Ajattelin aloittaa vanhoilla päivillä kitaran soiton, mikä on paras akustinen kitara (teräskielinen)??
Raha ei ole ongelma, mutta toki kohtuus kaikessa.
Hintaluokka olisi jotain 5000-10.000 Euroa jonka ajattelin sijoittaa.
Paras akustinen kitara
5
902
Vastaukset
- lähtökohta:
http://www.kitarapaja.com/pics/ecm1_1024_768.JPG
Hyvistä materiaaleista valmistettu näppärän kokoinen kitara
ilman turhia helmiäiskoristeluja. - Äveriäs kitaristi
Ei noin halpaa kitaraa kannata ostaa, sillä tuon hintaiset ovat vain leirinuotio-osastoa. Korkeintaan rippileirillä näkee noin halpoja ja huonoäänisiä soittimia, ja nekin hiillospuina. Kyllä akustisen pitää maksaa vähintään 20000 euroa. Minulla on niitä kolme. Kaikki tuosta halvemmat kitarani poltin viime kesänä juhannuskokossa.
- Derpy
Osta kantele
- Vladimir mjydä se
Da Haloo, Sinut valkoinen veli!
Jnuunutlaaduinen dilausuus ja vai SInule:
http://www.youtube.com/watch?v=dAobIpnkCNw&feature=related
Slide tule kaupantekesen. Pannako hjuulupaketi?
Hän laitta Sinä Mjusicaliikkeni tilinumerolleni IBAN FI 09 2234 42003 00 mun 7.800 €
Sitte mjinä toimitta skitan Sinulle lisäksi mumon kansa. Jos maksa, osoite ei tjärkeä. Muta jos ei maksa, osoite siloin välttämätön on.
Ystävälisiä terveizet,
Vladimir Romanovankkurizki
Mjusicaliike se olla Kalasnikow
Rehelliset soitinkuppa sins vuosia 1954 mennytse. - mika2
No, joko kitara on löytynyt? sen verran aikaa tuosta viestistäsi, että saattaisi olla jo ostettuna se. Aika suhteettoman paljon rahaa aioit käyttää siihen enkä usko arvaavani ihan metsään olettaessani, että sait sen varmaan pikkuisen huokeammalla kuitenkin.
Jos itse olisin laittamassa noin valtavaa summaa kitaraan, niin ilman muuta selvittäisin suomalaisten soitinrakentajien tarjonnan ennen kuin tehdastekoista ostaisin noin kalliilla (tai no käsityötähän tuon hintaluokan merkkisoittimetkin ovat). Suomalaisissa kitaroissa on kuitenkin kiistatta se etu, että ne ovat valmistettu täkäläisessä ilmastossa ja niiden tekijä ymmärtää täkäläisen ilmaston vaatimukset soittimelle.
Kyllä Martinit, Gibsonit, etc. yleensä ottaen ovat hyviä soittimia, mutta toivottavasti kysyit tarjoukset myös Lottoselta, Liikaselta, etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504