Taas yksi KUOLI

deeper30

miten vitus näitä voi tapahtua? olisi kiva saada uutisista enempi tietoa siitä, että mitä vittua oikein kaveri sitten teki? tuli sekunnissa ylös ja yritti ennätystä, että milloin taju ei lähde? miten kokeneella muuten voisi näin käydä. ihan oikeasti haluaisin tietää koska olen itse aloittelija. näitä vaan kuolla kupsahtaa eikä kukaan koskaan kerro selitystä miksi kaveri saattoi verensä kuplimaan? tänä vuonna jo varmaan kolmas kokenut.


Sukeltaja kuoli Kouvolassa sattuneessa turmassa
13.9.2009 17:12

A A
STT

Kouvola. Laitesukeltaja kuoli saatuaan sukeltajantaudin oireita Kouvolassa lauantaina. Mies kuljetettiin painekammiohoitoon Helsinkiin, missä hän menehtyi.

31-vuotias mies oli sukeltamassa Kouvolan Vuohijärvellä Hillosensalmen lähistöllä puolenpäivän aikaan. Taudin oireet ilmenivät sukelluksen jälkeen, ja mies vietiin pelastushelikopterilla Helsinkiin.

Mies oli kotoisin Ylämaalta. Kymenlaakson poliisin mukaan hän oli kokenut sukeltaja. Poliisi tutkii onnettomuuden syytä.

16

4984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crocop

      "kokenut sukeltaja" - vai niin?

      Onkohan kyseessä vastaava juttu kuin nämä "kokeneet sienestäjät", jotka keräävät valkokärpässieniä ja syövät?

      Eihän kokemattomuus ole mikään häpeä - tyhmyys sen sijaan on. Siitä sakotetaan - voi jopa henki mennä!

      • fwef4

        kun olen lukenut kokeneesta sukeltajasta kyseessä oli iltasanomien mukaan tyyppi joka oli laitettu kokeneempien ryhmään, olihan hänellä JO kolmekymmentä sukellusta lokikirjassaan...

        Suhteellinen käsite...


      • rewger
        fwef4 kirjoitti:

        kun olen lukenut kokeneesta sukeltajasta kyseessä oli iltasanomien mukaan tyyppi joka oli laitettu kokeneempien ryhmään, olihan hänellä JO kolmekymmentä sukellusta lokikirjassaan...

        Suhteellinen käsite...

        tiedon mukaan noussut 56 metristä.