Teippipidennysten huoltoväli?

pidennetty

Mikähän oisi teippipidennysten hyvä huoltoväli? Itselläni on ollut nyt vähän yli 2 viikkoa teippipidennykset, eikä tietääkseni ole vielä tippunut mitään, mutta vähän "valunut"... Paljonko huolto maksaa noin?

4

3367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teippitiina

Moi!
      Vastaan oman kokemukseni pohjalta.. :) Mulla on 3,5 kk ollut teippipidennykset otsahiuksissa (tai oikeastaan toisella sivulla), niitä on 4 kpl (leveydet 3 kpl n.2,5 cm, 1 kpl n.5 cm). Ekalla kerralla ne laitettiin kiinni vähän huonosti: yksi irtosi reilu viikon jälkeen ja toinenkin alkoi repsottamaan... Sitten pääsin toisen kampaajan laitettavaksi ja ihan eri tuntuisesti ovat olleet nyt kiinni. Olen käynyt siirtämässä teippejä ylöspäin, kun eivät enää tunnu hyvältä (=roikkuvat otsahiuksissa häiritsevän alhaalla) eli n. 4 viikon välein. Jos teipit olisivat "takatukassa", niin en usko että ainakaan minun tarvitsisi niitä noin usein käydä siirtämässä.
      Teippejä tilatessa kampaaja (eri, kuin teippien laittaja) sanoi, että huolto (siirtäminen) maksaa n.10-15 euroa, mutta tulikin maksamaan 24 €. Hän ei ilmeisesti huomioinut sitä, että hiukset pitää pestä huollon yhteydessä (teippien irroitusaineen takia kuulemma). Näiden 4 teipin huollossa suurin osa ajasta meneekin hiusteni kuivatukseen (pitkät, huokoiset, paljon vettä imevät hiukset) :)
      Onhan sulle sanottu, että hoitoainetta ei saisi laittaa teippeihin?? Kampaajani myös neuvoi pesun jälkeen hieman painelemaan/litistelemään teippejä (liima "löystyy" märkänä).

• teippitiina

Sitä vielä, että kampaajani sanoi, että noin 8 vkoa pitäisi teippien pysyä hyvinä eli liimauksen kestää jne... Minulla tietysti eri juttu, kun ovat otsahiuksissa, niin 8 vkossa kasvaisivat ihan liian alas... pakko huollattaa useammin.

• pidennetty
        teippitiina kirjoitti:

Sitä vielä, että kampaajani sanoi, että noin 8 vkoa pitäisi teippien pysyä hyvinä eli liimauksen kestää jne... Minulla tietysti eri juttu, kun ovat otsahiuksissa, niin 8 vkossa kasvaisivat ihan liian alas... pakko huollattaa useammin.

kampaajani sanoi että hoitoainetta ei saisi joutua teippikohtaan ja olenkin pyrkinyt kyseistä neuvoa noudattamaan :) Minulla pidennykset ovat takaosassa...

• S.j.H.

selvää rahaa, osta tarvikkeet ja korjaa irronneet/valuneet lisäkkeet itse tai pyydä kaveria avuksi! Itse olen alusta alkaen tehnyt työn itse kun muutaman kerran olin aikaisemmin laittanu kaverille teippilisäkkeet. Teippi/liima poistoaine ei paljoa maksa jos vertaa kaikkiin kampaajakäynteihin.. Itse en edes käytä sitä teipinpoistoainetta vaan hoitoaine sauna riittää :)
      Ja huoltovälistä sen verran että itse korjaan sillon kun joku teippi on irtoamassa tai kun värjään omat hiukset. Yleensä mulla on teipit kestäny 2-4 viikkoa kerrallaan (mulla on aika liukas hius), sitten on joko niin valunu tai irronnu että otan pois ja laitan uudestaan.
      Jos jatkat kampaajalla huoltamista niin varmaan huoltoväli ihan omien tuntemuksien mukaan, eli millon teippikohta tuntuu olevan esim harjattaessa ja hiuksia laittaessa tiellä tai jos teipit alkaa irrota. Tod. näk. 2 viikkoa on turhan tiheä tahti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe