Käsittämätöntä,

miksi telkkari ja julkisuus on täynnä julkihomoja ja julkihomopareja, mutta lesboja ei näy missään.

Vittu. Ei voi mitää mutta alkaa toi julkihomostelu jo vähä vituttamaan.

9

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjjjjjjjqcvnl asxmz,

      hanuriin ja ei enää vituta. Tulet tuntemaan jopa yhteenkuuluvuutta homojen kans.

    • sykiatrii-dazzuu

      kohdehenkilö samaistuu enemmän naisiin kuin miehiin.

    • Silloin 5-10-vuotta sitten kaikki nuoret tytöt olivat lesboja ja poikia vitutti se niin perkeleesti. Nykyään kaikki nuoret pojat ovat homoja. Tää on kai sitten joku miesten tasa-arvo tempaus, että koitetaan päästä naisten tasolle ja nykyään jopa voittaa naiset homoudessa!

    • tosivaitaru

      on se, että yleensä - jos ei joistakin tolkun dokkareista puhuta - julkisuuteen pällisteltäväksi päästetään lähinnä homoja, joilla on suuria ongelmia elämänsä kanssa. Mikäs sen kätevämpää, kuin ruokkia suuren yleisön mielikuvia homoista noin yleensä. Grr.

      • ei ne julkisuuteen päästetyt heterotkaan ihan ongelmattomia ole. Joten se on ihan fifti-sixti.


      • tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ei ne julkisuuteen päästetyt heterotkaan ihan ongelmattomia ole. Joten se on ihan fifti-sixti.

        että ei ihan mene vertaukset yksiin. Jokainen nimittäin tuntee normaaleja heteroja omassa elämässään joten se on se ja sama mielikuvien muokkaamisessa, millaisia heteroja julkisuudessa esitellään. Kaikilla ei sitä vastoin ole tuttavapiirissään normaalin elämän omaavia homoja, joten heidän mielikuvansa homoista yleensä muokkautuvat kätevästi median voimin. Nousen kohta barrikadeille.
        ;)


      • tosivaitaru kirjoitti:

        että ei ihan mene vertaukset yksiin. Jokainen nimittäin tuntee normaaleja heteroja omassa elämässään joten se on se ja sama mielikuvien muokkaamisessa, millaisia heteroja julkisuudessa esitellään. Kaikilla ei sitä vastoin ole tuttavapiirissään normaalin elämän omaavia homoja, joten heidän mielikuvansa homoista yleensä muokkautuvat kätevästi median voimin. Nousen kohta barrikadeille.
        ;)

        no mun puolesta sais kaikki homot mennä takaisin kaappiin, heterotkin on kaapissa. Pelkkä ilmotus siitä, että on homo pitäis riittää, eikä siitä sen kummempaa numeroa tarvis kenenkään tehdä.


      • tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

        no mun puolesta sais kaikki homot mennä takaisin kaappiin, heterotkin on kaapissa. Pelkkä ilmotus siitä, että on homo pitäis riittää, eikä siitä sen kummempaa numeroa tarvis kenenkään tehdä.

        BB:ssäkin heterot on kaapissa...
        ;)

        Tuntemani homot eivät erikseen ilmoittele seksuaalista suuntautuneisuuttaan, kuten ei yleensä heterotkaan. Seksillä myydään ja markkinoidaan nykyään niin paljon asioita, että tuntuu täällä kaapissa olevan kohta väljää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe