Edullista Nutrilettia

Kristiina45

Aloittelin tuossa 3 viikkoa sitten nutraamisen, Nutrilettista vihanneskeittoa ja kanakeittoa, Modifastilta vaniljaa. Nyt on painoa (osa toki nesteitä!!) tipahtanut liki 8 kg.

Käväisin eilen ihan muissa asioissa Tarjoustalossa ja oli oikein iloinen yllätys että Nutrilettit olivat tarjouksessa, 15.90 paketti, vielä SUUREMPI ja iloisempi yllätys oli se, että Nutrilettin suklaa maksoi saman verran, kuului tarjoukseen vaikka pakkauksessa on 25 pussia, siis 10 pussia enemmän kuin esim. keitoissa.

Ei laisinkaan paha hinta 25 pussin pakkauksesta, 15.90, ostin niitä sitten useamman kun nutrailen lääkärin valvonnassa ja nutrausta olisi tarkoitus jatkaa vielä n. 3 kk.

Eihän se hyvää ole, siis Nurtin suklaa (toki makuasioita), vaan kun siihen laittaa hyppysellisen ihanaa Modifastin (apteekeista löytyy) vaniljaa niin tulos on hyvän makuinen.

En huomannut katsoa kauanko tarjous oli voimassa...vaan tieto löytynee nettisivuilta.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja kovasti tsemppiä!

Ajattelin ihan vain laittaa tämän siksi jos joku ei ole lukenut esim. Tarjoustalon mainosta (en minäkään ollut:))

8

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain pitäs tehrä

      Minuakin kiinnostaisi tuo nutraaminen, minulla on ylipainoa n. 20 kg.

      Kerrotko oman tilanteesi? Mistä mihin on tavoite? Mikä päivän energia määrä? Onko koko ajan sama? Minkä alan lääkäri valvoo? Onko ollut "kompastuskiviä"?

      Huomasin myös tuon tarjouksen, ja nyt ajattelin jospa raaskisi:D

      Kiitos jos ehdit vastailla!

      • Kristiina45

        Laitan huomenissa sinulle viestiä, olen juuri lähdössä päivän reissuun.

        Minulla on pudotettavaa tuplasti sinuun verrattuna, käyn yksityisellä lääkärillä ihan perussairauksieni takia ja hän "valvoskelee" tätä nutrausta.

        Ei ihan sama kcl-määrä per vuorokausi kun teen salaattia ja syön mm. kaalia, vaan en joka pv niin se kcl-määrä sitten vähän heittelee.

        Palailen huomenissa iltapäivällä asiaan.

        Tsemppiä, hae vain se/ne pakkaus ja kokeile, minusta tuo suklaa vaikkei se olekaan hyvää (minusta Modifastilla kaikki maut ovat ihania, se on LCD-tuote, ihania mutta kalliita, esim. parsakeitto Modilla on ihan kuin oikea parsakeitto....vaan juu, makuasioita), niin ainakin edullista se on nyt, tiedä sitten miten kauan, eli jos on halua kokeilla niin nyt se kaiketi kannattaa tehdä.

        Olen ostanut nuo Nutrilettin keitot, kanan ja se vihanneskeiton, mm. S-Marketista ja K-kaupasta ja ne on siinä 20 euron kieppeillä, siksi minä niin tuosta Tarj.talon jutusta ilahduinkin:)))

        Olen perheellinen joten sen sapuskan teen kyllä, itse en syö. Kun moni aina ajattelee että tuo nutraus on kallista, ei se minusta ole kun pusseissa on kaikki. Toki se nyt sitten maksaa kun on kahdet sapuskat, mutta...

        Noiden pussien lisäksi syön mm. tomaattia, sipulia, paprikoita, kurkkua, kaalia (mm. ihanaa kukkakaalia), salaattia, tietty tolkun määrissä:))

        Huomiseen!

        Aurinkoista päivää sinulle, lähden käyttämään lasten lahjaksi hankkiman kylpylävuorokauden. Ja juu, omat pussukkaeväät mukana.


      • Kyllikki46
        Kristiina45 kirjoitti:

        Laitan huomenissa sinulle viestiä, olen juuri lähdössä päivän reissuun.

        Minulla on pudotettavaa tuplasti sinuun verrattuna, käyn yksityisellä lääkärillä ihan perussairauksieni takia ja hän "valvoskelee" tätä nutrausta.

        Ei ihan sama kcl-määrä per vuorokausi kun teen salaattia ja syön mm. kaalia, vaan en joka pv niin se kcl-määrä sitten vähän heittelee.

        Palailen huomenissa iltapäivällä asiaan.

        Tsemppiä, hae vain se/ne pakkaus ja kokeile, minusta tuo suklaa vaikkei se olekaan hyvää (minusta Modifastilla kaikki maut ovat ihania, se on LCD-tuote, ihania mutta kalliita, esim. parsakeitto Modilla on ihan kuin oikea parsakeitto....vaan juu, makuasioita), niin ainakin edullista se on nyt, tiedä sitten miten kauan, eli jos on halua kokeilla niin nyt se kaiketi kannattaa tehdä.

        Olen ostanut nuo Nutrilettin keitot, kanan ja se vihanneskeiton, mm. S-Marketista ja K-kaupasta ja ne on siinä 20 euron kieppeillä, siksi minä niin tuosta Tarj.talon jutusta ilahduinkin:)))

        Olen perheellinen joten sen sapuskan teen kyllä, itse en syö. Kun moni aina ajattelee että tuo nutraus on kallista, ei se minusta ole kun pusseissa on kaikki. Toki se nyt sitten maksaa kun on kahdet sapuskat, mutta...

        Noiden pussien lisäksi syön mm. tomaattia, sipulia, paprikoita, kurkkua, kaalia (mm. ihanaa kukkakaalia), salaattia, tietty tolkun määrissä:))

        Huomiseen!

        Aurinkoista päivää sinulle, lähden käyttämään lasten lahjaksi hankkiman kylpylävuorokauden. Ja juu, omat pussukkaeväät mukana.

        Tosi kivaa kun vastasit:) Taidat olla hyvin saman henkinen ja ikäinenkin kuin minä..:D

        Menen tästä nyt tarjoustaloon ja ostan muutamia pakkauksia varastoon.

        Huomenna täällä ollaan valmiina kuin tinasotamies sotahan:)

        Palataan!


    • kunnolla,

      Järkyttävän halpaa! Tuollaisia hintoja en ole ikinä missään nähnyt. Esim täällä oulussa 15 pussin jauhepaketti maksaa halvimmillaan 19.90 ja kalleimmillaan jotain 25 euroa, halvemmalla on turha kuvitella saavansa. Hamstraa niitä jauheita kunnolla varastoon, tuo hinta on uskomattoman halpa. Harmi ettei täällä ole tarjoustaloa!

      • verrkkotilaaja

      • JiiiiiiiiiHaaaaaaaaa
        verrkkotilaaja kirjoitti:

        Minä olen tilaillut netistä nutria ja paljon muitakin tuotteita, hyvinvoinnin tavaratalo on ihan kohtuu kätevä systeemi kun sieltä saa muitakin tuotteita.. luotettava suomalainen kauppa! Nutrikin tulee suoraan ovelle :) http://www.laihduta-helposti.net/hyvinvoinnin-tavaratalo/

        vielä näin pitkänkin ajan kuluttua! Miksi ihmeessä maksaisin netin kautta paljon kalliimmat hinnat, kun Tarjoustalosta saan tuotteet suoraan mukaani paljon halvemmallla????????????


      • nevähöödTarjoustalosta
        JiiiiiiiiiHaaaaaaaaa kirjoitti:

        vielä näin pitkänkin ajan kuluttua! Miksi ihmeessä maksaisin netin kautta paljon kalliimmat hinnat, kun Tarjoustalosta saan tuotteet suoraan mukaani paljon halvemmallla????????????

        Ehkäpä hän kertoi tuosta nettiosotteesta vain siksi, kun ei kaikilla ole mahdollista käydä Tarjoustalossa?


    • tarkempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe