Kadonneen jäljillä

Kadonneen jäljillä

Kenen esittämä on se hyvä biisi joka soi Kadonneen jäljillä ohjelmassa taustalla siinä kun se Emmi oli tutustumassa isänsä sukulaisiin? Joku remixihän se oli, mutta mikä?

7

5059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45676

      Katsoin kyllä ja vielä biisiä itse kuuntelin tarkemmin, mutta karkasi jo melkein muistista. Sellainen pieni aavistus on kuitenkin, että se olisi ollut Pepe Willbergin biisi "Aamu" ja siitä mahdollisesti BB Salbyn versio.

      • Kadonneen jäljillä

        Samalta kuulostaa, kiitos! =)


      • kadonnut3
        Kadonneen jäljillä kirjoitti:

        Samalta kuulostaa, kiitos! =)

        mikä biisi soi kadonneen jäljillä alkulogon kanssa. ?


      • in ter net
        kadonnut3 kirjoitti:

        mikä biisi soi kadonneen jäljillä alkulogon kanssa. ?

        Tämä tietohan löytyy niinkin kaukaa kuin sarjan kotisivuilta (OHO!)

        Ville Pusa - Let this moment


      • naimisiin menossa
        in ter net kirjoitti:

        Tämä tietohan löytyy niinkin kaukaa kuin sarjan kotisivuilta (OHO!)

        Ville Pusa - Let this moment

        Heippa! Voisko joku ihana kertoa kyseisessä ohjelmassa olevan biisin missä soitetaan pianoa ja se on hidas ja tunteellinen kappale. Kuulosti niin hyvältä että haluisin astella alttarille sen soidessa. Iso kiitos etukäteen sille joka sen minulle osaa kertoa.


      • A
        naimisiin menossa kirjoitti:

        Heippa! Voisko joku ihana kertoa kyseisessä ohjelmassa olevan biisin missä soitetaan pianoa ja se on hidas ja tunteellinen kappale. Kuulosti niin hyvältä että haluisin astella alttarille sen soidessa. Iso kiitos etukäteen sille joka sen minulle osaa kertoa.

        ...siis siitä herkästä kappaleesta mikä soi aina varsinkin niissä kovin tunnepitoisissa kohdissa taustalla (luullakseni tarkoitat samaa kappaletta). Petteri Ahomaa vastasi että "Varsinaisesti kyseessä ei ole mikään levytetty kappale, vaan Ville Pusan & Kalle Torniaisen säveltämää musiikkia. Kaksikko on tehnyt kaiken ohjelmassa kuultavan musiikin. Ainoa levytetty biisi on lopputekstien aikana soiva 'Let This Moment'. "


      • jasu9312
        A kirjoitti:

        ...siis siitä herkästä kappaleesta mikä soi aina varsinkin niissä kovin tunnepitoisissa kohdissa taustalla (luullakseni tarkoitat samaa kappaletta). Petteri Ahomaa vastasi että "Varsinaisesti kyseessä ei ole mikään levytetty kappale, vaan Ville Pusan & Kalle Torniaisen säveltämää musiikkia. Kaksikko on tehnyt kaiken ohjelmassa kuultavan musiikin. Ainoa levytetty biisi on lopputekstien aikana soiva 'Let This Moment'. "

        mäki tykkään siit kappaleest ois kiva saada se ihan kunnon version


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe