Draiverin varsi ongelma?

HELPNOPEE..

ELi oon vasta 16v ja pelannu kohta pari kesää. Mulla on Draiverissa stiffin varsi enkä oo mikää kehon rakentaja vaan joku 53kg eli toi stiffi on mulle liian jäykkä? ja johtuuko tosta varresta hirvee slaissi ku spoonilla ei tuu mitää slaissii ja siin on regun varsi.

ps. jos johtuu nii mistä voi ostaa uuden VARREN?

4

3775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HELPNOPEE..

jA tasoitus on 15.6

• sellaista

että nojaat palloon päin. Itselläni lähti slaissi joka kerta mutta korjasin vähän grippiä ja varmistin vain että en lähde nojaamaan taakse (pallosta suoraan pois päin) ja nyt melko suoria n. 250m jokaisella onnistuneella lyönnillä.

Pelaan ensimmäistä kesää koko lajia joten olen suht tyytyväinen, hcp nyt 31. Viikonloppuna katkaisin oman staffini juuresta ja laitan stiffin varren, saa nähdä saako parempia kaaria.

• Mullikaani

Kyllähän liian jäykkä varsi monesti slaissia aiheuttaa - ja vaikka ei aiheuttaisikaan, niin ainakin lyöntiä se lyhentää radikaalisti. Jos regu spoonilla lähtee suoria mutta stiffillä ajurilla slaissia, niin diagnoosi on melko selvä; liian äykkä varsi, edellyttäen että swingi pysyy muuten vakiona. Helsingissä esim. Tiiran Kaipe Hertsikan Golfcenterissä värkkää sulle just sellaisen varren kuin hyvä tulee, samoin Peltomäen pojat Peltoäki Golfissa Vantaalla. Kukaan ei tosin pelkällä mutulla, vaan laittavat sut lyömään launch monitoriin, joka kertoo kyllä mikä sulle sopii ja mikä ei. Suosittelen.

Tää ykshän on vallan hurja pallon lyöjä, kolmeykkösen händärillä tuuppa varttikilsan! Mä vetlin tollasia sillo joskus viistoista vuotta sitten kun olin nuori ja notkee. Tosin olin kyllä myös maajoukkueessa händärillä 1,9. Että tällä humulla lienee edessään kerrassaan valoisa tulevaisuus golfarina. Tai ainakin tarinan kertojana.

• myyrään

kaikissa golfkaupoissa.

Se et on liian jäykkä varsi ei johda sliseen vaan väär lyöntitekniikka. Liian jäykkä varsi aikaisee lyönnin (ei ehdi potlkasta). Käyppä golftohtorilla (Pro) ja kysele tai testaile erilaisia mailoja enneku meet pilaamaan hyvän driverin 8jos se on joku kunnollinen)

varren vaihto kunnolliseen maksaa satasesta ylöspäin, joten osta vaikka käytetty Driveri tilalle joka toimii. Please.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      111
      7104
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4188
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3655
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      398
      1940
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1438
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      62
      1337
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1078
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      172
      1055
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1000
    Aihe