Parisuhteessa entisen jakorasian kanssa

Mies.29.

Olen tässä seurustellut vähän päälle puoli vuotta kivan tytön kanssa. Valitettavasti on käynyt ilmi, että tyttö on jakanut suuntaan sun toiseen. Baarissa tulee entiset miehet moikkaileen tyttöä ja katselevat minua maireasti. Juttujakin olen kuullut, vaikka asutaan Suomen tasolla isossa kaupungissa. Sillä on ilmeisesti kymmeniä ja kymmeniä ex-panoja.

Mitähän tässä pitäisi tehdä? Sinänsä pidän naisesta, suorastaan rakastan, mutta toisaalta välillä vituttaa niin paljon ettei meinaa seksistäkään tulla enää mitään. Enkä pysty uskomaan että se voisi olla uskollinenkaan.

100

6182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä on laiffii...

"Enkä pysty uskomaan että se voisi olla uskollinenkaan. "

Ei se pystykään.

• *-*-*-*

joutunut tämän yhteisen puolen vuoden aikana epäilemään / saanut tietää, että tyttis jakaa yhä edelleen "suosiotaan" muille..? Jollei näin ole, otapa järki käteen! Ystäväni oli nuorempana varsinainen miehenkaatokone, mutta rakastuttuaan nykyiseen mieheensä vanhat kaaveet jäivät. Ovat nyt olleet yhdessä likimain 15 vuotta, ja kaverini on ollut täysin yhden miehen nainen tuon ajan. Miksi et siis sinäkin voisi olla tyttiksesi elämässä se poikkeus, joka vahvistaa säännön?

• Mies.29.

Jos takana on sanotaan vaikka 39 miestä, niin mikä on todennäköisyys että se pysähtyy siihen neljänteenkymmenenteen? Sitäpaitsi vaikka se olisikin uskollinen, niin ei sekään poista vitutusta mm. seksin yhteydessä.

• -argh...-
        Mies.29. kirjoitti:

Jos takana on sanotaan vaikka 39 miestä, niin mikä on todennäköisyys että se pysähtyy siihen neljänteenkymmenenteen? Sitäpaitsi vaikka se olisikin uskollinen, niin ei sekään poista vitutusta mm. seksin yhteydessä.

pomppas! Suomeksi sanottuna: hanki, jätkä, hame!
        Älä täällä itke asiaa, vaan jätä se bitch - niin yksinkertaista se on! Jos egosi on niin heiveröinen, että naisesi kokemukset pilaavat seksielämäsi, vaihda maisemaa!

• marianneK
        Mies.29. kirjoitti:

Jos takana on jo yksi mies, niin mikä on todennäköisyys että se pysähtyy siihen yhteen?

• välillä 0-100%
        Mies.29. kirjoitti:

Se on ihan sama, onko naisella ollut 0, 1 vai 50 ennen sinua. Jos sitoudutte yhdessä yhteiseen projektiin nimeltä parisuhde, niin se kestää, jos haluatte sen kestäväksi rakentaa. Pettäminen on aivan eri asia kuin sekstailu sinkkuna.
        Itsellänikin oli sinkkuna useita nopeita suhteita ja yhden illan juttuja, ei niitä jaksanut edes laskea. Parisuhteessa kohta 10 vuotta ilman että on käynyt mielessäkään pettää. Miehen kanssa on sovittu, että ei petetä, niin silloin ei petetä. Luottamuksellehan se homma rakentuu.

• buhahahahaa
        -argh...- kirjoitti:

pomppas! Suomeksi sanottuna: hanki, jätkä, hame!
        Älä täällä itke asiaa, vaan jätä se bitch - niin yksinkertaista se on! Jos egosi on niin heiveröinen, että naisesi kokemukset pilaavat seksielämäsi, vaihda maisemaa!

....taidat olla itsekkin jakari...buhahahah....

• Terapeutti N.

Onko mitenkään ihannoitavaa, että eukko on "yhden miehen nainen" tai jätkä on "yhden naisen mies" ?
        Mielestäni ei, ja samaa ovat sanoneet kaikki terapeuttiystäväni.
        Omistamisen halu ihmissuhteissa on kaiken pahan alku ja juuri. Esim. terapeuttiystäväni Mervi K. (nimi muutettu) sanoi, että eräskin muuten selväpäinen jätkä ajoi autolla jokeen läpi sillankaiteiden, kun se kuvitteli eukkonsa jakaneen pillua jollekin vieraalle jätkälle.
        Kaikkea sellaista se tyhmyys teettää!

• koi
        Terapeutti N. kirjoitti:

Onko mitenkään ihannoitavaa, että eukko on "yhden miehen nainen" tai jätkä on "yhden naisen mies" ?
        Omistamisen halu ihmissuhteissa on kaiken pahan alku ja juuri. Esim. terapeuttiystäväni Mervi K. (nimi muutettu) sanoi, että eräskin muuten selväpäinen jätkä ajoi autolla jokeen läpi sillankaiteiden, kun se kuvitteli eukkonsa jakaneen pillua jollekin vieraalle jätkälle.

Oliskohan hyvä jatkaa sitä terapiaa.

• En huolisi
        Mies.29. kirjoitti:

parisuhteeseen kanssani ihmistä, joka olisi ollut kymmenien kanssa sängyssä saakka. Ei todellakaan anna luotettavaa kuvaa itsestään! Yök, inhottaa ajatuskin!

P.S. Olen nainen.

• takaisin terapiaan
        Terapeutti N. kirjoitti:

Vai on "Terapeutti N." terapeutti... hehhehheh.
        Ja lisää, että "Omistamisen halu ihmissuhteissa on kaiken pahan alku ja juuri."

Nimimerkki "Terapeutti N." on omistusfobiainen, sitoutumiskyvytön ihminen, joka on käynyt kerran-pari terapeutilla, mutta jätti kesken. Tuohon vaivaan sitä terapiaa ja keskustelua tarvitaan paaaljon enemmän.

• Oikeinväärin
        En huolisi kirjoitti:

parisuhteeseen kanssani ihmistä, joka olisi ollut kymmenien kanssa sängyssä saakka. Ei todellakaan anna luotettavaa kuvaa itsestään! Yök, inhottaa ajatuskin!

P.S. Olen nainen.

Mitä epäluotettavaa siinä on, että poikamiesaikoinaan vähän maistaa maailmaa? Eipähän jää hampaankoloon kokeiltavaa. En mä kaikesta ylpeä ja iloinen ole, on tullut oltua rikkikin välillä. Elämänkokemusta kaikki ja osaapahan arvostaa taas sitä tunnetta kun joku vetää jalat alta ja se on menoa sitten... Kaipaan sitä.

Eikös naiset usein hae miestä "joka on juoksunsa juossut"..

• niitä ei ole ?????

Ei voi vaatia toiselta sellaista mitä itsekkään ei ole kyennyt olemaan. Olisihan se kornia että teillä olisi eri määrä kokemusta....

Päättelen ettei sinulla näitä yhdenillan pelkkiä panoja ole ollut vaikka ihan pikku poika et ole....

Jos näin on ymmärrän kyllä.... mutta jos takana on näitä panoja sinulakin. Kuka ei kokemusta omaava huolisi sinut....

Kymmeniä nussinnut ei koskaan halua / osaa tyytyä vain yhteen..... oli sitten mies tai nainen. Ja ihmisen luonteeseen kuuluu verrata nykyistä aina entisiin panoihin.... ei ne naiset ja miehet toisistaaan eroa.

• Mies.29.

sängyssä kahdeksan naisen kanssa. Oma kokemukseni yhden illan panoista on että ne ovat turhia, masturbointia toisella ihmisellä. Sama koskee varmasti kaikkia muitakin panojuttuja vakipanoja jne.

• -argh...-
        Mies.29. kirjoitti:

sängyssä kahdeksan naisen kanssa. Oma kokemukseni yhden illan panoista on että ne ovat turhia, masturbointia toisella ihmisellä. Sama koskee varmasti kaikkia muitakin panojuttuja vakipanoja jne.

mielestäsi liian hyvä hänelle... Miksi alun perin edes sekosit moiseen pohjasakkaan?!

• Toisinajatteleva..

"Kymmeniä nussinut ei koskaan halua / osaa tyytyä vain yhteen....."

Onko sulla siitä jjotain tutkimustulosta, koska esität sen niin varmasti?
        Yleistäminen ei koskaan ole kovin fiksua.
        Itselläni ollut sinkkuaikoina lukuisia panoja, mutta olen aina seurustelusuhteessa ollut uskollinen ja yhden miehen nainen. Joten se, että ollut panoja ei sulje pois uskollisuutta, kunhan kohtaa sen oikean.

Terv. onnellinen seukkaaja, jolle riittä vain yksi mies

• asddfggfhf
        Toisinajatteleva.. kirjoitti:

"Kymmeniä nussinut ei koskaan halua / osaa tyytyä vain yhteen....."

Onko sulla siitä jjotain tutkimustulosta, koska esität sen niin varmasti?
        Yleistäminen ei koskaan ole kovin fiksua.
        Itselläni ollut sinkkuaikoina lukuisia panoja, mutta olen aina seurustelusuhteessa ollut uskollinen ja yhden miehen nainen. Joten se, että ollut panoja ei sulje pois uskollisuutta, kunhan kohtaa sen oikean.

Terv. onnellinen seukkaaja, jolle riittä vain yksi mies

"Onko sulla siitä jjotain tutkimustulosta, koska esität sen niin varmasti?"

Se on tutkittu juttu, että korkeat panokumppaneiden määrä korreloi elämänhallintaongelmien ja masennuksen kansssa.

• ne arvot, ne arvot
        asddfggfhf kirjoitti:

"Onko sulla siitä jjotain tutkimustulosta, koska esität sen niin varmasti?"

Se on tutkittu juttu, että korkeat panokumppaneiden määrä korreloi elämänhallintaongelmien ja masennuksen kansssa.

"Se on tutkittu juttu, että korkeat panokumppaneiden määrä korreloi elämänhallintaongelmien ja masennuksen kansssa. "

Vahvistan tämän. Siitä tosin on kahta näkemystä, että "kumpi oli ensin muna vai kana".

Onko niin, että suureen määrään irtosuhteita ajautuvat ne ihmiset, joilla on muutenkin ongelmia elämänhallinnan kanssa, vai onko jopa niin, että pinnallisista ihmissuhteista muodostuva elämä johtaa heikkoon elämänhallintaan. Korrelaatio on kuitenkin selvästi osoitettu.

• Ei häiritse

Minun mieheni oli ollut ennen minua n 150 naisen kanssa! Ei suostu sanomaan tarkkaa määrää, mutta jotain sinne päin, eikä häiritse minun mielenrauhaani. Itselläni ollut ennen häntä 4. Ollaan nelikymppisiä, yhdessä pari vuotta.
      Älä anna tuollaisen pilata elämääsi, kun se oikea tulee kohdalle, ei sitä halua menettää. Menneet ovat menneitä.

• Candida

Itseäni en kuitenkaan jakorasiaksi luokittelisi, vaikka miehiä on ollutkin. Jo nuorena ihmettelin vanhempieni tunteetonta avioliittoa, jossa nukutaan eri huoneissa ja keskinäinen kanssakäyminen rajoittuu yhteisiin kauppareissuihin ja tv:n tuijottamiseen. Olen aina tiennyt, etten halua samanlaista suhdetta kuin heillä ja siksi olenkin viettänyt elämääni melko pitkälti etsien sitä miestä, jonka kanssa todella haluaisin elää. Valitettavasti matkan varrelle on sattunut paljonkin niitä, jotka eivät alun jälkeen enää jaksakaan kiinnostaa tai jotka paljastuvat hetken tapailun jälkeen muuten vääränlaisiksi (ovat kykenemättömiä keskustelemaan, juovat liikaa, ovat epäluotettavia, eivät osaa arvostaa minua tai parisuhdetta jne..). Osan kanssa on tullut harrastettua myös seksiä, se kun tuppaa tulemaan luonnollisesti kuvioihin viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.

Olen nyt löytänyt se, jota olen etsinyt. Tämän miehen kanssa haluan elää elämäni ja tiedän, että suhde hänen kanssaan pysyisi hyvänä vuosienkin jälkeen, sillä sovimme toisillemme uskomattoman hyvin. Mieheni on kuitenkin vaikea hyväksyä menneisyyttäni. Menneisyyteni on asia, josta en oikeastaan saisi edes puhua, mutta silti se häiritsee häntä paljon. Olisi niin paljon helpomnpaa, kun asiat voisi jutella läpi luottamuksella, mielestäni kun parisuhteessa pitäisi olla avoin ja pystyä puhumaan kaikesta salailematta. Minusta tuntuu, että mieheni kuvittelee minun olleen todellinen lutka ja että olen pannut kaikkia miehiä ketkä tunnen ja suurinta osaa vastaantulijoista. Näin ei todellakaan ole, mutta on vaikea saada hänet uskomaan, kun hän pahoittaa mielensä kun yritänkin puhua menneisyydestäni. Toivon, että tämä helpottaa vuosien kuluessa ja joskus voisimme olla avioimia toisillemme ja rakastaa toisiamme sellaisina kuin olemme.

Olemme olleet nyt lähes vuoden yhdessä. En ole pettänyt häntä kertaakaan, kertaakaan se ei ole edes käynyt mielessä. En keksi yhtään syytä, miksi edes teoriassa voisin miestäni pettää. Hänhän on se, jota olen etsinyt, miksi pilaisin kaiken menemällä muiden miesten sänkyyn, varsinkin kun ajatuskin muista miehistä tuntuu vastenmieliseltä. Ajoittain on vaikeaa, tunnen itseni likaiseksi ja huonoksi naiseksi kun mies pystyy edes kuvittelemaan, että pettäisin. Mutta kuten sanoin, toivon että tämä ajan kuluessa helpottaa, eipä tässä muutakaan voi.

Aloittajalle haluaisin sanoa, että anna naisellesi mahdollisuus. Mitä sinä edes tiedät hänen menneisyydestään? Mielestäni teidän nyt kannattaisi puhua kunnolla asioista mitkä häiritsevät, mutta samalla tiedostaa, että elätte nyt uutta aikaa, teidän parisuhdettanne, eikä silloin pitäisi syyttää toista siitä mitä joskus menneisyydessä on tapahtunut. Ihmiset kasvavat ja kehittyvät, asiat muuttuvat, eikä kukaan ole sama ihminen, kuin vaikkapa viisi vuotta sitten.

• Haluttu tyttö

Hei jos kyseessä olisi mies (niinkuin minun mieheni) vastaukset olisi tälläisiä. Ole ylpeä kun olet saanut halutun naisen omaksesi.Hänhän on tosi nainen ja tietää varmasti mistä miehet tykkää. Nauti siis äläkä välitä kateellisten katseista.

• Mies.29.

minä nyt satun olemaan naisen kanssa ja vituttaa millaisen naisen kanssa. Ehkäpä pitäisi kohdellakin sitä naista niin kuin jakorasiaa? Alkaisin vetään jotain juttua että "katellaan katellaan, ei me nyt kumminkaan vielä seurustella". Ja sitten etsisin koko ajan uutta vaikka panisin sitä. Sellaisestahan jakorasiat tykkää, eikö se olisi ihan oikeinkin tehty silloin?

• Vielä jotain
        Mies.29. kirjoitti:

minä nyt satun olemaan naisen kanssa ja vituttaa millaisen naisen kanssa. Ehkäpä pitäisi kohdellakin sitä naista niin kuin jakorasiaa? Alkaisin vetään jotain juttua että "katellaan katellaan, ei me nyt kumminkaan vielä seurustella". Ja sitten etsisin koko ajan uutta vaikka panisin sitä. Sellaisestahan jakorasiat tykkää, eikö se olisi ihan oikeinkin tehty silloin?

Hyväksyntää ja aika pitkällehän se on sitä. Nuoret naiset varsinkin kuvittelee että mies rakastuu kun näyttää seksikkäältä ja haluttavalta. Älä tuomitse sillä se ei johda itsellesikään parhaimpaan lopputulokseen vaan näytä että hänessä on niin paljon muutakin kuin kroppa mitä rakastaa. Todennäköisesti hän on joutunut pettymään myös yhtä monta kertaa kun on antanut itsensä jonkun käytettäväksi. Toiveissaan odottanut että poika välittää?
        Sinä olet ehkä ensimmäinen jonka seurassa voi olla oma itsensä ja myös pidetty sellaisena. Osa häntä itseään on myös tuo menneisyys. Kannusta häntä puhumaan enemmän siitä ja osoita että sinuun voi luottaa.
        Jos hän edelleen hakee huomiota muista miehistä on hänella paha itsetunto-ongelma ja se on sitten eri asia.
        Taustalla voi silloin olla vain se huomionkipeys. Todennäköisesti huomaat sen hyvin pian.

Parisuhteissa joudutaan käymään kipeämpiäkin asioita lävitse yhdessä ja tekemään valintoja ,nämä on just niitä koetinkiviä mitä alkutaipaleella eteen tulee. Myöhemmin jotakin muuta.
        Mikäli asia on oikeasti sinulle ylivoimainen on syytä lopettaa suhde mutta se että alat rankaisemaan häntä nyt
        eletystä elämästä ja virheistä mitä on tullut tehtyä ei ole hyvä asia itsellesikään. Sinä teet valinnan.
        Jos valitset hänet valitset hänet ja myös sen menneisyyden. Jos sinä tunnet itsesi niin hyvin ettet voi sellaisen menneisyyden kanssa elää on syytä jatkaa ilman häntä.

• Nainenpavaan
        Mies.29. kirjoitti:

Miksi ihmeessä näin tekisit? Aiemmin kirjoitit, että jopa rakastat tuota naista ja nyt hän sua näiden vastausten jälkeen vituttaakin? Vai oletko edes alkuperäinen kirjoittaja? Jos häntä rakastat, niin kohtelet häntä kunnioittavasti olipa hänen menneisyytensä mitä tahansa. Mennyt on mennyttä eikä sitä voi muuttaa. Jos jo tässä vaiheessa alat olla näin katkera/mustasukkainen naisesi menneisyydestä, niin lopeta juttu kokonaan. Ja ehkä tällaiselle palstalle ei kannata kirjoitella jos on mustasukkaista/katkeraa laatua, täällä sitä vaan lietsotaan kertomalla, että "tottakai jos on ollut jakorasia niin kyllä se vielä pettää" ja "jakorasia on aina jakorasia". Ja sehän ei ole totuus, sen tiedät itsekin kun järjellä ajattelet. Ei sun mielesi siitä paremmaksi häntä kohtaan muutu, jos tekisit kuvailemallasi tavalla. En usko, että oikeasti välität naisestasi kun tällaisia kirjoittelet.

