Auttakaa s**tana!!

Kyllästynyt auttamattomiin ihmisiin

V*tuttaa ku ihmiset ei auta :< Miten tohon Nordicin mp4:seen saa videoita,kuvia,sanat kappaleisiin ja kirjoituksia?? Musiikki on helppo lisätä, kun laittaa vain kappaleet koneella omiin kansioihin (music ja Record) mutta entäs kun videoille sun muille ei ole kansioa kun yhdistää laitteen koneeseen!? Pikasta apua kaipaillen!!

3

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeäisit vähän

      miksi pitäisi auttaa jotain joka käskemällä tai valittamalla pyytää auttamaan? millon olet itse auttanut muita ihmisiä? ei se maailma pyöri sinun napasi ympärillä, yritä ymmärtää tämä poikaparka. ja ongelmat ratkeaa parhaiten, kun kärsivällisesti paneutuu siihen, eikä heti ensimmäisenä luovuta ja ala ruinaamaan ulkopuolisilta apua. ei se työelämässäkään niin toimi. itsenäisyyttä ja omatoimisuutta peliin siis vähän, hei!

      • .....

        Mut kuka sano että olisin poika? XD


    • neuvomishenkilö

      Et vissiin ole paljonkaan elämää nähnyt, kun et ole vielä oppinut, ettei apua kannata pyytää huutamalla "auttakaa saatana!!!"

      Sinun asiasi ei ole sen kiireellisempi tai tärkeämpi kuin muidenkaan. Jos tarvitset apua vielä senkin jälkeen kun olet ITSE YRITTÄNYT ratkaista ongelman, pyydä kohteliaasti ja kerro, mitä olet jo itse yrittänyt selvittääksesi ongelman. Myös asiaa kuvaava otsikko on tärkeä. Tuollainen, jonka sinä teit, ajaa jokaisen auttamiskykyisen pois, minutkin. Morjens.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe