimii. Please.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851