Hirveää ahdasmielisyyttä

Kumma että liberaalisti ajattelevat yrittävät estää minua tuomitsemasta ihmisten käyttäytymistä.
Hiukan olisi syytä harrastaa itsekritiikkiä ja ryhtyä ylistämään kirjoituksiani, sillä onhan sallivuuden sallittava myös sallivuuden kritiikki.

Minun ei sen sijaan tarvitse sallia mitään, sillä tuomitsen jopa paavin (miten siis itse luulette säästyvänne tuomiolta).

51

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tietysti melkoinen paradoksi sallia kaikkea muuta paitsi sallimattomuutta. Vaikkette te sallimattomat tätä pientä inhimillistä hairahdusta meille salliville sallikaan.

      • Tuomitsen moisen sallimattomuuden aivan kaikissa muodoissaan, enkä ehdottomasti sallisi itselleni moista epäloogisuutta.


      • en tiedä provositko vai et, mutta jos olit tosissasi, niin aika heikoilla hangilla olit. Odotin enemmän.

        Sitä paitsi kannabiksen salliminen ei tarkoita kaiken sallimista - ainakaan minulla.


      • Einsten1 kirjoitti:

        en tiedä provositko vai et, mutta jos olit tosissasi, niin aika heikoilla hangilla olit. Odotin enemmän.

        Sitä paitsi kannabiksen salliminen ei tarkoita kaiken sallimista - ainakaan minulla.

        Buddylle.


      • Einsten1 kirjoitti:

        en tiedä provositko vai et, mutta jos olit tosissasi, niin aika heikoilla hangilla olit. Odotin enemmän.

        Sitä paitsi kannabiksen salliminen ei tarkoita kaiken sallimista - ainakaan minulla.

        Vähän sääliä ja rajoittaa, sillä tuokin intensiteetti on näköjään eräille liikaa.
        Vasta jos ärsyynnyn oikeasti, niin silloin alan repiä niiden mielipiteitä kokonaan kappaleiksi.
        Lisäksi tämä systeemi on taas tökkinyt ihan tarpeeksi ja kuka viitsii keskittyä johonkin ketjuun kun joka välissä kuluu minuuttikaupalla aikaa ja sitten tulee ilmoituksia ettei sivua löydy.

        Silti olen oikeasti sitä mieltä ettei noista aineista ole yhteiskunnan kannalta muuta kuin haittaa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Vähän sääliä ja rajoittaa, sillä tuokin intensiteetti on näköjään eräille liikaa.
        Vasta jos ärsyynnyn oikeasti, niin silloin alan repiä niiden mielipiteitä kokonaan kappaleiksi.
        Lisäksi tämä systeemi on taas tökkinyt ihan tarpeeksi ja kuka viitsii keskittyä johonkin ketjuun kun joka välissä kuluu minuuttikaupalla aikaa ja sitten tulee ilmoituksia ettei sivua löydy.

        Silti olen oikeasti sitä mieltä ettei noista aineista ole yhteiskunnan kannalta muuta kuin haittaa.

        tämä näytti pelottavalta:

        "Vasta jos ärsyynnyn oikeasti, niin silloin alan repiä niiden mielipiteitä kokonaan kappaleiksi."

        Mua vituttaa tässä uudessa systeemissä toi haluatko viestin s-postiisi, joka on automaattisesti aktivoituna.

        "Silti olen oikeasti sitä mieltä ettei noista aineista ole yhteiskunnan kannalta muuta kuin haittaa."

        Ja rahallista hyötyä. Lasillisesta punaviiniä on lääkäreiden mukaan jotain hyötyä. Suklaan syönti edistää endorfiinian tuotantoa, mutta tämä taisi olla sinulle huono asia?


      • Einsten1 kirjoitti:

        tämä näytti pelottavalta:

        "Vasta jos ärsyynnyn oikeasti, niin silloin alan repiä niiden mielipiteitä kokonaan kappaleiksi."

        Mua vituttaa tässä uudessa systeemissä toi haluatko viestin s-postiisi, joka on automaattisesti aktivoituna.

        "Silti olen oikeasti sitä mieltä ettei noista aineista ole yhteiskunnan kannalta muuta kuin haittaa."

        Ja rahallista hyötyä. Lasillisesta punaviiniä on lääkäreiden mukaan jotain hyötyä. Suklaan syönti edistää endorfiinian tuotantoa, mutta tämä taisi olla sinulle huono asia?

        Punaviinin hyödylliset vaikutukset ilmeisesti saadaan aikaan myös ilman alkoholia.

        Suklaa heikentää veren rasva-arvoja ja sen kohdalla olisi syytä siirtyä maitokaakaoon.
        (lisäksi kaakopavut tuotetaan suurelta osalta käyttäen kaapattuja pikkulapsia orjatyössä)

        Rahallinen hyöty useimmissa tapauksissa alittaa rahallisen haitan, eikä siinä ole vielä otettu edes inhimillisiä kärsimyksiä huomioon.

        Mielipiteiden kappaleiksi repiminen tarkoittaa sitä, että vastapuoli todistaa omilla lausunnoillaan itse itselleen olevansa väärässä (mutta minua on kielletty tekemästä sitä, sillä se on kuulemma julmaa).

        Ja tuo automaattinen ruksi pitäisi saada pois päältä automaattisesti.


      • buddy-love kirjoitti:

        Punaviinin hyödylliset vaikutukset ilmeisesti saadaan aikaan myös ilman alkoholia.

        Suklaa heikentää veren rasva-arvoja ja sen kohdalla olisi syytä siirtyä maitokaakaoon.
        (lisäksi kaakopavut tuotetaan suurelta osalta käyttäen kaapattuja pikkulapsia orjatyössä)

        Rahallinen hyöty useimmissa tapauksissa alittaa rahallisen haitan, eikä siinä ole vielä otettu edes inhimillisiä kärsimyksiä huomioon.

        Mielipiteiden kappaleiksi repiminen tarkoittaa sitä, että vastapuoli todistaa omilla lausunnoillaan itse itselleen olevansa väärässä (mutta minua on kielletty tekemästä sitä, sillä se on kuulemma julmaa).

        Ja tuo automaattinen ruksi pitäisi saada pois päältä automaattisesti.

        siis ilmeisesti kieltää myös punaviinin ja suklaan? Varmaan vastustat myös uhkapelejä? Melkoinen joko-tai -linja sulla on noissa käyttöasteissa, ts. sulle jokainen käyttäjän on ongelmakäyttäjä?

        Freud ehdotti meidän kaikkien toimivan mielihyväperiaatteen mukaan. Pitäisikö myös tästä luopua?


    • Universal Utilitarian

      Et huomaa liberalismin ja pragmaattisuuden eroa.

      Esimerkki:

      Jos pöydällä on vasara, lauta ja naula - ja tehtävä on se että naula pitäisi hakata lautaan...

      Konservatiivi ei halua muuttaa asiantilaa koska ennenkään ei ole toimittu niin että naula olisi lyöty lautaan. Sehän muuttaisi jotain.

      Liberaali puolestaan ottaa naulan ja lyö sillä vasaraa koska niinkin pitää saada tehdä tasa-arvon tai taiteen tai ihmisoikeuksien vuoksi.

      Pragmatisti haluaa ottaa vasaran ja lyödä sillä naulan lautaan.

      Ja lopuksi tarina.

      Olipa kerran tulipalo, tulipaloa yritti sammuttaa hätääntynyt perus-Tossavainen. Hän haki sähläten ämpärillä vettä lätäköstä ja kävi heittämässä sen tilkan liekkeihin kompastellen aamutohveleihinsa. Paikalle tuli palokunta vesiautonsa kanssa ja palomiehet alkoivat kelata letkujaan auki. Hätääntynyt Tossavainen kompasteli letkuihin, oli paloimiseten tiellä ja kalauttipa ämpärillään muutamaan otteeseen palomiehiä ja mekasti kuin sumutorvi että talo on tulessa ja täällä tarvitaan vettä. Viisas palopäällikkö käski yhtä miehistä hoitaa Tossavaisen pois toiminnan tieltä. Tossavainen pisti kovasti kampoihin ja huusi palomiehelle että miksi sinä minusta kiinni pidät, talo palaa ja ja sinä vain kiusaat minua. Kun palo oli sammutettu oli Tossavainen lopunelämäänsä näreissään palomiehille jotka eivät selvästikään tehneet parastaan.

      Buddy, ethän ole Tossavainen?

      • osaa tehdä asian oikein, muttei oikeista syistä. Pragmatistinen palomies panostaa tehokkuuteen: sammutustöihin kului vain sekunti aikaa, mutta talo paloi poroiksi. Näin ollen sammutustyöt olivat suorituksena erittäin tehokkaat, mutteivät riittävän tehokkaat; ensi kerralla puolet ajasta karsitaan pois.


      • Minä annan määräyksen, että naula pitää saada lautaan ja tuomitsen ne jotka siinä epäonnistuvat.

        Huumekeskustelussa on helppo löytää tuomittavia.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minä annan määräyksen, että naula pitää saada lautaan ja tuomitsen ne jotka siinä epäonnistuvat.

        Huumekeskustelussa on helppo löytää tuomittavia.

        Olet pehmustetussa huoneessa, jossa on vain lautoja ja nauloja, Jeesus ilmestyy sinulle ja lupaa sinulle armon synneistäsi ja lupaa parantaa hulluutesi ja tehdä kohtalaisen viisaksi ja asialliseksi keskutelijaksi.
        MITÄ SINUN OLISI TEHTÄVÄ???????
        Vastaus on tässä linkissä, ellet muuten osaa toimia ainoalla oikella tavalla.

        http://www.youtube.com/watch?v=ykkB3Ajo0Q0


    • Kato kun paska argumentointi on paskaa argumentointia vaikka sen esittäis salliva tai sallimaton. Ei se toki kiellettyä ole.

      Ei se silti muutu kullaksi uuden aloituksen myötä.

      • Tuohan ei ole ollenkaan sallivaa ja muita näkemyksiä arvostavaa liberalismia.

        Siispä tuomitsen mielipiteesi täysin itsellesi sopimattomana.


    • To4D

      maailma kaipaa edelläkävijöitä. Jonkun on uskallettava heittää ensimmäinen kivi.

    • on sellainen liberaalinen laitos, joka ei salli kritiikkiä liberalismia kohtaan. Kokeissakin lähti pisteitä liian vasemmistomielisistä vastauksista. *ikuisesti katkera*

      Paavihan on minun mielestäni antikristus, joten lienemme samoilla linjoilla tässäkin asiassa.

    • hmm...

      Sulla on varmaan sanalle liberaali korkeintaan kolme merkitystä, siinä missä jollekin toiselle samaisella on ainakin sen kaksikymmentä vastaavaa. En suuremmin tiedä, että mitä viimepäivinä olet kirjoitellut, mutta ilmeisesti olet taas ottanut nokkiisi jostakin, vaikkakin sinä näemmä näytät pukevan lähes kaiken sanomasi ton iänikuisen egoistisen "huumorikortin" muotoon.

      "Huumorikortti" = Joku suoraan väittää aina olevansa oikeassa ja hehettelee perään, minkä kyseenalaistaminen huumorintajuttomuutena tarkoittaa huumorikortin käyttäjälle, ettei lukijalla ole huumoria, mutta että huumorikortin käyttäjältä itseltään kyllä sitä löytyy.

      Olen useamman kuin kaksikymmentä kertaa nimimerkkisi kohdalla törmännyt siihen, että aliarvioit sivistystäni ja ymmärrystäni. Tämä luultavasti aiheuttaa mulle jonkin veran luontaista regressiotakin, mitä sun ilmaisuusi tulee. Olitko muuten kova ulkolukija innokkainpina opin vuosinasi? Ainakin siitä olen satavarma, että eniten sä ilmaisusi kanssa vetoat varmasti juuri kaltaisiisi pikkuponteviin 50-luvun kansakoulun ruotsin opettaja -prototyypin ihmisiin, joilta löytyy hyllystään kunniapaikalta ainakin Mannerheimin ritarinimitykset-lista, joku alkiolainen valistusopas ja ruttaantuneeksi hellitty Suomen kartta ajalta ennen Viipurin menetystä...

      • Selväsi, sillä minullahan on Mannerheim tuossa seinälläkin ja ihan syystäkin, sillä samaa kouluahan olemme käyneet.

        Saisimmeko nyt sitten arviointikelpoisen näytteen tuosta mainostetusta sivistyksestäsi ja ymmärryksestäsi.


      • hmm...
        buddy-love kirjoitti:

        Selväsi, sillä minullahan on Mannerheim tuossa seinälläkin ja ihan syystäkin, sillä samaa kouluahan olemme käyneet.

        Saisimmeko nyt sitten arviointikelpoisen näytteen tuosta mainostetusta sivistyksestäsi ja ymmärryksestäsi.

        Muista, että sä itse käytit aloituksessasi "huumorikorttia" ( ja jos, btw, haluat tietää että mitä se tarkoittaa, ks. aiempi viestini). Älä nyt anna vitsisi lässähtää kuin pannukakku heittäytymällä heti tosikoksi, jookos.;)

        Annoin jo näytteen sivistyksestäni ja ymmärryksestäni. Vastaukseni oli täysin suhteessa oman viestisi "vakavuustasoon", nimittäin. Mä tosin - toisin kuin sinä, en mainostele yhtään mitään. Ei mun tarvitsisi tehdä "persoonastani" aloituksia keskusteluapalstalle tolla tapaa, kuin sä ( näemmä jatkuvasti...) teet.

        Sitäpaitsi: enempään sivistyksen tahi ymmärryksen ilmaisemiseen ei viestisi antanut eväitä. Sitä nyt älyllisiä vastineita tyhjästä voi laatia.


      • hmm... kirjoitti:

        Muista, että sä itse käytit aloituksessasi "huumorikorttia" ( ja jos, btw, haluat tietää että mitä se tarkoittaa, ks. aiempi viestini). Älä nyt anna vitsisi lässähtää kuin pannukakku heittäytymällä heti tosikoksi, jookos.;)

        Annoin jo näytteen sivistyksestäni ja ymmärryksestäni. Vastaukseni oli täysin suhteessa oman viestisi "vakavuustasoon", nimittäin. Mä tosin - toisin kuin sinä, en mainostele yhtään mitään. Ei mun tarvitsisi tehdä "persoonastani" aloituksia keskusteluapalstalle tolla tapaa, kuin sä ( näemmä jatkuvasti...) teet.

        Sitäpaitsi: enempään sivistyksen tahi ymmärryksen ilmaisemiseen ei viestisi antanut eväitä. Sitä nyt älyllisiä vastineita tyhjästä voi laatia.

        Ai jatkuvasti. Mistä sinä pystyt tuollaisia päättelemään minusta tuntemattomasta palstakirjoittelijasta.

        No niin, nyt tähän alle sitten se sivistysnäyte ihan mistä aihealueesta tahansa.
        *odottaa innolla*


      • hmm...
        buddy-love kirjoitti:

        Ai jatkuvasti. Mistä sinä pystyt tuollaisia päättelemään minusta tuntemattomasta palstakirjoittelijasta.

        No niin, nyt tähän alle sitten se sivistysnäyte ihan mistä aihealueesta tahansa.
        *odottaa innolla*

        Minä pystyn päättelemään nimimerkki buddy-lovesta juuri sen verran, kuin hänen ts. sinun kirjoituksista keskustelupalstalla voin päätellä. Sen perusteella mielipiteeni annan.

        Olet oikeasti mielestäni epävarma. Ainakin mikäli(?) - ja mistä muuten en tiedä ( tai ole ollenkaan varma), tarkoituksesi ihan oikeasti olisi käydä vakavaa ts. vakavasti otettavaa keskustelua keskustelupalstalla, olet oikeasti järkyttävä epävarmuudessasi. En ole tilivelvollinen käskystä antamaan sulle mitään "sivistysnäytettä" ja miksi(?!) muuten ylipäätään erityisesti sellaisen sulle haluaisin antaakaan, kun näyt arvioivan älykkyyteni sellaiseksi, kuin tämänkin ketjun aloituksestasi voi hyvin päätellä...

        Sun älyllisen ymmärryksesi, nimim. buddy-love, mä henkilökohtaisesti arvioisin suurin piirtein samantasoiseksi, kuin näkyy se olevan esimerkiksi ystävälläsi nimimerkki Papu.Sparrowillakin.:) Ja siihen samaiseen älyllisyyden ymmärrykseen oikeastaan, varmaankin ehkä, laskisin ehkä kaikki muutkin sua sanomisistasi riippumatta tällä keskustelupalstalla symppaavat...Rehellisesti sanottuna asiaa, lisään, nyky-ymmärrykselläni näin suurin piirtein edes kyseenalaistamatta.:)

        Olen senkin henkilökohtaisesti joskus aiemmin kokenut ja ikävästi saanut tuta, että sä valitettavasti käyt keinoiltasi joskus likaiseksikin silloin, kun et mielestäsi saa tarpeeksi huomiota tai jos koet itsesi epävarmaksi jonkun keskustelijan suhteen. Siksi mun on, anteeksi, aika tosi vaikeaa ottaa sua erityisen vakavasti. Sulla puuttuu kunnioitusta, joten miksi oletat, että sua pitää enemmän kunnioittaa? Katso omaa tänkin ketjun aloitustasi...Joku yksinkertaisempi ehkä ajattelee, että tossa nyt tosi ajatteleva ihminen kertoo aloituksessa humoristisesti, että kuin tahmapäisiä ihmisiä sitä jösses(!) on olemassa ja kuinka ne p*rskules häiritsee 'älykkäämpiensä' keskustelemista keskustelupalstalla, mutta jos taas lukija on oikeasti fiksu, et sä sellaiselta varauksetonta kunnoitusta ( tästäkin ketjusta havaitulla) asenteellasi saa. Kyllä sut ilmaisusi perusteella kyseenalaistetaan (kai sä nyt sen ymmärrät?) ja teetkin mielestäni itsesi ainoastaan hölmöksi, jos sen vuoksi poljet jalkaasi maahan ja huudat apuun kavereitasi tai kadonnutta tuttiasi...

        Ps. Tämä on sitten ainoa ketju, jossa kanssasi olen tänään keskustellut. En siis tiedä, että mistä "Notice Mee!"-informaatiosi tällä erää johtuu. Sä kun et aina hirveästi tarkentele. *yskittää*


      • Oopust

        "aliarvioit sivistystäni ja ymmärrystäni"

        Jumankekka buddy, olek sää menny sellast tekemään. Mää ole sunt pitäny senttäs jonki rotin omaavana, mut tollase tempu...

        Kui sää tollattis ole haksahtanu? Ei sellast voi arvioira, ei eres aliarvioira, mitä ei ol.


      • hmm...
        Oopust kirjoitti:

        "aliarvioit sivistystäni ja ymmärrystäni"

        Jumankekka buddy, olek sää menny sellast tekemään. Mää ole sunt pitäny senttäs jonki rotin omaavana, mut tollase tempu...

        Kui sää tollattis ole haksahtanu? Ei sellast voi arvioira, ei eres aliarvioira, mitä ei ol.