• eiurpojakiitos
        Mies.29. kirjoitti:

Eli olisi sitten sinun syysi, kun hänellä olisi taas "kelleolenjakanut"-listassa yksi uusi nimi, sinun nimesi. Hitto mikä itsetunnoton urpo!

• marianneK

Tuotanoin. Saanen sanoa muutaman asian. Ei naisen tarvitse olla mitenkään ihmeellinen saadakseen miehiä petiinsä. Ei hänen tarvitse olla erityisen älykäs, kaunis, rikas tai mitään muutakaan, ei edes hyvä ihminen tai ahkera ja tunnollinen. Miehelle kelpaa suurimpaan hätään vähän huonompikin pakkaus. Kunhan sitä ei tarvitse esitellä perheelle.

Totta kai voi olla mahdollista, että aloittajan nainen on kadehdittavan upea. Mutta se, että hänellä on paljon seksikumppaneita, ei tarkoita sitä, että hän olisi upea tai haluttu tyttöystäväksi ja vaimoksi.

Tuossa naisen seksipartnereitten runsaudessa on myös terveydellisiä ongelmia. Jos käyttää kumia, niin ei toki tule tauteja. Mutta jos ei kumista huolehdi, ovat esim. raskausajan ongelmat paljon yleisempiä kuin niillä, joilla on paremmin varjeltu puutarha. Seksitaudit voivat aiheuttaa esim. kohdun ulkopulisen raskauden (aiheuttajana kalmydia).

• sinkku on eri asia
        Mies.29. kirjoitti:

siis onko naisesi harrastanut sitä, että vedättää miehiä ja pettää selän takana? Jos ei, niin miten tuo muka olisi samanlaista?
        Kyllä sinkkuna voi sekstailla useiden kanssa, mutta suhteessa sitoudutaan yhteen. Ei nämä ole mitenkään poissulkevia.

• ----
        Mies.29. kirjoitti:

sinun ajatuksesi, mutta syy on itsessäsi, jos sinulla tuollainen periaate, ja silti jatkat suhdetta. Senkun haet täydellisen vaimon, hänen elämänsä on omansa, se ei sinulle kuulu. Jätä pois jos ajattelet, ettet voi häntä rakastaa.

• sdsges
        Mies.29. kirjoitti:

ymmärrän kyllä hyvin tuon pointin. Itellä on vain 60 ex-panoa isoissa kaupungissa. Poikakaveri kertoi että hänelle on kertynyt 20-30 per vuosi. Olen aina kuvitellut että itsellä on paljon miehiä, mutta miehen puheitten perusteella en siihen enää uskokaan.. Joka paikassa tulee exiä vastaan ja pikkukaupungissa johon muutin miehen luo tytöt hymyilee tietäen muka jotain enemmän. Kaipaan exääni jolla ei ollut kuin pari panoa takana joista toinen viikon seurustelusuhde. Mies kuitenkin petti. poikakaveri ei kyllä juo mutta taustojen ja jatkuvan flirttailun takia en kyllä häneen luota. Luotan ehkä siihen että hän ei oman moraalinsa mukaan(kuka tietää mikä sekin on) petä mutta tulee kyllä satuttamaan mua niillä ex-suhteillaan ja jatkuvalla flirttailullaan. Tiedä kuinka kauan jaksan tätä.. Loppujen lopuksi saatan tähän jäädä koska jos joku jatkuvasti kertoo ex-suhteistaan ja flirttailee naisensa edessä muille. se kuvaa vain epävarmuutta ja heikkoutta. ja se on sentään parempi kuin röyhkeys. Näin haluan ajatella ja uskoa.

• Lutka mikä lutka!
        Nainenpavaan kirjoitti:

Miksi ihmeessä näin tekisit? Aiemmin kirjoitit, että jopa rakastat tuota naista ja nyt hän sua näiden vastausten jälkeen vituttaakin? Vai oletko edes alkuperäinen kirjoittaja? Jos häntä rakastat, niin kohtelet häntä kunnioittavasti olipa hänen menneisyytensä mitä tahansa. Mennyt on mennyttä eikä sitä voi muuttaa. Jos jo tässä vaiheessa alat olla näin katkera/mustasukkainen naisesi menneisyydestä, niin lopeta juttu kokonaan. Ja ehkä tällaiselle palstalle ei kannata kirjoitella jos on mustasukkaista/katkeraa laatua, täällä sitä vaan lietsotaan kertomalla, että "tottakai jos on ollut jakorasia niin kyllä se vielä pettää" ja "jakorasia on aina jakorasia". Ja sehän ei ole totuus, sen tiedät itsekin kun järjellä ajattelet. Ei sun mielesi siitä paremmaksi häntä kohtaan muutu, jos tekisit kuvailemallasi tavalla. En usko, että oikeasti välität naisestasi kun tällaisia kirjoittelet.

"tottakai jos on ollut jakorasia niin kyllä se vielä pettää" ja "jakorasia on aina jakorasia". Ja sehän ei ole totuus, sen tiedät itsekin kun järjellä ajattelet."

Kumma kyllä omalle kohdalle osuneet jakorasiat ovat olleet aina jakorasioita.

Pari hutsua olen jättänyt ihan vaan sen takia, että vanhat elkeet ovat nostaneet päätään. Toisen jätin heti kun alkoi olemaan liian maireaa naista muiden miehien kanssa, mutta nti nro 2 ehti pettämään, ennenkuin tajusin missä mennään.

Nti nro 1 maine oli selvä jo alusta asti, nimittäin hän oli yhden kaverin vanha puolituttu, eli osasin varautua moiseen käytökseen, mutta päätinkin neuvojesi tapaisesti antaa mahdollisuuden.Kuulin myöhemmin, että hän petti sittemmin uutta poikaystäväänsä muutaman kk seurustelun jälkeen. Nti 2 onnistui hämäämään minua menneisyydellään. Olisihan se suhtautuminen seksiin pitänyt kuitenkin niistä puheista tajuta.

Mutta puolustuksekseni sanon, että kummassakin tapauksessa olin nuorempi .

Eli ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että lutka on lutka vaikka voissa paistais.

Jokaisessa parisuhteessa on huonompia aikoja ja viimeistään silloin tuollainen nainen lähtee jakamaan torttuaan muille miehille. Näin se vain menee.

• onnettoman
        Lutka mikä lutka! kirjoitti:

"tottakai jos on ollut jakorasia niin kyllä se vielä pettää" ja "jakorasia on aina jakorasia". Ja sehän ei ole totuus, sen tiedät itsekin kun järjellä ajattelet."

Kumma kyllä omalle kohdalle osuneet jakorasiat ovat olleet aina jakorasioita.

Pari hutsua olen jättänyt ihan vaan sen takia, että vanhat elkeet ovat nostaneet päätään. Toisen jätin heti kun alkoi olemaan liian maireaa naista muiden miehien kanssa, mutta nti nro 2 ehti pettämään, ennenkuin tajusin missä mennään.

Nti nro 1 maine oli selvä jo alusta asti, nimittäin hän oli yhden kaverin vanha puolituttu, eli osasin varautua moiseen käytökseen, mutta päätinkin neuvojesi tapaisesti antaa mahdollisuuden.Kuulin myöhemmin, että hän petti sittemmin uutta poikaystäväänsä muutaman kk seurustelun jälkeen. Nti 2 onnistui hämäämään minua menneisyydellään. Olisihan se suhtautuminen seksiin pitänyt kuitenkin niistä puheista tajuta.

Mutta puolustuksekseni sanon, että kummassakin tapauksessa olin nuorempi .

Eli ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että lutka on lutka vaikka voissa paistais.

Jokaisessa parisuhteessa on huonompia aikoja ja viimeistään silloin tuollainen nainen lähtee jakamaan torttuaan muille miehille. Näin se vain menee.

huono sängyssä, ettei sun kanssa kukaan kestä olla. Pitää saada kunnon aisaa!

• silirimbsis

Naisesi ei olisi nyt se mikä on ja mihin olet hastunut (toivottavasti myös luonteeseen) ilman näitä kokemuksia.
      Joskus täytyy katsella siellä ja täällä oppiakseen itsestään jotakin.

• Mies.29.

pahemmin tuonut tutustuttaessa esiin tuota lutka-aspektia. Voisinpa jopa sanoa että vedätti minua tutustumisvaiheessa.

• Hei haloo
        Mies.29. kirjoitti:

pahemmin tuonut tutustuttaessa esiin tuota lutka-aspektia. Voisinpa jopa sanoa että vedätti minua tutustumisvaiheessa.

Just joo ihan ekoilla treffeillähän sitä kerrotaankin kuinka monen kanssa on tullut maattua? Tunnetusti sillä on hyvä vaikutus? Jos mimmi olisi ollut ylpeä siitä hän olisikin kertonut ja suureen ääneen. Ole iloinen ettei ole ollut niin ylpeä. Saisit olla huolissasi enemmän.

• Nainenpavaan
        Mies.29. kirjoitti:

Katso kommenttini tuosta ylempää. Lopeta koko suhdem jos ajattelet muka rakastamastasi naisesta näin.

• sitten poraat
        Mies.29. kirjoitti:

jos kerran olet jo määritelmäsi hänestä tehnyt???!!!! Jos oma mieheni kerrankin edes vahingossa päästäisi suustaan sanan "lutka" tai "jakorasia", suhde olisi minun kohdaltani ohi. Jos olet todellakin naisestasi tuota mieltä, et todellakaan rakasta häntä! Rakastaminen on sitä että hyväksyy toisen sellaisena kun hän on.

• daaaaaaaa

mikä hemmetti siinä on että panojen määrä tekee naisesta jakorasian? mies saa panna miten paljon sielu sietää ja kaverit vierestä kannustaa "hyvä äijä, anna palaa!!!". ja nainen kun tekee saman niin lopputuloksena likainen huora? vähänkö huvittaa.

mulla paljon panoja koska rakastan seksiä ja nautin sinkkuelämästä. en halua sit parisuhteessa kokea fiiliksiä että "oliskohan sillon nuorena pitänyt elää ja kokea vähä enemmän"

• juupss

Kuka on sanonut heitä ex-seksikumppaneiksi??? Tyttöystäväsikö?? Vai oletko omassa mustasukkaisessa mielessäsi tehnyt jokaisesta miespuolisesta tutusta sellaisen?? Veikkaan jälkimmäistä, etenkin tuon kirjoittamasi "katselevat minua maireasti" perusteella, kirjoitat mustasukkaisen ihmisen tyyliin. He näkeävät sen minkä haluavat nähdä, mutta se ei yleensä kulje käsi kädessä totuuden kanssa.

• Mies.29.

että ex kumppaneita on useampi kymmenen. Ja kyllä sen voi välillä päätellä, jos mies tulee yliystävällisesti halaileen naista ja hyvä ettei kysy lähetäänkö panee.

• Yks nainen kans
        Mies.29. kirjoitti:

että ex kumppaneita on useampi kymmenen. Ja kyllä sen voi välillä päätellä, jos mies tulee yliystävällisesti halaileen naista ja hyvä ettei kysy lähetäänkö panee.

No eihän tuollainen käytös mitään kerro. Voihan se olla, että nainen on vain suosittu miesten keskuudessa. Itse olen opiskellut sellaisessa tiedekunnassa jossa on 50/50 sp-jakauma ja arvaa huviksesi kuinka monta "poikaystävää" minulla kävelee kaupungilla päivän aikana vastaan.
        Älyn käyttöä suosittelen!

• Mies.29.
        Yks nainen kans kirjoitti:

No eihän tuollainen käytös mitään kerro. Voihan se olla, että nainen on vain suosittu miesten keskuudessa. Itse olen opiskellut sellaisessa tiedekunnassa jossa on 50/50 sp-jakauma ja arvaa huviksesi kuinka monta "poikaystävää" minulla kävelee kaupungilla päivän aikana vastaan.
        Älyn käyttöä suosittelen!

tosiaan ollut "suosittu" miesten keskuudessa. Varsinaista suosiota tosiaan.

• Yks nainen kans.
        Mies.29. kirjoitti:

Mun miesystävä oli nörtti ja kaikki miehet kohtelivat minua kuin prinsessaa sen takia. Saivat tietokoneapua miesystävältä, siinä kaikki. Eli paljon tuttuja voi olla monesta syystä.
        Suosittu voi olla monesta syystä, vaikkapa oman tai toisen ammatin vuoksi. Lääkäri, nörtti, kampaaja - siinä ne suosituimmat. Ja tietysti sähkömies.

• Mies.29.
        Yks nainen kans. kirjoitti:

Mun miesystävä oli nörtti ja kaikki miehet kohtelivat minua kuin prinsessaa sen takia. Saivat tietokoneapua miesystävältä, siinä kaikki. Eli paljon tuttuja voi olla monesta syystä.
        Suosittu voi olla monesta syystä, vaikkapa oman tai toisen ammatin vuoksi. Lääkäri, nörtti, kampaaja - siinä ne suosituimmat. Ja tietysti sähkömies.

pimpin jakaminen, kelpaako suosion syyksi?

• Yks nainen vaan.
        Mies.29. kirjoitti:

pimpin jakaminen, kelpaako suosion syyksi?

Mies, jolle nainen on pelkkää seksiseuraa on naiselle ystävällinen vain silloin kun asiasta on hänelle hyötyä eli silloin kun nainen on yksin ja miehellä olisi mahdollisuus saada naiselta seksiä.
        Jos sinä olet naisen seurassa, toinen mies ei saa naiselta seksiä, joten miehen ei kannata haaskata aikaansa naiseen eli enpä usko että siitä on kyse. Havaintojeni mukaan miehet eivät pelkille seksiseuralaisilleen puhu mitään muuta kuin silloin kun ovat seksiä vailla. Eli kyllä sun nainen on heille kaveri kun halaavat ja juttelevat.

Sä olet nyt tehnyt virhepäätelmiä miesten käytöksen mukaan. Ei niillä ole mitään tarvetta esittää kenellekään mitään. Seksiä vaan. ja jos sitä ei ole tiedossa, ei huomiota.

Olet varmaankin kuullut (ja näiltä palstoilta) lukenut että seksiseuralaiselle soitetaan puutteessa ja kun on saatu, hylätään taas. Eli tuollainen kuvaamasi kaveeraaminen ei sovi kuvaan.

• Mies.29.
        Yks nainen vaan. kirjoitti:

Mies, jolle nainen on pelkkää seksiseuraa on naiselle ystävällinen vain silloin kun asiasta on hänelle hyötyä eli silloin kun nainen on yksin ja miehellä olisi mahdollisuus saada naiselta seksiä.
        Jos sinä olet naisen seurassa, toinen mies ei saa naiselta seksiä, joten miehen ei kannata haaskata aikaansa naiseen eli enpä usko että siitä on kyse. Havaintojeni mukaan miehet eivät pelkille seksiseuralaisilleen puhu mitään muuta kuin silloin kun ovat seksiä vailla. Eli kyllä sun nainen on heille kaveri kun halaavat ja juttelevat.

Sä olet nyt tehnyt virhepäätelmiä miesten käytöksen mukaan. Ei niillä ole mitään tarvetta esittää kenellekään mitään. Seksiä vaan. ja jos sitä ei ole tiedossa, ei huomiota.

Olet varmaankin kuullut (ja näiltä palstoilta) lukenut että seksiseuralaiselle soitetaan puutteessa ja kun on saatu, hylätään taas. Eli tuollainen kuvaamasi kaveeraaminen ei sovi kuvaan.

että tyyliin heti kun silmä välttää, niin yrittävät jotain kahvitteluita sopia. Kyllä ne on olleet entisiä panoja, joistain se on jopa myöntänyt sen.

Taidan lopettaa koko suhteen. Ja vielä just sillä tavalla mikä sopii jakorasialle, eli sanon että "eihän me nyt vielä seurustella, otetaan vaan rauhallisesti ja katellaan" ja sitten alan etsiä uutta samalla kun edelleen panen sitä.

• Yks nainen juu
        Mies.29. kirjoitti:

että tyyliin heti kun silmä välttää, niin yrittävät jotain kahvitteluita sopia. Kyllä ne on olleet entisiä panoja, joistain se on jopa myöntänyt sen.

Taidan lopettaa koko suhteen. Ja vielä just sillä tavalla mikä sopii jakorasialle, eli sanon että "eihän me nyt vielä seurustella, otetaan vaan rauhallisesti ja katellaan" ja sitten alan etsiä uutta samalla kun edelleen panen sitä.

Jos asiat sua noin pahasti häiritsee niin sit varmaan kannattaa lopettaa koko suhde. Etkös sä itse ollut samanlainen, mut naisen pitää toki olla neitsyt.

Näinhän se menee.

• Mies.29.
        Yks nainen juu kirjoitti:

Jos asiat sua noin pahasti häiritsee niin sit varmaan kannattaa lopettaa koko suhde. Etkös sä itse ollut samanlainen, mut naisen pitää toki olla neitsyt.

Näinhän se menee.

Jos itsellä on kahdeksan aiempaa kumppania ja sillä kolkytkahdeksan tai nelkytkahdeksan tai tiedä kuinka monta aiempaa kumppania?

• Yks vaan taas.
        Mies.29. kirjoitti:

Jos itsellä on kahdeksan aiempaa kumppania ja sillä kolkytkahdeksan tai nelkytkahdeksan tai tiedä kuinka monta aiempaa kumppania?

8 ja 38 ovat eri suuruusluokkaa. Ette ole samaa tasoa tuossa asiassa. Samanhenkisiä voitte kuitenkin olla.

Mulle ei kelpaisi mies jolla olisi 38 seksipartneria. Labiili yksilö, päihdeongelmainen, äitiä etsivä ressuka...tulisi noin äkkiseltään mieleen.

• olet...
        Mies.29. kirjoitti:

maailman noloin mies XD

• Erosta toipuva nirvanaa tavoitteleva
        Mies.29. kirjoitti:

hänelle siitä, kun hänellä onkin enemmän seksuaalisia kokemuksia kuin sinulla. Miehinen itsetuntosi on joutunut koetukselle ja varmasti sua inhottaa se. Jos omat tuntemuksesi on tommoset, niin mietipäs johtaako suhde pahempaan vai parempaan kannaltasi. Kannattaako jatkaa yhdessä vai satuttaako se sinua liikaa? Saako se sinussa esiin kateuden, katkeruuden, mustasukkaisuuden, vihan...jotka ovat niitä ikäviä suhdetta tuhoavia tunteita. Haluatko elää näiden tunteiden vallassa vai iloisena ja onnellisena? Mukavaa syksyä sulle.

• Nainen antavainen...omalle miehelle

Sinkkuna saa hääräillä ja pitääkin hääräillä niin paljon kuin ehtii...

Itse tein niin ja nyt kohta 2 vuotta varattuna, enkä IKINÄ pettäisi!

Jos en olisi silloin kun olin sinkku hääräillyt niin kiusaus olisi varmaankin joskus edessä.

Ei ole suhteen vaarantamisen arvoista!

Tsemppiä!

• Ei petturi

jakorasia on aina jakorasia. Ei muija joka vapaana jakoi itseään joka ukolle ole tapojaan miksikään muuttanut. Näin se valitettavasti on. Sitä paitsi aloittaja, etkö pelkää saavasi jotain sukupuolitautia naiseltasi? Jos kymmenille eri äijille jakaa pilluaan taudin riski on tosi suuri.

• entinen "panopatja", onnellinen vaimo
        Ei petturi kirjoitti:

jakorasia on aina jakorasia. Ei muija joka vapaana jakoi itseään joka ukolle ole tapojaan miksikään muuttanut. Näin se valitettavasti on. Sitä paitsi aloittaja, etkö pelkää saavasi jotain sukupuolitautia naiseltasi? Jos kymmenille eri äijille jakaa pilluaan taudin riski on tosi suuri.

Ai että "miksi muuttaisi tapojaan?" No haloo, siksi että seurustelee. Itselläkin kertyi parin sinkkuvuoden aikana ukkoja varmaan kymmeniä, nyt on takana melkein 10 vuotta parisuhdetta ilman pettämistä. Kun ollaan sinkkuja, nautitaan sinkkuilusta, kun ollaan suhteessa, nautitaan siitä.
        Pelottavaa, miten miehet eivät tunnu ymmärtävän tätä "pientä eroa"! Tulee ihan sellainen olo, että tästä lähtien suosittelen ystäville, että ottavat neitsytmiehen. Jos ei ole ollut uskollinen jo sinkkuna ollessaan, niin kuinkas sitä osaisi olla sitten suhteessa?

• Täti Moonika

etkä turhasta ruikuttava pikkupoika niin heitä jo mielestäsi naisen menneisyys ja "mahdolliset 13749 panokaveria". Sinähän olet saanut varsinaisen saaliin, kun on monelle muullekin kelvannut;)

On se ihme että vaikka eletään 2000-lukua, niin edelleen naisia satamäärin kaatava mies on sankari, mutta auta armias jos naisella on edes muutama kymmenen seksikumppania niin johan on maine pilalla.

Enpä usko että ne kaikki naisellesi juttelevat ja mairistelevat miehet olisivat hänen panokavereitaan. Ja mitä sitten vaikka olisivatkin? Hänhän on nyt SINUN kanssasi, eikö?

Pahimman virheen teet siinä, jos alat kohdella häntä kuten "jakorasiaa" mielestäsi tulee kohdella. Ja varsinkin jos oikeasti pidät hänestä. Mielestäni sinun kannattaa tehdä selväksi että olet tosissasi ja että pidät hänestä muutenkin kuin panokaverina. Jos menee metsään, niin menee. Ei sitä voi koskaan tietää, ei vaikka kumppani olisi ihan koskematon. Sitä paitsi, naisesi tietää tuolla kokemuksella miehistä niin paljon, että osaa varmasti arvostaa itselleen mieluista miestä.

Mitä tulee siihen, että kymmeniä tai satoja pannut mies tai nainen ei ole koskaan uskollinen: täyttä PUPPUA. Nuoruuteen ja sinkkukausiin kuuluu kokemusten hakeminen ja hyvä vaan jos niitä haetaan. Sitten on ihan oikeasti helpompi asettua paikalleen, kun ei mielessä kaiherra mistä kaikesta on jäänyt paitsi.

• anna ihmisen olla rauhassa

Mielestäni et ole yhtään sen parempi ihminen, jos aiot kohdella naisystävääsi niinkuin olet tässä viestiketjussa uhannut.

Vajoat itse yhtä alhaalle kuin tämä väittämäsi 'jakorasia'.

Mielestäni vaikutat karmivalta tyypiltä. Väität alkuviestissäsi, että jopa rakastat tätä naista, mutta puhut hänestä todella rumasti. Alan jo kohta ajattelemaan, että ko. nainen ei edes ansaitse sinua, vaan jonkun paremman miehen, joka arvostaa häntä nykyisellään sellaisena ihmisenä kuin hän on.

• Miramella

Sinun pitää nyt kyllä jättää se nainen ja pian, mutta älä turhaan pahoita sen mieltä, koska voipi tulla omaan nilkkaan myöhemmin. Ja ihan sen naisen takia kannattaa jättää, koska nythän se seukkaa täydellisen idiootin kanssa ja sillä on varmasti mahodollisuuksia parempaankin. Mies, jolla on terve itsetunto, tietää että on niin hyvä, ettei petetä ja todella rakastaa kumppaniaan, ei välitä yhtään siitä, montako seksikumppania kumppanilla on ollut. Koska sillä ei ole mitään väliä.

• juupa joo

Onko tässä taas kyse siitä, että miehet ovat kateellisia siitä että naisen on helpompi saada seksiseuraa kuin miehen. Tosiasiassa aloittaja olisi mielellään jakanut itseään useammalle naiselle, mutta kun se ei häneltä onnistunut niin haukkuu sitten naisia. Eli aloittajalla ei ole korkea moraali vaan hän on kateellinen. Näin se taitaa useimmiten olla.

• ei noin ei

Kannattaa jättää kyseinen tyttö mahdollisimman pian, koska hän ei tosiaan vielä tiedä millainen idiootti hänellä onkaan poikaystävänään. Et taida arvostaa tyttöäsi ollenkaan ja tuo hänen oletettu seksikumppaneiden määrä on vain tekosyy sinulle olla ilkeä tytöllesi. Sinun pitäisi saada itsetuntosi kuntoon ennen kuin alat seurustelemaan kenenkään kanssa.

• feminex
        juupa joo kirjoitti:

Onko tässä taas kyse siitä, että miehet ovat kateellisia siitä että naisen on helpompi saada seksiseuraa kuin miehen. Tosiasiassa aloittaja olisi mielellään jakanut itseään useammalle naiselle, mutta kun se ei häneltä onnistunut niin haukkuu sitten naisia. Eli aloittajalla ei ole korkea moraali vaan hän on kateellinen. Näin se taitaa useimmiten olla.

Kyllä aloittaja on selvästi mustasukkainen ja kärsii lisäksi hyvin heikosta itsetunnosta. Kaikesta saa sen vaikutelman, että hän ei usko pärjäävänsä näin kuuman naisen kanssa. Toisekseen kyllä tuosta on aito välittäminen hyvin kaukana, kun lukee näitä aloittajan kommentteja.

Noin mustasukkaisen ihmisen kanssa ei kukaan voisi olla. Jos ei hyväksy toisen ihmisen menneisyyttä, on tosiaan parempi olla yksin.

• .....................
        feminex kirjoitti:

Kyllä aloittaja on selvästi mustasukkainen ja kärsii lisäksi hyvin heikosta itsetunnosta. Kaikesta saa sen vaikutelman, että hän ei usko pärjäävänsä näin kuuman naisen kanssa. Toisekseen kyllä tuosta on aito välittäminen hyvin kaukana, kun lukee näitä aloittajan kommentteja.

Noin mustasukkaisen ihmisen kanssa ei kukaan voisi olla. Jos ei hyväksy toisen ihmisen menneisyyttä, on tosiaan parempi olla yksin.

että aloittajan nainen on kuuma? Itse ainakin tiedän parikin naista, jotka ovat aikamoisia rutaleita eikä yhtään kuumia, mutta kumppaneita on silti ollut paljon kun ovat olleet niin helppoja.

• eveliina54

Voisit miettiä, kuinka monta itselläsi on ollut. Jos tuo kaikki perustuu maireisiin katseisiin, eikä ole varmaa onko niitä miehiä ollut kymmeniä naisystävälläsi, niin sekoat pian omien ajatuksiesi kanssa. Fakta tietoja tarvit, eikä mielikuvitusta. Et tule onnistumaan jos vain mietit montako toisella on ollut.

• haluu, ei haluu

Taas tyypillistä miestä. Halutaan loistavaa seksiä, muttei exiä...

Sanon saman kuin yksi edellinen...hanki jätkä hame! Ei noin huonolla itseluottamuksella voida pitää muita kuin pyhäkoulutyttöjä.
      Jos et oikeasti ymmärrä, että on nyt parisuhteessa kanssasi, niin jätä ihmeessä, löytää varmasti sen oikean rakkaudenkin vielä.

Olet selvästi liian heikko ja sexistinen mies pitämään naisen joka ei vastaa 50-luvun päiväuniasi. Jatka aikamatkaasi ja etsi se lestadiolaistyttö jostain!

• Hohhoijaas

Ei kai sellainen petä joka on jo sekoillunsa sekoillut. Sellainen ihminen tietää mitä se ympäriinsä paneskelu on, eikä näe siinä mitään jännittävää tai hienoa - koska tietää totuuden. Ennenmin kai sellainen pettää joka on ollut jalat ristissä koko elämänsä ja haluaa lähteä etsimään kadotettua nuoruuttaan ja kokemattomia kokemuksia.

Näin nyrkkisääntönä, toki sellaisiakin on jotka ovat koko elämänsä siveyden sipuleita.

• Evelynn86

1. Kysyn samaa kuin muutama aiemmin, miksi mies on normaali (ja ehkä jopa sankari) kun hänellä on kokemusta seksistä monien eri naisten kanssa?

2. Miksi kahden keskenään suhteessa olevien seksuaalisen taustan pitäisi olla samanlainen?

3. Juttuja ei kannata uskoa. Uskoa kannattaa tyttöä itseään. Jotkut puhuvat ilman sen kummempaa syytä tai todenperäisyyttä.

4. Jos joku onkin sinkkuaikana elänyt vapaammin, miten se muka tarkoittaa, että ko. henkilö ei osaisi olla uskollinen suhteessa? Ei mitenkään. Ja väitän minäkin, että kun kokeilut on kokeiltu, vakaata suhdetta osaa arvostaa ja siitä pitää kiinni; ei kaipaa enää sähläystä ja säätöä.

5. Ikäkin tuo toisinaan viisautta ja muuttaa elämänarvoja.

6. Mikä oikeus on arvostella kumppanin tekemisiä, moittia ja yrittää saada toinen tuntemaan itsensä huonoksi? Ei ole mitään oikeutta arvostella toista, varsinkaan kovin jyrkin kääntein, toinen on elämänsä elänyt niin kuin on ja jos sitä ei voi kumppanina hyväksyä niin mieluummin sitten lähtee koko suhteesta kun käytöksellään ja/tai sanoillaan rankaisee siitä että toinen on tehnyt niin kuin itse ei hyväksy. Eli pitäisi joko hyväksyä ja jäädä suhteeseen tai olla hyväksymättä ja lähteä mutta EI rankaista toista.

7. Jokaisella on menneisyys eikä kukaan meistä oikeasti näe tulevaisuuteen, että minkälainen prinssi / prinsessa tai sammakko / noita siellä odottaa.

8. Uskoisin, että jokainen meistä haluaa tulla kohdelluksi mahdollisimman hyvin.

9. Jos oikeasti välität naisesta, et suunnittele kostoa tms. vaan olet rehellinen siitä missä mennään. Ei pidä kuvitella että toinen jotain haluaa ja sen nojalla on oikeus käyttäytyä jotenkin - pitää kysyä, pitää keskustella. Vain tyttö itse osaa sanoa, mitä tahtoo - ei sitä voi toinen arvata.

• Therapyclubin nimissä

Rakas Evelynn! Terapiaklubimme (www.therapyclub.oujee.fi) hallituksen tämäniltaisessa kokouksessa jäsen Aimo B. Laakkonen teki ehdotuksen, että koska kirjoitat hyvin viisaasti ja kauniisti Suomi24 -palstalle, Sinut pitäisi valita Terapiaklubimme hallituksen ulkopuoliseksi asiantuntijajäseneksi.
        Minä itse sekä muutama muukin jäsen oli samaa mieltä, mutta myös vastustavia puheenvuoroja käytettiin. Toiset sanoivat, että koska Sinä haluat sanoa oman sanasi KAIKKIIN Suomi24 -keskustelupalstojen ihmissuhdekysymyksiä käsitteleviin kysymyksiin, mielipiteesi ikään kuin ovat kärsineet inflaation.
        Minä itse olin hallituksen puheenjohtajana sitä mieltä, että koska Evelynn tietää, hänelle suotakoon oikeus myös tietämisensä saattaa julkisuuteen.
        Mutta niin vain kävi, että äänin 4-3 Terapiaklubimme hallitus päätti vielä toistaiseksi olla kutsumatta Sinua hallituksemme asiantuntijajäseneksi.
        Mutta jos kirjoitat lisää juttuja koskien miesten ja naisten panohommia, ensi kerralla äänestyksen tulos voi olla ihan toisenlainen.
        Terveisiä Terapiaklubin (www.therapyclub.oujee.fi) hallituksen kokouksesta!
        K. Jääskeläinen

• Evelynn86
        Therapyclubin nimissä kirjoitti:

Rakas Evelynn! Terapiaklubimme (www.therapyclub.oujee.fi) hallituksen tämäniltaisessa kokouksessa jäsen Aimo B. Laakkonen teki ehdotuksen, että koska kirjoitat hyvin viisaasti ja kauniisti Suomi24 -palstalle, Sinut pitäisi valita Terapiaklubimme hallituksen ulkopuoliseksi asiantuntijajäseneksi.
        Minä itse sekä muutama muukin jäsen oli samaa mieltä, mutta myös vastustavia puheenvuoroja käytettiin. Toiset sanoivat, että koska Sinä haluat sanoa oman sanasi KAIKKIIN Suomi24 -keskustelupalstojen ihmissuhdekysymyksiä käsitteleviin kysymyksiin, mielipiteesi ikään kuin ovat kärsineet inflaation.
        Minä itse olin hallituksen puheenjohtajana sitä mieltä, että koska Evelynn tietää, hänelle suotakoon oikeus myös tietämisensä saattaa julkisuuteen.
        Mutta niin vain kävi, että äänin 4-3 Terapiaklubimme hallitus päätti vielä toistaiseksi olla kutsumatta Sinua hallituksemme asiantuntijajäseneksi.
        Mutta jos kirjoitat lisää juttuja koskien miesten ja naisten panohommia, ensi kerralla äänestyksen tulos voi olla ihan toisenlainen.
        Terveisiä Terapiaklubin (www.therapyclub.oujee.fi) hallituksen kokouksesta!
        K. Jääskeläinen

Evelynn kiittää saamastaan kannatuksesta ja pystyy elämään sen tosiasian kanssa että on vielä hallituksestanne todellakin ulkopuolinen ;)

Ehkä minulla vain on paljon sanottavaa mitä tulee parisuhdeasioihin... Hienoa että sananvapaus sallitaan!

Jatkakaa, olkaa hyvä.

• Lits-läts!

Vittuako siitä, mitä ennen oli! Tai jos olet itse elänyt ihan selibaatissa niin sitten valituksesi vielä jotenkin ymmärtää.
      Mutta ennen oli ennen ja nyt on nyt. Jos annat naiselle kyrpää niin että se tietää saaneensa ja vielä lisäksi nuolet vittua, niin tuskin on naisella valittamisen aihetta.
      Jos nainen joskus antaa pillua jollekin toiselle jätkälle, ainahan sinäkin voit siinä sivussa panna jotain toista
      ämmää.
      Se kaikki on vain hyväksi teidän suhteellenne.

• Jakorasiat turmelevat kansamme!

On se niin surkeaa, kun kaiken maailman jakorasiat on tähänkin asialliseen viestiin alkaneet kirjoittaa ja tyrkyttävät kaiken kansan luettavaksi kieroutuneita mielipiteitään.
      Eikö jakorasioita voitaisi lähettää kehruulaitokseen?
      Niin ainakin minun nuoruudessani tehtiin, ja silloin olivat naiset siveitä.

• ........

Mä en usko tohon jakamiseen. Eiköhän ne maireat ilmeen voi muustakin olla kiinni.

• Entinen nymfi

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että älä hyvä mies hylkää tätä tyttöä, etenkin jos sinulla on tunteitakin häntä kohtaan. Itselläni oli paljon miessuhteita ennen kuin vakiinnuin, mutta kadun niitä todella syvästi ja tekisin mitä vain, jos voisin elää sen jakson uudelleen.
      Tällä hetkellä olen oolut 5-vuotta parisuhteessa ja ei tulisi mieleenikään pettää miestäni, vaikka meillä ei todellakaan mene hyvin.

Maailma on todella kova paikka tytölle tänä päivänä. Itse olin nuorena ihailtu ja kaunis, erittäin eroottisen näköinen. Mutta kaiken sen kuoren alla olin todella epävarma itsestäni ja pelokas. Tämä heijastui siten, etten kyennyt sitoutumaan, koska en luottanut kehenkään ja toisaalta myös siten, että vedin puoleeni vääränlaisia miehiä. Jokaisen tapaamani sulhoehdokkaan kanssa toivoin sydämessäni, että hän jäisi elämääni.
      En ikinä olisi mennyt sängyyn ellei se olisi ollut mielessäni. En todellakaan harrastanut koskaan seksiä pelkän seksin vuoksi, niin kuin useimmat miehet tuntuvat tekevän.

Ehdotan, että juttelet tyttöystävällesi ja kerrot, että asia vaivaa sinua todella paljon. Kerro hänelle tunteistasi ja kysy mitä hän tuntee. En kyllä usko todellakaan, että kukaan tyttö tarkoituksella harrastaa seksiä usean miehen kanssa, mielestäni on enemmän kysymys rikkinäisestä sielusta. Kohtele tätä tyttöä kauniisti, koska useimmat miehet eivät selvästi ole, koska hänen on pitänyt käydä läpi niin monta.

• Mies.28

Älä enää käytä nimimerkissäsi osaa "Mies", et ole oikeutettu siihen ajatusmaailmasi perusteella. Käytä "poika" tästä lähtien.
      Kohtele naistasi kunnioituksella, ja tee itsesi MIEHEKSI niin, että myös naisesi käsittää juuri sinun olevan se hänelle varattu alfa-uros.
      Mä olen ylpeä omasta naisestani, joka kai luokiteltiin yleisen fundamentalistisen, umpimielisen kunnon tyttö-käsityksen mukaan jakorasiaksi tavatessamme. Ei meillä ole tarvinnut kertaakaan kummankaan häpeillä tai salata menneitä, niitä kun on hankala tekemättömäksikään enää tehdä.
      Katso eteenpäin, saatana, äläkä taaksepäin!!
      Oletko ikinä kuullut käsitteestä "seisoa toisen rinnalla, vaikka mikä eteen tulisi"?? Jotenkin mun on vaikea uskoa sun edes olevan paikalla enää vastuunkannon hetkellä, kun naisesi tukea tarvitsisi, sen verran kaksinaamaiselta näyttää sunkin puheet.
      Mä uskallan luottaa mun naiseen, ja tiedän 100%lla varmuudella, että naiseni uskaltaa luottaa mulle vaikka henkensä, vaikka kai jakorasia on joskus ollutkin, joidenkin mittapuiden mukaan.

• eimosh

jakis. tee sille joku vittumainen temppu, ja lemppaa pellolle. tee vaikka aikuisviihdettä, niin että jakikselta olet saanut suostumuksen. ei tule ikinä syytettä, vaikka levittelisitkin poskeenottomateriaalia vaikkapa täällä netissä. oletettavasti jakis odottaa jotain tälläista tapahtuvaksi, joten ei muuta kuin toimeen.

• BB
        eimosh kirjoitti:

jakis. tee sille joku vittumainen temppu, ja lemppaa pellolle. tee vaikka aikuisviihdettä, niin että jakikselta olet saanut suostumuksen. ei tule ikinä syytettä, vaikka levittelisitkin poskeenottomateriaalia vaikkapa täällä netissä. oletettavasti jakis odottaa jotain tälläista tapahtuvaksi, joten ei muuta kuin toimeen.

Jakari tai ei niin tuollainen on helvetin lapsellista.

Lue viestisi läpi, mieti sen sisältöä ja tarkkaile etenkin kirjoitusasuasi. Miten älykkäältä sinä luulet itsesi vaikuttavan muiden silmissä?

• tsii

Jätä se nainen. Pilaat itsesi ja varsinkin naisesi elämän jos jatkatte yhdessä.

Itse aloin 21-vuotiaana seurustelemaan kolme vuotta vanhemman miehen kanssa. Aiempia pitempiä ja lyhyempiä suhteita oli siinä vaiheessa n 15. Miehelle olin ensimmäinen kenen kanssa meni sänkyyn ja koko viidentoista vuoden yhteinen taival oli yhtä epäilyä ja kyttäämistä vaikka olin jo alussa sanonut hänelle, että jos olen suhteessa jonkun kanssa, niin se tarkoittaa ehdotonta uskollisuutta. Mutta senkös se uskoi... No nyt ollaan onnellisesti erottu, kun kyllästyin siihen samaan vatvomiseen. Ja kertaakaan en seurustelun ja avioliiton aikana tehnyt mitään kyseenalaista.

Mitäs jos jatkossa asetat yhdeksi kriteeriksi sen, että naisella ollut ainakin puolet vähemmän seksikumppaneita kuin itselläsi, niiin saisitko sitten pienelle mielellesi rauhan? Tai jospa yrittäisit kasvaa henkisesti ja keskustelisit asiasta kumppanisi kanssa asiallisesti, siihen oma mieheni ei koskaan pystynyt.

• aidan toisella puolella

ja päästä tuollaisesta paskasta. Olet todella vastenmielinen mies, mustasukkainen ja omistushaluinen edellisestäkin elämästä.

Sua yli 10 vuotta vanhempana naisena ja useita lyhyitä suhteita kaksi pitkää suhdetta läpikäyneenä sanoisin, että uskollisempaa naista saa hakea kuin se, joka jo TIETÄÄ mikä "ilo" niistä lyhyistä suhteista on.

Olen nähnyt useita miestään/vaimoaan pettävää ihmistä elämäni aikana. Poikkeuksetta ne ovat kaikki niitä ns. yhden naisen/miehen ihmisiä, joilla on takana ja rutkasti elämätöntä elämää....

• justihinsajoo..

Mistä tiedät olisiko uskollinen vai ei? Vaikka olisi pannut sataa miestä, niin se ei tarkota että olisi koskaan pettänyt ketään. Taitaa vaan käydä sun miehuuden päälle, kun naisella on ollut enemmän petikavereita kuin sulla. Miehet on kyllä just tollasia..
      Se on ihan ok, et mies on käynyt läpi puolet kaupungin hameväestä, mutta jos nainen harrastaa vapaata seksiä niin hui kauhistus.
      Jokaisella on menneisyys, joka voi olla myös vähemmän mairitteleva. Jos et pysty sitä hyväksymään niin lähde lätkimään, sua ei kukaan pakota jäämään.

• vain tarpeeseen

Oletko niin huono seksissä että tyttöystävän tarttee hakea muualta

• Japa.

Oletko ihan satavarma sen kymmenistä ja taas kymmenistä ex-panoista? Keneltä sä niitä juttuja olet kuullut? Oletko sä koskaan keskustellut asiasta sen naisesi kanssa? Jos se kaikki on totta ja sua mietityttää sekä harmittaa tämä tilanne, niin eihän sun pakko ole itseäsi kiusata. Ainahan sä voit ehdottaa sitä vakio "oltaiskos vaan kavereita" juttua.

• Candida

Itseasiassa aloittaja taitaa olla suhteessaan se osapuoli, joka muiden perään haikailee. Onhan hän kehittänyt päässään kuvan siveellisestä ja kokemattomasta ihannenaisesta ja nyt oma nainen ei riitä, kun ei vastaakaan tätä mielikuvaa. Kärjistetysti voitaisiin siis sanoa, että kyseisessä parisuhteessa mies tulee pettämään todennäköisemmin kuin nainen.

• ........................................

ajatelkaapa miten pienellä vaivalla tämäkin olisi vältetty. Aloittajan nainen olisi jakanut vähän vähemmän, niin kaikki olisi paremmin. Miten pienellä vaivalla kaikki olisivat onnellisempia!

• no niinpä

Ja tuo on niin totta kuin olla voi. Minulla on tästä ihan omakohtainen kokemus. Olin suhteessa itseäni kokemattomamman miehen kanssa (huom. olin vanhempi osapuoli). Minua ei muut kiinnostaneet, mutta häntä kiinnosti senkin edestä. Hänelle paska juttu siinä mielessä että kun minulla sitä kokemusta oli niin jätkä narahti heti, sen verran hyvin tässä on oppinut miehet tuntemaan.

Tuo AP nyt on muutenkin yks omahyvänen paska. Tuollasen menettämistä kannata kenenkään surra, ällöttää että "miehellä" ei ole edes munaa antaa muijalle kenkää vaan tulee tänne parkumaan ja sitten suunnittelee muka jotain hienoja kostotoimenpiteitä. Täytyy kyllä olla itteensä vihaava nainen että tuon ottaa.

• kun munaa saa
        ........................................ kirjoitti:

ajatelkaapa miten pienellä vaivalla tämäkin olisi vältetty. Aloittajan nainen olisi jakanut vähän vähemmän, niin kaikki olisi paremmin. Miten pienellä vaivalla kaikki olisivat onnellisempia!

ILMAN MUNAAKO SEN OLIS PITÄNYT OLLA NUO 10 VUOTTA AIKUSESTA IÄSTÄÄN?????

• niinpä niin

naisista, joiden mukaan "entisellä elämällä ei ole merkitystä" ja "seksisuhteiden määrä ei tarkoita mitään" saa kauhean slaagin, jos mies on käynyt vaikkapa kerran maksullisissa naisissa.

• olemassakaan

muita kuin maksullisia. Aina sä maksat jotenkin, jollain tavalla.

• ...---....---.....

Tossa ole muuta kuin jätkällä on niin helvetin huono itsetunto. "Ne kattelee mua maireen näköisinä" - vai luuletko ettet pärjää sänkytaidoillasi niille entisille?

• Rakas vieläkin

Eihän se ihan näin mee kun tässä on kirjoteltu, x-lläni oli paljon suhteita, määrää en tiedä, kun ei kertonut muuta kuin, että niitä on paljon, monta tiesin jo omasta pienestä kyläpahasestamme, jossa asuimme, olimmehan tunteneet jo kouluajoilta, Itelläni määrä jäi jonnein 10 -20 välille. Jossain vaiheessa sain tietoon x-suhteita sit muualtakin Suomenniemeltä, joten kyllä kuvioita on riittänyt.

Se on kaikille selvä että kyllä pinna kiristää ja pännii, kun puolison entisiä suhteita tulee vastaan, niin miehillä kuin naisillakin, tunnustakaa jo KAIKKI tuo tosiasia, tai valehdelkaa vain itsellenne, älkää muille.
      Se alkaa vaan joillain, kuten mullakin, vaivaamaan mieltä, jos vaikka mennään pikkukylämme pubiin, jossa on sen seitsemän tunnistettua puolison x-suhdetta kaljalla ja mieti siinä sitten montako lisää on tunnistamattomana.

Jos ei asioita pystytä puhuimaan ei niihin löydy ratkaisuakaan, pari yhdessä löytää sen tason mihin keskustelussa pitää päästä, jos sitä ei löydy asia jää kalvamaan ja ero tulee todennäköisesti aikanaan tai sitten riidellään, tapellaan ja tapetaan >>> parempi erota, mielummin niin aikaisin kun vielä ystäviä ollaan.

Se vaan on sillä lailla, että vaikka asiat on yleensä hyvin, niin aina joskus tulee se pieni häiriötekijä, joka saa aatokset liikkeelle, mietitään pohditaan, tehdään ehkä vääriä johtopäätöksiä ja tilanne lopahtaa stressiin, niinkuin lopahtaa pikkuvelikin, vaikka pitäs ruveta hellyyttä harrastaan.

Pitäs se olla niin miehellä kuin naisella muutakin annettavaa, kun koko kylän rassaama elin, ei se uskollisuuskaan, jota tällä palstalla korostetaan, selviä kun vasta käryn käydessä, tai viimeistään silloin, kun jompikumpi kirstuun asettuu
      Turha sitä uskollisuuta on niin suuresti korostaa, koska se ei oo mikään itsestään selvyys, uskollinen tai uskoton, se ei johdu lainkaan seksikumppaneiden määrästä, se on meissä kussakin, oma ominaisuutemme

Jos kuitenkin haluaa elää suhteessa em. kokemuksia keränneen kanssa, on hyvä muuttaa paikkakuntaa, jolloin nuo entiset ei tuu joka paikassa vastaan ja kun nuo kysymyksiä herättäneet tututkin vähenee, niin ei tarvi jäädä miettimään - - -, oliks toikin joku X
      .
      Siinä vaan kyllä tuppaa myöhemmin käymään, että kotiseudun ikävä tulee aikanaan ja halu muuttaa takasin ongelmain sekaan ja kierros alkaa ehkä uusiksi >>
      > suosittelen , tehkää niinkuin minäkin, käänsin kantapäät vastakkain ja kärsin vaikka se kipeältä tuntuu vieläkin, koska ei se rakkaus mihinkään katoa, otin järjen käteen toteamalla "ei tää onnistu", kun omalla vintillä on vikaa.
      Vikahan ei ole toisessa osapuolessa, senhän on todistaneet nuo monet kaveritkin jotka baarissa hymyillen tarjoo mulle joskus lohtukaljankin,

• tuppukyläkö?

onpa pieni kylä jos siellä asuu 39 nuorta miestä

• asdakara

et siis edes tiedä katsooko muut miehet naistasi koska heitä kiinnostaa hän vai koska itse uskot että heillä on ollut sutinaa? tulet vain vainoharhaiseksi tuolla tavalla.

• Ei yhteishyvä kiitos

Minulla oli samanlainen tilanne elämässäni muutama vuosi sitten.
      Kumppanini oli ollut varsinainen jakorasia tai oikeammin sanottuna
      jakotöpseli. Hän oli kyllä ruiskinut siemeniään suuntaan jos toiseenkiin.
      Minä olin vasta toisessa suhteessani eli aika kokematon seksin
      suhteen.
      En ensin ajatellut suhdetta sellaiseen mieheen kovin vakavaksi mutta
      sellaiseksi se miehen taholta alkoi muuttumaan kun hän rupesi
      ehdottetelemaan suhteen virallistamista. Mietin ,pohdin ja lopulta
      peräännyin eli lopetin suhteen koska en todellakaan halunnut että
      melkeimpä joka toinen kaupunkimme neidoista on kokeillut
      sulhoni koon ja kestävyyden. Halusin varjella itseäni niiltä vinoilta
      hymyiltä joita naiset suuntasivat häneen ja ennenkaikkia minuun.

Nyt olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Kaikkien naisten
      yhteishyvämies ei ole sopiva elämänkumppani kenellekkään.
      Jos mies ei ole aiemminkaan osannut yhdellekkään naiselle sanoa ei
      ei hän sitä myöhemminkään opi. Joskus jakava on aina jakava, näin
      se vaan on.

• Her-pes

Juuri noin se aina menee. Tiesit etukäteen että alfa-uros kumppanisi kikkeli on varsinainen tunkioharava eli tuhannen toosan tyydyttäjä ja siltikin päätit sille antaa pesää.
        Joka ikisessä tämän maan kaupungissa on niitä miehiä jotka kaataa naista kuin heinää. Kaikki tietää niiden maineen mutta niin vaan haarat leviää lähes joka lyyliltä. Kiltille miehelle kikatellaan.

Nyt kun tämä NIIIIN IHAAAANA mies halusikin vakavampaa seurustelua kanssasi laitoitkin pakin päälle. Nyt sitten yrität valehdella että jätit miehen sen panomiehen maineen takia. Etkä jättänyt. Tiesit että tuo mies on niin kova sarvi että hän tulee sinua joku päivä pettämään.
        Kokeilepa seuraavaa naistenkaatajaa, niin ne tekee muutkin naiset.

• no voi itku sentään

Niin, ajatella sitä sperman määrää joka naisystävän pimpasta on joskus valunut. Jos sen kaiken keräisi vaikka yhteen purkkiin ..... huhhuh sentään! Ja ajattele miten ne kollit ovat jyystäneet tyttöystäväsi herkkää pimppaa kassit paukkuen että lotina kuuluu.

Onko muuten dildokin sinulle uhka, vai onko kyse nimenomaan siitä että peniksestä tulee spermaa?

• sitten..

etsi joku pihtari

• positiivinen asia

Ole tyytyväinen, että nainen on kokeillut sitä elämää ennen teidän seurustelua ja todennäköisesti onkin ihan tarpeeksi. Jos muut miehet olisi jäänyt kokeilematta aikaisemmin, voisi ne kummitella mielessä suhteen aikana. Itselläni on käynyt juuri näin :( Seksikumppaneita ennen nykyistä parisuhdetta on tasan 4. Tuntuu että on jäänyt jostain paitsi ja olisi pitänyt kokeilla enemmän silloin kun se oli mahdollista. Miestäni en petä, enkä jätä, mutta ajatukset muista miehistä piinaa ajoittain..

• 11+16

Joskus joku viisas mies on sanonut että huo**sta tulee parhaita vaimoja.

Mutta muuten ehkä tyttöystäväsi itsetunto on niin huono että on hakenut itsetunnon pönkitystä väärillä tavoilla suostuen jakorasiaksi.

Itse naisena en voi sietää jos mies on ollut pukki ja sillä on yhden yön panoja. Jotenkin tulee olo että kuinka monessa tautipesässä on vehjettään uittanut

• ...

Mä oon ollu vaan mieheni kans, eikä mulla oo mitään tarvetta kokeilla muita. Meillä on hyvä seksielämä ja oon tyytyväinen. Joskus on kyllä käyny mielessä, että mulla ei oo mitään vertailupohjaa, onko mun suhde hyvä vai huono. Mutta oon tullu pohdintojeni kans siihen tulokseen, että jos tunnen itteni onnelliseksi, niin meidän suhde on oikeen hyvä. Jos taas joskus en tunne oloani hyväksi, niin sille voi yrittää ihan ite tehä jotain, se ei kuitenkaan yleensä johdu suhteesta vaan ihan omasta päästä. Enkä usko, että lähtisin missään tilanteessa pettämään, sen verran korkea moraali on.

• käännä suunta

"naisen kanssa ja vituttaa millaisen naisen kanssa"

Olen ollut itse vastaavassa tilanteessa aikoinaan. Alat olla väärillä raiteilla... hiljalleen sinä tavallaan halveksit tätä naista. Rakastat mielikuvaa siitä mitä hänen *toivot* olevan, muttei ole. Rakastat hyväksymääsi osaa ja inhoat osaa, jota pelkäät ja on vaikea hyväksyä. Pelkäät, että hän on jotain mistä et pidä. Rakastaminen tarkoittaa rakastamista ja hyväksymistä sellaisena kun hän on, kokonaisuudessaan. Jokaisella meillä on historiamme. Aina se historia ei ole kiiltokuvamaailmasta. Jotain on kohdeltu väärin tai satutettu, joku on toiminut vapaaehtoisesti, joku katuu, toinen ei.

"Juttujakin olen kuullut, vaikka asutaan Suomen tasolla isossa kaupungissa. Sillä on ilmeisesti kymmeniä ja kymmeniä ex-panoja."

Puhu hänelle ja kysy suoraan. Kerro miltä tuntuu, älä syyllistä kuitenkaan. Se on osa toisiinne tutustumista hyvine ja huonoine asioineen. Sun pitää kuulla ne jutut häneltä, ei baaritiskillä. Ne voivat olla jopa juoruja hänestä, jotka otat totuutena. Se ei ole helppo keskustelu, mutta suhteenne tuomittu tuhoon ilman sitä, koska asia on jo teidän välissä. Ja varaudu myös siihen, että totuus on kuvitelmaasikin rosoisempi..

Todennäköisesti miehet ovat sulle kateellisia. Ja jos naisesi torjuu heidät yksioikoisesti (ei jää juttelemaan/naureskelemaan/flirttailemaan) heidän tullessa moikkailemaan ja sanoo suoraan teidän olevan pari, niin kaiken pitäisi olla kondiksessa.

Tuntuuko sinusta, että pystyisit naisesi historian kanssa olemaan sinut jos se olisi parisuhteessa teidän välinen asia eikä "julkinen"? On nimittäin vähän erikoista, jos nainen antaa kovin avoimesti entisten hoitojensa lähestyä häntä (teitä) ollessasi kanssasi, erityisesti jos tätä tapahtuu "joka kerta" kun olette baarissa tms. Hänen pitäisi sulkea nämä jo taakseen ja keskittyä sinuun ja teidän yhteiseen elämään eikä päästää toistuvasti tätä menneisyyttä fyysisesti/oikeina henkilöinä teidän yhteiseen aikaan. Jos hän ei osaa vetää rajaa menneisyyden ja nykyhetken välillä niin hän toimii mielestäni väärin sinua kohtaan.

Menneisyydelleen ei kukaan voi mitään, mutta sille miten sen antaa vaikuttaa nykyhetkeen voi.

• Anonyymi

Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3426
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2422
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      116
      1220
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      13
      1203
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1109
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      49
      948
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      894
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      890
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      785
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      721
    Aihe