Voiko mineraalipuuterin alle laittaa meikkivoiteen?
Meikkivoide mineraalipuuterin alle
6
895
Vastaukset
- öh.....
tottakai puuterin alle voi laittaa meikkivoidetta jos tahtoo..
- Mineraaleista
Se mineraalipuuteri on se meikkivoide! Se on vain meikkivoide jauhemaisessa muodossa, eli se on paljon peittävämpää kuin ns. tavallinen puuteri (jos siis puhut mineral foundationista) Sen alle ei siis ole tarkoitus laittaa tavallista meikkivoidetta. Jos haluat käyttää tavallista meikkivoidetta, kannattaa ennemmin käyttää päälle jotain viimeistelypuuteria, mineraalipohjan alle taas pelkkää kosteusvoidetta.
- kummastunut
Itse oon kyllä aina luullu että mineraalipuuteri on ihan puuteri vaan.. Esim. Lumenen peruspuuterit on saanu pakkaukseensa puuteri-sanan eteen sanan "mineraali". Eikä se kyllä tee niistä puutereista yhtään peittävämpiä. Mineraalimeikki tai mineraalimeikkipuuteri on erikseen..
- Mineraaleista
kummastunut kirjoitti:
Itse oon kyllä aina luullu että mineraalipuuteri on ihan puuteri vaan.. Esim. Lumenen peruspuuterit on saanu pakkaukseensa puuteri-sanan eteen sanan "mineraali". Eikä se kyllä tee niistä puutereista yhtään peittävämpiä. Mineraalimeikki tai mineraalimeikkipuuteri on erikseen..
No joo, niillä Lumenen "mineraali"puutereilla taas ei ole MITÄÄN tekemistä mineraalimeikkien kanssa, nehän on siis ihan tavallisia puutereita, joihin on ehkä lisätty minimaalinen määrä mineraalia. Eli niitä varmaan käytetäänkin tavallisena puuterina. Mutta miks kukaan sellaista edes sitten kysyy...Luulin tosiaan, että kysyjä tarkoitti oikeaa mineraalipohjaa...
- kiits.
selvis,miks mulla ei oo oikeen onnistunu,ku pistän eka meikkivoiteen,ja sitte koitan pistää dermosilin mineraalipuuteria,mutta jos kerta se on jo meikkivoide,nii ei ihme,että se ei oikeen 'tartu' =DD
- Jsogth
Mineraali"meikkivoiteenkin" alle voi periaatteessa laittaa meikkivoiteen, vaikka yleensä se ei kannata. Kuitenkin esim. Earthen Glow minerals myy silikonitonta meikkivoidetta ja monet laittavat sen päälle vielä saman lafkan ohuen riisipuuteria sisältävän meikkipohjan.
Puuteripuuteri on tietysti asia erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell502375Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 441840
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1201608Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571210- 721172
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.143959Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901