Kenen esittämä on se hyvä biisi joka soi Kadonneen jäljillä ohjelmassa taustalla siinä kun se Emmi oli tutustumassa isänsä sukulaisiin? Joku remixihän se oli, mutta mikä?
Kadonneen jäljillä
7
5059
Vastaukset
- 45676
Katsoin kyllä ja vielä biisiä itse kuuntelin tarkemmin, mutta karkasi jo melkein muistista. Sellainen pieni aavistus on kuitenkin, että se olisi ollut Pepe Willbergin biisi "Aamu" ja siitä mahdollisesti BB Salbyn versio.
- Kadonneen jäljillä
Samalta kuulostaa, kiitos! =)
- kadonnut3
Kadonneen jäljillä kirjoitti:
Samalta kuulostaa, kiitos! =)
mikä biisi soi kadonneen jäljillä alkulogon kanssa. ?
- in ter net
kadonnut3 kirjoitti:
mikä biisi soi kadonneen jäljillä alkulogon kanssa. ?
Tämä tietohan löytyy niinkin kaukaa kuin sarjan kotisivuilta (OHO!)
Ville Pusa - Let this moment - naimisiin menossa
in ter net kirjoitti:
Tämä tietohan löytyy niinkin kaukaa kuin sarjan kotisivuilta (OHO!)
Ville Pusa - Let this momentHeippa! Voisko joku ihana kertoa kyseisessä ohjelmassa olevan biisin missä soitetaan pianoa ja se on hidas ja tunteellinen kappale. Kuulosti niin hyvältä että haluisin astella alttarille sen soidessa. Iso kiitos etukäteen sille joka sen minulle osaa kertoa.
- A
naimisiin menossa kirjoitti:
Heippa! Voisko joku ihana kertoa kyseisessä ohjelmassa olevan biisin missä soitetaan pianoa ja se on hidas ja tunteellinen kappale. Kuulosti niin hyvältä että haluisin astella alttarille sen soidessa. Iso kiitos etukäteen sille joka sen minulle osaa kertoa.
...siis siitä herkästä kappaleesta mikä soi aina varsinkin niissä kovin tunnepitoisissa kohdissa taustalla (luullakseni tarkoitat samaa kappaletta). Petteri Ahomaa vastasi että "Varsinaisesti kyseessä ei ole mikään levytetty kappale, vaan Ville Pusan & Kalle Torniaisen säveltämää musiikkia. Kaksikko on tehnyt kaiken ohjelmassa kuultavan musiikin. Ainoa levytetty biisi on lopputekstien aikana soiva 'Let This Moment'. "
- jasu9312
A kirjoitti:
...siis siitä herkästä kappaleesta mikä soi aina varsinkin niissä kovin tunnepitoisissa kohdissa taustalla (luullakseni tarkoitat samaa kappaletta). Petteri Ahomaa vastasi että "Varsinaisesti kyseessä ei ole mikään levytetty kappale, vaan Ville Pusan & Kalle Torniaisen säveltämää musiikkia. Kaksikko on tehnyt kaiken ohjelmassa kuultavan musiikin. Ainoa levytetty biisi on lopputekstien aikana soiva 'Let This Moment'. "
mäki tykkään siit kappaleest ois kiva saada se ihan kunnon version
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532