Ostin tässä muutama viikko sitten kalliit korkokengät jotka ovat aitoa nahkaa. Olen käyttänyt niitä muutaman kerran kaupassa käydessäni jne. Valitettavasti korot ovat aina uponneet tai juuttuneet kiinni johonkin, ja sen takia ne ovat täysin kuluneet nyt. Olisiko näihin korkoihin jotain tarraa tai jotain muuta vastaavaa? Tai pystyisikö suutari tekemään koroille jotain?
Hei korkokenkien asiantuntijat!
7
2797
Vastaukset
- sdnfkjdf
Kukaan ei näköjään tiedä asiasta mitään... :/
- 12117
Vaikea sanoa näin näkemättä, onko korko päällystetty nahalla, vai onko pelkkää muovia. Ja kuinka paljon on kulunut, puuttuuko paloja tms. Ja minkä väriset kengät ovat, sekin ratkaisee miten korjaus voi onnistua. Laita kuvalinkki, niin katsotaan.
- Korkokengät kunniaan
Heippis,
Suutari voi korjata korot. Ne voi päällystää nahalla, metallilla, maalata, jne. joten vaihtoehtoja on, käy kyselemässä. Tarkoitushan olisi että korkoja ei upotella mihinkään, varsinkaan jos ne on nahalla päällystetty. Suomessa kura-ajan rallit jätetään todella ikävästi tuulikaappeihin koko vuodeksi, eikä niiden päälle voidan jostain syystä laittaa vaikkapa paksua mattoa. Yleensä näiden kauppakeskusten sisällä kuitenkin myydään sadoittain kenkiä, mutta liikkeet eivät pidä puoliansa. Tässä ympäristössä pitäisi olla mahdollisimman mukava kävellä korkkareilla.- kenkätehtaan tuhkimo
jep,jep. Suutari pystyy korjaan aika pahastikin kolhiintuneen koron. itsellä on ollut aikanaan sama ongelma kun korot uppos rappuralliin kiinni ja pahimmillaan niin pahasti et sai oikein tehdä töitä et sai kengän irtoomaan! mut nykyään osaan jo kävellä kyseiset kohdat paino päkiällä eli en vahingossakaan astu korolla...
suutarille vaan,maksaa jonkin verran mutta tuskin kahtakymppiä enempää,ainakaan täällä valkeakoskella missä itse korjautan kenkäni. kyl se siitä ;)
- KatiAnne
Jep, se on totta, että nää metron sisäänkäytävät, kauppakeskusten sisäänkäytävät ja muut tuollaiset paikat ovat piikkikorkojen vihulaisia. Saa tosi tarkkana kipittää varpaillaan tuollaisten rappurallien yli, että ei tärvelisi kauniita kenkiään.
Suutarihan tietenkin voi korjata korkolaput, mutta itse korkoa ja sen päällystä ei minusta voi kunnolla korjata. Kengät pilalla :-(
Heti, jos minulla olisi korot kuluneet tai rikki, tykkäisin, että se antaa minusta halvan vaikutelman.- sdnfkjdf
paljon teille, kun vastailitte. Korot on päällystetty nahalla ja suurin osa nahasta on lähtenyt pois. Mutta eiköhän se selviä kun suutarille suuntaa. ;)
- asiantuntiakin
sdnfkjdf kirjoitti:
paljon teille, kun vastailitte. Korot on päällystetty nahalla ja suurin osa nahasta on lähtenyt pois. Mutta eiköhän se selviä kun suutarille suuntaa. ;)
Jos kerran suurin osa nahasta on lähtenyt pois niin minä poistaisin loputkin ja maalaisin spray-maalilla korot kenkien väriin. Onko korot piikkikorot vai ns.kartiokorot jotka nyt muodissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822