Näin kalevassa Raahen/pattun putoamisesta kirjoitellaan:
"Jossain joskus joku viisas on todennut, että etenkään joukkueurheilussa mikään ei ole sen vaikeampaa kuin mestaruuden uusiminen. Jossain joskus joku on ollut aika viisas."
Onhan se muille varmaan vaikeaa.. Tiällä kainuussa ei tosin ymmärretä mikä siinä niin vaikeaa. Sitä menestyy kun jaksaa ja voittaa kun kehtaa. Lahtisen vuoksi ei voida mestaruutta antaa tänävuonna toisaalle, sääli sillä Kouvolan suurajoista on jo aikaa.
Toisin on teillä siellä...
No jos nyt viitsis
2
500
Vastaukset
- mailamies
Olet oikeassa, Jymyhän voi taas uusia hopean, jo kolmas peräkkäin.
- typerä leukailija
Niin sen verran tuossa heittelit laavaa kolmannesta hopeasta,(Joka on kieltämättä monelle seuralle saavutus, onnea Kouvola) että täytyy vielä 2010:pin puolella muistuttaa että toiveistasi huolimatta kulta tuli perinteiseen tapaan Sotkamoon Jymylle.. Kouvola kaatui 3-1 ja pattu tuttuun välierä tyyliin 3-0 viimeisen pelin juoksut 15-4 aika paljon völierä tasolla tuo ero
Onko keltamustilla haussa toinen nelos sija putkeen.. Sori oli pakko uutta kautta odotellessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136