Näin kalevassa Raahen/pattun putoamisesta kirjoitellaan:
"Jossain joskus joku viisas on todennut, että etenkään joukkueurheilussa mikään ei ole sen vaikeampaa kuin mestaruuden uusiminen. Jossain joskus joku on ollut aika viisas."
Onhan se muille varmaan vaikeaa.. Tiällä kainuussa ei tosin ymmärretä mikä siinä niin vaikeaa. Sitä menestyy kun jaksaa ja voittaa kun kehtaa. Lahtisen vuoksi ei voida mestaruutta antaa tänävuonna toisaalle, sääli sillä Kouvolan suurajoista on jo aikaa.
Toisin on teillä siellä...
No jos nyt viitsis
2
534
Vastaukset 2
- mailamies
Olet oikeassa, Jymyhän voi taas uusia hopean, jo kolmas peräkkäin.
- typerä leukailija
Niin sen verran tuossa heittelit laavaa kolmannesta hopeasta,(Joka on kieltämättä monelle seuralle saavutus, onnea Kouvola) että täytyy vielä 2010:pin puolella muistuttaa että toiveistasi huolimatta kulta tuli perinteiseen tapaan Sotkamoon Jymylle.. Kouvola kaatui 3-1 ja pattu tuttuun välierä tyyliin 3-0 viimeisen pelin juoksut 15-4 aika paljon völierä tasolla tuo ero
Onko keltamustilla haussa toinen nelos sija putkeen.. Sori oli pakko uutta kautta odotellessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451