Onko koku joskus sannut töitä kyseisestä(Lahtelaisesta) yrityksestä?
Samat työpaiikailmoitukset pyörivät kuukaudesta toiseen firman omilla ja osa MOL-sivuilla-tuntuu että niitä ei kuitenkaan täytetä -vaikka työttömiä pilvin pimein.
Haamutyöpaikkojako?
Kilta-henkilöstöpalvelu
12
4174
Vastaukset
- Nykyinen vakiduunari
Ei ole haamu työpaikkoja, itse työskentelin killan kautta n.2v yhtäjaksoisesti. Työmaat/työpaikat vaihtuvat aina tarpeen mukaan. Iso plussa yritykselle. Palkanmaksu aina ajallaan eikä muitakaan ongelmia ole ollut.
- hgtyhujk
työllistää lahessa smat heebot vaan
- suhteillapääsee
Jep. Selityksiä antavat joka lähtöön, mutta tietyt ihmiset pääsevät hyviin hommiin tekemättä oikeastaan mitään tai olematta muita ahkerampia.
- Mohammad2300
Turvapaikanhakija moradi Irakista sai heidän kauttaan vakipestin :)...suosittelen!
- Anonyymi
Aromipesän rikastusta.
- Anonyymi
Luotettavin lahtelainen vuokratyöfirma mun mielestä. Heimo kans hyvä! Muista ei oo ainakaan hyvää kokemusta. Molemmissa päässyt haastatteluprosessissa eteenpäin.
- Anonyymi
Huijausta koko pulju
- Anonyymi
No varmaan aika vaikea löytää valmiita kokeneita tekijöitä jotka suostuu lähes ilmaiseksi tekemään töitä. Sen takia kai nuo samat ilmoitukset pyörii koko ajan.
- Anonyymi
Ihan huijari ja paska pulju..
- Anonyymi
Hurjaa kusetusta ja asiatonta käytöstä.
- Anonyymi
pääsin nopeesti haastatteluun ja nopeesti työpaikan.. kaikki toimi niinkuin piti
- Anonyymi
Harri Vaittinen valehtelee ja huijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161