Kertokaas jotain hyviä itseruskettavia voiteita miehille?
Kertokaa kokemuksenne? Ja miten hyvin se näkyy läpi, että on itseruskettavaa voidetta naamassa?
Itseruskettavat voiteet
5
5493
Vastaukset
- Jepsan
Itse käytän garnierin tuotteita.
- fkgjfkgj
Olen käyttänyt jo pitkään 'Axe - Best of Summer' -tuotetta ihan koko vartalolle ja hyvin on toiminut. Voidetta on kahta eri vahvuutta ja miedompaa olen käyttänyt -> rusketus on näyttänyt luonnolliselta, eikä kukaan ole kertonut huomanneensa. Suosittelen, että käytät voidetta iltaisin vähän ennen nukkumaan menoa, että se ehtii imeytyä ja aamulla käyt suihkussa. Tämä siksi, että vaikka se on tietääkseni miehille tarkoitettukin, niin siinä on kohtuullisen voimakas tuoksu, joka lähtee pois vain peseytymällä :D Ainiin, ja jokapäivä ei kannata käyttää, ettei 'rusketu' liian nopeasti, vaan mielluumin vähän hitaammin niin kukaan ei ainakaan tajua :D
- hmmm.....
Tuo Axen Best of Summer on kyllä hyvä, on ollut käytössä ;) ainoa miinus on voiteen ihmeen pitkä "imeytymisaika". Iho tuntuu pitkään tahmaiselta ja voide värjää vaatteita... jos koko kroppaan käyttää niin ei kantsi laittaa heti koko vaatekertaa yllensä.. kannattaa just laittaa tolleen ennen nukkumaan menoo ;D
- FD-fani
hmmm..... kirjoitti:
Tuo Axen Best of Summer on kyllä hyvä, on ollut käytössä ;) ainoa miinus on voiteen ihmeen pitkä "imeytymisaika". Iho tuntuu pitkään tahmaiselta ja voide värjää vaatteita... jos koko kroppaan käyttää niin ei kantsi laittaa heti koko vaatekertaa yllensä.. kannattaa just laittaa tolleen ennen nukkumaan menoo ;D
Joitakin vuosia sitten sai Famousdaven tuotteita vain USAssa, mutta nyt on jo Euroopassa oma edustaja, englantilainen firma: miehillekin sopivat tuotteet, www. famousdave.co.uk. Näyttää nykyisin olevan suomeksikin saman firman esittelysivut www. itseruskettavat.com. Tuoksu on laimean mukava, ei voimakas, eikä tahmaa, eikä ole tehnyt ihoani oranssiksi, eli luonnollinen väri ainakin itselläni. Näkyy olevan monen lehden mukaan testivoittaja-ainesta, eli ei voi olla muittenkaan mielestä paha juttu. Ei ole minkäänlaisia ongelmia käyttää, kun vaan laittaa puhtaalle iholle.
- juntti33
nuo itseruskettavat. siihen vielä blondaus nii on jo totally homoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799