Ihmetellä täytyy

metsotenori

Mistä ihmeestä johtuu, että teikllä siellä vaatimattioman väkimäärän omaavassa, mutta kauiniissa kunnassanne on niin iso määrä huippuhyviä laulajia. Ihan kuorosta, kevyenmusiikintaitajista, saamelaismusiikkiin ja tenavatason laulajiin teitä vain aina riittää.

50

8113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maistro1

      tahoppa sie net kykyjen hakijat tänne niin saatatta vaikka paikallisesta laulu kapakista saada vuojen iskelmä tähen!

    • Eeron fani

      Maggan Eeroo? Hän se luikauttaa lauluja ko vettä vaan, ei muita niin hyviä laulajia täälläkään ole.

      • toiskuntalainen vain

        Eikös sole vain yks laulaja. Ja eihän se ole ees enontekiöläisiä.
        Eikä net taija tarvitakhaan. On niilä niin kauhea määrä nuita huippuja omastaki takkaa.
        Ihan vain ohimennen sanon esimerkiksi, että semmonen taitaja ko Esa Keskitalo hakkaa tuon Maggan mennen tullen. Jos et ole tämän miehen esiintymistä kuullut, niin hankkiuduppa kuulolle. Eikä millään pahalla sanottu. tämä.


      • myös Sami

        Eero Magga, Souvarit, Channel Four ja Sami Keskitalo osaavat Lapin laulut. Lisäksi Eero Avenilla on Lappi-aiheisia lauluja, joskus myös Oiva Kaltiokummulla. Mainituista tietääkseni vain Sami on Enontekiön poikia. Enemmistö on Etelä-Lapista.


      • Anonyymi
        toiskuntalainen vain kirjoitti:

        Eikös sole vain yks laulaja. Ja eihän se ole ees enontekiöläisiä.
        Eikä net taija tarvitakhaan. On niilä niin kauhea määrä nuita huippuja omastaki takkaa.
        Ihan vain ohimennen sanon esimerkiksi, että semmonen taitaja ko Esa Keskitalo hakkaa tuon Maggan mennen tullen. Jos et ole tämän miehen esiintymistä kuullut, niin hankkiuduppa kuulolle. Eikä millään pahalla sanottu. tämä.

        kyllä tämä Esa Keskitalo on upea ja sielukas laulaja:) niin taidokas ja hyvä ääninen mies ja laulaa suoraan sydämeen :) kiitos Esa olet huippu <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tämä Esa Keskitalo on upea ja sielukas laulaja:) niin taidokas ja hyvä ääninen mies ja laulaa suoraan sydämeen :) kiitos Esa olet huippu <3

        Eihän se kenellekkään kuulu pettäminen on yleisemppää paljon mitä luullaan. Kaikissa yhteiskuntaluokissa isoilla paikkakunnalla enemmän jossa ihmiset eivät tunne toisiaan, eikä juorut leviä.
        Pienemmällä paikkakunnalla lateelliset miehet polttaa toisiaan. Olikat panomiehet eivät kersku eivätkä huutele nuolasevat huuliaan, ja miettivät milloinkahan saa seuraavan kerran. Näin kun ajattelee ei tule omantunnontuskia.

        Miksi sitä pettämistä ei olisi tavallisten ihmisen keskuudessa sehän on ymmärrettävä asia.
        Se joka mietityttää onhan uskonnollisten yhteisöjen, ja kirkon piirissä pahojakin ongelmia juurikin insestin suhteen, tämä jos mikä on tuomittavaa. Huoraaminen on syntiä ja iskelmät eivät kuulu tänne, äkkiä pois synnin tieltä, ollaan nyt nähty mitä synti tekee avioliitot rikkoo, niin kuin tämä ukkomiehen tapaus. Rukoilemme heidän puolesta


      • Anonyymi
        toiskuntalainen vain kirjoitti:

        Eikös sole vain yks laulaja. Ja eihän se ole ees enontekiöläisiä.
        Eikä net taija tarvitakhaan. On niilä niin kauhea määrä nuita huippuja omastaki takkaa.
        Ihan vain ohimennen sanon esimerkiksi, että semmonen taitaja ko Esa Keskitalo hakkaa tuon Maggan mennen tullen. Jos et ole tämän miehen esiintymistä kuullut, niin hankkiuduppa kuulolle. Eikä millään pahalla sanottu. tämä.

        Minä kannatan Maggalla on monin tavoin parempi kuin tällä esa keskijalalla kauheen ruma ääni kuin pässillä parein pitää turpansa kiinni on niin kauhee mölinä


      • Anonyymi
        myös Sami kirjoitti:

        Eero Magga, Souvarit, Channel Four ja Sami Keskitalo osaavat Lapin laulut. Lisäksi Eero Avenilla on Lappi-aiheisia lauluja, joskus myös Oiva Kaltiokummulla. Mainituista tietääkseni vain Sami on Enontekiön poikia. Enemmistö on Etelä-Lapista.

        SANOSIN KYLLÄ TÄLLÄ SAMILLAKAAN EI OLE ÄÄNTÄ OIKEEN SUOTU, SELLAINEN LUIKURIÄÄNI EI JAKSA KUUNNELLA, OLISIKO PAREIN KUN LOPETTAS HOILAAMISEN
        JA MENIS KUNNON TÖIHIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SANOSIN KYLLÄ TÄLLÄ SAMILLAKAAN EI OLE ÄÄNTÄ OIKEEN SUOTU, SELLAINEN LUIKURIÄÄNI EI JAKSA KUUNNELLA, OLISIKO PAREIN KUN LOPETTAS HOILAAMISEN
        JA MENIS KUNNON TÖIHIN

        Sinä joka harjoitat julkista yksityis henkilöihin kohdistuvaa kirjoittelut tiedät varmaan myös että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.Jossakin vaan kulkee raja.Ylläpidolle on tehty ilmoitus ja kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät. Minun kunniaani on loukattu tehen ilmoituksen kuhan ehdin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka harjoitat julkista yksityis henkilöihin kohdistuvaa kirjoittelut tiedät varmaan myös että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.Jossakin vaan kulkee raja.Ylläpidolle on tehty ilmoitus ja kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät. Minun kunniaani on loukattu tehen ilmoituksen kuhan ehdin?

        Hetassa kortin vasta saanut poika ajoi auton paskaksi ,häiriköi sopulikujalla kahden muun pojan kanssa ajamalla rallia.Onkohan hänellä kaikki kotona,en ihmettele kun tiedän kenen kakara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetassa kortin vasta saanut poika ajoi auton paskaksi ,häiriköi sopulikujalla kahden muun pojan kanssa ajamalla rallia.Onkohan hänellä kaikki kotona,en ihmettele kun tiedän kenen kakara.

        Hinuri toi auton torstaina hallille,keula rytyssä.Toivottavasti oppii jotain tai sitten ei mitään.


      • Anonyymi

        Tänne mitään vuotsolaisia tarvitse laulamaan,omasta takaa on parempia.Et kyllä osaa h päältä kirjoittaa,harjoittele ennen kuin kirjoittelet paskaa.


      • Anonyymi

        Työnnä kuule itse,minulle et soita suutasi.Ilmoitus tehty ja sillä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne mitään vuotsolaisia tarvitse laulamaan,omasta takaa on parempia.Et kyllä osaa h päältä kirjoittaa,harjoittele ennen kuin kirjoittelet paskaa.

