Täällä olisi parkouraaja/free runningin aloittelija
Missä päin uudellamaalla olisi sisähalleja jossa pääsisi harjoittelemaan pehmustettuihin altaisiin yms kaikkea kivaa ennenkuin niitä menee pihalle tekemään? Paljonko maksaa ynnä muuta. Voisiko joku tänne pistää linkkejä jos löytyy:)
Hei kaikki:)
2
634
Vastaukset
- Krisunen
...mutta pistän tänne kuitenkin:
www.parkour.fi mene sieltä Foorumiin. Siellä jossakin on aiheena Sisätreenit. Tänä päivänä sisätreenit pidetään tiistaisin (ah ja joo, Helsingissä siis, ehkä jossakin muuallakin, en tiedä) Stainer Koulun salissa, ohjattua. Maksaa 2 euroa kerta. 2 tuntia kestää. Ihan kivaa. Käyn siellä ite. On kaikenikäiset, tasoiset ja sukupuoliset. Joka kerta porukka hieman vaihtuu, koskei harjoitukset ole sitoavia. Jos et pääse, et tule, vaikka kuukauteen, sitten taas. Tervetuloa! :)- Krisunen
Tajusin, että on vähän vaikea löytää oikealle sivulle ohjeistani, eli tässä on suora linkki sisätreeni-infoon :
http://www.parkour.fi/forum/index.php?topic=6267.0
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297