Moi, missäpäin Haaparantaa on limsat ja energiajuomat halvimpia? Paikkoja on niin monta, että varmasti joku on ylitse muiden. Pitääkö teoriani paikkaansa; mitä kauemmaksi ikeasta menet, sitä edullisemmaksi juomat muuttuvat :)
Haaparannan halvimmat juomat
13
17744
Vastaukset
- Sätkäpaperi !!!
Yks paikka vois olla Nuuskatukku !!
Sieltä kannetaa em.kampetta laatikoittain !! - Minnapa
Haaparannalla on kaikkialla halvat limsat, tai halvemmat kuin Suomessa. Normikaupoissa (Ica max, Konsumko se toinen on nykyään) on tietysti kalliimpaa. Candy world kannattee käydä katsomassa, mutta itse kans kokeilisin ensiksi Nuuskatukkua tai Netto lågprisisä. Viimeisestä ainakin saa halvalla, sieltä olen itse ostanut.
- sama?
mikä ero nuilla kahdella kaupalla on? eiks ne ole sama kauppa?
- lokiju
sama? kirjoitti:
mikä ero nuilla kahdella kaupalla on? eiks ne ole sama kauppa?
sama omistaja, eri kauppa. Vähän niinku prisma ja s-market ; )
- kumpi halvempi
lokiju kirjoitti:
sama omistaja, eri kauppa. Vähän niinku prisma ja s-market ; )
missä osotteessa ne sitten ovat? onko sitten tässä tukussa halvemmat limsat kun netto lågpriississä?
- anonyymimimimimi
candyworld ja rajakylä oulu k marketista k marketissa 46.95e tölkki
- VesiKelpaa
"46.95e tölkki"
ompa edullista - Anonyymi
Mistä saa halvalla es
- Anonyymi
Saudit ja muut rikkaat tilaavat Suomesta maailman puhtainta ja laadukkainta juomavetta, ja samaan aikaan Torniossa juodaan jotain energiajuoma kusta, vaikka kraanasta tulee maailman arvostetuinta juomaa lähes ilmaiseksi.
- Anonyymi
Jos otsikossa esität kysymyksen, kirjoita jatkossa. Halvimmat juomat Haaparannalla? Tai Missä halvimmat juomat Haaparannalla?
- Anonyymi
Joku juoma on aina jossain toisessa kaupassa halvempaa.
- Anonyymi
Texacolta tai Topilta.
- Anonyymi
Shell Haaparanta: Ulkoständissä Kahvi ja laskiaispulla 10 kr, kassalla 90Kr.
Kannattaa ruotsalaisten kanssa olla tarkkana, myyntihintoja ei merkata EU säännösten mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470