Tyrkyt ja niihin suhtautuminen

*Vaimo*

Miten te naiset suhtaudutte näihin itseään tyrkyttäviin muijiin, jotka tarjoavat itseään miehelle piittaamatta siitä että mies on varattu ja jopa siitä että vaimo seisoo miehensä vieressä.

Itse olen suhteellisen kyllästynyt siihen, että vähintään joka kolmas baarireissu tulee joku muija tarjoamaan itseään mun miehelle, ja siis vaikka itse olen mieheni vieressä.
Onko naiset todella tätä nykyä noin epätoivoisia.

Itse en ole asiaan puuttunut millään tavalla, koska mieheni hoitaa homman tyylikkäästi olemalla kylmä tai kääntämällä selän naiselle, mutta kyllä silti sisällä kiehuu.

Miten te olette toimineet vastaavissa tilainteissa ?

Toki miehetkin voivat kertoa omia kokemuksiaan.

121

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvituulia3

      Huomionkerjääjät pitää aina jättää huomiotta. Sinulla on fiksu mies jos osaa hoitaa tilanteet.
      Itse toimin siten, että annan miehen hoitaa tilanteet ja kyllä ne tyrkyt asian itsekin oivaltavat kun mies on viileä.

      Sama on toisinpäin, minulle tulevat vieraat miehet ehdottelemaan ollessani miehen seurassa. Eipä noista asioista kannata suurempaa numeroa tehdä, sellaista sattuu.

      Miksi sinua tuo asia raivostuttaa? Tuollaista saattuu aivan kaikille.

      • *vaimo*

        Lähinnä minua raivostuttaa naiset, joita ei pätkääkään kiinnosta loukkaavatko he jota kuta toista, ja ovat valmiita rikkomaan toisten liitot.
        Vaikka oma mies hoitaakin asian aina tyylikkäästi, niin mietinpä vain niitä naisraukkoja joiden miehen eivät hoida, lähtevät jopa mukaan moiseen.
        Saakohan noi akat jotainextratyydytystä siitä jos saavat pokattua ukkomiehen ???
        Kyllä minuakin on miehet tulleet iskemään, mutta ei ne silloin tuu jos oma mies on vieressä, iskuyritykset tapahtuu lähinnä tyttöjeniltojen aikaan.
        ja ne sentään ymmärtää kun sanoo et hei mua ei kiinnosta, olen onnellisesti naimisissa.
        Naiset ei tunnu ymmärtävät niinkään, tästä oisi esittää useampiakin esimerkkejä.

        No, kai sitä pitäisi olla ylpeä että oma kelpaisi muillekin, on vaan vaikea suhtautua asiaan noin.


      • .
        *vaimo* kirjoitti:

        Lähinnä minua raivostuttaa naiset, joita ei pätkääkään kiinnosta loukkaavatko he jota kuta toista, ja ovat valmiita rikkomaan toisten liitot.
        Vaikka oma mies hoitaakin asian aina tyylikkäästi, niin mietinpä vain niitä naisraukkoja joiden miehen eivät hoida, lähtevät jopa mukaan moiseen.
        Saakohan noi akat jotainextratyydytystä siitä jos saavat pokattua ukkomiehen ???
        Kyllä minuakin on miehet tulleet iskemään, mutta ei ne silloin tuu jos oma mies on vieressä, iskuyritykset tapahtuu lähinnä tyttöjeniltojen aikaan.
        ja ne sentään ymmärtää kun sanoo et hei mua ei kiinnosta, olen onnellisesti naimisissa.
        Naiset ei tunnu ymmärtävät niinkään, tästä oisi esittää useampiakin esimerkkejä.

        No, kai sitä pitäisi olla ylpeä että oma kelpaisi muillekin, on vaan vaikea suhtautua asiaan noin.

        silloin, kun sinä et ole mukana?
        Minusta on hieman outoa, että naiset jatkuvasti kiertävät juuri sinun ukkoasi, hänen välinpitämättömyydestään huolimatta. Etteivät vain sattuisi olemaan miehellesi tuttuja muijia hänen "poikien illoistaan".


      • uskollinen*
        . kirjoitti:

        silloin, kun sinä et ole mukana?
        Minusta on hieman outoa, että naiset jatkuvasti kiertävät juuri sinun ukkoasi, hänen välinpitämättömyydestään huolimatta. Etteivät vain sattuisi olemaan miehellesi tuttuja muijia hänen "poikien illoistaan".

        tuottaa sinulle pettymys, mutta mies nyt ei vaan viihdy poikien illoissa, vaan lähtee baariin vain minun kanssani tai sitten lähdetään isommalla porukalla yhdessä.

        Mutta mies on hyvän näköinen, myönnän. Säälittää vaan tuollaiset naiset, joiden pitää tyrkyttää itseään, ja sitten saavat vielä korvilleen.


      • MrsHill
        uskollinen* kirjoitti:

        tuottaa sinulle pettymys, mutta mies nyt ei vaan viihdy poikien illoissa, vaan lähtee baariin vain minun kanssani tai sitten lähdetään isommalla porukalla yhdessä.

        Mutta mies on hyvän näköinen, myönnän. Säälittää vaan tuollaiset naiset, joiden pitää tyrkyttää itseään, ja sitten saavat vielä korvilleen.

        ne naistet sinun säälilläsi tekee, itsepähän mokaavat. Itse en ole jaksanut moisille korvaani lotkauttaa enää aikoihin - jos varsinaisesti koskaan - koska eivät heilauta minun ja mieheni elämää tai illan viettoja suuntaan eikä toiseen.


      • .
        uskollinen* kirjoitti:

        tuottaa sinulle pettymys, mutta mies nyt ei vaan viihdy poikien illoissa, vaan lähtee baariin vain minun kanssani tai sitten lähdetään isommalla porukalla yhdessä.

        Mutta mies on hyvän näköinen, myönnän. Säälittää vaan tuollaiset naiset, joiden pitää tyrkyttää itseään, ja sitten saavat vielä korvilleen.

        Mies ei viihdy "poikien illoissa", mutta sinä kyllä "tyttöjen illoissa". Anteeksi vain, mutta tuo kuulostaa vaimon toiveajattelulta, eikä todellisuudelta.


      • Yks neuvoja vaan.
        *vaimo* kirjoitti:

        Lähinnä minua raivostuttaa naiset, joita ei pätkääkään kiinnosta loukkaavatko he jota kuta toista, ja ovat valmiita rikkomaan toisten liitot.
        Vaikka oma mies hoitaakin asian aina tyylikkäästi, niin mietinpä vain niitä naisraukkoja joiden miehen eivät hoida, lähtevät jopa mukaan moiseen.
        Saakohan noi akat jotainextratyydytystä siitä jos saavat pokattua ukkomiehen ???
        Kyllä minuakin on miehet tulleet iskemään, mutta ei ne silloin tuu jos oma mies on vieressä, iskuyritykset tapahtuu lähinnä tyttöjeniltojen aikaan.
        ja ne sentään ymmärtää kun sanoo et hei mua ei kiinnosta, olen onnellisesti naimisissa.
        Naiset ei tunnu ymmärtävät niinkään, tästä oisi esittää useampiakin esimerkkejä.

        No, kai sitä pitäisi olla ylpeä että oma kelpaisi muillekin, on vaan vaikea suhtautua asiaan noin.

        Ota jatkossa sellainen hällä väliä asenne niihin naisiin. Voi olla, että jos vaikutat mustasukkaiselta, se innostaa heitä entisestään.

        Käytät termiä "rikkoa toisen liitto". Ei kukaan ulkopuolinen voi rikkoa toimivaa parisuhdetta eli tuosta päättelen että taidat olla mustasukkaista tyyppiä ja se näkyy päällepäin. Jotkut naiset ovat luonteeltaan hirveän mustasukkaisia miehestään (ilman syytäkin) ja katsovat murhaavasti kaikkia vieraita naisia.
        Tämä saattaa herättää jonkun tyrkyn saalistusvietin.

        Eli jos jätät tyrkyn huomiotta ja annat miehesi hoidella tilanteen niin voit ainakin joissakin tilanteissa omalla käytökselläsi rauhoittaa tilanteen.

        Älä anna tyrkylle hänen kaipaamaansa huomiota.


      • '''''''''''
        . kirjoitti:

        Mies ei viihdy "poikien illoissa", mutta sinä kyllä "tyttöjen illoissa". Anteeksi vain, mutta tuo kuulostaa vaimon toiveajattelulta, eikä todellisuudelta.

        ei voi mihinkään pakottaa, eikä toisaalta toista estää menemästä.
        Siis ei miestä voi potkia ulos jos sillä ei ole halua lähteä.
        Ja taas toisaalta jos nainen joskus haluaa tyttöjen kanssa lähteä ei miehellä
        ole oikeutta estellä. Yksinkertaista.


      • .
        ''''''''''' kirjoitti:

        ei voi mihinkään pakottaa, eikä toisaalta toista estää menemästä.
        Siis ei miestä voi potkia ulos jos sillä ei ole halua lähteä.
        Ja taas toisaalta jos nainen joskus haluaa tyttöjen kanssa lähteä ei miehellä
        ole oikeutta estellä. Yksinkertaista.

        enhän minä mitään tuon suuntaista väittänytkään, ihmettelin vain....
        Ja, vaikka kuinka selittelisit, et voi mitään sille, ettei se kuulosta uskottavalta. Vielä vähemmän uskottavalta kuulostaa, että noin nössön miehen perässä tyrkyt parveilevat.


      • *Vaimo*
        . kirjoitti:

        enhän minä mitään tuon suuntaista väittänytkään, ihmettelin vain....
        Ja, vaikka kuinka selittelisit, et voi mitään sille, ettei se kuulosta uskottavalta. Vielä vähemmän uskottavalta kuulostaa, että noin nössön miehen perässä tyrkyt parveilevat.

        Ai sä olet sitä mieltä et mies on nössö jos se ei juokse baareissa ja iske naisia.
        No tästä asiasta olemme kyllä täysin eri mieltä.


      • .
        *Vaimo* kirjoitti:

        Ai sä olet sitä mieltä et mies on nössö jos se ei juokse baareissa ja iske naisia.
        No tästä asiasta olemme kyllä täysin eri mieltä.

        No, ei hänen nössö tarvi olla.
        On kuitenkin erittäin epäuskottavaa, että tyrkyt kyttäisivät haukkoina miestä, joka ei juokse baareissa flirttaamassa, eikä edes kiinnitä heihin minkäänlaista huomiota. Kyllä tyrkyt sellaisen miehen antavat olla. Eri asia, jos miehen silmät vilkkuvat heidän suuntaansa vaimon huomaamatta.


      • Meitä on monex
        . kirjoitti:

        No, ei hänen nössö tarvi olla.
        On kuitenkin erittäin epäuskottavaa, että tyrkyt kyttäisivät haukkoina miestä, joka ei juokse baareissa flirttaamassa, eikä edes kiinnitä heihin minkäänlaista huomiota. Kyllä tyrkyt sellaisen miehen antavat olla. Eri asia, jos miehen silmät vilkkuvat heidän suuntaansa vaimon huomaamatta.

        hyvin taidat kaikki tyrkyt tuntea kun noin uskalla väittää.


      • .
        Meitä on monex kirjoitti:

        hyvin taidat kaikki tyrkyt tuntea kun noin uskalla väittää.

        sen verran tullut nähtyä. Samoin kuin ukkomiesten käytöstä.


      • aikanaan
        uskollinen* kirjoitti:

        tuottaa sinulle pettymys, mutta mies nyt ei vaan viihdy poikien illoissa, vaan lähtee baariin vain minun kanssani tai sitten lähdetään isommalla porukalla yhdessä.

        Mutta mies on hyvän näköinen, myönnän. Säälittää vaan tuollaiset naiset, joiden pitää tyrkyttää itseään, ja sitten saavat vielä korvilleen.

        Tai siis voisi viihtyäkin, mutta änkeät joka reissulle mukaan. Noh, menee vielä nämä liittonne ensimmäiset vuodet, mutta palaahan selityksinesi sitten viiden vuoden päästä asiaan...


      • Kukka*
        aikanaan kirjoitti:

        Tai siis voisi viihtyäkin, mutta änkeät joka reissulle mukaan. Noh, menee vielä nämä liittonne ensimmäiset vuodet, mutta palaahan selityksinesi sitten viiden vuoden päästä asiaan...

        missähän aloittajan viestissä lukee että änkee mukaan.
        Ja mistäs tiedät montako vuotta ovat olleet yhdessä ???
        Kunhan pitää vittuilla ihmisille.


      • Tosimies on erimies
        . kirjoitti:

        Mies ei viihdy "poikien illoissa", mutta sinä kyllä "tyttöjen illoissa". Anteeksi vain, mutta tuo kuulostaa vaimon toiveajattelulta, eikä todellisuudelta.

        kaikilla ei ole sellaista kaveripiiriä, jonka kanssa olisi hyvä viettää poikien iltoja. Kavereita voi olla, mutta ne illat voivat olla toisille tervanjuontia.

        Itse toki viihdyn joidenkin kaverien kanssa poikien illoissa, joidenkin kaverien kanssa taas ei huvita juoda kaljan kaljaa.


      • jaa-a...
        *Vaimo* kirjoitti:

        Ai sä olet sitä mieltä et mies on nössö jos se ei juokse baareissa ja iske naisia.
        No tästä asiasta olemme kyllä täysin eri mieltä.

        pitää tota "vaimo"-sanaa jonain tittelinä... onko sun ylpeyden aiheet tossa??? Että olet jonkun vaimo?
        eihän miehetkään laita "aviomies"...
        hehe!!


      • Hoh-hoijaa
        jaa-a... kirjoitti:

        pitää tota "vaimo"-sanaa jonain tittelinä... onko sun ylpeyden aiheet tossa??? Että olet jonkun vaimo?
        eihän miehetkään laita "aviomies"...
        hehe!!

        on halvat huvit.
        Mitä jollain nicillä on väliä.


      • .
        Tosimies on erimies kirjoitti:

        kaikilla ei ole sellaista kaveripiiriä, jonka kanssa olisi hyvä viettää poikien iltoja. Kavereita voi olla, mutta ne illat voivat olla toisille tervanjuontia.

        Itse toki viihdyn joidenkin kaverien kanssa poikien illoissa, joidenkin kaverien kanssa taas ei huvita juoda kaljan kaljaa.

        Silloinhan se ei tarkoita, ettei hänellä olisi hinkua siihen. Hänellä ei vain ole mahdollisuuksia toteuttaa mielihalujaan.


      • Murrr
        . kirjoitti:

        Silloinhan se ei tarkoita, ettei hänellä olisi hinkua siihen. Hänellä ei vain ole mahdollisuuksia toteuttaa mielihalujaan.

        tai sit sillä on sellainen kissa kotona, ettei tarvitse muita metsästää.


      • mummomuori*
        *vaimo* kirjoitti:

        Lähinnä minua raivostuttaa naiset, joita ei pätkääkään kiinnosta loukkaavatko he jota kuta toista, ja ovat valmiita rikkomaan toisten liitot.
        Vaikka oma mies hoitaakin asian aina tyylikkäästi, niin mietinpä vain niitä naisraukkoja joiden miehen eivät hoida, lähtevät jopa mukaan moiseen.
        Saakohan noi akat jotainextratyydytystä siitä jos saavat pokattua ukkomiehen ???
        Kyllä minuakin on miehet tulleet iskemään, mutta ei ne silloin tuu jos oma mies on vieressä, iskuyritykset tapahtuu lähinnä tyttöjeniltojen aikaan.
        ja ne sentään ymmärtää kun sanoo et hei mua ei kiinnosta, olen onnellisesti naimisissa.
        Naiset ei tunnu ymmärtävät niinkään, tästä oisi esittää useampiakin esimerkkejä.

        No, kai sitä pitäisi olla ylpeä että oma kelpaisi muillekin, on vaan vaikea suhtautua asiaan noin.

        ihmettelen miksi loukkaannut? Eihän se teidän liittoanne riko, ellette te kaksi anna niin tehdä. Tehän sen päätöksen teette eikä joku vieras ulkopuolinen.

        On miehiä jotka lähtevät leikkiin mukaan. He saavat huomiota miehenä, jota ehkä eivät mielestään saa riittävästi omassa liitossaan. Ketäpä se ei ilahduttaisi, että on seksuaalisesti puoleensa vetävä?

        Samoin kuin itse olet tyytyväinen siitä, että olet ”saanut” miehen, niin kaikki muutkin kokevat tyydytystä siitä että ovat puoleensa vetäviä. Toki on monia muitakin syitä, vaatii vain ymmärrystä ja viisautta nähdä ne.

        Kyllä niitäkin miehiä on vastaavasti jotka tyrkyttävät itseään – vaikka miehen läsnä ollessa. Miehillä vain tuo keskinäinen kilpailu kääntyy enemmän fyysiselle puolelle – ja niitähän tapahtuu!


      • Asioita nähnyt mies
        Yks neuvoja vaan. kirjoitti:

        Ota jatkossa sellainen hällä väliä asenne niihin naisiin. Voi olla, että jos vaikutat mustasukkaiselta, se innostaa heitä entisestään.

        Käytät termiä "rikkoa toisen liitto". Ei kukaan ulkopuolinen voi rikkoa toimivaa parisuhdetta eli tuosta päättelen että taidat olla mustasukkaista tyyppiä ja se näkyy päällepäin. Jotkut naiset ovat luonteeltaan hirveän mustasukkaisia miehestään (ilman syytäkin) ja katsovat murhaavasti kaikkia vieraita naisia.
        Tämä saattaa herättää jonkun tyrkyn saalistusvietin.

        Eli jos jätät tyrkyn huomiotta ja annat miehesi hoidella tilanteen niin voit ainakin joissakin tilanteissa omalla käytökselläsi rauhoittaa tilanteen.

        Älä anna tyrkylle hänen kaipaamaansa huomiota.

        "Käytät termiä "rikkoa toisen liitto". Ei kukaan ulkopuolinen voi rikkoa toimivaa parisuhdetta"

        Sinun omaisuutesi voidaan tuhota tai varastaa. Sinun terveytesi voidaan tuhota tai elämäsi lopettaa. Mikä ihmeestä on saanut sinussa syntymään maailmasta sellaisen lapsenomaisen kuvan, että kukaan ulkopuolinen ei voi todella niin halutessaan rikkoa toimivaa parisuhdetta???

        Onhan se toki lutuisen romanttista ajatella näin, mutta ei todellakaan perustu todellisuudelle.

        Parisuhdetta kannattaa varjella siinä missä muitakin tärkeitä asioita. Ellet tätä usko koet sen kantapään kautta.


      • poikkeussääntö
        uskollinen* kirjoitti:

        tuottaa sinulle pettymys, mutta mies nyt ei vaan viihdy poikien illoissa, vaan lähtee baariin vain minun kanssani tai sitten lähdetään isommalla porukalla yhdessä.

        Mutta mies on hyvän näköinen, myönnän. Säälittää vaan tuollaiset naiset, joiden pitää tyrkyttää itseään, ja sitten saavat vielä korvilleen.

        Pelottaako tilanteessa se, että tulee vielä kerta, jolloin miehesi ei voi kieltäytyä? Vai mikä tässä nyt närästää näin monen kirjoituksen verran. Etkö sitten luotakkaan mieheesi, toisin kuin aluksi mainostit. Sori, siltä nyt vaikuttaa.

        Eli jos mies pettää oletko sitä tyyppiä, joka pitää syypäänä naista. Mietihän nyt miten järjettömältä koko suojeluviettisi vaikuttaa.


    • Anna paskan olla

      muijia on aina ! Älä anna niille arvoa.
      Itse katselen niitä nokan varttani pitkin halveksien, ja naureskellaan miehen kanssa
      yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle.

      • .

        Vai että: "naureskellaan miehen kanssa yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle". Tuokin kuulostaa vaimon epätoivoiselta itselleen valehtelulta.
        Yhtään et tiedä miten miehesi käyttäytyy, kun et ole näkemässä. Tottakai hän sinun aikana käyttäytyy just' niin kuin olettaa sinun toivovan (ja sinähän et usko jos joku muuta väittää, koska haluat pitää toiveesi).

        Minusta olisi parasta, etteivät vaimot lainkaan puhuisi miestensä puolesta, vaan antaisivat heidän itse puhua omasta puolestaan (jos siis haluavat niin tehdä). Moni vaimo varmasti yllättyisi, jos pääsisi kurkkaamaan miehensä pääkopan sisään.


      • Nainen on naiselle susi
        . kirjoitti:

        Vai että: "naureskellaan miehen kanssa yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle". Tuokin kuulostaa vaimon epätoivoiselta itselleen valehtelulta.
        Yhtään et tiedä miten miehesi käyttäytyy, kun et ole näkemässä. Tottakai hän sinun aikana käyttäytyy just' niin kuin olettaa sinun toivovan (ja sinähän et usko jos joku muuta väittää, koska haluat pitää toiveesi).

        Minusta olisi parasta, etteivät vaimot lainkaan puhuisi miestensä puolesta, vaan antaisivat heidän itse puhua omasta puolestaan (jos siis haluavat niin tehdä). Moni vaimo varmasti yllättyisi, jos pääsisi kurkkaamaan miehensä pääkopan sisään.

        tai sitten nainen jota on huonosti kohdeltu.

        Aloittaja: näitä tyrkkyjä on aina, jätä ne huomiotta niin kuin miehesikin.
        Ja ole todella ylpeä siitä että miehesi kelpaisi muillekin, hän on kuitenkin sinun :)


      • Äjiä
        . kirjoitti:

        Vai että: "naureskellaan miehen kanssa yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle". Tuokin kuulostaa vaimon epätoivoiselta itselleen valehtelulta.
        Yhtään et tiedä miten miehesi käyttäytyy, kun et ole näkemässä. Tottakai hän sinun aikana käyttäytyy just' niin kuin olettaa sinun toivovan (ja sinähän et usko jos joku muuta väittää, koska haluat pitää toiveesi).

        Minusta olisi parasta, etteivät vaimot lainkaan puhuisi miestensä puolesta, vaan antaisivat heidän itse puhua omasta puolestaan (jos siis haluavat niin tehdä). Moni vaimo varmasti yllättyisi, jos pääsisi kurkkaamaan miehensä pääkopan sisään.

        ei kaikki säädä.
        Mulla oli paska suhde ja silloin tuli tehtyä kaikenlaista.
        Nyt suhde toimii niin hyvin ettei tarvitse tyhmyyksiin lähtee mukaan.
        On täystyö et saa pidettyä naisensa tyytyväisenä.


      • .....................
        . kirjoitti:

        Vai että: "naureskellaan miehen kanssa yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle". Tuokin kuulostaa vaimon epätoivoiselta itselleen valehtelulta.
        Yhtään et tiedä miten miehesi käyttäytyy, kun et ole näkemässä. Tottakai hän sinun aikana käyttäytyy just' niin kuin olettaa sinun toivovan (ja sinähän et usko jos joku muuta väittää, koska haluat pitää toiveesi).

        Minusta olisi parasta, etteivät vaimot lainkaan puhuisi miestensä puolesta, vaan antaisivat heidän itse puhua omasta puolestaan (jos siis haluavat niin tehdä). Moni vaimo varmasti yllättyisi, jos pääsisi kurkkaamaan miehensä pääkopan sisään.

        "Vai että: "naureskellaan miehen kanssa yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle". Tuokin kuulostaa vaimon epätoivoiselta itselleen valehtelulta."

        Oletko ollenkaan ajatellut, että joku voi oikeasti tuntea itsensä vaivautuneeksi, jos joku tulee tyrkyttämään itseään? Toki ihailu ja katseet varmasti aina imartelee, mutta tyrkytys ei välttämättä.


      • .
        ..................... kirjoitti:

        "Vai että: "naureskellaan miehen kanssa yhdessä niille ja niiden epätoivoiselle yrittämiselle". Tuokin kuulostaa vaimon epätoivoiselta itselleen valehtelulta."

        Oletko ollenkaan ajatellut, että joku voi oikeasti tuntea itsensä vaivautuneeksi, jos joku tulee tyrkyttämään itseään? Toki ihailu ja katseet varmasti aina imartelee, mutta tyrkytys ei välttämättä.

        tuskin naureskelee. Naureskelu kertoo omahyväisyydestä. Todennäköisimmin mies on salaa mielissään, vaikka "yhdessä vaimon kanssa" naureskeleekin.


      • ehkä ei, kuka tietää?
        . kirjoitti:

        tuskin naureskelee. Naureskelu kertoo omahyväisyydestä. Todennäköisimmin mies on salaa mielissään, vaikka "yhdessä vaimon kanssa" naureskeleekin.

        Itse asiassa yllättävän moni tuntemani ihminen peittelee joskus vaivautuneisuuttaan naureskelemalla, myös itse teen sitä joskus. Ja naureskellen asian kuittaaminen on yleensä se helpoin keino saada asia päätökseen.

        En toki väitä etteikö joku voisi mielissäänkin olla suorasta tyrkyttämisestä, mutta veikkaisinpa, että eivät läheskään kaikki. Mutta tämän likakaivonhan (jostain luin kerran tällaisen suhteellisen osuvan nimityksen suomi24-keskustelupalstasta :D) mukaan kaikki on pahaa ja kaikki on saatanasta ja kaikilla on kaikesta se kaikkein pahin taka-ajatus mielessä ja ihmiset ovat yksi iso laumasielu ja yksilöllisistä eroista eri ihmisten eri tapojen välillä ei ole kuultukaan. ;)


    • ..........................

      miehes katsele niitä naisia sun huomaamatta? Jopa iskee silmää. Eihän ne muuten siihen tulis.

      • näin on

        kyllä niiden ukkomiesten silmät vilkkuvat vieraisiin päin, vaikka vaimo olisikin vieressä.
        Vaimot huomaavat tämän vain jos mies vilkuilee sivuilleen, tai taakseen. Jos taas kiinnostava pimu tulee suoraan edestä päin, ei vaimo tiedä mihin miehen katse nauliintuu. Tuo vieras nainen sen sijaan TIETÄÄ kyllä. Näin miehet ihan yleisesti imartelevat vieraita naisia vaimojensa kustannuksella. Säälittävintä on, että vaimot selittävät "naureskelevansa miehensä kanssa näille tyrkyille".


      • SKL!
        näin on kirjoitti:

        kyllä niiden ukkomiesten silmät vilkkuvat vieraisiin päin, vaikka vaimo olisikin vieressä.
        Vaimot huomaavat tämän vain jos mies vilkuilee sivuilleen, tai taakseen. Jos taas kiinnostava pimu tulee suoraan edestä päin, ei vaimo tiedä mihin miehen katse nauliintuu. Tuo vieras nainen sen sijaan TIETÄÄ kyllä. Näin miehet ihan yleisesti imartelevat vieraita naisia vaimojensa kustannuksella. Säälittävintä on, että vaimot selittävät "naureskelevansa miehensä kanssa näille tyrkyille".

        Mä itse olen bi-seksuaali ja katseeni saattaa viipyä pitkäänkin kauniissa naisessa, miehiä en katsele "sillä silmällä".
        Meillä on ihan normaalia et ihaillaan jotain kaunista naista yhdessä miehen kanssa. Tosin meillä on kyllä aika erilainen maku ;)
        En siis koe mitenkään negatiiviseksi sitä että mies naisia katselee, kunhan se jää sille tasolle.
        Turha mustasukkaisuus on kuluttavaa.

        Irtosuhteita kyllä löytyy, mutta harva onneksi on valmis sellaisen takia vaarantamaan hyvän suhteen.


      • Tosimies on erimies
        näin on kirjoitti:

        kyllä niiden ukkomiesten silmät vilkkuvat vieraisiin päin, vaikka vaimo olisikin vieressä.
        Vaimot huomaavat tämän vain jos mies vilkuilee sivuilleen, tai taakseen. Jos taas kiinnostava pimu tulee suoraan edestä päin, ei vaimo tiedä mihin miehen katse nauliintuu. Tuo vieras nainen sen sijaan TIETÄÄ kyllä. Näin miehet ihan yleisesti imartelevat vieraita naisia vaimojensa kustannuksella. Säälittävintä on, että vaimot selittävät "naureskelevansa miehensä kanssa näille tyrkyille".

        "Tuo vieras nainen sen sijaan TIETÄÄ kyllä. Näin miehet ihan yleisesti imartelevat vieraita naisia vaimojensa kustannuksella. Säälittävintä on, että vaimot selittävät "naureskelevansa miehensä kanssa näille tyrkyille"."

        Newsflash teille naisille: miehen katse ei tarkoita yhtään mitään. Miehet katselevat melkein naista kuin naista vaikka oma vaimo olisi miss universum. Sillä katsella ei ole mitään väliä.

        Kyllä minun mielestäni toisen ihmisen typeryydelle saa nauraa vaikkapäin näköä, jos on niin röyhkeä ja julkea että yrittää iskeä puolison vierestä. Niin miehille kuin naisillekin.

        Jälkikäteen on tullut itsekin naureskeltua tuollaisille tyrkyille. Mitä järkeä on asettaa itsensä vain noloon tilanteeseen, kun varatun miehen iskeminen vaimon vierestä on kuitenkin 99%sti täysin toivotonta? Eikö kannattaisi yrittää vaikka silloin kun se vaimo ei ole mukana? Toisaalta jotkut tuntuvat yrittävät ihan vaan siksi että saisivat sen oman ukkonsa mustasukkaiseksi.


      • Tyrkyt häpäisee vain itsensä
        Tosimies on erimies kirjoitti:

        "Tuo vieras nainen sen sijaan TIETÄÄ kyllä. Näin miehet ihan yleisesti imartelevat vieraita naisia vaimojensa kustannuksella. Säälittävintä on, että vaimot selittävät "naureskelevansa miehensä kanssa näille tyrkyille"."

        Newsflash teille naisille: miehen katse ei tarkoita yhtään mitään. Miehet katselevat melkein naista kuin naista vaikka oma vaimo olisi miss universum. Sillä katsella ei ole mitään väliä.

        Kyllä minun mielestäni toisen ihmisen typeryydelle saa nauraa vaikkapäin näköä, jos on niin röyhkeä ja julkea että yrittää iskeä puolison vierestä. Niin miehille kuin naisillekin.

        Jälkikäteen on tullut itsekin naureskeltua tuollaisille tyrkyille. Mitä järkeä on asettaa itsensä vain noloon tilanteeseen, kun varatun miehen iskeminen vaimon vierestä on kuitenkin 99%sti täysin toivotonta? Eikö kannattaisi yrittää vaikka silloin kun se vaimo ei ole mukana? Toisaalta jotkut tuntuvat yrittävät ihan vaan siksi että saisivat sen oman ukkonsa mustasukkaiseksi.

        Olet täysin oikeassa.

        Oma mies seuraa katsellaan ihmisiä ihan niin kuin minäkin, tarkoittamatta yhtään mitään.
        Ja jos miehen katse viivähtää toisen naisen avoimen paidan etumuksessa sekunnin niin ei se sitä tarkoita et mies sitä panna haluaisi.

        Olet oikeassa myös siinä, että monet akat tyrkyttää itseään ihan vain saadakseen oman miehensä mustasukkaiseksi., Olen ollut vieressä kun nainen on sanonut oman miehensä kuullen toiselle miehelle että; vittu kun sä oot pantavan näköinen, saanko tulla sun mukaan...
        Siis kertoo paljon sanojasta ja hänen suhteensa tilasta.


      • .
        Tosimies on erimies kirjoitti:

        "Tuo vieras nainen sen sijaan TIETÄÄ kyllä. Näin miehet ihan yleisesti imartelevat vieraita naisia vaimojensa kustannuksella. Säälittävintä on, että vaimot selittävät "naureskelevansa miehensä kanssa näille tyrkyille"."

        Newsflash teille naisille: miehen katse ei tarkoita yhtään mitään. Miehet katselevat melkein naista kuin naista vaikka oma vaimo olisi miss universum. Sillä katsella ei ole mitään väliä.

        Kyllä minun mielestäni toisen ihmisen typeryydelle saa nauraa vaikkapäin näköä, jos on niin röyhkeä ja julkea että yrittää iskeä puolison vierestä. Niin miehille kuin naisillekin.

        Jälkikäteen on tullut itsekin naureskeltua tuollaisille tyrkyille. Mitä järkeä on asettaa itsensä vain noloon tilanteeseen, kun varatun miehen iskeminen vaimon vierestä on kuitenkin 99%sti täysin toivotonta? Eikö kannattaisi yrittää vaikka silloin kun se vaimo ei ole mukana? Toisaalta jotkut tuntuvat yrittävät ihan vaan siksi että saisivat sen oman ukkonsa mustasukkaiseksi.

        Vai pidätkö meitä tyhminä?
        "miehen katse ei tarkoita yhtään mitään", on vaimoille tarkoitettu selitys, että pysyisivät rauhallisina ja mies saisi pitää huvinsa.

        Jos ne riisuvat katseet eivät kerran tarkoita yhtään mitään, niin miksi miehen sitten pakko käyttää niitä? Luulisi, että silloin voisi katsoa ihan neutraalisti, eikä olisi pakko viestittää kanssaihmisille: mulla seisoo! Kuvittelisi että olisi noloakin viestittää tuollaista, jos siitä kerran ei ole kyse.

        (Monet miehet tosin myöntävät miettivänsä jokaisen silmää miellyttävän naisen kohdalla miltä tuntuisi panna häntä.)


      • +++++++++++++
        . kirjoitti:

        Vai pidätkö meitä tyhminä?
        "miehen katse ei tarkoita yhtään mitään", on vaimoille tarkoitettu selitys, että pysyisivät rauhallisina ja mies saisi pitää huvinsa.

        Jos ne riisuvat katseet eivät kerran tarkoita yhtään mitään, niin miksi miehen sitten pakko käyttää niitä? Luulisi, että silloin voisi katsoa ihan neutraalisti, eikä olisi pakko viestittää kanssaihmisille: mulla seisoo! Kuvittelisi että olisi noloakin viestittää tuollaista, jos siitä kerran ei ole kyse.

        (Monet miehet tosin myöntävät miettivänsä jokaisen silmää miellyttävän naisen kohdalla miltä tuntuisi panna häntä.)

        Toisilla on moraali, toisin kun sulla.


      • .
        +++++++++++++ kirjoitti:

        Toisilla on moraali, toisin kun sulla.

        mun moraalista tiedät?


      • ...
        . kirjoitti:

        mun moraalista tiedät?

        ...jos tietäisit mistä puhut, sinulla pitäisi olla aiheesta henkilökohtaista juuri siltä aidan väärältä puolelta, että oma tapasi olisi iskeä varattuja.

        Jos sattuisitkin olemaan petetty vaimo, yleistäisit perusteettomasti omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä.

        Tai sitten jos vaan väität tietäväsi, yrität teeskennellä olevasi asiantuntija aiheesta josta et tiedä mitään.

        Ja jos satut olemaan mies, mustamaalaat härskisti kaikkia muitakin miehiä.

        Ihan sama mitä näistä olet, moraalittomaksi olet itsesi jo osoittanut.


      • .
        ... kirjoitti:

        ...jos tietäisit mistä puhut, sinulla pitäisi olla aiheesta henkilökohtaista juuri siltä aidan väärältä puolelta, että oma tapasi olisi iskeä varattuja.

        Jos sattuisitkin olemaan petetty vaimo, yleistäisit perusteettomasti omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä.

        Tai sitten jos vaan väität tietäväsi, yrität teeskennellä olevasi asiantuntija aiheesta josta et tiedä mitään.

        Ja jos satut olemaan mies, mustamaalaat härskisti kaikkia muitakin miehiä.

        Ihan sama mitä näistä olet, moraalittomaksi olet itsesi jo osoittanut.

        Sinun viestistäsi saa sellaisen kuvan, että olet nainen joka ei halua nähdä totuutta. On mielestäsi moraalitonta kun kerron omia havaintojani, koska se rikkoo haavekuvasi.
        Haluat varmaan uskoa miehesi olevan pyhimys, mutta hän ei sitä ole. Vaikka hän on sitoutunut sinuun, eikä petä, ei se estä häntä kiihottumasta muista naisista, ja nauttimasta näiden huomiosta.


    • nykyinen kotikissa

      Meillä oli molemmilla sama ongelma, tiedä sitten miksi, olemmeko me muitten silmissä jotenkin hillittömän seksikäs pari..???
      No kuitenkin, me emme enää käy ulkona sellaisissa paikoissa missä tanssitaan ja viina virtaa. Miestä taputeltiin pepulle ja minua kähmittiin matkalla naistenhuneeseen. Jossain vaiheessa totesimme, että aikuisen vakiintuneen pariskunnan täytyy löytää parempia harrastuksia.

      • hunni

        Kyllähän niitä tyrkkyhoroja riittää molemmissa sukupuolissa. Itse tiedän tuttavapiiristä yhden naisen, jolle tuottaa selvästi tyydytystä aiheuttaa "ystävä"pariskunnilleen kränää. Ensin tyrkkyilee ja flirttaa varatuille mieheille, sitten teeskenetelee niin, niin viatonta kun alkaa kipakat sanat lennellä kumppaneiden välillä. Oon nähnyt tuon naisen naamalla itsetyytyväisen hymyn, josta voi päätellä, että hauskaa on.


    • kaveri myös miehelle

      Tai sitten huonossa itsetunnossasi näet kaikki lähestymiset iskuyrityksiksi? Mikä syy tähän on? Koetko olevasi vähempi kuin muut? Kannattaa ehkä miettiä myös tätä vaihtoehtoa. Koska itse tunnen enemmän sairaalloisen mustasukkaisia vaimokkeita kuin tyrkkyjä naisia. Ja jokainenhan tietää miten pitkälle suhteessa mennään tuolla tunteella.

      Tajuathan että kaikki ei ole rakastuneita mieheesi, vaikka itse olet. Tiedän, se on vaikeaa tajuta. Jos miehelläsi on paljon ystäviä ja naisia menneisyydestä, on kai ihan luontevaa, että he pystyvät vielä puhumaan keskenään. Sehän lupaa jotain hyvää itsellesikin, kun suhteenne päättyy......

      • /////////

        juttu muuten paitsi toi viimeinen lause.

        Voi vittu ihmisten pahansuopaisuutta, sillä ei ole mitään rajaa.


      • kaveri myös.....
        ///////// kirjoitti:

        juttu muuten paitsi toi viimeinen lause.

        Voi vittu ihmisten pahansuopaisuutta, sillä ei ole mitään rajaa.

        Ikävää, mutta totta. Sairas mustasukkaisuus nyt vaan useinmiten lopettaa suhteen. Sitä tarkoitin. Olla realisti, eikä pilvilinnanrakentaja....siinäpä totuus!


      • ////////
        kaveri myös..... kirjoitti:

        Ikävää, mutta totta. Sairas mustasukkaisuus nyt vaan useinmiten lopettaa suhteen. Sitä tarkoitin. Olla realisti, eikä pilvilinnanrakentaja....siinäpä totuus!

        tuskin on sairaasta mustasukkaisuudesta kirjoituksen perusteella, vai kuinka ?


      • kaveri...
        //////// kirjoitti:

        tuskin on sairaasta mustasukkaisuudesta kirjoituksen perusteella, vai kuinka ?

        Jos näkee olemattomia, niin kyllä. Jos pelkää kottaraisia, niin kyllä


      • niin totta

        Suhtaudun myös epäillen tuohon ap:n kirjoitukseen.
        Olemme käyneet tuttava pariskuntien kanssa vaikka missä kissanristiäisissä ja vain kerran olen kuullut, että joku nainen on yrittänyt tulla pokaamaan kaverini aviomiestä. Kokemusta tästä jo noin 15 vuotta ja joukossa on kauniita ja komeita. Siltikin vain yksi kerta ja ap:n kirjoituksesta sai käsityksen, että tätä tapahtuu suunnilleen joka kerta, kun ovat miehensä kanssa ulkona.


    • SHR

      ja tyrkkyjä menee, mitäs niistä. Epätoivoisten akkojen touhuja.
      Pääasia on kun tietää että oma liitto toimii eikä sinne väliin kukaan pääse.

      • näinkin

        Ihan hyvä, kun käsittää sen, että tietää ja uskoa on aivan eri asia.

        nimim. Yhden kottaraisen menestyksekkäitä saalistamisia seuratessa.


      • >>>>>>
        näinkin kirjoitti:

        Ihan hyvä, kun käsittää sen, että tietää ja uskoa on aivan eri asia.

        nimim. Yhden kottaraisen menestyksekkäitä saalistamisia seuratessa.

        jos liitossa kaikki on hyvin, ei siihen kottaraiset väliin tule.
        Seksistä pitää nauttia kotona eikä kodin ulkopuolella.


    • tarhapöllö-

      Olen itsekin ymmällä, miten näihin kottaraisiin tulisi suhtautua. Kaikella vihalla kuitenkin suhtaudun. Joskus nuorempana vielä mieheni oli niin kiltti, että saattoi tarjota tälläiselle juoman kun olimme baarissa, ja siitäkös vasta soppa tuli kun muidut toki ottivat tämän ystävällisen eleen vähän eri tavalla kuin se oli tarkoitettu. Mikä oli minusta käsittämätöntä koska itse olin vieressä, niin eikö yhtään hälytyskellot soi, että ei tässä mitään ystävällisyyttä kummempaa ole kun sillähän on vaimokin ja vielä mukana. No, sen jälkeen mies oppi ettei kannata huomiota niihin kiinnittää, mutta itse en voi raivolleni mitään!

      Me tulimme myös tähän ratkaisuun, kuin tuolla joku muukin kirjoitti: emme käy enää baareissa, emme yhdessä emmekä erikseen. Perheen perustamisen jälkeen on tullut kuin itsestään monia muita terveellisempiä harrastuksia :)

      • hei haloo!

        Ruveta nyt tarjoamaan juomia jollekin tyrkylle! Sehän nyt on mitä selvin signaali siitä, että "en arvosta vaimoani, voin ihan hyvin häärätä sinun kanssasi hänen läsnäolostaan huolimatta". Ja tyhmä olit itsekin, kun vain tyrkylle suutuit, etkä miehellesi.


      • ..........................

        ettette käy jos sun miehes on tommonen että tarjoaa juomia naisille vaikka sä olet vieressä. No huh huh enpä ole tollasta kyllä koskaan kuullu.
        Silti sunkin kannattais ottaa rennommin, mulkoileva "vihalla suhtautuva" nainen on (miehesikin mielestä) KAIKKEA MUUTA kuin seksikäs. Itseä ihan naurattaa kun näkyy mulkoilevia naisia, miehet vierellään. Enkä ole tyrkky, kävelen vain vastaan, ja oma mies mukana. Itsevarmuutta peliin neidot.. ;)


    • tiukuliini

      No aika tökeröä tulla vonkaan, jos olet vieressä. Toisaalta humalatila karkoittaa monelta nämäkin estot. Siis miten tämä tarjoaminen ilmenee? Sillä, että nainen on omasta mielestäsi kauniimpi kuin sinä ja vähissä pukeissa, vai ihan verbaalisti ehdottaen? Siis ajan tällä heitolla sitä, että onko tarjous omassa päässäsi vai ihan faktaa? Älä käsitä väärin, teidän että aviomiehet ovat haluttua riistaa, mutta jos et nyt vaan olisi turhan neuroottinen.

      Omalla miehelläni on paljon naispuoleisia kavereita, joka olin myös itse ennen seurusteluamme. Minusta on aivan normaalia että juttelee näiden ystävien kanssa, ja kyllä se pieni flirttikin kuuluu asiaan ja piristää varmasti parisuhdettakin, tai näin meillä. Mutta ero onkin siinä, mikä on kevyttä flirttiä ja mikä varsinaista pokausta. Niiden välinen ero on hyvä tunnistaa. Mutta esim. halaaminen on ihan luonnollista kavereiden kesken ja joissain kulttuureissa myös huulille moiskauttelu.

      Tärkein pointti on kuitenkin keskinäinen luottamuksenne ja oma varmuutesi suhteestanne. Jos kaikki on sillä puolella kunnossa, ei tarvitse kuvitella tai olettaa muuta.

    • älä välitä

      Tiedän mitä tarkoitat, sillä minäkin olin joskus suhteen alussa mustasukkainen. Onneksi olen päässyt mustasukkaisuudesta eroon, sillä siinä rääkkää itseään kaikista eniten. Minuakin ärsytti ja suututti tyrkyt naiset, en voinut ymmärtää miten joku kehtaa vongata varattua miestä, koska itse ei tulisi mieleen alkaa rikkoa jonkun toisen perhettä. Nykyään en enää jaksa välittää. Olen vain todennut sen, että toista ihmistä ei voi omistaa. Jos mies tahtoo mennä hän menee vaikka salaa vaimon tietämättä. Jos kokoajan on mustasukkainen ja ristikuulustelee miestä siitä, ettei kai hänellä nyt vaan ole jotakin toista, niin se rasittaa liittoa kaikista eniten. Sen sijaan hoida velvollisuutesi vaimona ja ole miehellesi kultainen ja hellä. Löydä sisäinen minäsi ja ala kehittämään henkistä puoltasi, ns. puhkea kukkaan. Miehesi ei katso muita naisia, jos tyydytät hänen tarpeensa. Jos sitten mies on kuitenkin niin tyhm'ä että menee vieraisiin, hän ei ole sen arvoinen. Maailmasta löytyy kyllä miehiä. Kun ottaa tällaisen suhtautumistavan, niin voi itsekkin paljon paremmin. Toista ei voi omistaa, eikä rajoittaa. Kummallakin osapuolella pitää suhteessa olla tilaa hengittää ja kasvaa. Toista ihmistä ei myöskään voi muuttaa, vain itseä. Kerro miehellesi mikä sinua loukkaa, hänen pitäisi kyllä ymmärtää. Jos hän ei välitä ja osoittaa piittaamattomuutta, niin ala sinäkin hymyilemään ja olemaan kohtelias muille miehille, jolloin miehesi ehkä tulee sinusta mustasukkaiseksi. Ehkä miehesi sitten ymmärtää miltä sinusta tuntuu. Niin ja vielä tuli mieleen, että sellaista on helppo kiusata joka osoittaa loukkaantuvansa. Usko itseesi ja osoita vonkaajille olemuksellas, ettei sua vois vähempää kiinnostaa ottaako ne sun miehen vai ei, niin kyllä ne lopettaa. Ei ne väkisin sun miestä voi ottaa, jos ei hän itse sitä halua.

      • Nainen 75

        On se vaan niin mukavaa olla sinkku, ei ole moisia parisuhteen paineita eikä tarvitse pitää tyytyväisenä kuin itsensä.


    • mummomuori*

      kysymyksiä.

      Mitenkä ne naiset sinun mielestäsi itseään tyrkyttävät?

      Mielestäni näitä naisia on aika vähän, riippuu tietysti siitä, minkälaisissa paikoissa kuljet? Jos käytte paikoissa, jotka ovat näitä ”iskumestoja”, niin ei ihme. Niihinhän mennään vain sitä varten. Kokemukseni mukaan naiset jotka avoimesti tarjoavat seksiä, ovat pahasti juovuksissa. Itsekritiikki ei enää pelaa. Toinen laji on mielenterveydeltään häiriintyneet, joka näkyy muutenkin heidän käytöksessään. Kolmas on nämä ”kostajattaret”, eli petetyt naiset.

      Se ei ole tyrkyttämistä, että muutoin tulee juttelemaan. Olen joutunut jonkun kerran tilanteeseen, jossa kimppuuni on käyty tästä syystä. Vaikka olen ollut valmis juttelemaan myös naisen kanssa, tämä on suhtautunut varsin hyökkäävästi. Miehet ovat olleet kyllä vaivautuneita, mutta enemmän sen naisensa puolesta.

      Samoin jos mieheni vanhat tuttavanaiset tulevat juttelemaan hänen kanssaan, en koe sitä tyrkyttämisenä, vaikka eivät heti minua noteeraakaan. Eivät he yleensä tunne minua, ennen kuin mieheni esittelee minut heille.

      On naisia jotka näkevät seksiä joka puolella. He ovat mustasukkaisia miehestään ja pyrkivät kontrolloimaan miehiään kaikessa. He tarkkailevat miehen käytöstä kaiken aikaa. Jos mies osoittaa vaikka ihan tavallista kohteliaisuutta, nämä naiset puuttuvat siihen. He eivät siis luota miehiinsä ja pyrkivät karkottamaan kaikki naiset hänen luotaan. Tämähän on kuin punainen vaate niille naisille, jotka ovat tulleet paikalle etsimään draamaa…. He eivät oikeastaan iske miestä vaan härnäävät hänen naistaan.

      Sitten on naisia jotka humaltuessaan haluavat vain testata viehätysvoimaansa. Ovat ehkä itse varattuja ja / tai käyvät harvoin ravintolassa ja vauhti on päällä. Heille riittää että mies lausuu joitakin kohteliaisuuksia. Miksi siis mies ei voisi näin tehdä?

      Miten olen toiminut? No, paras tapa on ollut puhua suoraan. Kysyä miksi nainen käyttäytyy noin? Sehän on vain avointa kilpailuun haastamista. Itsestään se on kiinni, ottaako tuon haasteen vastaan. Ymmärrän jos olo on epävarma, niin kilpaan lähdetään mukaan.

      Tunnen toisinaan myötätuntoa noita naisia kohtaan. Suurin osa häpeää käytöstään seuraavana aamuna. Humalatila tai epätoivoisuus ei ole mielestäni mikään pilkkaamisen aihe. Jokainen meistä joskus sortuu ylilyönteihin tai arvostelukyky pettää. Nämä tapaukset ovat muuten pyytäneet anteeksi kun on joskus nähty uudelleen.

      On tapauksia, joiden kanssa olen jutellut vakavasti, koska ilmiselvästi mielenterveysongelma on päällimmäinen syy (masennus, ahdistus esim. petetyksi tulemisesta tai skitsofrenia…). Siirrän siis mielenkiinnon miehestä itseeni.

      Voit siis ”kaapata” keskustelun ja johdatella vaikka päivän aiheisiin. Ole ystävällinen ja kohtelias, sinullahan ei ole aihetta kilpailla? Ota miehesi mukaan ja kosketa häntä käsiin, olkaan tai selkään aina ohimennen. Voit vaikka pussata, jos miehesi sallii sen. Sitten vähitellen voit syventyä puhumaan vain miehellesi jostain teitä koskevasta aiheesta. Naiset kyllä ymmärtää ja häipyy vähin äänin.

      Sitten on nämä ”aggressiiviset kottaraiset”, joille ei mikään järkipuhe auta. Näitä olen kohdannut vain kaksi. He ovat maanvaiva myös miehille, sillä harva mies tykkää siitä että mennään ”munille”, nuollaan korvaa tai kiehnätään sylissä.

      Nämä naiset ovat kuin isin pikkutyttöjä, jotka kerjäävät alituista huomiota. Heitä pitää kohdella kuin kolmivuotiaita, lujasti ja päättäväisesti, lyödään kynsille, talutetaan seuraavan uhrin kimppuun tai pyydetään henkilökuntaa (ellei hänen omaa miesystävää ole paikalla) poistamaan hänet paikalta. Tosin nämä ovat sen miehen parempi tehdä, mikäli hän todella haluaa olla rauhassa.

      Kuten huomaat, mitä enemmän luotat mieheesi, sitä vähemmän nämä ”tyrkyt” häiritsevät. Jos olet rehellinen, niin tuntuu se mukavalta kun muutkin naiset ovat kiinnostuneet miehestäsi? Kyllä se miehen itsetuntoakin vähän kohentaa, joten miksei hän saisi nauttia siitä?

    • madame.Alexandra.F

      Tyrkky loukkaa tahallaan, ei ole välttämättä millään lailla kiinnostunut miehestä, mutta tahtoo 'mitellä viehätysvoimiaan' ihan huvin vuoksi. (Yhtä naiivia ovat miesten väliset nyrkkeilymatsit nakkiskiskoilla yms.)

      Tyrkky on myrkky. Maksullinen huora valitsee tyrkyllä olevia asiakkaita (joista varatut näyttelevät valitettavasti suurinta osaa, siihen ei tässä yhteydessä ole kuitenkaan syytä puuttua), mutta tyrkky valitsee tieten tahtoen varatun jotta saisi vahingoittaa viattomia ihmisiä. Tyrkyn toimia on vaikea ehkäistä koska baarissa harvemmin on varattuja pöytiä joista 'ei-toivottuja' voisi häätää.

      Ikävintä on myös että mies ei huomaa pöytään/seuraan tunkeutuneen tarkoitusta, koska miehet yleensä kunnioittavat 'toisten miesten reviireitä', eivätkä täten osaa edes kuvitella sitä intoa millä naiset voivat toisiaan selkään puukottaa täysin häikäilemättä ja vailla omantunnontuskia.

      Jos mies taas suostuu siihen että tyrkky koskettelee ja lässyttää ja näin loukkaa omaa puoliskoaan niin sellainen mies on syytä laittaa kiertoon. Vaikka maailma ei ole mustavalkoinen niin yhdessä olossa pätee vain yksi: Joko ollaan yhdessä tai ei. Yhden yön nussiminen tai jatkuva toisten kanssa lirkuttelu joka jossain vaiheessa johtaa pettämiseen on aina 'hasta la vista baby'.

      Ilman uskollisuutta ei ole parisuhdetta.

      • .

        moisiin ihmisiin? Silloinhan annat vallan heille, ja he ovat saavuttaneet päämääränsä. Kuten itsekin totesit: vaimon ärsyttäminen on heidän pohjimmainen tavoittensa. Pysy viilipyttynä tilanteen yläpuolella, niin tyrkky jää vaille nautintoaan.

        En oikein usko miesten olevan niin naiveja kuin sinä oletat. Kyllä he tajuavat tilanteen, mutta vieraitten naisten huomio hivelee liikaa, että he malttaisivat sen tyrmätä (viis vaimosta).
        Usein muuten näkee tilanteita, joissa mies näyttää nauttivan vaimonsa ärsyttämisestä yhtä paljon kuin tyrkkykin. Itse en ymmärrä miksi nämä miehet ovat valinneet vaimokseen naisen, jota selvästi halveksivat (alitajuista naisvihaa?). Mielestäni niiden naisten tulisi ymmärtää lähteä suhteesta. Miksi olla sellaisen miehen kanssa?

        Lopuksi: todellisia tyrkkyjä on liikkeellä melko vähän. Tyrkkyjä joka puolella näkeviä, mustasukkaisia vaimoja on paljon enemmän. Ehkä he vain tietävät miestensä mieliteot, ja jokainen viehättävä nainen ärsyttää heitä.


    • ???

      Mitäs sitten kun tyrkky onkin mies.
      Välttämättä mies ei tuo itseään tyrkylle kun naisen mies on vieressä, mutta heti kun mies lähtee vaikka vessaan, ollaan naista iskemässä.
      Onko tämä miehistä vähemmän hyväksyttävää kun itseään tyrkyttävät naiset ?

    • Mölinä

      Ehkä mies voisi esitellä sinut, että tässä on mun vaimo? On kyllä tosi tyrkkyjä, jos tietää sun olevan miehen vaimo ja mies ei millään tavalla osoita kiinnostusta näitä naisia kohtaa ja silti tarjoavat itseään. Ainahan sitä voi joissain baarissa erehtyä ja ei huomaa, että toisella on seuralainen... Itse en ole kyllä törmännyt moiseen, aika rauhassa ollaan saatu baarissa olla. Jospa ei olla sitten niin vetovoimaisia, että naiset/miehet pyöris ympärillä ja kimpussa ongelmaksi asti niin, että pitää oikein hätistellä!

      Kiitä onneasi kuitenkin, että miehesi ei anna vastakaikua mitenkään.

    • Tavallinen nainen

      Vaikuttaa oudolta, jos joku tyrkyttää itseään vaikka vaimo on vieressä? Ei luulis olevan ihan kauheita mahkuja, että mies lähtee mukaan ja jättää vaimon siihen? Vai ovatko kimppakivan perässä, että vaimo mukaan? Kyllä naisten pitää olla hillittömässä kaatokännissä tai muuten häiriintyneitä. Haluavat tehdä kiusaa tms. Millä tavalla he muuten tyrkyttävät itseään? Sanovat suoraan, että "meille vai teille", kehuvat miestä komeaksi vai mitä? Jos naiset ei nyt kiinni käy niin anna asian olla. Jos mieskin antaa.
      Itse oo vaan kerran törmännyt tyrkkyyn. Ei ollut kyllä tuntematon vaan miehen vanha tuttu. Mieheni ei huomannut selvää kiinnostusta (tai väitti ainakin niin...) ja mäkin päätin tarkkailla sivusta, mutta olin niin kun en välittäs. Eukko kysy pari kertaa multa, että niin sä oot "Penan" vaimo? Oliko muistissa vikaa vai mitä... Toki se ärsytti, että toisilla on pokkaa. Itse en kehtaisi toisen miestä vokotella.

    • hiplailusta?

      Missä raja menee, mitä tuumaatte siitä jos joku muu kuin oma vaimo koskettelee miestä? Ei siis intiimialueille vaan hiplaa vaikka kättä tai "oikoo" paidan/takin kaulusta? Pitää jutellessa kättä miehen ympärillä (seistessään miehen edessä/sivulla) Miehet itse ja naiset, kommenttia? Entä onko eroa onko kyseessä tuttu nainen tai tuntematon? Enkä tarkoita nyt normaalia ystävä/kaveri halausta tms. Missä raja teidän mielestä menee?

    • kassajonossakin niitä löytyy

      Tuli itselle ensin mieleen, että outoja ihmisiä kun näkee baarissa, ei voi koskaan tietää heidän todellista "statustaan"-
      Eli mistä sitä voi tietää, onko vaikka isompikin seurue miten kenenkin kanssa ristiin-rastiin naimisissa, exiä tai vain ystäviä, sukulaisia.
      Voihan moni nainen luulla, että miehesi onkin vapaa, kenties eronnut, tai eroamassa oleva. ja vieressä oleva nainen onkin vaikka sisko, sukulainen tai työkaveri.
      Ajattele asiaa tältä kannalta!

      Mitä sitten tulee itsensä tyrkyttämiseen, ehkä sen kokee sellaiseksi, kun omaa miestä lähestytään. Toisaalta miksi naiset ei voisi tehdä baareissa nykyään aloitteita tai pyytää vaikka tanssimaan siinä missä miehetkin.
      Idiootit on asia erikseen, känniset perässä roikkujat ja tyypit, jotka ei ymmärrä sanaa "kiitos ei". Näitä löytyy ihan samalla tavalla miehistä ja naisista.

      Joten loppujen lopuksi, älä välitä niistä seuraan tuuppaajista, olethan suhteessasi onnellinen kuten kerroit ja miehesi pitää sinua ykkösenä. Se on ainoa asia joka merkitsee.

    • Ei ne minulle yleensä tule itseään tyrkyttämään. En todellakaan jaksa vaivata mieltäni jonkun baarissa ohi kulkevan naisen sielunelämällä. Mies torjuu tyrkyt, ei minun tarvitse siihen mitenkään "suhtautua".

    • Lukekaas tarkkaan

      Ai jos se vaimo EI seisoisi miehen vieressä, tyrkkyily olisi jotenkin sallittavampaa vai?

      Siis tulevatko ne miehesi iholle, ehdottavatko sänkyreissua, puhuvatko muuten riettaita tai vilauttavatko povea, ehdottavatko treffejä? Entäs jos koko pointti on siinä että sinä olet turvallisesti siinä vieressä ja tällöin voi erityisen rauhassa flirttailla, koska on selvää ettei se flirtti vie mihinkään. Tämä siis jos flirtti on sivistyneissä rajoissa.

      Jos taas et vaimona kestä sivistynyttä flirttiä, olet ehkä vähän outo koska eikö ole ihan oukkidoukki että joku muukin tykkää miehestäsi. Tai sitten olet mustasukkainen, mutta ehkei mennä siihen.

      • normaali

        On olla kohtelias ja ystävällinen ja ensisijaisesti mukanaan olevalle kumppanille, oli se sitten mies tai vaimo tai tyttöystävä jne.
        Aikuinen osaa kyllä junailla tilanteet, vaikkei se aina ole niin helppoa. Tyrkky saattaa olla vaikka luonnehäiriöinen tai jotain.
        Ja terve mustasukkaisuuskin sallitaan. Kun välittää paljon, voi joskus olla hankalaa piilottaa omistushalunsa.
        Löysät suitset pitää hevosen rauhallisena.


    • Funny-bunny

      Ne, jotka meillä ystävä(tuttava)piirissä puhuu tyrkyistä on juuri sairaalloisen mustasukkaiset, itseään tehostavat ja huonolla itsetunnolla varustetut naiset. Ja jos totta puhutaan he eivät pitkään kaveripiirissä näykään.

      Meillä on pienessä piirissä ollut aina tapana halailla ja flirttailla toistemme kanssa, mikä tekee olon tosi vaivautuneeksi kun porukkaan lyöttäytyy ythtäkkiä ihminen joka ei tälläistä huumoria ymmärrä. Yksi hyvä esimerkki on miespuoleisen kaverimme uusi tyttöystävä, joka ei kestänyt sitä kun yksi tyttö porukasta meni kaulailemaan miestään. Tämä on vaan aina ollut tapana, eikä kyse todellakaan ole mistään muusta kuin kaveritunteista. Noh, ehkä miehen olisi pitänyt valottaa porukkaa hiukan naiselleen, tai ehkä ystävä olisi voinut juoda vähemmän ja yrittää tällä kertaa hillitä riemuaan. Summarum. Itse en olisi moisesta kehdannut suuttua. Juuri nyt tätä kirjoittaessani oman mies istuu likkakaverini kanssa jalat vastakkain syömässä poppareita.

      Jos ei oikeasti kestä elämässään pientä flirttiä, voi kai samantien lopetaa seurustelun kokonaan. Mustasukkaisuus ei ole missään määrin hyvä ominaisuus. Koeta päästä eroon siitä :)

      • ^^^^^^^^

        Mä kyllä osin ymmärrän aloittajan viestin.
        Itse en ole mustasukkainen, johtunee yksinkertaisesti siitä että
        luotan mieheen täysin.
        Silti mun on pakko myöntää että mua ärsytti meidän suhteen
        alussa itseään miehelle tarjoavat naiset.
        Mäpä kerron pari esimerkkiä;
        Kerran oltiin baarissa ja yksi nainen (melkoisessa kännissä)
        tuli hinkkaamaan itseään mun miehen reittä vasten vaikka olin miehen vieressä.
        No mies käski sen painua yhteen sellaiseen tulenpalavaan paikkaan, mutta
        olisko nainen moksiskaan asiast EI. Se vaan alkoi "kuiskimaan" miehen korvaan
        miten pantavan näköinen mies on. No mies nousi ylös, otti mut kainaloon ja siirtyi toiseen
        paikkaan. Sinne toi muija ei onneksi enää tullut.
        'Tapaus 2, mä huomasin kerran kun oltiin baarissa et yks nainen tuijotti mun miestä
        vähänväliä, kysyin et tunteeko mies sen, ja se vastas et joo tuntee ja tuntee myös naisen
        aviomiehen.
        Kun mies vessareissultaan oli palaamassa mun luo, hyökkäsi nainen miehen luo ja alkoi selittämään
        että hän olis nyt sitten vapaa ! kun tuli ero entisestä.

        Teistäkö näissäkään tapauksissa ei ole kyse tyrkyttämisestä ????

        Tosin mun maailmaa tuollaiset epätoivoiset yritykset ei saa suistumaan suuntaan eikä toiseen, enkä ikinä ole itse sanonut tälläisille muijille mitään, en alennu moiseen.


      • .nnn.

        Läppäflirttailu kaveriporukan kesken ja suora pillun tyrkyttäminen ovat kaksi eri asiaa.

        Ja kyllä mielestäni tällä teidän porukan uudella naisella oli täysi syy hermostua. Hän ei ehkä tiennyt tästä teidän porukan tavasta ja muutenkin kaikki eivät siedä tai hyväksy kaikkea, eikä se tee ihmisestä yhtään sen rajoittuneempaa. Sinulla on varmasti sitten omat juttusi, joita et siedä.

        Minun mielestäni normaali, harmiton flirtti on ok ja välillä ihan piristävääkin. Jos mieheni haluaa jotain naista vähän leikkimielisesti kiusoitella tai halata tms. en ole millänsäkään, kuten ei hänkään ole minun vastaavista toimistani, kunhan vain naureskelee, kun kuuntelee esimerkiksi jotain hölmöä flirttiä, jota yhden kaverimme kanssa harrastan. Tämä kaikki usein tietenkin pienesti kaljoissaan, mutta suomalaiselle luonteelle kai onkin hieman luontevampaa tuota rennompaa kanssakäymistä niin harrastaa :D

        Mutta sitten taas tuttavapiiriin kuuluu yksi nuori nainen, jonka touhuja en siedä alkuunkaan. Baarissa jokusen kerran koittanut miehen kättä tunkea housuihinsa tai paidan sisään, yrittää housunnappeja avata, jotta voisi suihin ottaa ja hyvällä tuurilla päissään saattaa hyökätä oven taakse huutelemaan, että haluaa panna. Ja hänestä voin sanoa, että on tyrkky, ilman että se tekee minusta sairaalloisen mustasukkaista, itseäni tehostavaa tai huonolla itsetunnolla varustettua ja blaablaa mitä muuta niitä nyt olikaan. Ja sama on miehelläkin, ei hänkään hyväksy sitä, että minua tullaan kourimaan ym. vastaavaa tai tullaan päin naamaa ehdottelemaan näitä romanttisia "lähetäänkö nussimaan"-ehdotuksia.

        Se on katsos se pienenpieni ero hassun flirtin ja tyrkyttämisen välillä.


      • normi baarikäytös
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

        Mä kyllä osin ymmärrän aloittajan viestin.
        Itse en ole mustasukkainen, johtunee yksinkertaisesti siitä että
        luotan mieheen täysin.
        Silti mun on pakko myöntää että mua ärsytti meidän suhteen
        alussa itseään miehelle tarjoavat naiset.
        Mäpä kerron pari esimerkkiä;
        Kerran oltiin baarissa ja yksi nainen (melkoisessa kännissä)
        tuli hinkkaamaan itseään mun miehen reittä vasten vaikka olin miehen vieressä.
        No mies käski sen painua yhteen sellaiseen tulenpalavaan paikkaan, mutta
        olisko nainen moksiskaan asiast EI. Se vaan alkoi "kuiskimaan" miehen korvaan
        miten pantavan näköinen mies on. No mies nousi ylös, otti mut kainaloon ja siirtyi toiseen
        paikkaan. Sinne toi muija ei onneksi enää tullut.
        'Tapaus 2, mä huomasin kerran kun oltiin baarissa et yks nainen tuijotti mun miestä
        vähänväliä, kysyin et tunteeko mies sen, ja se vastas et joo tuntee ja tuntee myös naisen
        aviomiehen.
        Kun mies vessareissultaan oli palaamassa mun luo, hyökkäsi nainen miehen luo ja alkoi selittämään
        että hän olis nyt sitten vapaa ! kun tuli ero entisestä.

        Teistäkö näissäkään tapauksissa ei ole kyse tyrkyttämisestä ????

        Tosin mun maailmaa tuollaiset epätoivoiset yritykset ei saa suistumaan suuntaan eikä toiseen, enkä ikinä ole itse sanonut tälläisille muijille mitään, en alennu moiseen.

        No, ensimmäinen tapaus oli humalassa, eikä varmaan nähnyt muuta kuin miehen. Ja tunsiko jälkimmäinen nainenkaan sinua ja tiesikö että miehesi on parisuhteessa. Kyllä ihan ensiksi näissä tilanteissa tulee mieleen, e tä mitähän mies itse on jättänyt kertomatta.

        En ole eläissäni törmännyt tilanteeseen, että miestäni tulisi iskemään joku joka tietää meidät ja näkee minut vielä miehen seurassa. Muu tyrkyttäminen sitten on mitä on, ilman sen suurempaa numerohakua.

        Itselläni on kaveri joka bongaa vain varattuja mieheiä, kun tietää (lue luulee) näiden olevan "puhtaampia. Ja hänellä on pari samanhenkistä naisystävää. En silti voi kuvitella että hekään noin idioottimaisesti tyrkyttäisi itseään, ellei sitten ole todella pärskeissä.

        Jokainen tyylillään, varmuus lähtee sieltä omasta parisuhteesta.


      • Voi ihmisen yksinkertaisuutta voi
        normi baarikäytös kirjoitti:

        No, ensimmäinen tapaus oli humalassa, eikä varmaan nähnyt muuta kuin miehen. Ja tunsiko jälkimmäinen nainenkaan sinua ja tiesikö että miehesi on parisuhteessa. Kyllä ihan ensiksi näissä tilanteissa tulee mieleen, e tä mitähän mies itse on jättänyt kertomatta.

        En ole eläissäni törmännyt tilanteeseen, että miestäni tulisi iskemään joku joka tietää meidät ja näkee minut vielä miehen seurassa. Muu tyrkyttäminen sitten on mitä on, ilman sen suurempaa numerohakua.

        Itselläni on kaveri joka bongaa vain varattuja mieheiä, kun tietää (lue luulee) näiden olevan "puhtaampia. Ja hänellä on pari samanhenkistä naisystävää. En silti voi kuvitella että hekään noin idioottimaisesti tyrkyttäisi itseään, ellei sitten ole todella pärskeissä.

        Jokainen tyylillään, varmuus lähtee sieltä omasta parisuhteesta.

        Aika pahaa ristiriitaa noissa sun kannanotoissa.
        Siis et ole koskaan nähnyt että miestäsi tullaan iskemään, mutta silti tunnet naisia jotka iskee ukkomiehiä.

        ja voiko humalan pikkiin laittaa törkeimmätkin teot ??

        Ihme jatuksia !!!


      • ^^^^^^^^
        normi baarikäytös kirjoitti:

        No, ensimmäinen tapaus oli humalassa, eikä varmaan nähnyt muuta kuin miehen. Ja tunsiko jälkimmäinen nainenkaan sinua ja tiesikö että miehesi on parisuhteessa. Kyllä ihan ensiksi näissä tilanteissa tulee mieleen, e tä mitähän mies itse on jättänyt kertomatta.

        En ole eläissäni törmännyt tilanteeseen, että miestäni tulisi iskemään joku joka tietää meidät ja näkee minut vielä miehen seurassa. Muu tyrkyttäminen sitten on mitä on, ilman sen suurempaa numerohakua.

        Itselläni on kaveri joka bongaa vain varattuja mieheiä, kun tietää (lue luulee) näiden olevan "puhtaampia. Ja hänellä on pari samanhenkistä naisystävää. En silti voi kuvitella että hekään noin idioottimaisesti tyrkyttäisi itseään, ellei sitten ole todella pärskeissä.

        Jokainen tyylillään, varmuus lähtee sieltä omasta parisuhteesta.

        Ai että kärpäsestä härkänen, ja
        vai että oikein normi baarikäytöstä.

        Onko todella joku puolustus että nainen on kännissä ? Siis onko kaikki sallittua vain siihden vedoten et vedin pari paukkua lisää. No ei minusta. ja näki kyllä minua siitä ei ole epäilystäkään, mutta minkäs epätoivoinen itselleen voi.

        Ja jälkimmäinen nainenhan nimenomaan tuijotti meitä koko ajan. Jos me ollaan lähekkäin ja suudellaan ja pidetään yhdessä hauskaa, niin pitäiskö vielä kirjoittaa kirjallinen selvitys että Mä Olen Tämän Ihmisen Kanssa.

        Jos ei kukaan ole sun ukkoos iskenyt niin sinäkö nyt sitten voit sanoa ettei näin tapahdu koskaan.
        ja oletko tosiaan varma ettei nuo tutut munahaukat tee juuri kuvatunlaisesti.

        Tyrkkyjäkin enemmän mua ärsyttää tyhmät ihmiset !!!


      • edellinen
        Voi ihmisen yksinkertaisuutta voi kirjoitti:

        Aika pahaa ristiriitaa noissa sun kannanotoissa.
        Siis et ole koskaan nähnyt että miestäsi tullaan iskemään, mutta silti tunnet naisia jotka iskee ukkomiehiä.

        ja voiko humalan pikkiin laittaa törkeimmätkin teot ??

        Ihme jatuksia !!!

        Missä kannanotoissa? Ja mikä ihmeen ristiriita?

        Kyllä, suhteemme voi hyvin. Ja myönnän, kaverini arvot on hiukan erit kuin omani, mitä sitten?

        En nyt itse ymmärtänyt tuota hokemaasi. Pitäisikö minun pelätä että kaverini vonkaa miestäni, koska poimii vain varattuja?. Samalla voisin epäillä kaikkia naispuoleisia ystäviäni, kun pitävät miehistä. Onhan minullakin sellainen.

        Ja kyllä humalassa voi ehdotella niin, ettei huomaa toisella jo olevan seuraa. Olen itsekin joskus sinkkuvuosinani sortunut samaan. Mutta nolostunut myös aika nopeaan kun tilanne on selvinnyt.

        Got some slack, will you...and liv some


      • voi.
        edellinen kirjoitti:

        Missä kannanotoissa? Ja mikä ihmeen ristiriita?

        Kyllä, suhteemme voi hyvin. Ja myönnän, kaverini arvot on hiukan erit kuin omani, mitä sitten?

        En nyt itse ymmärtänyt tuota hokemaasi. Pitäisikö minun pelätä että kaverini vonkaa miestäni, koska poimii vain varattuja?. Samalla voisin epäillä kaikkia naispuoleisia ystäviäni, kun pitävät miehistä. Onhan minullakin sellainen.

        Ja kyllä humalassa voi ehdotella niin, ettei huomaa toisella jo olevan seuraa. Olen itsekin joskus sinkkuvuosinani sortunut samaan. Mutta nolostunut myös aika nopeaan kun tilanne on selvinnyt.

        Got some slack, will you...and liv some

        ihmisen yksinkertaisuutta


      • ........
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

        Ai että kärpäsestä härkänen, ja
        vai että oikein normi baarikäytöstä.

        Onko todella joku puolustus että nainen on kännissä ? Siis onko kaikki sallittua vain siihden vedoten et vedin pari paukkua lisää. No ei minusta. ja näki kyllä minua siitä ei ole epäilystäkään, mutta minkäs epätoivoinen itselleen voi.

        Ja jälkimmäinen nainenhan nimenomaan tuijotti meitä koko ajan. Jos me ollaan lähekkäin ja suudellaan ja pidetään yhdessä hauskaa, niin pitäiskö vielä kirjoittaa kirjallinen selvitys että Mä Olen Tämän Ihmisen Kanssa.

        Jos ei kukaan ole sun ukkoos iskenyt niin sinäkö nyt sitten voit sanoa ettei näin tapahdu koskaan.
        ja oletko tosiaan varma ettei nuo tutut munahaukat tee juuri kuvatunlaisesti.

        Tyrkkyjäkin enemmän mua ärsyttää tyhmät ihmiset !!!

        tulee kyllä äkisin mieleen, että olikohan miehelläsi ihan puhtaat jauhot pussissa. Nainenhan oli tuttu hänelle. Onkohan hän jättänyt kertomatta jotain itselleen epäedullista, kenties hävettävää? Ei kai kukaan kännikalakaan noin käyttäydy, ellei takana ole jo jotain yhteistä ennestään.


      • ^^^^^^^^^^^^
        ........ kirjoitti:

        tulee kyllä äkisin mieleen, että olikohan miehelläsi ihan puhtaat jauhot pussissa. Nainenhan oli tuttu hänelle. Onkohan hän jättänyt kertomatta jotain itselleen epäedullista, kenties hävettävää? Ei kai kukaan kännikalakaan noin käyttäydy, ellei takana ole jo jotain yhteistä ennestään.

        Kun ollaan kaksi aikuista ihmistä, jotka molemmat olemme siipeemme saaneet, on suhteemme peruspilarina ollut raadollinen rehellisyys suhteen alusta saakka.

        Kuten kerroin, kyllä mies tunsi naisen ja myös hänen miehensä (joka siis osoittautuikin ex-mieheksi tuo tapahtuman aikana) entäs sitten. Heidän välillään ei ollut ollut mitään. Olihan tuo akka aikaisemmin aviossa, ja kai ilmeisen uskollinen miehelleen.

        Mä en oikein ymmärrä että aika moni tässä viestiketjussa osoittaa syyttävän sormensa mieheen, kyllä se jotain peittelee, tai se on vinkannut silmää tai painanut naista aikaisemmin.

        Ainoa miinus (jos sen voi miinukseksi laskea) on et mun mies on komea, mutta ei sekään liene oikeuta että naiset haukkoina on sen kimpussa.

        Onneksi näitä tilanteita ei ole ollut montaa.


      • niin opit jotain
        voi. kirjoitti:

        ihmisen yksinkertaisuutta

        Ainahan on mahdollisuus että mies pettää, mutta niin voi tehdä nainenkin. Sellaista se elämä vaan on. Kun on joskus petetty ja on myös itse pettänyt tietää hiukan lisää taas ihmisen luonnosta.

        Onneksi on teitä tosikkoja pyhäkoulutätejä, jotka eivät ole vielä eläneet, niin elämällä on vielä jotain opettamistakin. Jos oikein hyvin sattuu, niin voi vaikka oppia myös hyväksymään ennemmin kuin tuomitsemaan koko ajan muita.

        Mielen yksinkertaisuus lähtee täysin oppimattomuudesta :)


      • Nähnyt, ja tietää
        niin opit jotain kirjoitti:

        Ainahan on mahdollisuus että mies pettää, mutta niin voi tehdä nainenkin. Sellaista se elämä vaan on. Kun on joskus petetty ja on myös itse pettänyt tietää hiukan lisää taas ihmisen luonnosta.

        Onneksi on teitä tosikkoja pyhäkoulutätejä, jotka eivät ole vielä eläneet, niin elämällä on vielä jotain opettamistakin. Jos oikein hyvin sattuu, niin voi vaikka oppia myös hyväksymään ennemmin kuin tuomitsemaan koko ajan muita.

        Mielen yksinkertaisuus lähtee täysin oppimattomuudesta :)

        voi tapahtua vaikka mitä, vaikka että joku ämmä tulee itseään tyrkyttämään, eikö vaan.


      • teitä
        Nähnyt, ja tietää kirjoitti:

        voi tapahtua vaikka mitä, vaikka että joku ämmä tulee itseään tyrkyttämään, eikö vaan.

        No mitä sitten. Parhaiten vastaat olemalla välittämättä koko asiasta. Kuinka heikkopäisiä naisia täällä oikein on. Kannattaa rakentaa ensin se omanarvontunto ja sen itseisarvo, ja vasta sitten käsitellä taudinkuvaa mustasukkaisuus.

        Kyllä vanha totuus on siinä, että se joka tästä älähtää, ei luota miehensä osaavan kieltäytyä itse.


      • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        teitä kirjoitti:

        No mitä sitten. Parhaiten vastaat olemalla välittämättä koko asiasta. Kuinka heikkopäisiä naisia täällä oikein on. Kannattaa rakentaa ensin se omanarvontunto ja sen itseisarvo, ja vasta sitten käsitellä taudinkuvaa mustasukkaisuus.

        Kyllä vanha totuus on siinä, että se joka tästä älähtää, ei luota miehensä osaavan kieltäytyä itse.

        etkös sä ollut sitä mieltä ettei sellaista tapahdu lainkaan.
        Ootko monipersoonallinen ihminen vai mikä on kun mieli muuttuu ???

        Itse en ole älähtänyt kun tyhmiin kirjoituksiin.


      • ........
        ^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:

        Kun ollaan kaksi aikuista ihmistä, jotka molemmat olemme siipeemme saaneet, on suhteemme peruspilarina ollut raadollinen rehellisyys suhteen alusta saakka.

        Kuten kerroin, kyllä mies tunsi naisen ja myös hänen miehensä (joka siis osoittautuikin ex-mieheksi tuo tapahtuman aikana) entäs sitten. Heidän välillään ei ollut ollut mitään. Olihan tuo akka aikaisemmin aviossa, ja kai ilmeisen uskollinen miehelleen.

        Mä en oikein ymmärrä että aika moni tässä viestiketjussa osoittaa syyttävän sormensa mieheen, kyllä se jotain peittelee, tai se on vinkannut silmää tai painanut naista aikaisemmin.

        Ainoa miinus (jos sen voi miinukseksi laskea) on et mun mies on komea, mutta ei sekään liene oikeuta että naiset haukkoina on sen kimpussa.

        Onneksi näitä tilanteita ei ole ollut montaa.

        -aika moni tässä viestiketjussa osoittaa syyttävän sormensa mieheen, kyllä se jotain peittelee, tai se on vinkannut silmää tai painanut naista aikaisemmin-, koska tavallisesti se pitää paikkansa.
        Minun on vähän vaikea kuvitella tuollaista kuvaamaasi tyrkytystä (ilman "syytä"), koska itse en tunne sen kaltaisia naisia. En silti väitä että se mahdotonta olisi.
        Silmäpeliä käyviä- ja vonkaavia ukkomiehiä sensijaan on tullut vastaan useita.


      • turhaan
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

        Ai että kärpäsestä härkänen, ja
        vai että oikein normi baarikäytöstä.

        Onko todella joku puolustus että nainen on kännissä ? Siis onko kaikki sallittua vain siihden vedoten et vedin pari paukkua lisää. No ei minusta. ja näki kyllä minua siitä ei ole epäilystäkään, mutta minkäs epätoivoinen itselleen voi.

        Ja jälkimmäinen nainenhan nimenomaan tuijotti meitä koko ajan. Jos me ollaan lähekkäin ja suudellaan ja pidetään yhdessä hauskaa, niin pitäiskö vielä kirjoittaa kirjallinen selvitys että Mä Olen Tämän Ihmisen Kanssa.

        Jos ei kukaan ole sun ukkoos iskenyt niin sinäkö nyt sitten voit sanoa ettei näin tapahdu koskaan.
        ja oletko tosiaan varma ettei nuo tutut munahaukat tee juuri kuvatunlaisesti.

        Tyrkkyjäkin enemmän mua ärsyttää tyhmät ihmiset !!!

        Mihin kategoriaan luulet itse kuuluvasi tuon typerän vuodatuksesi jälkeen?


      • hyväksy tosiasia
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        etkös sä ollut sitä mieltä ettei sellaista tapahdu lainkaan.
        Ootko monipersoonallinen ihminen vai mikä on kun mieli muuttuu ???

        Itse en ole älähtänyt kun tyhmiin kirjoituksiin.

        Ai. Tuntuu että räjähdät vaan niille kirjoituksille, jotka ei tue kantaasi. Koita nyt jo uskoa, että miehellä tässä on ohjat. Kukaan ei kestä mustankipeetä pikkunaista.


    • Miten?

      Joko aloittaja on vastannut noihin kysymyksiin, että miten tarkalleen ottaen nämä naiset tyrkyttävät itseään? Kehuvat miehen ulkomuotoa, flirttailevat, ehdottavat seksiä, treffejä, pyytävät tanssimaan tms.? Kähmivät miestä? Vai miten? En huomannut ainakaan "Vaimon" enää vastailleen, että millaisia nämä iskuyritykset ovat.

      Joku mainitsi, että häntä ja miestä kähmitään ravintolassa esim. matkalla vessaan. Se ei varmaan ole mukavaa oli sitten sinkku tai varattu!!

    • KalleR

      Kyl mullaki on miehenä kokemusta naisista jotka heittäytyy syliin on sit oma vaimo mukana tai ei.
      Itse olen ystävällinen ihminen kaikille ja otan kyllä katsekontaktia ja saatan jopa hymyillä, ja se on kuin kutsumerkki munankipeille naisille. Itseään tullaan tarjoaan, ihan törkeän suoraan vaikka vaimo ois puolen metrin päässä.
      Olen uskollinen enkä edes flirttaa, mutta ihan vaan asiallinen käytös naisia kohtaan saa aikaan tätä käytöstä.
      Nyt en uskalla enää ees katsoa muita naisia ulkona ollessamme ettei ne ymmärrä katsetta väärin.
      ja muuten mä katson ihan samalla tavalla muita miehiä, ja oon täyshetero joten turha väittää et katseessa ois jotain kiimaa

      • RTLK

        miehinenkin kanta asiaan.
        Uskon että kirjoituksessasi on paljon perää.
        Nainen halutessaan tulkitsee nopeasti ihan normaalin ystävällisyyden
        väärin. Varsinkin jos haaroissa polttelee.
        Sitten on erikseen nää tapaukset jotka ovat eronneet siksi että
        mies petti, ja kostoksi yrittävät rikkkoa muidenkin liitot.


      • ~~

        vaikka oma vaimo on puolen metrin päässä! Mistäs se vieras voi tietää hänet sun vaimoksi? Ja vaikka tietäiskin, niin onhan hymyily merkki siitä, että haluat kontaktia tähän vieraaseen. Jotkut miehet flirttaavat aivan avoimesti, vaimonsa läsnäollessa, hänestä yhtään piittaamatta. Sinäkö odotat näiden vieraiden naisten sitten jollain tutkalla erottavan juuri sinun hymysi niiden flirttimiesten hymystä?

        Väärinkäsitysten välttämiseksi: ne naisetkin OVAT vastuussa käytöksestään. Ei se, että mies lähettää "vääriä" signaaleja, anna oikeutta käyttäytyä röyhkeästi.

        "ja muuten mä katson ihan samalla tavalla muita miehiä," Kuulostaa pikkasen oudolta, että pystyisit tuohon, jos viehättävän näköinen nainen astuu näkökenttään. En ole koskaan nähnyt yhdenkään miehen katsovan siinä tilanteessa "neutraalisti", oli hänellä vaimo vieressä, tai ei.


      • juu-u...
        ~~ kirjoitti:

        vaikka oma vaimo on puolen metrin päässä! Mistäs se vieras voi tietää hänet sun vaimoksi? Ja vaikka tietäiskin, niin onhan hymyily merkki siitä, että haluat kontaktia tähän vieraaseen. Jotkut miehet flirttaavat aivan avoimesti, vaimonsa läsnäollessa, hänestä yhtään piittaamatta. Sinäkö odotat näiden vieraiden naisten sitten jollain tutkalla erottavan juuri sinun hymysi niiden flirttimiesten hymystä?

        Väärinkäsitysten välttämiseksi: ne naisetkin OVAT vastuussa käytöksestään. Ei se, että mies lähettää "vääriä" signaaleja, anna oikeutta käyttäytyä röyhkeästi.

        "ja muuten mä katson ihan samalla tavalla muita miehiä," Kuulostaa pikkasen oudolta, että pystyisit tuohon, jos viehättävän näköinen nainen astuu näkökenttään. En ole koskaan nähnyt yhdenkään miehen katsovan siinä tilanteessa "neutraalisti", oli hänellä vaimo vieressä, tai ei.

        Tämä suomi24-logiikka se jaksaa hämmästyttää kerta kerran jälkeen.

        Vai että hymyilykin on nyt sitten joku salainen seksiinkutsu ;'DDDDDDDD Voi apua, kai sitä on sitten alettava vähän miettimään käytöstään. Tästä kun ei ole montaakaan päivää, kun hymyilin ihan tuntemattomalle ihmiselle, kun hän tuli kauppareissulla vastaan, eikä ollut mitään taka-ajatusta, hänellä vain oli mukanaan pari pientä lasta, jotka mielestäni olivat tosi suloisia.

        No toisaalta, olemmehan kuitenkin Suomessa, joten tämän nyt jollain tavalla ymmärtää - maassa maan tavalla, Suomessa katsotaan vieraalle hymyilevää ihmistä kuin hullua tai jotain pahaa aikovaa, kun taas jossain toisessa kulttuurissa tuollainen kuuluu ihmisten väliseen kanssakäymiseen siinä missä joku tavallinen small talkikin.

        En tietenkään väitä, etteikö jotkut oikeasti tätäkin tee tökeröllä tavalla, mutta ei nyt jokainen hymy tai muu ole täynnä taka-ajatuksia.


      • Haloooooo pahvi
        ~~ kirjoitti:

        vaikka oma vaimo on puolen metrin päässä! Mistäs se vieras voi tietää hänet sun vaimoksi? Ja vaikka tietäiskin, niin onhan hymyily merkki siitä, että haluat kontaktia tähän vieraaseen. Jotkut miehet flirttaavat aivan avoimesti, vaimonsa läsnäollessa, hänestä yhtään piittaamatta. Sinäkö odotat näiden vieraiden naisten sitten jollain tutkalla erottavan juuri sinun hymysi niiden flirttimiesten hymystä?

        Väärinkäsitysten välttämiseksi: ne naisetkin OVAT vastuussa käytöksestään. Ei se, että mies lähettää "vääriä" signaaleja, anna oikeutta käyttäytyä röyhkeästi.

        "ja muuten mä katson ihan samalla tavalla muita miehiä," Kuulostaa pikkasen oudolta, että pystyisit tuohon, jos viehättävän näköinen nainen astuu näkökenttään. En ole koskaan nähnyt yhdenkään miehen katsovan siinä tilanteessa "neutraalisti", oli hänellä vaimo vieressä, tai ei.

        voiko ihminen olla n noin yksinkertainen.

        Pitääkö ihmisen olla kun paskan niellyt ja katsella seinille ettei kukaan vaan saa väärää signaalia.

        Toi ylläoleva kannanotto on kyllä koko ketjussa ehdottomasti paskin.


      • Kalle t-a-a-s
        ~~ kirjoitti:

        vaikka oma vaimo on puolen metrin päässä! Mistäs se vieras voi tietää hänet sun vaimoksi? Ja vaikka tietäiskin, niin onhan hymyily merkki siitä, että haluat kontaktia tähän vieraaseen. Jotkut miehet flirttaavat aivan avoimesti, vaimonsa läsnäollessa, hänestä yhtään piittaamatta. Sinäkö odotat näiden vieraiden naisten sitten jollain tutkalla erottavan juuri sinun hymysi niiden flirttimiesten hymystä?

        Väärinkäsitysten välttämiseksi: ne naisetkin OVAT vastuussa käytöksestään. Ei se, että mies lähettää "vääriä" signaaleja, anna oikeutta käyttäytyä röyhkeästi.

        "ja muuten mä katson ihan samalla tavalla muita miehiä," Kuulostaa pikkasen oudolta, että pystyisit tuohon, jos viehättävän näköinen nainen astuu näkökenttään. En ole koskaan nähnyt yhdenkään miehen katsovan siinä tilanteessa "neutraalisti", oli hänellä vaimo vieressä, tai ei.

        on sun kokemus. Jos sun mies ei pysty olemaan tuijottamatta muita naisia niin se kertoo aika paljon susta.
        Mun ei tarvi tuijotella muita naisia kun on oma kissa kainalossa.
        ja vaikka ei oiskaan niin mielessä se on aina.
        Muutoinkin olen samaa mieltä näitten muiden kanssa, että onpas kumma juttu kun ei
        saa katsoa silmiin ja hymyillä. Eikös se ole kohteliasta, sen sijaan että katsoo
        turpa vinossa ohi.

        Tää kirjoittaja ei kyl taija olla järjen jättiläinen.


      • vai mitä?
        Kalle t-a-a-s kirjoitti:

        on sun kokemus. Jos sun mies ei pysty olemaan tuijottamatta muita naisia niin se kertoo aika paljon susta.
        Mun ei tarvi tuijotella muita naisia kun on oma kissa kainalossa.
        ja vaikka ei oiskaan niin mielessä se on aina.
        Muutoinkin olen samaa mieltä näitten muiden kanssa, että onpas kumma juttu kun ei
        saa katsoa silmiin ja hymyillä. Eikös se ole kohteliasta, sen sijaan että katsoo
        turpa vinossa ohi.

        Tää kirjoittaja ei kyl taija olla järjen jättiläinen.

        "tarvi tuijotella muita naisia kun on oma kissa kainalossa"


      • Kalle t-a-a-s
        vai mitä? kirjoitti:

        "tarvi tuijotella muita naisia kun on oma kissa kainalossa"

        Nyt on jo 15. vuosi menossa.


      • äläkä hymyile?
        ~~ kirjoitti:

        vaikka oma vaimo on puolen metrin päässä! Mistäs se vieras voi tietää hänet sun vaimoksi? Ja vaikka tietäiskin, niin onhan hymyily merkki siitä, että haluat kontaktia tähän vieraaseen. Jotkut miehet flirttaavat aivan avoimesti, vaimonsa läsnäollessa, hänestä yhtään piittaamatta. Sinäkö odotat näiden vieraiden naisten sitten jollain tutkalla erottavan juuri sinun hymysi niiden flirttimiesten hymystä?

        Väärinkäsitysten välttämiseksi: ne naisetkin OVAT vastuussa käytöksestään. Ei se, että mies lähettää "vääriä" signaaleja, anna oikeutta käyttäytyä röyhkeästi.

        "ja muuten mä katson ihan samalla tavalla muita miehiä," Kuulostaa pikkasen oudolta, että pystyisit tuohon, jos viehättävän näköinen nainen astuu näkökenttään. En ole koskaan nähnyt yhdenkään miehen katsovan siinä tilanteessa "neutraalisti", oli hänellä vaimo vieressä, tai ei.

        Kyllä elämä on vaikeaa. Jos hymyilet ja katsot vahingossa vielä jotain samalla, olet ottamassa kontaktia ja jopa ehkä iskemässä toista. Tai voit olla itsekseen hymyilevä vinksahtanut tapaus. Jos et hymyile, sekään ei ole hyvä. Odottelin tässä baarissa taannoin kaveriani vessasta, ohi meni tuntematon mies, joka sanoi, että mikä sä luulet olevas, nenä pystyssä siinä. Hymyilisit ees. Ja jatkoi matkaansa. Ja jotkut muutkin on maininneet, että älä näytä niin vakavalta. Mun perusilme on ilmeisesti vähän vakava...


    • StrongMan2009

      Meillä äijillä on kieltämättä helpompaa. Jos joku idiootti näätä tulee iskemään mun vaimoa voin napata kaveria pannuun ja se on täysin oikeutettua.

      Ehkäpä vaimotkin voisivat joskus vaikka "vahingossa" kaataa sen drinkkilasin tyrkyn rinnuksille.

      • OKLA

        noin !

        Naiset tuppaa olemaan turhan kohteliaita.

        Tosin se vois kaatua se oluttuoppi myös sen miehen kädestä
        sen tyrkyn rinnuksille.


      • Q

        Kyllä minä olen sitä mieltä, että on mieheni asia tehdä tyrkylle selväksi missä mennään. Minä en asiaan sekaannu, jos mies itse kerran haluaa tilanteen jatkuvan. Keskustelut käydään sitten miehen kanssa kahden kesken. Kissatappeluun ryhtyessään vaimo vain nolaa itsensä.


    • ja muuta...

      Tulipa mieleen juuri tarina, minkä kuulin yhdestä tuttavapariskunnasta. Menivät naimisiin vuosi sitten. Rouva-kulta varmasti kuvitteli ettei miehellä ollut paljon hoitoja ennen, kun oli vasta eronnut entisestä vaimokkeestaan. Ja toisin luuli. Nyt kulkevat kahdestaan baareissa ja nainen saa kohdata miehen kaikki entiset hoidot "ystävinä" ja katsella heidän kaulailevan toisiaan. Ja tarinahan kertoo vain sen mitä peilataan ulos, ei sitä mitä kulisseissa käy. Ottaahan se koville, etenkin kun luuli hattarakuvissaan olevansa se ainoa. Sitä se aviollinen instituutio monesti saa aikaan.

      • ......

        joka näkee kaikessa syyn miehessä on joko nainen jota on petetty tai tuollainen munahaukka !


      • Q
        ...... kirjoitti:

        joka näkee kaikessa syyn miehessä on joko nainen jota on petetty tai tuollainen munahaukka !

        joka näkee kaiken syyn naisessa? Itse pohjimmiltaan samanlainen?


      • Einarin polkupyörä
        Q kirjoitti:

        joka näkee kaiken syyn naisessa? Itse pohjimmiltaan samanlainen?

        kun se näkee asiat niin ku ne eteen tuodaan.
        Sellaisia iskijöitä on niin miehissä kuin naisissa joita ei paskaakaan kiinnosta onko toinen
        varattu vai ei.


      • Q
        Einarin polkupyörä kirjoitti:

        kun se näkee asiat niin ku ne eteen tuodaan.
        Sellaisia iskijöitä on niin miehissä kuin naisissa joita ei paskaakaan kiinnosta onko toinen
        varattu vai ei.

        vähän tyhmä kenties, kun ei ymmärrä pohtia asiaa useilta kanteilta?


      • ja muuta....
        ...... kirjoitti:

        joka näkee kaikessa syyn miehessä on joko nainen jota on petetty tai tuollainen munahaukka !

        ...kaikessa syyn miehessä??? Missä kohtaa näin oli? Nyt taisi jollakin kierähtää 360 astetta vika suuntaan.


      • Kiitti, riitti
        Q kirjoitti:

        vähän tyhmä kenties, kun ei ymmärrä pohtia asiaa useilta kanteilta?

        tiedät kun sulla on tasan yks kanta joka susta on oikea, ja se on sun kantas.


      • Q
        Kiitti, riitti kirjoitti:

        tiedät kun sulla on tasan yks kanta joka susta on oikea, ja se on sun kantas.

        Mä en tiennytkään, että mulla on vain yks kanta.
        Montakos kantaa itselläsi on, kun puolustat miestä joka avioliittonsa aikana pyörittää haaremia?


    • yksi ahdistunut

      Miehelläsi on onneksi nainen turvana. Me sinkku miehet joudumme jatkuvasti naisten ahdistelemiseksi ilman mitään turvaa.

      • ;-D

        Sellaisia reppanoita te miehet oletta.


    • HIVELE

      Miten naiset tulee tekemään tuttavuutta? Olen nähnyt saman, mutten koskaan niin, että kukaan tulisi iskemään selvästi varattua miestä.
      Kuvitteletkohan liikoja? Muistathan, että kaikki ei näe miestäsi niin komeana kuin sinä ja sydämentykytyksesi.
      Anna vaan asian olla ja keskity juomiseen ja hauskanpitoon, eiköhän aikuinen mies pysty häätämään tyrkytkin pois. Vai epäiletkö että nauttii liikaa tilanteesta...? Voipi olla...

      • tykkään tanssia

        istuin naiskaverini kanssa baaritiskillä ja viereeni tuli pariskunta , mies istui viereeni ja nainen miehen toisella puolelle. mies jutteli minulle välillä niitä näitä ei mitään erikoista ja mä välillä omalle kaverilleni. jossain vaiheessa kävin vessassa ja sieltä tullessani kysyin miestä tanssimaan koska oli naisten haku, mutta mies ei lähteny ja se oli sillä selvä ei siinä mitään. pariskunta meni sitten keskenään tanssimaan ja minä keskityin oman kaverini kanssa juttelemaan ajattelematta asiaa sen enmpää. Yht äkkiä tää nainen tuli takaa päin ja repäisi minut alas selälleen lattialle johon löin pääni niin kovaa että oli taju mennä. Lähellä istuneet ryntäs apuun auttamaan mut ylös ja sanoivat etteivät antaisi kyllä asian olla. Hetken mietittyäni menin sanomaan pokelle mitä tapahtui ja se heitti tään pariskunnan ulos ravintolasta. Se oli sellainen oppitunti minulle etten ole koskaan sen jälkeen hakenut kenenkään miestä tanssimaan. isku mielessä en tietenkään hakenut sitäkään ukkoa, ainoastaan tanssimaan mutta eukko ymmärsi varmaan väärin, tai oli sairaan mustasukkainen ja mies ei sen takia lähtenyt mun kanssa tanssiin kun tunsi eukkonsa. Käsivarressani oli iso mustelma käsittelyn jäljiltä.


      • ei mustis
        tykkään tanssia kirjoitti:

        istuin naiskaverini kanssa baaritiskillä ja viereeni tuli pariskunta , mies istui viereeni ja nainen miehen toisella puolelle. mies jutteli minulle välillä niitä näitä ei mitään erikoista ja mä välillä omalle kaverilleni. jossain vaiheessa kävin vessassa ja sieltä tullessani kysyin miestä tanssimaan koska oli naisten haku, mutta mies ei lähteny ja se oli sillä selvä ei siinä mitään. pariskunta meni sitten keskenään tanssimaan ja minä keskityin oman kaverini kanssa juttelemaan ajattelematta asiaa sen enmpää. Yht äkkiä tää nainen tuli takaa päin ja repäisi minut alas selälleen lattialle johon löin pääni niin kovaa että oli taju mennä. Lähellä istuneet ryntäs apuun auttamaan mut ylös ja sanoivat etteivät antaisi kyllä asian olla. Hetken mietittyäni menin sanomaan pokelle mitä tapahtui ja se heitti tään pariskunnan ulos ravintolasta. Se oli sellainen oppitunti minulle etten ole koskaan sen jälkeen hakenut kenenkään miestä tanssimaan. isku mielessä en tietenkään hakenut sitäkään ukkoa, ainoastaan tanssimaan mutta eukko ymmärsi varmaan väärin, tai oli sairaan mustasukkainen ja mies ei sen takia lähtenyt mun kanssa tanssiin kun tunsi eukkonsa. Käsivarressani oli iso mustelma käsittelyn jäljiltä.

        Juuri näin. Luulen, että alkuperäinen kuuluu samaan ryhmään. Juttelu ja kevyt flirtti saa monet heikkopäät sekoamaan.

        Naisista löytyy yllättävän paljon näitä väkivaltaisia juopuneita reppanoita. Oman kokemuksen kautta on niitä samoja turparullia, jotka pilaa ilmapiirin työpaikoillakin. Kun itse voi huonosti, se säteilee luottamuspulana ja toisten kiusaamisena.


    • Onnellinen vaimo

      Oikeesti...? Mitä te siellä baarissa enää riekutte...? Olettehan naimisissa, vai onko alko-ongelma?

      Meillä ainakin loppui siihen kun löysimme toisemme, ja aloimme kunnostamaan kotia ja puhaltamaa yhteen hiileen... nyt on jo pesuettakin jo siunaantunut, ja mies on yhtä haltioissaan kuin minä. Ei sitä sais baariin ympäripuhumallakaan. Mies haluais lisääkin lapsia, minä tässä vähän toppuuttelen.

      Mutta, siis, etsitte vielä siltikin seuraa...ehkä alitajuntaisesti.....?

      • mistä näitä idiootteja oikein tulee

        kyllä nainen on naiselle susi.


      • Ihmetellen
        mistä näitä idiootteja oikein tulee kirjoitti:

        kyllä nainen on naiselle susi.

        Baariporukka on seuraa hakemassa, näinhän se on. Minunkin mielestäni. Miksei sitä saaisi ääneen sanoa? Miten nuo sudet tähän liittyy?


      • saaratar-
        mistä näitä idiootteja oikein tulee kirjoitti:

        kyllä nainen on naiselle susi.

        Pesunkestävä idiootti.


      • PLK

        meillä kyllä käydään baarissa aina silloin tällöin, vaikka naimissa ollaankin. Meillä tosin ei baarista ole ennenkään haettu panoseuraa vaan tavattu tuttuja ja pidetty hauskaa.
        Minusta tuntuu kummalle ajatella että sitten kun ollaan naimisissa pitäisi lopettaa sosiaalinen elämä siihen, tai tavata tuttuja vain kahvikupin ääressä. TYLSÄÄ !


      • Juupa juu
        Ihmetellen kirjoitti:

        Baariporukka on seuraa hakemassa, näinhän se on. Minunkin mielestäni. Miksei sitä saaisi ääneen sanoa? Miten nuo sudet tähän liittyy?

        outoa yleistämistä.
        Jos sinne lähdetään parina tai kaveriporukalla, niin sinne lähdetään pitämään hauskaa, tanssimaan tai laulamaan, eikä iskemään.


      • mistä näitä oikein syntyy? ;DDD
        Ihmetellen kirjoitti:

        Baariporukka on seuraa hakemassa, näinhän se on. Minunkin mielestäni. Miksei sitä saaisi ääneen sanoa? Miten nuo sudet tähän liittyy?

        Aijaha, ettäkö pariutuneiden pitäisi sitten tavata kavereitaan vain päiväsaikaan ja hauskanpitoa halutessaan järjestää sivistyneet pariskuntaillalliset.

        Joopa joo. Kummallinen käsitys, että hauskanpito ja baarissa käyminen on lopetettava siihen paikkaan, kun kumppanin löytää. Kyllä me ainakin käymme baarissa edelleen (yhdessä ja erikseen), vaikka olemme jo jokusen vuoden seurustelleet. Kertaakaan sieltä ei ei-soveliasta seuraa ole kummallakaan tarttunut matkaan ;)

        Taitaapa nuo kuvitelmat olla nyt vain omassa päässäsi. Ja ehkäpä juuri se onkin ongelmasi, pelkäät oman miehesi lähtevän jonkun muun matkaan, jos uskallaudutte illalla baariin, jossa ihmiset pienessä sievässä ovat enemmän kontaktia ottavia ja avoimempia kuin muuten.

        Minä ainakin menen jatkossakin baariin, mutta en edelleenkään seksiseuraa hakemaan, vaan kavereita tapaamaan, juomaan ja pitämään hauskaa. Kylläkyllä, hauskaa voi pitää muillakin tavoin, tiedän sen, mutta ei se aina ole sama juttu istua kotona ja siellä ottaa pari.


      • Hauskanpitoa kiitos
        Ihmetellen kirjoitti:

        Baariporukka on seuraa hakemassa, näinhän se on. Minunkin mielestäni. Miksei sitä saaisi ääneen sanoa? Miten nuo sudet tähän liittyy?

        Jos te olette niin vitun mustasukkaisia ja tyhmiä että jätätte sosiaalisen elämän siihen kun alatte seurustelemaan, tai ette siinä pelossa että joku vamppi vie miehen baarissa sinne lähde niin hapantukaa toki mökkiinne.
        Mutta on ihan turha puhua paskaa siitä miten baariin lähdetään vaan iskemään.
        Ihme porukkaa !


      • Sosiaalinen, onnellisempi vaimo

        on tyhmää tekstiä.

        Kyllä mahtaa teidän elämä olla helvetin tylsää.


      • voi hel

        tän kirjoittajan tapa kirjoittaa ja tekstin sisältö kertoo paljon kirjoittajastaan.
        Yksinkertainen mikä yksinkertainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      101
      1816
    2. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      56
      1264
    3. Aika jännä juttu, että tapaus Rannila on kielletty tällä palstalla

      Onko se SETAN agendan vastainen kun siinä tuli taas esiin homouden rikollinen piirre? ttps://www.hs.fi/taide/art-2000010
      Luterilaisuus
      218
      1029
    4. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      68
      951
    5. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      13
      937
    6. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      36
      791
    7. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      88
      736
    8. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      229
      728
    9. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      11
      722
    10. I'm a bitch i'm a lover.......

      Näin sekin viikko saatiin loppuun. Uusi mielenkiintoinen viikko alkakoon.. Muutosten tuulet jatkuvat... Joitakin asi
      Ikävä
      197
      707
    Aihe