        Hus hus... Mulla ei ole tekemistä nimimerkki buddy-loven kanssa. Kasaa pääsi, kuka lienetkin. Motiivisi tolle käytökselles, mikä se sitten onkin, on (jokatapauksessa) epämiellyttävä.


      • hmm... kirjoitti:

        Minä pystyn päättelemään nimimerkki buddy-lovesta juuri sen verran, kuin hänen ts. sinun kirjoituksista keskustelupalstalla voin päätellä. Sen perusteella mielipiteeni annan.

        Olet oikeasti mielestäni epävarma. Ainakin mikäli(?) - ja mistä muuten en tiedä ( tai ole ollenkaan varma), tarkoituksesi ihan oikeasti olisi käydä vakavaa ts. vakavasti otettavaa keskustelua keskustelupalstalla, olet oikeasti järkyttävä epävarmuudessasi. En ole tilivelvollinen käskystä antamaan sulle mitään "sivistysnäytettä" ja miksi(?!) muuten ylipäätään erityisesti sellaisen sulle haluaisin antaakaan, kun näyt arvioivan älykkyyteni sellaiseksi, kuin tämänkin ketjun aloituksestasi voi hyvin päätellä...

        Sun älyllisen ymmärryksesi, nimim. buddy-love, mä henkilökohtaisesti arvioisin suurin piirtein samantasoiseksi, kuin näkyy se olevan esimerkiksi ystävälläsi nimimerkki Papu.Sparrowillakin.:) Ja siihen samaiseen älyllisyyden ymmärrykseen oikeastaan, varmaankin ehkä, laskisin ehkä kaikki muutkin sua sanomisistasi riippumatta tällä keskustelupalstalla symppaavat...Rehellisesti sanottuna asiaa, lisään, nyky-ymmärrykselläni näin suurin piirtein edes kyseenalaistamatta.:)

        Olen senkin henkilökohtaisesti joskus aiemmin kokenut ja ikävästi saanut tuta, että sä valitettavasti käyt keinoiltasi joskus likaiseksikin silloin, kun et mielestäsi saa tarpeeksi huomiota tai jos koet itsesi epävarmaksi jonkun keskustelijan suhteen. Siksi mun on, anteeksi, aika tosi vaikeaa ottaa sua erityisen vakavasti. Sulla puuttuu kunnioitusta, joten miksi oletat, että sua pitää enemmän kunnioittaa? Katso omaa tänkin ketjun aloitustasi...Joku yksinkertaisempi ehkä ajattelee, että tossa nyt tosi ajatteleva ihminen kertoo aloituksessa humoristisesti, että kuin tahmapäisiä ihmisiä sitä jösses(!) on olemassa ja kuinka ne p*rskules häiritsee 'älykkäämpiensä' keskustelemista keskustelupalstalla, mutta jos taas lukija on oikeasti fiksu, et sä sellaiselta varauksetonta kunnoitusta ( tästäkin ketjusta havaitulla) asenteellasi saa. Kyllä sut ilmaisusi perusteella kyseenalaistetaan (kai sä nyt sen ymmärrät?) ja teetkin mielestäni itsesi ainoastaan hölmöksi, jos sen vuoksi poljet jalkaasi maahan ja huudat apuun kavereitasi tai kadonnutta tuttiasi...

        Ps. Tämä on sitten ainoa ketju, jossa kanssasi olen tänään keskustellut. En siis tiedä, että mistä "Notice Mee!"-informaatiosi tällä erää johtuu. Sä kun et aina hirveästi tarkentele. *yskittää*

        Tämä aloitus oli kohdennettu juuri sinulle ja tulkintasi on siis täysin oikea.

        Lisäksi kiitän tuosta rinnastuksesta Papuun, sillä hänethän on virallisesti testattu huippuälykkääksi.


      • Oopust
        hmm... kirjoitti:

        Hus hus... Mulla ei ole tekemistä nimimerkki buddy-loven kanssa. Kasaa pääsi, kuka lienetkin. Motiivisi tolle käytökselles, mikä se sitten onkin, on (jokatapauksessa) epämiellyttävä.

        Helvetti, sul se oliki, mut sää ole niinppal saatana tyhmä ettes sitäkä tajunnu.

        Ja on sul jottai tekemist ko sää sen kans kirjottelet. Ei sun muistissaka ol kovin paljoo kehumist.

        Mut saat sää ol onnelline et olet Suames koulus käyny. Tääl oppii tollate tyhmäki iha väkisin kirjottama. Ja lukemaanki. Sitä ne ei sul ol saanu päähä, sitä luetun ymmärtämist. Se on sul vähä heikos jamas.

        Ja tiätty toi laskentoki sujuu, ko pääset ain tentist läpi näköjään.


      • hmm...
        buddy-love kirjoitti:

        Tämä aloitus oli kohdennettu juuri sinulle ja tulkintasi on siis täysin oikea.

        Lisäksi kiitän tuosta rinnastuksesta Papuun, sillä hänethän on virallisesti testattu huippuälykkääksi.

        Oliko tuo kirjoittamasi jälleen jotakin itseään yliarvioivaa idiotismia sinulta, vaiko mitä? Juu, juu... Kyllähän mä tosivarmaan tässä kuvittelin, että aloituksesi oli kohdennettu JUURI minulle ihan sillä tapaa, kuin tapaan pääsiäistipunkin joka vuosi ja ehdottomasti olen kanssasi myös samaa mieltä ystäväsi ymmärryksestä ja älykkyydestä niin häneltä havaitsemani kyseenalaistuksen perusteella, kuin ylipäätään ( ts. itseasiassa ainoastaan, korjaan...) sen vahvaan tutkimustietouteenkin perustuvan oletuksen perusteella, että sitä helpompaa lienee nähdä konkretia älyä kuvaavaksi ainoaksi vastaukseksi, kuin mitä enemmän konkretia edustaa hyväksyttyä ymmärryksen tapaa. Siksi, joskus, jotkut duunaritkin halveksuu koulutetumpiaan, just siitä syystä.;)

        Joskaan - suoraan sanottuna en usko, enkä kykene älyllisesti kiinnostumaan, kuin noin kymmenesosasta puheistasi. Sulla näkyy olevan kauhea pätemisen tarve...Tiedäks sä, että ihmisellä, joka oikeasti tiedostaa ja tietää kykynsä, saavuttamansa ja potentiaalinsa, ei koskaan ole tarvetta sellaiseen?


      • hmm... kirjoitti:

        Oliko tuo kirjoittamasi jälleen jotakin itseään yliarvioivaa idiotismia sinulta, vaiko mitä? Juu, juu... Kyllähän mä tosivarmaan tässä kuvittelin, että aloituksesi oli kohdennettu JUURI minulle ihan sillä tapaa, kuin tapaan pääsiäistipunkin joka vuosi ja ehdottomasti olen kanssasi myös samaa mieltä ystäväsi ymmärryksestä ja älykkyydestä niin häneltä havaitsemani kyseenalaistuksen perusteella, kuin ylipäätään ( ts. itseasiassa ainoastaan, korjaan...) sen vahvaan tutkimustietouteenkin perustuvan oletuksen perusteella, että sitä helpompaa lienee nähdä konkretia älyä kuvaavaksi ainoaksi vastaukseksi, kuin mitä enemmän konkretia edustaa hyväksyttyä ymmärryksen tapaa. Siksi, joskus, jotkut duunaritkin halveksuu koulutetumpiaan, just siitä syystä.;)

        Joskaan - suoraan sanottuna en usko, enkä kykene älyllisesti kiinnostumaan, kuin noin kymmenesosasta puheistasi. Sulla näkyy olevan kauhea pätemisen tarve...Tiedäks sä, että ihmisellä, joka oikeasti tiedostaa ja tietää kykynsä, saavuttamansa ja potentiaalinsa, ei koskaan ole tarvetta sellaiseen?

        Sillä yhä ja edelleen pidän sinua epätodellisena trollina.


      • hmm...
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä yhä ja edelleen pidän sinua epätodellisena trollina.

        No tuopa sanomasi jännää, ottaen huomioon mm. senkin, että 'kunniakseni' on joskus tällä keskustelupalstalla järjestetty asiattomia ja _täydellisen_ aiheettomia kollektiivipilkkaaamisia ( joissa kenties sitten palstan mahdolliset vainoharhaiset tai muuten jumissa tukkansa takana olevat nettiaddiktit ovat myös päässeet purkamaan vähän "paineitaan", vaiko miten.... -ja-), missä myös sinä olet osoittanut ikävyytesi juuri mua kohtaan ...

        Mä ajattelisin, että ei mulla olisi oikeutta edes anonyymista kirjoittajasta väittää suoraan tekstiin perustumattomaa, joten ehkäpä siksi olisin aikoinaan olettanut samaa käytöstä mm. sinultakin itseäni kohtaan...Nyt olen kuitenkin tulkinnut ( aiemmasta naiviudestani ehkä myös jokseenkin kasvaneena:), että tää kyseinen keskustelupalsta on ilmeisestikin pääosin joidenkin lapsellisten ns. semi- bb-käyttäytyjien tms. muiden epäkiinnostavien & itsestäänselvästi myös seuranhakijoina oletettavastikin toimivien(?) kullien koosta- keskustelemisen "alue". Varmaan about 19- 24 vee suurin osa vakkareista, vaiko mitä sä olisit asiasta mieltä? Mä myös aikoinaan ( minä idiootti!!!) kuvittelin, että tällä palstalla kävisi tosi monenlaisia ihmisiä...Nyt olen kuitenkin suurinpiirtein älylläni tajunnut, että well - asia ei ole niin. Vaikken koskaan ole omannut edes rekisteröityä nimimerkkiä, niin tottakai se nyt näkyy melkein arabialaishevosen perseeseenkin asti, että jotkut samat tällä palstalla usein käyvät ja että kyseiset samat keskusteluntappajatahvot myös tuntevat toisiaan. Tietysti joukkoon mahtuu hyvinkin kirjoittavia ( ja kaunis kiitos siitä aina, kun arvostuksen hymyn huulille nostattavan tekstin näkee!), mutta joku inflaatio on väistämätön, kun näitä juttuja lukee.


      • hmm... kirjoitti:

        No tuopa sanomasi jännää, ottaen huomioon mm. senkin, että 'kunniakseni' on joskus tällä keskustelupalstalla järjestetty asiattomia ja _täydellisen_ aiheettomia kollektiivipilkkaaamisia ( joissa kenties sitten palstan mahdolliset vainoharhaiset tai muuten jumissa tukkansa takana olevat nettiaddiktit ovat myös päässeet purkamaan vähän "paineitaan", vaiko miten.... -ja-), missä myös sinä olet osoittanut ikävyytesi juuri mua kohtaan ...

        Mä ajattelisin, että ei mulla olisi oikeutta edes anonyymista kirjoittajasta väittää suoraan tekstiin perustumattomaa, joten ehkäpä siksi olisin aikoinaan olettanut samaa käytöstä mm. sinultakin itseäni kohtaan...Nyt olen kuitenkin tulkinnut ( aiemmasta naiviudestani ehkä myös jokseenkin kasvaneena:), että tää kyseinen keskustelupalsta on ilmeisestikin pääosin joidenkin lapsellisten ns. semi- bb-käyttäytyjien tms. muiden epäkiinnostavien & itsestäänselvästi myös seuranhakijoina oletettavastikin toimivien(?) kullien koosta- keskustelemisen "alue". Varmaan about 19- 24 vee suurin osa vakkareista, vaiko mitä sä olisit asiasta mieltä? Mä myös aikoinaan ( minä idiootti!!!) kuvittelin, että tällä palstalla kävisi tosi monenlaisia ihmisiä...Nyt olen kuitenkin suurinpiirtein älylläni tajunnut, että well - asia ei ole niin. Vaikken koskaan ole omannut edes rekisteröityä nimimerkkiä, niin tottakai se nyt näkyy melkein arabialaishevosen perseeseenkin asti, että jotkut samat tällä palstalla usein käyvät ja että kyseiset samat keskusteluntappajatahvot myös tuntevat toisiaan. Tietysti joukkoon mahtuu hyvinkin kirjoittavia ( ja kaunis kiitos siitä aina, kun arvostuksen hymyn huulille nostattavan tekstin näkee!), mutta joku inflaatio on väistämätön, kun näitä juttuja lukee.

        Se "Piste.".


      • hmm...
        buddy-love kirjoitti:

        Se "Piste.".

        Sullakin on varmaan opittavaakin vielä...Älä ole niin kärsimätön. Asia nimittäin on niin, että myös sinun kanssasi erimieliset saavat esittää mielipiteitä. Mullakin siis on lupa(!) kertoa mielipiteeni keskusteluketjussa siinä, kuin missä vaikkapa sullakin.:) Tuliko tämä kenties sinulle yllätyksenä tai onko asiassa mielestäsi kyseenalaistettavaa, oman aloituksesi sisältöön esimerkiksi viitaten?

        Tiedätkö, kuinka monta keskusteluketjua ilmeisestä impulssikontrollinsa vajeesta kärsivät ovat tälläkin palstalla torpedoineet? Niiden keskusteluiden määrä on musta SUURI. Mä varmaankaan ( esimerkiksi) en voi mitään vaikkapa sille, että jos jonkun faija ensimmäisestä rääkäyksestä osti kakaralleen uuden pleikkarin tai että jos joku sai aina syödä vain Cheerious-muroja.

        Näin julkisesti ja tuntemattomien kesken, kuten varmasti ymmärrätkin, menee hommeli kuitenkin niin, ettei sitäkään hiekkalinnaa tarvitse heti potkia, mistä ei pidä...Luulisi, ettei esimerkiksi joku yksittäinen sananvaihto tuntemattomien kesken merkitsisi kenellekään mitään maailmaa kaatavan provosoivaa, mutta luonnollisestikaan (kuten voinee havaita), en esimerkiksi minä osaa intohimoisesti " Miehen Logiikka"-keskustelupalstan kävijöihin oikein suhtautua...Pitääkin tässä varmastikin odottaa sitä aikaa, että ymmärrän olla ajattelematta mitään ja silti jaaritella, jos tällä palstalla minä esimerkiksi haluaisin "hyväksytyksi" tulla. En koskaan ole ymmärtänut sitä, että teitä on ilmeisesti aina useitakin, jotka otatte fanaattisesti kannan johonkin viattomaan nettisananvaihtoon (mikä mulle taas ei merkitse suurin piirtein mitään, kun en ketään kävijöistä tunne, enkä muutenkaan elä virtuaalissa siten, kuin jotkut)...Itseasiassa sen asenteen havaitseminen kirjoittajista on joskus pelottanutkin mua.


      • hmm... kirjoitti:

        Sullakin on varmaan opittavaakin vielä...Älä ole niin kärsimätön. Asia nimittäin on niin, että myös sinun kanssasi erimieliset saavat esittää mielipiteitä. Mullakin siis on lupa(!) kertoa mielipiteeni keskusteluketjussa siinä, kuin missä vaikkapa sullakin.:) Tuliko tämä kenties sinulle yllätyksenä tai onko asiassa mielestäsi kyseenalaistettavaa, oman aloituksesi sisältöön esimerkiksi viitaten?

        Tiedätkö, kuinka monta keskusteluketjua ilmeisestä impulssikontrollinsa vajeesta kärsivät ovat tälläkin palstalla torpedoineet? Niiden keskusteluiden määrä on musta SUURI. Mä varmaankaan ( esimerkiksi) en voi mitään vaikkapa sille, että jos jonkun faija ensimmäisestä rääkäyksestä osti kakaralleen uuden pleikkarin tai että jos joku sai aina syödä vain Cheerious-muroja.

        Näin julkisesti ja tuntemattomien kesken, kuten varmasti ymmärrätkin, menee hommeli kuitenkin niin, ettei sitäkään hiekkalinnaa tarvitse heti potkia, mistä ei pidä...Luulisi, ettei esimerkiksi joku yksittäinen sananvaihto tuntemattomien kesken merkitsisi kenellekään mitään maailmaa kaatavan provosoivaa, mutta luonnollisestikaan (kuten voinee havaita), en esimerkiksi minä osaa intohimoisesti " Miehen Logiikka"-keskustelupalstan kävijöihin oikein suhtautua...Pitääkin tässä varmastikin odottaa sitä aikaa, että ymmärrän olla ajattelematta mitään ja silti jaaritella, jos tällä palstalla minä esimerkiksi haluaisin "hyväksytyksi" tulla. En koskaan ole ymmärtänut sitä, että teitä on ilmeisesti aina useitakin, jotka otatte fanaattisesti kannan johonkin viattomaan nettisananvaihtoon (mikä mulle taas ei merkitse suurin piirtein mitään, kun en ketään kävijöistä tunne, enkä muutenkaan elä virtuaalissa siten, kuin jotkut)...Itseasiassa sen asenteen havaitseminen kirjoittajista on joskus pelottanutkin mua.

        Se "Piste.".


      • hmm..
        buddy-love kirjoitti:

        Se "Piste.".

        Mikäli yrittäisit väittää, että sinuun olisi tässä kohdistunut erityistä kiinnostusta, niin voit kuitenkin varmastikin palauttaa itsesi realismiin syystä, että aloituksesi oli tarkoitushakuisen provosoiva. Musta on aivan älyttömän(!) omahyväistä kuitata jonkun pidempi vastine esimerkiksi noin, kuin sinä sen teet. Itse ( aloitustasi koskeneen) vastineeni alunperin personoit, itse em. siihen omahyväisesti alunperin suhtauduit, itse vältit em. (sen) vastineeni ilmaisun älyllisempään suuntaan vientiä ja ilmeisestikin kaikki sanomasi tähtää taas sinun talitiainentilitiit-ymmärtäjiesi varauksettomaan hyväksyntään, vrt. ne 50-luvun kansakoulun pynkeät ruotsin opettajat, joilla hyllyssään ritarisanasto, jne.;)

        Mä yhä sanon, etten pidä sun itseesi ja omaan ilmaisuusi kohdistamastasi älyllisestä yliarvioinnista, koska se on suuressa ristiriidassa sen kanssa, mitä todella sanot.


      • hmm.. kirjoitti:

        Mikäli yrittäisit väittää, että sinuun olisi tässä kohdistunut erityistä kiinnostusta, niin voit kuitenkin varmastikin palauttaa itsesi realismiin syystä, että aloituksesi oli tarkoitushakuisen provosoiva. Musta on aivan älyttömän(!) omahyväistä kuitata jonkun pidempi vastine esimerkiksi noin, kuin sinä sen teet. Itse ( aloitustasi koskeneen) vastineeni alunperin personoit, itse em. siihen omahyväisesti alunperin suhtauduit, itse vältit em. (sen) vastineeni ilmaisun älyllisempään suuntaan vientiä ja ilmeisestikin kaikki sanomasi tähtää taas sinun talitiainentilitiit-ymmärtäjiesi varauksettomaan hyväksyntään, vrt. ne 50-luvun kansakoulun pynkeät ruotsin opettajat, joilla hyllyssään ritarisanasto, jne.;)

        Mä yhä sanon, etten pidä sun itseesi ja omaan ilmaisuusi kohdistamastasi älyllisestä yliarvioinnista, koska se on suuressa ristiriidassa sen kanssa, mitä todella sanot.

