Missäs liikkeissä olette nähneet Yonex- merkin tekstiileitä? Olisi mukava ostaa ja tukea vähän merkkiä, muttei omaan silmään täällä pienissä liikkeissä sellaisia näe.
Vastaukset 5
- Man from Manila
Itse ostin Yonexin virallisesta liikkestä Filippiineillä ja pelipaita maksoi 11€, pelishortsit 8€. Euroopassa vastaavien hinnat ovat 30€ molemmin puolin :D
Mailat ja kengät olivat sitten kalliimpia Filippiineillä kuin EU:ssa, mutta tekstiilit tosiaan sikahalpoja.
Hehe... pitäisiköhän ryhtyä tekstiilikauppiaaksi kun taas parin kk päästä käyn Manilassa :D- oiyt
Sinä mies kun manilaan menet niin tuot sieltä tavaraa halvalla :D
- Man from Manila
oiyt kirjoitti:
Sinä mies kun manilaan menet niin tuot sieltä tavaraa halvalla :D
Kyllähän se kävi mielessä josko toisi vaikkapa M-koon sulkisvaatteita ison pinon ja möisi vaikka Huuto.net:ssä :)
Saisi vähän matkakassaa takaisin :D - Man from Finland
Man from Manila kirjoitti:
Kyllähän se kävi mielessä josko toisi vaikkapa M-koon sulkisvaatteita ison pinon ja möisi vaikka Huuto.net:ssä :)
Saisi vähän matkakassaa takaisin :DEi älä osta niin pieniä. Itelläni on yksi asu, ja muutenkin oon kuullu noista tekstiileistä.
Osta joko L tai Xl vaatetusta. Nuo koot on tehty pienien kiinalaismiehien mukaan :D
Itse ainakin voisin ihan hyvin ostaa sit huuto.netin kautta vaatetusta. - Man from Manila
Man from Finland kirjoitti:
Ei älä osta niin pieniä. Itelläni on yksi asu, ja muutenkin oon kuullu noista tekstiileistä.
Osta joko L tai Xl vaatetusta. Nuo koot on tehty pienien kiinalaismiehien mukaan :D
Itse ainakin voisin ihan hyvin ostaa sit huuto.netin kautta vaatetusta.Filippiineillä ukot eivät ole "pieniä kiinalaismiehiä" :) Keskiverto pinoy on suunnilleen samaa kaliiperia kuin meikäläiset. Tosin ehkä hieman lyhyempiä. Ainakin itse ostin M-kokoa ja olen Euroopassakin M-kokoinen, tällainen 180cm pitkä, keskivertohoikka sälli. Hyvin sopii.
Voisihan sieltä M:ää ja L:ää tuodakin. Katsellaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501