Mitä mieltä?

Yks mun italialainen homokaveri sanoi, että suomalaiset naiset on niin miehekkäitä, jotta se vois vaikka kuvitella olevansa suomalaisen naisen kanssa. Eiks tää oo aika hieno juttu, jos suomalainen nainen pystyy käännyttämään homonkin heteroksi?

21

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.

      ja tuo on myös totta...


      Hähä! :D

    • Juuh....

      Mun yks Portugalilainen kaveri (mies) sanoi mulle kuinka kauniita ovat Suomalaiset naiset, ite en ole nyt niinkään samaa mieltä mutta kaveri vaan intti. Kait se on siitä kiinni kans, että tietyissä maissa kansalaisuudet ovat vähän niin kuin saman näköisiä kaikki, ainakin pääpiirteeltäin.

      Hieman erinlainen viehättää aina.

    • Siis noit lahkolaisia, jotka tuota käännytystä myös itse yrittävät. Onkohan toi huomioita noissa Suomi-esitteissä?

    • dayum

      Suomen vienti nousuun!

    • päivän paras. onhan se hienoa joo.

    • Serpico

      Mä tykkään niistä. %)

      • siis?

        Homoista vai miehekkäistä naisista?


      • Serpico
        siis? kirjoitti:

        Homoista vai miehekkäistä naisista?

        suomlaiset naisett .ou jeah

        Jah!


      • .
        Serpico kirjoitti:

        suomlaiset naisett .ou jeah

        Jah!

        Vaikutat siltä.


    • KoppavaHoro

      homoa, jotka minä tunnen, eivät olisi ikinä alkaneet mun kanssa. Toisen kanssa mä olisin kyllä voinut alkaakin... *huoh*

      Mä en tiedä kummasta tässä nyt pitää olla ylpeä, että on kategorisesti niin miehekäs, että kelpaa italialaiselle homolle vai siitä, että tosielämässä ei nyt sitten kelpaakaan.

      • mun akka koki aloituksen asian loukkaavana. Ei itseään, vaan loukkauksena kaikkia suomalaisia naisia kohtaan.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mun akka koki aloituksen asian loukkaavana. Ei itseään, vaan loukkauksena kaikkia suomalaisia naisia kohtaan.

        kun toi on vaan yhden ... ai nii ei mitään.


      • ttuplai kirjoitti:

        kun toi on vaan yhden ... ai nii ei mitään.

        eihän siihen loukkaamiseen tarvita yleensä kuin yhden ihmisen sanat. Olihan tässä vastaavasta loukkauksesta kyse erään nimeltä mainitsemattoman automerkin edustajankin toimesta. Ei sekään ollu ku yks ihminen.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        eihän siihen loukkaamiseen tarvita yleensä kuin yhden ihmisen sanat. Olihan tässä vastaavasta loukkauksesta kyse erään nimeltä mainitsemattoman automerkin edustajankin toimesta. Ei sekään ollu ku yks ihminen.

        että nimimerkki dazun mielestä hän(vaimosi) on poikkeuksellisen naisellinen nainen... Koitan näin kompensoida italiaanon aiheuttamaa mielipahaa, sekä saada vaimosi pettämään sinua kanssani.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        eihän siihen loukkaamiseen tarvita yleensä kuin yhden ihmisen sanat. Olihan tässä vastaavasta loukkauksesta kyse erään nimeltä mainitsemattoman automerkin edustajankin toimesta. Ei sekään ollu ku yks ihminen.

        En ole kuullutkaan.


      • Oopust

        italialaissi homoi, kuus ainaki. Ei neet olis suamalaise naise kans ko neet haluu itte ol se toppi tai mikä se on. Suamalaise naise ova iha liian kovii jätkii niil.

        Onk tääl viä joku joka mahrais tuntte italialaissi homoi ko toi alottaja ja mää ja ylläri ylläri toi horo ko kans tuntte ja iha kaks?

        Kamoon, hei, kyl tee senttä kaik jonku italialaisse homo tunnet.


      • dazu kirjoitti:

        että nimimerkki dazun mielestä hän(vaimosi) on poikkeuksellisen naisellinen nainen... Koitan näin kompensoida italiaanon aiheuttamaa mielipahaa, sekä saada vaimosi pettämään sinua kanssani.

        sussa ei olis miestä tarpeeksi viemään multa naista. Sorry.


    • Sehän on minun näkökulmastani erittäin hyvä asia...

    • kirpela

      hauskaa, kuulen jo toisen kerran tekeväni homostakin heteron *miten tää nyt oikeesti pitäis tulkita*

      • tuo kommentti asettaa miesten kehumiset aivan uuteen valoon. :)


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tuo kommentti asettaa miesten kehumiset aivan uuteen valoon. :)

        eellisellä kerralla olin ymmärtävinäni ukon olevan mustis :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe