Yks mun italialainen homokaveri sanoi, että suomalaiset naiset on niin miehekkäitä, jotta se vois vaikka kuvitella olevansa suomalaisen naisen kanssa. Eiks tää oo aika hieno juttu, jos suomalainen nainen pystyy käännyttämään homonkin heteroksi?
Mitä mieltä?
21
161
Vastaukset
- vili.
ja tuo on myös totta...
Hähä! :D - Juuh....
Mun yks Portugalilainen kaveri (mies) sanoi mulle kuinka kauniita ovat Suomalaiset naiset, ite en ole nyt niinkään samaa mieltä mutta kaveri vaan intti. Kait se on siitä kiinni kans, että tietyissä maissa kansalaisuudet ovat vähän niin kuin saman näköisiä kaikki, ainakin pääpiirteeltäin.
Hieman erinlainen viehättää aina. Siis noit lahkolaisia, jotka tuota käännytystä myös itse yrittävät. Onkohan toi huomioita noissa Suomi-esitteissä?
- dayum
Suomen vienti nousuun!
päivän paras. onhan se hienoa joo.
- Serpico
Mä tykkään niistä. %)
- siis?
Homoista vai miehekkäistä naisista?
- Serpico
siis? kirjoitti:
Homoista vai miehekkäistä naisista?
suomlaiset naisett .ou jeah
Jah! - .
Serpico kirjoitti:
suomlaiset naisett .ou jeah
Jah!Vaikutat siltä.
- KoppavaHoro
homoa, jotka minä tunnen, eivät olisi ikinä alkaneet mun kanssa. Toisen kanssa mä olisin kyllä voinut alkaakin... *huoh*
Mä en tiedä kummasta tässä nyt pitää olla ylpeä, että on kategorisesti niin miehekäs, että kelpaa italialaiselle homolle vai siitä, että tosielämässä ei nyt sitten kelpaakaan.mun akka koki aloituksen asian loukkaavana. Ei itseään, vaan loukkauksena kaikkia suomalaisia naisia kohtaan.
relaxed_eyes kirjoitti:
mun akka koki aloituksen asian loukkaavana. Ei itseään, vaan loukkauksena kaikkia suomalaisia naisia kohtaan.
kun toi on vaan yhden ... ai nii ei mitään.
ttuplai kirjoitti:
kun toi on vaan yhden ... ai nii ei mitään.
eihän siihen loukkaamiseen tarvita yleensä kuin yhden ihmisen sanat. Olihan tässä vastaavasta loukkauksesta kyse erään nimeltä mainitsemattoman automerkin edustajankin toimesta. Ei sekään ollu ku yks ihminen.
relaxed_eyes kirjoitti:
eihän siihen loukkaamiseen tarvita yleensä kuin yhden ihmisen sanat. Olihan tässä vastaavasta loukkauksesta kyse erään nimeltä mainitsemattoman automerkin edustajankin toimesta. Ei sekään ollu ku yks ihminen.
että nimimerkki dazun mielestä hän(vaimosi) on poikkeuksellisen naisellinen nainen... Koitan näin kompensoida italiaanon aiheuttamaa mielipahaa, sekä saada vaimosi pettämään sinua kanssani.
relaxed_eyes kirjoitti:
En ole kuullutkaan.
- Oopust
italialaissi homoi, kuus ainaki. Ei neet olis suamalaise naise kans ko neet haluu itte ol se toppi tai mikä se on. Suamalaise naise ova iha liian kovii jätkii niil.
Onk tääl viä joku joka mahrais tuntte italialaissi homoi ko toi alottaja ja mää ja ylläri ylläri toi horo ko kans tuntte ja iha kaks?
Kamoon, hei, kyl tee senttä kaik jonku italialaisse homo tunnet. dazu kirjoitti:
että nimimerkki dazun mielestä hän(vaimosi) on poikkeuksellisen naisellinen nainen... Koitan näin kompensoida italiaanon aiheuttamaa mielipahaa, sekä saada vaimosi pettämään sinua kanssani.
sussa ei olis miestä tarpeeksi viemään multa naista. Sorry.
Sehän on minun näkökulmastani erittäin hyvä asia...
- kirpela
hauskaa, kuulen jo toisen kerran tekeväni homostakin heteron *miten tää nyt oikeesti pitäis tulkita*
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
tuo kommentti asettaa miesten kehumiset aivan uuteen valoon. :)
eellisellä kerralla olin ymmärtävinäni ukon olevan mustis :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2596586Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2116144Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444937Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi233746Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1833678Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3172730Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585