Löytysköhän tietoa puisien parirekien valmistajista,pitäs saada sellaiset keveät parireet, joita vois käyttää henkilö kuljetuksiin,pilkkireisuilla ja vähäisiin polttopuiden kuljetukseen.
parireki
8
2365
Vastaukset
- ...
Meillä on myytävänä parireki. Ei kylläkään aivan Inarissa, vaan Rovaniemeltä hieman pohj. päin.
Olisitko kiinnostunut?- tarvitsee reen
vieläkö parireki löytyy vai menikö kaupan?
- rekiä
tarvitsee reen kirjoitti:
vieläkö parireki löytyy vai menikö kaupan?
Täältä löytyis uusi parireki kohtuu hintaan soittele jos kiinnostaa.Voin lähettää kuvia sähköpostiin tarvittaessa.puh 0400 576919
- rekiki
Parireelle oli tarvista täälläkin, vieläkö on tarjolla?
- Kaukoraj
Rovaniemellä puisia parirekiä. Saa erin mallisia.Voimme suunnitella omaan käyttöösi sopivan kokonaisuuden lisätietoja puh: 0400-949761
- Pilkkireki
Muistaaksen olikso ollu Puusepänliike Sauli Holmberg tms (Ivalo), teki minulle ainakin ja on asiallinen kampe asialliseen hintaa. Numeroa ei ole mutta eiköhän tuo tiedustelusta löytyne...
- paulus
Ihan asiallisen näköinen parireki tämä puusepänliike sauli holmbergin tekemä.Mutta tuo hinta ei mielestäni ole aivan kohdallaan naapuri oli saanut tarjouksen neljän henkilön kuljetukseen sopivasta parireestä lukittavalla tavaran kuljetuslaatikolla 1600 euroa.Ja kuuden henkilön kuljetukseen sopivasta reestä ilman tavarankuljetus laatikkoa 1500 euroa.Markka aikana näitä sai 4500- 6500 markkaa varustelusta riippuen.Minun ehdoton maksimi minkä olen valmis maksamaan on 1000 euroa.
- Japexander
paulus kirjoitti:
Ihan asiallisen näköinen parireki tämä puusepänliike sauli holmbergin tekemä.Mutta tuo hinta ei mielestäni ole aivan kohdallaan naapuri oli saanut tarjouksen neljän henkilön kuljetukseen sopivasta parireestä lukittavalla tavaran kuljetuslaatikolla 1600 euroa.Ja kuuden henkilön kuljetukseen sopivasta reestä ilman tavarankuljetus laatikkoa 1500 euroa.Markka aikana näitä sai 4500- 6500 markkaa varustelusta riippuen.Minun ehdoton maksimi minkä olen valmis maksamaan on 1000 euroa.
Maksoihan tuo ruokakin vissiin markka aikana vähemmän?
Ei silti, jokainen tekee omat päätöksensä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954