        Et kyllä vuotsolaisia hauku tänne tarvitaan kunnon laulaja, minulle et suuta soita, täällä paikkakunnalla ole kuin örveltäjiä kaljoissaan. Viha kirjoitus taidan sinustakin tehä ilmoituksen


      • Anonyymi

        Kyllä Eerolla on mahtava ääniala paras Lapin laulaja, mulla on kaikki Eeron laulut. Muista en viitsi edes keskustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä vuotsolaisia hauku tänne tarvitaan kunnon laulaja, minulle et suuta soita, täällä paikkakunnalla ole kuin örveltäjiä kaljoissaan. Viha kirjoitus taidan sinustakin tehä ilmoituksen

        Teheppä ilmoitus,et sinäkään kyllä hauku paikallisia osaajia.Eikä kaikki tarvitse kaljaa osatakseen laulaa.En pidä vuotsolaisesta esiintyjästä ja sillä siisti.Tämä on minun mielipiteeni hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teheppä ilmoitus,et sinäkään kyllä hauku paikallisia osaajia.Eikä kaikki tarvitse kaljaa osatakseen laulaa.En pidä vuotsolaisesta esiintyjästä ja sillä siisti.Tämä on minun mielipiteeni hänestä.

        Voi helvetti näitä enontekiöläisiä pikku poikia yrittävät härnätä nämä kaikki on niiden juttuja, koitakaa tajuta miksi vastaatte nehän vaan innostuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti näitä enontekiöläisiä pikku poikia yrittävät härnätä nämä kaikki on niiden juttuja, koitakaa tajuta miksi vastaatte nehän vaan innostuu

        Kuuntele vaan sinäkin kun Maggan Eero laulaa poromies laulua, niin ei muusta väliä. "Heitä suopunki kaulaani, tahdon olla hirvaasi sun " Siinä nousee yleisö jo seisomaan, vaikka ei oliskaan poromiehiä. On vähän toista kun muiden känittävällä äänellä ääntely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele vaan sinäkin kun Maggan Eero laulaa poromies laulua, niin ei muusta väliä. "Heitä suopunki kaulaani, tahdon olla hirvaasi sun " Siinä nousee yleisö jo seisomaan, vaikka ei oliskaan poromiehiä. On vähän toista kun muiden känittävällä äänellä ääntely.

        Eipä ole kehuttava laulaja,parempia on kymmenittäin.


      • Anonyymi

        Juopon retkuja Hetan räkälässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juopon retkuja Hetan räkälässä

        Teheppä ilmoitus,et sinäkään kyllä hauku paikallisia osaajia.Eikä kaikki tarvitse kaljaa osatakseen laulaa.En pidä vuotsolaisesta esiintyjästä ja sillä siisti.Tämä on minun mielipiteeni hänestä. Olipa härski vihakirjoitus kuules ääliö ei voi kaikkia sanoa ääneen älykääpiö. Teen sinusta ilmoituksen joten loppuu ääliö haukkuminen käräjäsali odoottaa juntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Eerolla on mahtava ääniala paras Lapin laulaja, mulla on kaikki Eeron laulut. Muista en viitsi edes keskustella

        Eero ossaa laulaa ja kyllä muuki ossaa. Kaikki on hyviä. Että älä sie moiti. Ossaakko itte laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetassa kortin vasta saanut poika ajoi auton paskaksi ,häiriköi sopulikujalla kahden muun pojan kanssa ajamalla rallia.Onkohan hänellä kaikki kotona,en ihmettele kun tiedän kenen kakara.

        Poikahan oli näkkälästä,eipä tullut yllätyksenä.Juoksi mettään piiloon,miksiköhän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikahan oli näkkälästä,eipä tullut yllätyksenä.Juoksi mettään piiloon,miksiköhän.

        Näkkäläiset onkin näitä pelkureita piiloon jos vähänkin pahan teossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkkäläiset onkin näitä pelkureita piiloon jos vähänkin pahan teossa

        Ja juopon retkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juopon retkuja

        Poikahan oli näkkälästä,eipä tullut yllätyksenä.Juoksi mettään piiloon,miksiköhän. Oliko huumeessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikahan oli näkkälästä,eipä tullut yllätyksenä.Juoksi mettään piiloon,miksiköhän. Oliko huumeessa

        Saattoipa hyvinki olla päissään ainakin,lähtis kortti kuivumaan iäksi.Ajeli näkkälän tielläkin varmaan yli satasta,satuin tulemaan vastaan kun menin näkkälään.Jos ei itsestä välitä niin muut ihmiset on vaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoipa hyvinki olla päissään ainakin,lähtis kortti kuivumaan iäksi.Ajeli näkkälän tielläkin varmaan yli satasta,satuin tulemaan vastaan kun menin näkkälään.Jos ei itsestä välitä niin muut ihmiset on vaarassa.

        Sehän se kaljoissaan ajelevat näin voi käydä kun, kortti vaan pois vaan heti ja Käräjille ja linnareissu päälle, onhan tämä odotettu hurjastelevat jatkuvasti, vaikka ei osata ajella edes polkupyörällä nämä nuoret paskahousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se kaljoissaan ajelevat näin voi käydä kun, kortti vaan pois vaan heti ja Käräjille ja linnareissu päälle, onhan tämä odotettu hurjastelevat jatkuvasti, vaikka ei osata ajella edes polkupyörällä nämä nuoret paskahousut.

        Kyllä sitä ihmetellään miksi just kortinsaaneet nuoret humalassa ajellaan, niin monta esimerkkiä nyt jo suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoipa hyvinki olla päissään ainakin,lähtis kortti kuivumaan iäksi.Ajeli näkkälän tielläkin varmaan yli satasta,satuin tulemaan vastaan kun menin näkkälään.Jos ei itsestä välitä niin muut ihmiset on vaarassa.

        Hyvän mallin on ainakin saanut,kaljaa kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän mallin on ainakin saanut,kaljaa kaljaa.

        Kaljaa kaljaa,mitäpä muutakaan on opetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tämä Esa Keskitalo on upea ja sielukas laulaja:) niin taidokas ja hyvä ääninen mies ja laulaa suoraan sydämeen :) kiitos Esa olet huippu <3

        Esalla on upea ääni,paras mitä olen koskaan kuullut sekä ilmiömäinen hanuristi🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kannatan Maggalla on monin tavoin parempi kuin tällä esa keskijalalla kauheen ruma ääni kuin pässillä parein pitää turpansa kiinni on niin kauhee mölinä

        Mun mielestä Esa Keskitalo on Suomen parhaimpia laulajia. Maku asioista ei voi kiistellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SANOSIN KYLLÄ TÄLLÄ SAMILLAKAAN EI OLE ÄÄNTÄ OIKEEN SUOTU, SELLAINEN LUIKURIÄÄNI EI JAKSA KUUNNELLA, OLISIKO PAREIN KUN LOPETTAS HOILAAMISEN
        JA MENIS KUNNON TÖIHIN

        Samilla on kaunis selvä ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esalla on upea ääni,paras mitä olen koskaan kuullut sekä ilmiömäinen hanuristi🥰

        Olen aivan samaa mieltä kanssanne


    • Anonyymi

      Tämä Lapin joiku kyllä eteläsuomalaiselle on outo musiikin laji en sano että se on huono.
      Pitääkö muuten paikkaansa kuulemani tarina miten joiku olisi keksitty. Ennenhän porot on tehty lisääntymiskyvyttömäksi puremalla kivekset murskaksi poroparalta.
      Olisikin käynyt niin että poropa älykkäänä eläimenä poisi puraissut takaisin. Elikkä tästä olisi se joiku saanut alkunsa. Pitääköhän paikkaansa?

      • Anonyymi

        Kuuntele sinäkin vaan, kun Eero vetäisee porotyttö- laulun. " Porotyttöni mun, heitä suopunki kaulaani mun, tahdon olla hirvaasi sun". Siinä ei poron kiveksistä puhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele sinäkin vaan, kun Eero vetäisee porotyttö- laulun. " Porotyttöni mun, heitä suopunki kaulaani mun, tahdon olla hirvaasi sun". Siinä ei poron kiveksistä puhuta.

        Vanhojen ihmisten musiikkia .


      • Anonyymi

        Kateellinen vaan olet. Katselin tuossa juuri miten vanha koirakin osaa kadehtia nuorempia makaa luunpäällä eikä anna toiselle vaikka itseltä on jo jyrsintähampaat lähteneet eikä voi kun nuolla luuta.


      • Anonyymi

        No voi voi taitaa olla henkilökohtaisia juttuja.Tehkööt jokainen mitä haluaa mitä ne jutut tänne kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi taitaa olla henkilökohtaisia juttuja.Tehkööt jokainen mitä haluaa mitä ne jutut tänne kuuluu.

        Tehkööt jokainen mitä haluaa mitä ne jutut tänne kuuluu. Poika ota opiksi nyt. Sehän riippuu kysyjästä? jos avioliitossa kaikki on ok niin ei tartte laukkoa vierhaissa, siinä on meilä jokhaisela ,paikka mennä peilinetheen ja kysyä mikä mie olen,mitä mie tehen ja mitä mie haluan,ja kertoa se sitte sille rakhaale puolisole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkööt jokainen mitä haluaa mitä ne jutut tänne kuuluu. Poika ota opiksi nyt. Sehän riippuu kysyjästä? jos avioliitossa kaikki on ok niin ei tartte laukkoa vierhaissa, siinä on meilä jokhaisela ,paikka mennä peilinetheen ja kysyä mikä mie olen,mitä mie tehen ja mitä mie haluan,ja kertoa se sitte sille rakhaale puolisole.

        Oletko sinä joku moraalinvartija,et osaa kirjoittaa omia kommentteja vaan kopiot toisten,jokainen laukkokoon vieraissa niin paljon kuin haluaa mitä vittua se sinulle kuuluu.Ei ole ensimmäinen pari joka eroaa.Sinäkin paras neuvoja,joka et tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä joku moraalinvartija,et osaa kirjoittaa omia kommentteja vaan kopiot toisten,jokainen laukkokoon vieraissa niin paljon kuin haluaa mitä vittua se sinulle kuuluu.Ei ole ensimmäinen pari joka eroaa.Sinäkin paras neuvoja,joka et tiedä mistään mitään.

        Tunnetko tämän kirjoittelijan,onko se vanha ikäloppu ukko niinkuin on kerrottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko tämän kirjoittelijan,onko se vanha ikäloppu ukko niinkuin on kerrottu

        Huorintekijät joutuu helvettiin. Halleluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko tämän kirjoittelijan,onko se vanha ikäloppu ukko niinkuin on kerrottu

        Etkö sie tunne paikallista luuseria joka kasvattaa maisssiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sie tunne paikallista luuseria joka kasvattaa maisssiiiii

        Melkein arvasin,luuseri mikä luuseri.


    • Anonyymi

      Vanhemmat miehet alkavat kateuksissa moraalinvartioiksi kun itseltä alkaa paukut olla lopussa. Niinkuin Vainiokin lauloi "sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta". Miehustä tulee kärttysiä ja niistä kaikki naiset alkavat näyttämään rumilta.
      Nykyaikana ihmiset vain ovat vapautuneet ja käyvät kokeilenmassa onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen. Eikä tämä ole miesten pahe ehkä suuressa maailmassa nainen pettää herkemmin.

      • Anonyymi

        Rukoilemme pettäjien ja petettyjen puolesta. Leppiksellä


      • Anonyymi

        Ja hampaatki on loppu


    • Anonyymi

      Ei seolekko 3 minuttia hokea nunnukanunnukalsilainunnukanunnukalai ..ne on kyllä hyviä biisejä. Kaikki met täälä ossaama hyvin laulaa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe