VARASTOTIEN KIRPPIS

EI OTA VASTUUTA

Tavarasta joka häviää, nostetaan vain olkapaitä, ei voi mitään, voi voi kävikö näin, arvaa vain haluttaako tuoda tavaraa lisää, kun sanotaan voi voi kävikö näin. KYLLÄ KIRPPARILLA PITÄS VALVONTA TOIMIA, MUTTA NE ON NIIN ITTEÄÄN TÄYNNÄ KAMERAVALVONTAA ,JOTA EI KUKAAN SEURAA, JOS SEURAIS SAIS VARKAAT KIINNI!

29

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapaikka

Kukaan ei ota vastuuta varastetusta tavarasta, pitää vain hyväksyä, että kyllä kolmannes varastetaan, että täällä näin

• Hyvä paikka myydä

Sinä itse otit vastuun varaamalla paikan, olipa kirppari mikä tahansa!
        Mulla oli pöytä siellä muutama viikko sitte, enkä malttanu olla kysymäti, pitääkö ne jutut varastamisista paikkaansa. Vastaukseksi tyttö näytti tilityspöydän luona olevia laatikoita: tässä ne tavarat yleensä on, joiden luullaan tulleen varastetuksi. Seurasin kasan kasvamista, vaikka laatikot välillä tyhjennettiinki ja vietiin konttiin, ja se oli ihan uskomatonta.
        Sanoisinpa siis: kattokaa nyt ihmeessä ne laatikot sieltä, siellä oli ihan arvokamaa, jos teidän kamanne sieltä löytyvät. Ei niitä varmaan siellä loputtomiin voi säilöö. Ei oo reilua ketään syytellä varastelusta, eikä varsinkaan yleistää jotain tollasta rompepaikkaa. Ottakaa selvää asioista, älkääkä olko niin hemmetin itseriittosia. Itse löysin kahden viikon aikana kolme tavaraani kyseisestä paikasta.

• varastetaan?

Tämähän on täyttä humpuukia. Itse olen monta kertaa pitänyt paikkaa ko. kirpputorilla, eikä minulta ole koskaan viety tavaroista puoliakaan!

Rovaniemiläinen

• varastotielle

kun kysyin miks ei kaikki ole tässä, meillä on hävikkii

• kirppis

ihme sakkia valittavat jos 50sentin sukka tai joku muu hävinnyt jokapaikasta varastetaan kauppakeskuksista ja muista ja niissäkin myyjä ottaa vastuun ei paikan omista vaan se joka on vuokrannut vaikka meikkiliikettä varten tilat ja sieltä varastetaan niin vastuu on itsellä ei paikan omistajalla että repikää siitä

• täysin valvoa
        kirppis kirjoitti:

ihme sakkia valittavat jos 50sentin sukka tai joku muu hävinnyt jokapaikasta varastetaan kauppakeskuksista ja muista ja niissäkin myyjä ottaa vastuun ei paikan omista vaan se joka on vuokrannut vaikka meikkiliikettä varten tilat ja sieltä varastetaan niin vastuu on itsellä ei paikan omistajalla että repikää siitä

Miettikääpä tätä.
        Asiakkaat kulkee siellä tutkien mitä ostais. Ottavat kärryynsä ja jatkavat matkaa. Jossain vaiheessa tulevat katumapäälle jostakin tavarasta ja jättävät sen pois, eikä välttämättä siihen paikkaan mistä ottivat kärryynsä.
        Luulenpa vaan, että suurin osa tavaroiden hävikistä johtuu tästä, eikä aina varastamisesta. Jos teiltä jotain puuttuu tavaroita hakiessanne, kiertäkää ja katelkaa, useimmin ne löytyvät.

Jos todella peklkäätte että teiltä varastetaan, jättäkää kamat kotiinne. Järjetöntä syyttää henkilökuntaa jotka muutenkin on joskus ylityöllistettyjä ja tekevät varmasti parhaansa.

Eiköhän lopeteta tämä niin TURHA valitus ja syyttely.

• jippu2222
      • paljon melua

Tyhjästä, ihan tyhjästä.

Taidatte tahallanne sanoa että tavaranne on varastettu. Tyhjät tynnyrithän eniten kolisee.

• keljutus

Siskolta ja äidiltäni kuulin aivan samaa. Herää epäilyksiä, kun ei ole heillä edes mielenkiintoa selvittää kuka kamoja vie. Herää kysymys, että ottavatko omaan käyttöönsä parhaat päältä???

• ja haisevat ryysynne

Kelpaa kenellekään. Joku voi kärryynsä ostoaikeissa ottaa, mutta nakkaavat pois haisemasta. Ei niitä rättejänne kukaan varasta. Te saakelin paskahousut kehtaatte vielä mankua niiden perään. Hyi helvetti mitä sakkia ootte.

• jo riittää
        ja haisevat ryysynne kirjoitti:

Kelpaa kenellekään. Joku voi kärryynsä ostoaikeissa ottaa, mutta nakkaavat pois haisemasta. Ei niitä rättejänne kukaan varasta. Te saakelin paskahousut kehtaatte vielä mankua niiden perään. Hyi helvetti mitä sakkia ootte.

tuo turhan päiväinen narina.
        Jos pöydän vuokraaja, ei lue allekirjoittamaansa sopimusta,
        on turha narista.
        Sopimuksessa lukee, että kaikki myynnissä olevat tuotteet
        ovat koko ajan myyjän omalla vastuulla.
        Sekä hälytyslaitteista, joita on myytävänä 3kpl/1€.

• järkevääki tekstiä
        jo riittää kirjoitti:

on turha narista.

No niin "osto ja myyntifirman" pitäjät. Miten voitte pyörittää "firmaanne" kun ette osaa lukea???

Heko heko.

• hyi
        järkevääki tekstiä kirjoitti:

No niin "osto ja myyntifirman" pitäjät. Miten voitte pyörittää "firmaanne" kun ette osaa lukea???

Heko heko.

Kävin tänään sunnuntaina kirppisksellä pitkästä aikaa ja olipa se epäsiisti koko paikka.

• lakkipäähän
        hyi kirjoitti:

Kävin tänään sunnuntaina kirppisksellä pitkästä aikaa ja olipa se epäsiisti koko paikka.

taidat itse olla epäsiisti ?

• Positiivista pilkettä silmään
        lakkipäähän kirjoitti:

taidat itse olla epäsiisti ?

Kirpputori on kirpputori, ei mikään anttila tms. Asiakkaat ovat myös osaksi myös myyjiä, jotka täyttävät pöydät. Eihän kassatyöntekijät voi kulkea siivoamassa penkojien jälkiä..
        Vuokrasin pöydän 2vk. Kävin joka toinen päivä siivoamassa pöytää, ja joka kerta sieltä löytyi toisten pöytien tavaroita..hengareissakin roikkuen. Tavattoman laiskoja asiakkaita me suomalaiset..ei viitsitä viedä takaisin.
        Kun kävin pöytäni tyhjentämässä niin pöydälläni oli n. 7 minulle kuulumatonta tavaraa. Kun olen rehellinen ihminen, en niitä mukaani ottanut. Olisin voinut lyödä ne laatikkoon ja häipyä mutta pakko on luottaa ihmiseen sen verran että omatuntoa on ihmisillä.
        Voin lyödä vetoa että marketeistakin onnistutaan varastamaan tavaraa ilman että siitä kiinni jää..varsinkin pikkukaupoista joissa ei hälyttimiä ole. Nämä pikkukauppojen omistajat kärsivät myös nahoissaan siitä..eivätkä kiukuttele asiakkaille että senkin varkaat..eihän mekään voida kiukutella siis niille kirpputorin työntekijöille..joilla on kiire jo palvella rehellisiä, maksavia asiakkaita..
        Jos haluaa myydä tavaraa, niin huuto.net on olemassa..sinne voi laittaa tavaraa myyntiin mutta ei sekään täysin riskitöntä ole..ja vaatii työtä sekin..Edelleenkin sanon että ei tarvi käydä siellä kirpputorilla jos niin ahdistaa ja toiseksi, mitä jos sitä ei olisikaan? eikö menisi hyvä kirppis pois?

• hälytyslaitteilla
        jo riittää kirjoitti:

on turha narista.

varustettuja tavaroita varastetaan? Joutuuko silloin myyjä itse korvaamaan sen varastetun hälytyslaitteen, ja mitä se maksaa?

Itse olen pitkään pitänyt myymäpaikkaa ko. kirpputorilla, mutta en ole uskaltanut niitä hälytyslaitteita vuokrata, kun en tiedä mitä niistä joutuu maksamaan, jos ne varastetaan.

Tästä ei niissä kirpputorin ohjeissa mainita mitään.

• Merkonomi
        Positiivista pilkettä silmään kirjoitti:

Kirpputori on kirpputori, ei mikään anttila tms. Asiakkaat ovat myös osaksi myös myyjiä, jotka täyttävät pöydät. Eihän kassatyöntekijät voi kulkea siivoamassa penkojien jälkiä..
        Vuokrasin pöydän 2vk. Kävin joka toinen päivä siivoamassa pöytää, ja joka kerta sieltä löytyi toisten pöytien tavaroita..hengareissakin roikkuen. Tavattoman laiskoja asiakkaita me suomalaiset..ei viitsitä viedä takaisin.
        Kun kävin pöytäni tyhjentämässä niin pöydälläni oli n. 7 minulle kuulumatonta tavaraa. Kun olen rehellinen ihminen, en niitä mukaani ottanut. Olisin voinut lyödä ne laatikkoon ja häipyä mutta pakko on luottaa ihmiseen sen verran että omatuntoa on ihmisillä.
        Voin lyödä vetoa että marketeistakin onnistutaan varastamaan tavaraa ilman että siitä kiinni jää..varsinkin pikkukaupoista joissa ei hälyttimiä ole. Nämä pikkukauppojen omistajat kärsivät myös nahoissaan siitä..eivätkä kiukuttele asiakkaille että senkin varkaat..eihän mekään voida kiukutella siis niille kirpputorin työntekijöille..joilla on kiire jo palvella rehellisiä, maksavia asiakkaita..
        Jos haluaa myydä tavaraa, niin huuto.net on olemassa..sinne voi laittaa tavaraa myyntiin mutta ei sekään täysin riskitöntä ole..ja vaatii työtä sekin..Edelleenkin sanon että ei tarvi käydä siellä kirpputorilla jos niin ahdistaa ja toiseksi, mitä jos sitä ei olisikaan? eikö menisi hyvä kirppis pois?

Vertaatko tosissaan pikkukauppoja kirppis-toimintaan, tiedoksi vain että kaupoissa hintaan lasketaan Hävikki, johon kuuluu pilaantuneet, vanhaksi menevät tuotteet sekä varastetut tavarat, eli jos joku varastaa kaupasta tuotteen niin muihin tuotteisiin on sisällytetty jo tuotteen hinta, eli ei se kauppiaalle tappioksi tule, siinä tapauksessa jos joku kuorma menee kokonaan pilalle mutta silloin voi nostaa toisen tuotteen hävikkiä ja sen tappion saa sieltä... Tuskin kukaan laskee omiin kirppistavaroihinsa hävikkiä!!

• Ihme inisijä.
        Merkonomi kirjoitti:

Vertaatko tosissaan pikkukauppoja kirppis-toimintaan, tiedoksi vain että kaupoissa hintaan lasketaan Hävikki, johon kuuluu pilaantuneet, vanhaksi menevät tuotteet sekä varastetut tavarat, eli jos joku varastaa kaupasta tuotteen niin muihin tuotteisiin on sisällytetty jo tuotteen hinta, eli ei se kauppiaalle tappioksi tule, siinä tapauksessa jos joku kuorma menee kokonaan pilalle mutta silloin voi nostaa toisen tuotteen hävikkiä ja sen tappion saa sieltä... Tuskin kukaan laskee omiin kirppistavaroihinsa hävikkiä!!

No mietipä paljonko se hintana ns. hävikki on jogurttipurkista pikkukaupassa? Mutta älä vertaa sitä siihen määrään minkä verran voittoa myyjän tulee tuotteesta saada eli katteeseen. Se ei kokonaan ole hävikin varalta vaan siinä on muutakin kuluja.
        Tiedän varsin hyvin kaupallisesta alasta sillä olen yo-merkonomi..

• Varastotie on pop
        hälytyslaitteilla kirjoitti:

varustettuja tavaroita varastetaan? Joutuuko silloin myyjä itse korvaamaan sen varastetun hälytyslaitteen, ja mitä se maksaa?

Itse olen pitkään pitänyt myymäpaikkaa ko. kirpputorilla, mutta en ole uskaltanut niitä hälytyslaitteita vuokrata, kun en tiedä mitä niistä joutuu maksamaan, jos ne varastetaan.

No, kysy sieltä kirpparilta..jos olet suusi saanut auki että osaat vuokrata pöydän niin totta osaat kysyä niistä hälyttimistäkin..

• DORKA
        hälytyslaitteilla kirjoitti:

eihän se hälytyslaite voi maksaa kuin se 3 euroa minkä joudut maksamaan siitä vai maksaako se esim. 30 egeä, kun tuote varastetaan, ompa hienoa liiketoimintaa jos näin on

• pinkos
        jo riittää kirjoitti:

on turha narista.

onko pöydän vuokraajan sinun mielestä otettava hälytyslaite, että tuotteet on suojattu HALOO

• haluaa palvelua
        jo riittää kirjoitti:

on turha narista.

tuhattorilla on paljon parempi palvelu, siellä sentään varkaat kytätään ja ajetaan pois, onkohan varastotielllä kellään edes porttikieltoa varastelun takia

• Älyhoiäläjätä
        pinkos kirjoitti:

onko pöydän vuokraajan sinun mielestä otettava hälytyslaite, että tuotteet on suojattu HALOO

Voi elämä..siis vuokralapussa lukee että tuotteet ovat myyjän omalla vastuulla..eli jos haluat että ei varasteta niin ostat sitten hälyttimen joka ikiseen tavaraan jos haluat..
        Ja edelleen, kysy sieltä kassalta (siellä missä on myyjät, ei täältä) että kuka vastaa hälyttimellä varastetusta tuotteesta?? Onko se niin vaikeaa.

• pinkos
        Älyhoiäläjätä kirjoitti:

Voi elämä..siis vuokralapussa lukee että tuotteet ovat myyjän omalla vastuulla..eli jos haluat että ei varasteta niin ostat sitten hälyttimen joka ikiseen tavaraan jos haluat..
        Ja edelleen, kysy sieltä kassalta (siellä missä on myyjät, ei täältä) että kuka vastaa hälyttimellä varastetusta tuotteesta?? Onko se niin vaikeaa.

VAI ekkö tajuu eli jos pitää ostaa hälytin joka ikiseen tavaraan, että kaupankäynti on suojattua, tuleepa kalliiksi, mutta jos tuot vain hävitettäväksi, tervetuloa, ei tartte mitään ,helponmalla kun konttiin viet

• Pöhölöjäkö?
        pinkos kirjoitti:

VAI ekkö tajuu eli jos pitää ostaa hälytin joka ikiseen tavaraan, että kaupankäynti on suojattua, tuleepa kalliiksi, mutta jos tuot vain hävitettäväksi, tervetuloa, ei tartte mitään ,helponmalla kun konttiin viet

Kuka pakottaa sinun myymään kirpputorilla jos on vaikeaa? Ei ne tavarat oikeesti ole suurennuslasin alla eli pakko on tajuta että varkaita on olemassa..Sinun pitää mennä kesällä myymään torille että näet jokaisen asiakkaan maksavan tavaroista..
        Pakko se on käsittää että iso tila, täynnä pikkutilpehööriä, paljon ihmisiä ja pakko on yrittäjänkin ajatella voittoa..
        Viekää konttiin..jos se helpottaa tietoa ettei pitkäkyntiset vie tavaroita..

• Antti Antipatia

Yksi ja sama henkilö on näköjään ottanut aivan kokopäiväiseksi työkseen Varastotien kirppiksen mustamaalaamisen. Uudestaan ja aina uudestaan aloittaa jonkun uuden uikutuksen milloin varastamisesta, milloin ammatti myyjistä milloin mistäkin. Säälittävä yksilö. Ei saa ainakaan minulta empatiaa.

• garlig

oletko sitte yrittäjä ite

• sie vain
        garlig kirjoitti:

oletko sitte yrittäjä ite

meitä on niin moneksi

• kuulla että jos

simä itse perustaisit kirpputorin miten estäisit varastelun? Ja muista huomioida etteivät ne voitot niin älyttömiä ole ja siitä vielä miinustetaan palkat ym. maksut. Meinaako että sulla olis niin paljon rahaa et palkkaisit sinne vartijan hhehhehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      31
      3575
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3157
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      59
      3037
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      53
      2970
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2569
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      34
      2149
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2109
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1952
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1829
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49