Mikä esim. näistä vöistä olisi semmoinen, jota voisi käyttää avustettuihin leuanvetoihin? Leuanvetotanko on ovensuussa, about 2 metriä on oviaukko, itse olen yli 190cm. Ongelmana on se, että en saa yhtään leukaa ja haluisin aloittaa vyön kanssa, joka joustaa, on säädettävä niin että on enemmän tai vähemmän vastusta, ja auttaa siis vedon alussa. Toisinsanoen saan leukoja kyllä muutaman 90 asteen kulmasta. Ja nyt ehdottomasti, en kaipaa treenivinkkejä, kaipaan vain vyötä, kiitos!
Tässä kauppa: http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/vyot-valjaat-vetoremmit-c-23_89.html?page=2
Muitakin kauppoja saa suositella, asun Helsingissä. Mieluiten haluaisin hakea tuotteen Helsingin alueelta.
treeniä!!
leukooojaaaa
1
619
Vastaukset
- Keho-Keijo
Noista mikään ei käy tarkoitukseesi, ja jos et treenivinkkejä kaipaa niin ei sitten.
Et siis haluakaan koskaan vetää leukoja...
Yksi vinkki vaikket sitä tarvitsekaan: ponnista jaloilla ysikympin kulmaan tai ylös asti ja jarrutat alastuloa parhaasi mukaan, jonkin ajan kuluttua saat muutaman leuan ilman pomppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076