        Se "Piste."?


    • .

      Aloita uusi harrastus. Kokeile vaikka kuntosalia.

      • Ei käy, siksikää ei että sitä hajua ei voi kestää.


      • -
        buddy-love kirjoitti:

        Ei käy, siksikää ei että sitä hajua ei voi kestää.

        makua sulla, budi. Ei ne nykyajan kuntosalit niin pahalle haise.


      • - kirjoitti:

        makua sulla, budi. Ei ne nykyajan kuntosalit niin pahalle haise.

        Vaan kävijät.


      • .
        buddy-love kirjoitti:

        Vaan kävijät.

        Susta ei taida olla muuhun urheiluun kuin shakkiin.


      • . kirjoitti:

        Susta ei taida olla muuhun urheiluun kuin shakkiin.

        Ja tuossakin vain kirjeshakkiin, sillä sillä toisella pelaajalla saattaa olla vaikkapa väärä pesujauhe käytössä (ne haisevat).


      • scamhunter
        buddy-love kirjoitti:

        Ei käy, siksikää ei että sitä hajua ei voi kestää.

        parina menemme aina lähelle ikkunaa.Nuoret aloittelija eivät huomaakaan, että kovempi treeni on mukavampaa hapekkaassa ilmassa.
        Fyysinen terveys ja yleiskunto korreloituu psyykkiseenkin kuntoon.
        Buddykin hyödyntäisi paremmin älykkyyttään ja valtavaa tietomääräänsä fyysisellä kuntoilulla


      • eräs sua saatanan paljo fiksumpi
        buddy-love kirjoitti:

        Ei käy, siksikää ei että sitä hajua ei voi kestää.

        siksi enemmän selluliittia ...ei se raukka jakasa edes kropastaan huolta pitää...ja lääkitys on jääny ottamatta jo aivan liian kauan aikaa...


      • eräs sua saatanan paljo fiksumpi kirjoitti:

        siksi enemmän selluliittia ...ei se raukka jakasa edes kropastaan huolta pitää...ja lääkitys on jääny ottamatta jo aivan liian kauan aikaa...

        Kuitenkaan. Tässä kuva kavereiden kanssa:
        http://www.zednelson.com/scans/Fat/scan_Fat_10.jpg


    • terkkuja huumehoitajalta.)

      Mene opiskelemaan oikeata elämää johonkin ja hanki vähä kokemuksia pentu:)

    • terkkuja huumehoitajalta:)

      Sen piti aloittaa ihan oma ketju koska se lyötiin lyttyyn tuolla hasisketjussa jo moneen kertaan.Nyt yrittää täällä provoomalla saada ihmisten huomion.Hei buddymikälieurpooletkaan....kyl sä tyhmyydelläs ainakin hilpeyttä herätä...::)))

      • Narkkareille on vain kova paikka se, että kaikki eivät halua että he käyttävät aineita - vai mitä?


      • hmm..
        buddy-love kirjoitti:

        Narkkareille on vain kova paikka se, että kaikki eivät halua että he käyttävät aineita - vai mitä?

        Mä en yhtään tiedä, että mihin sä viittaat esimerkiksi twrmillä "narkkarit" ( ja tohon sun ilmeisesti ns. agitoimaasi? palstan huumekeskusteluunkin, btw, vasta tänään annoin yhden kommentin), mutta sen voin sanoa, etten VOI LAKATA ihmettelemästä sun itseäsi koskevaa huomion tarvettasi tai ylipäätään motiivejasi siihen...

        Jos multa luetun perusteella kysyttäisiin arviota sun iästäsi, veikkaisin, että se on about 19-vuotta. Oleks sä kenties joku seuranhalija (tms. jotakin sellaista vastaavaa?), vai MIKÄ sut oikein pakottaa tollaseen kauheaan ja melkein apinan raivolla tapahtuvaan persoonaasi sidonnaiseen huomionhakuun? Koetaks sä kenties ns. ostaa joitakin irtopisteitä joiltakin, vai MISTÄ käytöksessäsi oikein on kyse?

        Anteeks nyt vaan, mutta poikkeavaan keskusteupalstakäytökseesi EI mielestäni voi olla kiinnittämättä huomiota...


      • hmm.. kirjoitti:

        Mä en yhtään tiedä, että mihin sä viittaat esimerkiksi twrmillä "narkkarit" ( ja tohon sun ilmeisesti ns. agitoimaasi? palstan huumekeskusteluunkin, btw, vasta tänään annoin yhden kommentin), mutta sen voin sanoa, etten VOI LAKATA ihmettelemästä sun itseäsi koskevaa huomion tarvettasi tai ylipäätään motiivejasi siihen...

        Jos multa luetun perusteella kysyttäisiin arviota sun iästäsi, veikkaisin, että se on about 19-vuotta. Oleks sä kenties joku seuranhalija (tms. jotakin sellaista vastaavaa?), vai MIKÄ sut oikein pakottaa tollaseen kauheaan ja melkein apinan raivolla tapahtuvaan persoonaasi sidonnaiseen huomionhakuun? Koetaks sä kenties ns. ostaa joitakin irtopisteitä joiltakin, vai MISTÄ käytöksessäsi oikein on kyse?

        Anteeks nyt vaan, mutta poikkeavaan keskusteupalstakäytökseesi EI mielestäni voi olla kiinnittämättä huomiota...

        Ihailen sitä tarmoa jolla osoitat minulle huomiota.
        *kerää irtopinnoja huomioituna*


      • hmm..
        buddy-love kirjoitti:

        Ihailen sitä tarmoa jolla osoitat minulle huomiota.
        *kerää irtopinnoja huomioituna*

        Ikävä kyllä et kuitenkaan ole herättänyt huomiotani ja kiinnostustani niinkään sanomisteni perusteella, vaan yleisen muun palstakäyttäytymisesi perusteella.

        Se on kyllä nähty, ts. minä ainakin henkilökohtaisesti olen sen nähnyt ja ikävästi saanut joskus tuta, että sulle ei viime kädessä aina välttämättä merkitse se, että mitä sanotaan, vaan että kuka sanoo...Esimerkkejä on olemassa monia. Siksi en koe, että juuri sinun älyllisyytesi olisi erityisen suureellista.

        Näyt esimerkiksi paljon tekevän keskustelun aloituksia, joiden ainoa tarkoitus näyttäisi olevan lukijoiden huomion vetäminen sinuun itseesi. Siinä yhteydessä - etenkin kun ne aloituksesi usein ovat hyvn monitulkintaisia ja verraten usein sisällöltään epäselviäkin, lienee kuitenkin aika narsististakin(?), että puhut sinuun kohdistettavan erityistä huomiota.

        Äläkä koko ajan valehtele. Mulla esimerkiksi ei ole mitään "tarmoa" ts. ylipäätään intentiota kohdistaa juuri sinuun ( tai mitenkään kehenkään muuhunkaan) erityistä huomiota. Sinä nyt vain näyt käyvän tällä keskustelupalstalla aika paljon ja ainakin mä lähestulkoon aina tälle palstalle tullessani törmään nimimerkkisi sisällöltään epäselviin aloituksiin, joissa (ilmeisestikin!?) haetaan juuri henkilökohtaista huomiota kirjoittajan persoonalle. Kamusi ovat kenties koomisin juttu tossa asiassa.;) Tavallaan mielenkiintoista joskus katsoa joidenkin niiden t**sten käyttätymistä - joskus olen jopa veikannut etukäteen sitäkin, että mitkä nimimerkit sun aloitukseesi tulevat ensimmäisenä kirjoitustasi kehumaan.:)) Joskin toki saat ja mielellään voit kavereita omata, enkä mä heistä ( tai sinusta) muutenkaan ole palstan ulkopuolisesti kerrassaan mitenkään kiinnostunut.:)) Enkä tietysti ole edes koskaan keskustellut, kuin murto-osan palstalla käyvistä nimimerkeistä kanssa. Jotkut asiat ja ilmiöt vain kerrassaan naurattavat mua sivistymättömyydessään...

        Koskaan en kuitenkaan tule tajuamaan tota, että miten jonkun ymmärrys sallii ihmisten kohtelemisen eri tavalla sillä perusteella, että omaako tämä rekisteröidyn nimimerkin ja onko tunnettu keskustleijoille keskusteluyhteiössä laajemminkin, vaiko ei... Siinä on varmaan se ns. musta pisteeni -vereni kiehuu raivosta, jos joku yrittää julkisesti jotakin egoratsastusta kaltaiseni sellaisen ihmisen kustannuksella, joka en yhteisössä voi itseäni edes oikeudenmukaisella tapaa puolustaa ts. puolustautua (kyseisten) useimmiten mielivaltaisen pilkan edessä. (Näitähän) on nähty...Että huomiota jotkut hakee neämmä miten päin vain ja jotkut keskustelijat aivan kakaramaisestikin.


      • hmm.. kirjoitti:

        Ikävä kyllä et kuitenkaan ole herättänyt huomiotani ja kiinnostustani niinkään sanomisteni perusteella, vaan yleisen muun palstakäyttäytymisesi perusteella.

        Se on kyllä nähty, ts. minä ainakin henkilökohtaisesti olen sen nähnyt ja ikävästi saanut joskus tuta, että sulle ei viime kädessä aina välttämättä merkitse se, että mitä sanotaan, vaan että kuka sanoo...Esimerkkejä on olemassa monia. Siksi en koe, että juuri sinun älyllisyytesi olisi erityisen suureellista.

        Näyt esimerkiksi paljon tekevän keskustelun aloituksia, joiden ainoa tarkoitus näyttäisi olevan lukijoiden huomion vetäminen sinuun itseesi. Siinä yhteydessä - etenkin kun ne aloituksesi usein ovat hyvn monitulkintaisia ja verraten usein sisällöltään epäselviäkin, lienee kuitenkin aika narsististakin(?), että puhut sinuun kohdistettavan erityistä huomiota.

        Äläkä koko ajan valehtele. Mulla esimerkiksi ei ole mitään "tarmoa" ts. ylipäätään intentiota kohdistaa juuri sinuun ( tai mitenkään kehenkään muuhunkaan) erityistä huomiota. Sinä nyt vain näyt käyvän tällä keskustelupalstalla aika paljon ja ainakin mä lähestulkoon aina tälle palstalle tullessani törmään nimimerkkisi sisällöltään epäselviin aloituksiin, joissa (ilmeisestikin!?) haetaan juuri henkilökohtaista huomiota kirjoittajan persoonalle. Kamusi ovat kenties koomisin juttu tossa asiassa.;) Tavallaan mielenkiintoista joskus katsoa joidenkin niiden t**sten käyttätymistä - joskus olen jopa veikannut etukäteen sitäkin, että mitkä nimimerkit sun aloitukseesi tulevat ensimmäisenä kirjoitustasi kehumaan.:)) Joskin toki saat ja mielellään voit kavereita omata, enkä mä heistä ( tai sinusta) muutenkaan ole palstan ulkopuolisesti kerrassaan mitenkään kiinnostunut.:)) Enkä tietysti ole edes koskaan keskustellut, kuin murto-osan palstalla käyvistä nimimerkeistä kanssa. Jotkut asiat ja ilmiöt vain kerrassaan naurattavat mua sivistymättömyydessään...

        Koskaan en kuitenkaan tule tajuamaan tota, että miten jonkun ymmärrys sallii ihmisten kohtelemisen eri tavalla sillä perusteella, että omaako tämä rekisteröidyn nimimerkin ja onko tunnettu keskustleijoille keskusteluyhteiössä laajemminkin, vaiko ei... Siinä on varmaan se ns. musta pisteeni -vereni kiehuu raivosta, jos joku yrittää julkisesti jotakin egoratsastusta kaltaiseni sellaisen ihmisen kustannuksella, joka en yhteisössä voi itseäni edes oikeudenmukaisella tapaa puolustaa ts. puolustautua (kyseisten) useimmiten mielivaltaisen pilkan edessä. (Näitähän) on nähty...Että huomiota jotkut hakee neämmä miten päin vain ja jotkut keskustelijat aivan kakaramaisestikin.

        Nyt sitten tähän se "Piste.".


      • hmm..
        buddy-love kirjoitti:

        Nyt sitten tähän se "Piste.".

        Jätä mieluusti vaikka vastaamatta, jollei sulla ole viestiin mitään sanottavaa. Minkäänlaisena henkilökohtaisen pätemisesi ns. "välineenä" en ainakaan mä kuitenkaan, inhimillisenä ihmisenä, välittäisi toimia.


      • hmm.. kirjoitti:

        Jätä mieluusti vaikka vastaamatta, jollei sulla ole viestiin mitään sanottavaa. Minkäänlaisena henkilökohtaisen pätemisesi ns. "välineenä" en ainakaan mä kuitenkaan, inhimillisenä ihmisenä, välittäisi toimia.

        On nyt ehdottomasti jo "Piste.".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe