Onko niin, että pesällä saa olla vain yksi ulkopelaaja kerrallaan jos halutaan polttaa etenijä? Eli jos esimerkiksi kotipesässä on lukkari ja etukentällä oleva ulkopelaaja saa pallon kiinni ja tietää että lukkari ei jostain syystä saa heittoa kiinni jos hän heittää ja päättää siksi itse juosta kotipesään pallon kanssa. Eli tällöin kotipesässä on lukkari ja joukkueen toinen ulkopelaaja pallon kanssa ja paloa ei kuulemma tule ennenkuin jompi kumpi on poistunut pesästä ja vain yksi ulkopelaaja on siis pesässä pallon kanssa. En virallisista säännöistä löytänyt mitään mainintaa, että montako ulkopelaajaa saa pesällä olla polttotilanteessa.
Otetaan vielä kuvitteellinen esimerkki: Lyöjä lyö pienen pompun ja ulkopelaaja saa pallon kiinni. Hän huomaa, että lukkari on loukannut itseään eikä pysty vastaanottamaan heittoa joten hän päättää itse juosta kotipesään polttaakseen juoksua yrittävän pelaajan. Eli pitäisikö tässä tilanteessa ulkopelaajan juosta lukkarin luo ja antaa pallo hänelle käteen ja sitten vielä äkkiä juosta pois pesästä jotta juoksija saadaan poltettua?
Polttaminen
Selvennystä kaipaava
1
668
Vastaukset
- erkki100
"Onko niin, että pesällä saa olla vain yksi ulkopelaaja kerrallaan jos halutaan polttaa etenijä?"
Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136