kova pääkipu

potila x

päätä särkeny vietävästi 2vko olen käynyt lääkärissä sairaalassa mutta mikään ei auta aivo testi selkäydinnäyte kaikki maholliset mistä se voi johtua! kävin kosvossa 1kk sitten olenko voinut saada jonku madon esim sisääni joka aiheuttaa pääkipua vai mistä tämä pään särky voi johtua oisko jollain ollu samaa viittaavia oireita kuumetta vain 37.02 elikkä ei se silloin kuumetta ole mutta päässä jyskyttää kun viimeistä päivää! ei ole migreeni ei anemia eikä mitää muuta vastaavaa....

6

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antibiootteja ja kortisonia

Minulla on samanlaista ollut jo pitkään. Kävin lääkärissä ja todettiin poskiontelotulehdus, johon sain antibiootteja. Onko sinulla tutkittu poskiontelot?

• mahdollinen kyllä. vävypoika sai siellä borrelioosin.

• samat oireet!!!

Kaksi viikkoa tosiaan sitä päänsärkyä, särkylääkkeet ei auttanut pätkääkään. Minulla on myös poskiontelotulehdus, johon on nyt toinen kuuri menossa, ja tänään eka päivä, kun ei särje päätä!!!JES!

• Penanen

Kärsin pitkään kovasta päänsärystä ja pikkuhiljaa myös nivel- ja lihassäryistä. Kunto vain heikkeni koko ajan. Aloin ihmetellä, kun kävellessä alkoi yhä voimakkaammin sattua poskionteloihin ja vihdoin, muutamia viikkoja ihmeteltyäni, sain tilattua ajan terveyskeskukseen. Oireiden perusteella tutkittiin poskiontelot ja antibioottikuurihan siitä sitten alkoi. Enpä ole vielä tähän ikään poskiontelotulehduksesta kärsinytkään ja olen jo eläkkeellä. Nyt seitsemän päivän kuuri on lopuillaan ja säryt ainakin toistaiseksi tipotiessään.

• lopuillaan...

Mietin vain kun nenänvarressa on välillä paineen tuntua ja otsassa, ja korvat lukossa vaikka flunssa oireet katosivat jo joku aika sitten, että pitäiskö soittaa lekurille vai ei.... Mielipiteitä?

• potilas x

olen sama potilas x nyt on päänsärky lievennyt mutta nyt on flunssa tullut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1865
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe