AbTronic X2

Harkitsen77

Onko kukaan kokeillut tuota tvinsin uutta tärinävyötä? kuulemma tehokkaampi ku mikään aiempi tärinävyö, esim Vibratone? Haluaisin hankkia, pitäiskö siitä tietää jotain? kertokaa kokemuksia ja onko tehonnut?

114

31695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkisen777

      Niin ja tietysti tiedän että ruokavalion pitää olla terveellinen ja monipuolinen samalla ja että ihan oikeaakin liikuntaa pitää rinnalla harjoittaa. mutta onko tuosta selvää apua projektissa?

      • norpan

        Ainakin minulla kun tätä käytän niin niissä harvoissa paikoissa missä lihasta on enempi ku läskiä niin kyllä tuntuu ja näkyy selvästi kun lihas supistuu ja rentoutuu


      • jos vaikka kokeilisi

        ajattelin pistää elämän risaiseksi ja tilata tuon "tärinä vyön".
        Olen normaalipainoinen ja syön hyvin ja liikun suht usein, mutta raskauden jäljiltä muutama paikka voisi kaivata pientä kohennusta. En ajatellutkaan, että laite "pudottaisi 5kg istumalla", mutta uskoisin tai ainakin toivoisin, että se sähköimpulsseillaan edes vähän kiinteyttäisi, niin ei olisi jatkuvasti niin "turvonnut olo".
        Onko kokemuksia juuri tästä kiinteytymispuolesta? Painon ei tarvitsisi pudota...


      • hope2020
        jos vaikka kokeilisi kirjoitti:

        ajattelin pistää elämän risaiseksi ja tilata tuon "tärinä vyön".
        Olen normaalipainoinen ja syön hyvin ja liikun suht usein, mutta raskauden jäljiltä muutama paikka voisi kaivata pientä kohennusta. En ajatellutkaan, että laite "pudottaisi 5kg istumalla", mutta uskoisin tai ainakin toivoisin, että se sähköimpulsseillaan edes vähän kiinteyttäisi, niin ei olisi jatkuvasti niin "turvonnut olo".
        Onko kokemuksia juuri tästä kiinteytymispuolesta? Painon ei tarvitsisi pudota...

        The 3-in-1 Smart InShape Toning Belt

        While most slimming belts on the market use vibration stimulation to improve circulation and toning, InShape Toning Belt integrates three of the latest technologies to provide you with even MORE! With the digital controller and its LCD display, you can easily choose your preferred function, timing, intensity and temperature level.


        InShape Toning Jel


        InShape Toning Gel contains Phytosonic™, a complex active ingredient which carries the same function as ultrasound wave fat dissolving technology. Composed of three synergistic natural herbal extracts, including Glaucium flavum, Euglena gracilis and Vegetal caffeine, Phytosonic™ helps ultrasound waves penetrate deep into the fat layers under the skin stimulating the body’s natural fat burning process. This process breaks down fat tissues into consumable energy, clears toxins, and reduces the amount of fat in the body. The results? Inches off your waistline, and a more defined and toned appearance !

        For more info, visit this site:

        http://www.youtube.com/watch?v=4uNQAvXoLeE

        http://www.inshapeprogram.com/home.html


    • VastaajaX2

      moi

      En ostaisi mitään tärinäjuttuja, kun niistä ei ole muuta, kuin haittaa.

      Jos olet ostamassa lihaksiin vaikuttavaa sähköimpulsseja, niin ehkä kannattaa kokeilla.
      Siinä ainakin lihakset supistuvat ja rentoutuvat ihan niin kuin oikeassa treenissä.

      • abtrokokenut

        abtronic x2 ei ole tärinävyö. Se lähettää sähköisiä impulsseja lihaksiin ja näin treenaa niitä. Minulla on kokemusta ja on tehonnut jo lyhyessä ajassa yllättävän hyvin. Lihakset ovat vahvistuneet ja rasvaakin palaa jonkin verran. Mitään ihmeitä ei laitteelta silti kannata odottaa, eihän pelkkä vatsalihas treenikään hoikista. Itse olen kyllä ollut vyöhön tyytyväinen.


      • terveisiä Otaniemestä
        abtrokokenut kirjoitti:

        abtronic x2 ei ole tärinävyö. Se lähettää sähköisiä impulsseja lihaksiin ja näin treenaa niitä. Minulla on kokemusta ja on tehonnut jo lyhyessä ajassa yllättävän hyvin. Lihakset ovat vahvistuneet ja rasvaakin palaa jonkin verran. Mitään ihmeitä ei laitteelta silti kannata odottaa, eihän pelkkä vatsalihas treenikään hoikista. Itse olen kyllä ollut vyöhön tyytyväinen.

        Mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa, jos pitävät paikkansa niin tuotteen keksijän pitäisi saada Nobelin fysiikan palkinto. Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos energiaa eli energiaa ei voi luoda eikä tuhota. Tämän on fysiikan perussääntöjä. Laite toimii vain ja ainostaan lihasten stimulaattorina (lue herätteenä) eikä laite suorita minkääntasoista lihasharjoittelua.

        Ehkä tyytyväisen käyttäjän pitäisi saada myös jokin Nobelin palkinto kun on huomannut tehoja tehottamassa laitteessa.


      • mietitääs uudestaan
        terveisiä Otaniemestä kirjoitti:

        Mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa, jos pitävät paikkansa niin tuotteen keksijän pitäisi saada Nobelin fysiikan palkinto. Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos energiaa eli energiaa ei voi luoda eikä tuhota. Tämän on fysiikan perussääntöjä. Laite toimii vain ja ainostaan lihasten stimulaattorina (lue herätteenä) eikä laite suorita minkääntasoista lihasharjoittelua.

        Ehkä tyytyväisen käyttäjän pitäisi saada myös jokin Nobelin palkinto kun on huomannut tehoja tehottamassa laitteessa.

        en täysin yhdy edelliseen kommenttiin. ei tietenkään laite kuluta energiaa enempää kuin mitä yllä väitetty, se on fysiikkaa ja matematiikka se ja täysin totta. mutta ei silti voi sanoa että laite on tehoton taikka ettei se suorita minkääntasoista lihasharjoittelua. ei siihen lihaksen treenaamiseen mitään suurgeneraattoreita tarvita kun jo 60mA riittää tuomaan kehoon tappavan määrän virtaa (sähköä).

        elektroninen lihasstimulaatio EI ole laihdutus taikka rasvanpolttolaite, toki hyvin vähäisessä määrin se sitäkin tekee, mutta pääasiassa se vahvistaa treenattavaa lihasta parantamalla lihassolun supistuskykyä. eli ihan sama tapahtumaketju kuin se että esim. koukistat käsivartta käsipainon kanssa. Painona toimii tässä tapauksessa sähköinen impulssi.


      • mietippäs taas
        mietitääs uudestaan kirjoitti:

        en täysin yhdy edelliseen kommenttiin. ei tietenkään laite kuluta energiaa enempää kuin mitä yllä väitetty, se on fysiikkaa ja matematiikka se ja täysin totta. mutta ei silti voi sanoa että laite on tehoton taikka ettei se suorita minkääntasoista lihasharjoittelua. ei siihen lihaksen treenaamiseen mitään suurgeneraattoreita tarvita kun jo 60mA riittää tuomaan kehoon tappavan määrän virtaa (sähköä).

        elektroninen lihasstimulaatio EI ole laihdutus taikka rasvanpolttolaite, toki hyvin vähäisessä määrin se sitäkin tekee, mutta pääasiassa se vahvistaa treenattavaa lihasta parantamalla lihassolun supistuskykyä. eli ihan sama tapahtumaketju kuin se että esim. koukistat käsivartta käsipainon kanssa. Painona toimii tässä tapauksessa sähköinen impulssi.

        Kuluttaja-asiamies on osallistunut huijausten leviämisen ehkäisyyn kansainvälisessä markkinointia valvovien viranomaisten verkostossa ICPENissä, johon kuuluu yli 30 maata.

        - ICPENin kautta verkoston jäsenmaat saavat nopeasti tiedon uusista huijaustavoista ja voivat vaihtaa kokemuksia lainsäädännön käytännön sovelluksista ja erilaisista toimintatavoista. Peltonen kertoo.

        ICPENin menestystarinoihin kuuluu muun muassa vatsalihasten kiinteytyslaite AbTronic, jota on markkinoitu katteettomilla lupauksilla maailmanlaajuisesti. Yhdysvalloissa ja Australiassa tuomioistuimet tuomitsivat asiassa korvauksia ja Ruotsissa ja Suomessa ostoskanavat lopettivat laitteiden markkinoinnin kuluttaja-asiamiesten puututtua asiaan.


      • erferfe
        mietippäs taas kirjoitti:

        Kuluttaja-asiamies on osallistunut huijausten leviämisen ehkäisyyn kansainvälisessä markkinointia valvovien viranomaisten verkostossa ICPENissä, johon kuuluu yli 30 maata.

        - ICPENin kautta verkoston jäsenmaat saavat nopeasti tiedon uusista huijaustavoista ja voivat vaihtaa kokemuksia lainsäädännön käytännön sovelluksista ja erilaisista toimintatavoista. Peltonen kertoo.

        ICPENin menestystarinoihin kuuluu muun muassa vatsalihasten kiinteytyslaite AbTronic, jota on markkinoitu katteettomilla lupauksilla maailmanlaajuisesti. Yhdysvalloissa ja Australiassa tuomioistuimet tuomitsivat asiassa korvauksia ja Ruotsissa ja Suomessa ostoskanavat lopettivat laitteiden markkinoinnin kuluttaja-asiamiesten puututtua asiaan.

        "Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos"

        Eikös lihasstimulaatiovyötä käyttävää ihmistä voi verrata koneeseen jossa on erikseen varsinainen työn tekevä kone ja ohjainlaite. Tämä ohjainlaite yleensä kuluttaa energiaa hitsin vähän vaikka itse kone olisi kuinkakin mahtava.

        Elikkäs vyö vastaa ohjainlaitetta ja sitä käyttävä immeinen on kone.


      • nettikytis
        erferfe kirjoitti:

        "Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos"

        Eikös lihasstimulaatiovyötä käyttävää ihmistä voi verrata koneeseen jossa on erikseen varsinainen työn tekevä kone ja ohjainlaite. Tämä ohjainlaite yleensä kuluttaa energiaa hitsin vähän vaikka itse kone olisi kuinkakin mahtava.

        Elikkäs vyö vastaa ohjainlaitetta ja sitä käyttävä immeinen on kone.

        nykii vain sähköimpulssin takia ja kuluu sarjaan "liian hyvää ollakseen totta"

        Todellinen liikunta on jotain aivan muuta. Kävelkää, hölkätkää, juoskaa, pyöräilkää, hiihtäkää,tanssikaa, jumpatkaa, käykää kuntosalilla, joogatkaa, venytelkää, soutakaa, melokaa, uikaa tai tehkää jotakin muuta joka saa hien pintaan kunnolla.


      • ronnycoleman
        nettikytis kirjoitti:

        nykii vain sähköimpulssin takia ja kuluu sarjaan "liian hyvää ollakseen totta"

        Todellinen liikunta on jotain aivan muuta. Kävelkää, hölkätkää, juoskaa, pyöräilkää, hiihtäkää,tanssikaa, jumpatkaa, käykää kuntosalilla, joogatkaa, venytelkää, soutakaa, melokaa, uikaa tai tehkää jotakin muuta joka saa hien pintaan kunnolla.

        Olen kyllä sitä mieltä kanssa että paristoilla ja ihmisen kuluttamlla energialla ei tässä ole yhteyttä. Laite lähettää impulssin ja lihas tekee työn ja kuluttaa energiaa (siis sitä mitä olet suustasi alas tunkenut). Siihen en ota kantaa kuinka paljon tuota energiaa kuluu, en ole mitannut enkä nähnyt mitään testituloksia. Se on toinen juttu se.

        Toisaalta ihmettelen että miksi ne jotka ei laitteesta pidä eivätkä sitä aio hommata kirjoittelevat tänne "asiantuntija lausuntojaan"? Eikö ole muuta tekemistä? Itse en ole esim. ikinä liittynyt keskustelupalstalle jossapa vaikka puhuttaisiin käytetyistä autoista ja alkanut dissaamaan täysillä jotain merkkiä/mallia jota minulla ei ikinä ole ollut. En pitäisi kovinkaan luotettavana sellaisen henkilön puheita jolla ei ole omakohtaista kokemusta.

        Ja sitten se mitä tuolla oli sanottu että mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa. No jokainen voi miettiä varmaan itse mikä olisi mahdollisesti se todellinen hyöty tästäkin tuotteesta. Ei saa unohtaa sitä että pitää vähän omilla aivoilla ajatella voinko tosiaan saada viikon käytön jälkeen kivikovat absit. No et voi.

        On monia jotka urheilevat (perinteisellä tavalla) ja unelmoivat paremmasta kropasta eivätkä silti koskaan saavuta sitä. Mielestäni yhteiskunnan arvot on menny perseelleen kun kaikkien pitää olla ihan supertimmejä tai ei saa muiden hyväksyntää. Syötetään ihmisille mielikuvia ja näytetään realitykisoja missä tiputetaan rumat pois jne...ja sitten kaikki haluaa sen halle-berry -kropan hinnalla millä hyvänsä. Tietenkin. Mutta ei kaikilla ole aikaa muun elämän ohella viettää aikaa kuntosalilla persettä laitteessa hinkaten jotta saisi sen unelmakropan. Kyllähän siitä hyötyy aina kun liikkuu mutta ei sillä aina sitä tv-kroppaa saavuta. Yhteiskunnan uhreja on ne jotka laitteen on ostanut. Toimi se abtronic tai ei.

        P.s. tuntuu muutenkin että urheulua ei enää "markkinoida" koko kansan harrastuksena vaan vain tosiurheilijoille ja niille jota on omistautunut sille täydellisen kropan saamiselle. missä on ne jotka harrastaa liikuntaa koska se on kivaa ja vaikka perheen kesken?

        Sori jos meni off topic mutta Suomen rahanahne media ja rahaa/vääriä arvoja ihannoiva yhteiskunta nyppii pahasti. En pysty antaa propseja.


      • betms
        erferfe kirjoitti:

        "Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos"

        Eikös lihasstimulaatiovyötä käyttävää ihmistä voi verrata koneeseen jossa on erikseen varsinainen työn tekevä kone ja ohjainlaite. Tämä ohjainlaite yleensä kuluttaa energiaa hitsin vähän vaikka itse kone olisi kuinkakin mahtava.

        Elikkäs vyö vastaa ohjainlaitetta ja sitä käyttävä immeinen on kone.

        niin ihmistä kuin konettakin eli tämä laite ei aiheuta todellista lihastyötä. Makaamalla sohvalla ei kunto tai lihaskunto parane vaikka kuinka paljon laitetaan sähköä kroppaan.


      • Maggie90210
        betms kirjoitti:

        niin ihmistä kuin konettakin eli tämä laite ei aiheuta todellista lihastyötä. Makaamalla sohvalla ei kunto tai lihaskunto parane vaikka kuinka paljon laitetaan sähköä kroppaan.

        Tällainen laite antaa mainostekstin mukaisen ohjauskäskyn lihakselle ja lihas itsessään tekee sen varsinaisen supistus liikkeen ja työn....näin ollen tuo energia vertailu ja kaikki fysiikan kaavat on turhaa pähkäilyä. Miettikää mistä puhutte ennen kuin puhutte.

        Varmasti tälläkin kamppeella tuloksia saa mutta yhdessä muun "treenin" kanssa voi päästä niihin näkyviin tuloksiin.

        Lukekaa markkinointi teksti tarkkaan niin huomaatte että ei ne siinä yritä mitään ihmeellistä ja ällistyttävää, muutamassa päivässä mallin mittoihin roinaa myydä.


      • makkara.
        Maggie90210 kirjoitti:

        Tällainen laite antaa mainostekstin mukaisen ohjauskäskyn lihakselle ja lihas itsessään tekee sen varsinaisen supistus liikkeen ja työn....näin ollen tuo energia vertailu ja kaikki fysiikan kaavat on turhaa pähkäilyä. Miettikää mistä puhutte ennen kuin puhutte.

        Varmasti tälläkin kamppeella tuloksia saa mutta yhdessä muun "treenin" kanssa voi päästä niihin näkyviin tuloksiin.

        Lukekaa markkinointi teksti tarkkaan niin huomaatte että ei ne siinä yritä mitään ihmeellistä ja ällistyttävää, muutamassa päivässä mallin mittoihin roinaa myydä.

        Itse olen sitä miéltä ettei nä'itä laitteita kannata dissailla. Nämä eivät välttämättäå tehoa niin kuin mainoksissa väitetään, mutta eikö se ole tärkeintä, että näihin uskovat ihmiset saavat näistä laitteista sen innostuksen laihtumiseen. Aluksi he luulevat, että laite tai tuote tekee työn heidän puolestaan, mutta lopulta ymmärtävät, että ovat tehneet lähes kaiken työn itse, noudattamalla laitteen mukana tulleita dieetti- ja liikuntaohjeita. Eli kaikki voittavat!

        Itse haluaisin lähinnä tietää, että auttaisiko kyseinen laite pääsemään eroon selkäkivuista? Onko kellään kokemuksia, miten sähköimpulssit vaikuttavat selkäkipuihin?


      • selsä.
        terveisiä Otaniemestä kirjoitti:

        Mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa, jos pitävät paikkansa niin tuotteen keksijän pitäisi saada Nobelin fysiikan palkinto. Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos energiaa eli energiaa ei voi luoda eikä tuhota. Tämän on fysiikan perussääntöjä. Laite toimii vain ja ainostaan lihasten stimulaattorina (lue herätteenä) eikä laite suorita minkääntasoista lihasharjoittelua.

        Ehkä tyytyväisen käyttäjän pitäisi saada myös jokin Nobelin palkinto kun on huomannut tehoja tehottamassa laitteessa.

        Ei tässä kyllä mitään noobelin palkintoja olla jakamassa... Jos laite toimii stimulaattorina niin eihän se paljoa tarvitse energiaa( patterin verran ) Ei abtronicci ole luvannut tehdä lihastöitä puolestasi. Kun lihas saa herätteen niin se käyttää kehon energiaa supistukseen... ei patterin.


      • pldlldldld
        makkara. kirjoitti:

        Itse olen sitä miéltä ettei nä'itä laitteita kannata dissailla. Nämä eivät välttämättäå tehoa niin kuin mainoksissa väitetään, mutta eikö se ole tärkeintä, että näihin uskovat ihmiset saavat näistä laitteista sen innostuksen laihtumiseen. Aluksi he luulevat, että laite tai tuote tekee työn heidän puolestaan, mutta lopulta ymmärtävät, että ovat tehneet lähes kaiken työn itse, noudattamalla laitteen mukana tulleita dieetti- ja liikuntaohjeita. Eli kaikki voittavat!

        Itse haluaisin lähinnä tietää, että auttaisiko kyseinen laite pääsemään eroon selkäkivuista? Onko kellään kokemuksia, miten sähköimpulssit vaikuttavat selkäkipuihin?

        sen haluaisin minäkin tietää; pääseekö eroon selkäkivuista ?!


      • aeae
        selsä. kirjoitti:

        Ei tässä kyllä mitään noobelin palkintoja olla jakamassa... Jos laite toimii stimulaattorina niin eihän se paljoa tarvitse energiaa( patterin verran ) Ei abtronicci ole luvannut tehdä lihastöitä puolestasi. Kun lihas saa herätteen niin se käyttää kehon energiaa supistukseen... ei patterin.

        Sähköimpulssi toimii selän kuntoutujana erittäin hyvin.. Hierojani joskus suositteli ja kokeilin(en kyllä Abtroinicia vaan toista vastaavaa). Selkäkipu läks ja olo on hyvä nyt :)


      • ,,,
        terveisiä Otaniemestä kirjoitti:

        Mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa, jos pitävät paikkansa niin tuotteen keksijän pitäisi saada Nobelin fysiikan palkinto. Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos energiaa eli energiaa ei voi luoda eikä tuhota. Tämän on fysiikan perussääntöjä. Laite toimii vain ja ainostaan lihasten stimulaattorina (lue herätteenä) eikä laite suorita minkääntasoista lihasharjoittelua.

        Ehkä tyytyväisen käyttäjän pitäisi saada myös jokin Nobelin palkinto kun on huomannut tehoja tehottamassa laitteessa.

        ootko ite koittanu ku tiedät noin hyvin???? jos et ni ei sul oo varaa puhuu. sanoppa tehooko 400 vatsalihasta minuutissa??? kyllä varmasti tehoo!!! ja kyllä laite suorillaa lihasharjoittelua ihankokoajan kun kerta aiheuttaa vähintää 400 lihassupistusta minuutissa. ja kyllä ne tuhannet tyytyväiset asiakkaat puhuu jo puolestaa. mielummin uskon niitä jotka on kokeillu ku niitä jotka vaa soittaa suutaa vaikkei oo ees kokeillu.


      • .
        mietippäs taas kirjoitti:

        Kuluttaja-asiamies on osallistunut huijausten leviämisen ehkäisyyn kansainvälisessä markkinointia valvovien viranomaisten verkostossa ICPENissä, johon kuuluu yli 30 maata.

        - ICPENin kautta verkoston jäsenmaat saavat nopeasti tiedon uusista huijaustavoista ja voivat vaihtaa kokemuksia lainsäädännön käytännön sovelluksista ja erilaisista toimintatavoista. Peltonen kertoo.

        ICPENin menestystarinoihin kuuluu muun muassa vatsalihasten kiinteytyslaite AbTronic, jota on markkinoitu katteettomilla lupauksilla maailmanlaajuisesti. Yhdysvalloissa ja Australiassa tuomioistuimet tuomitsivat asiassa korvauksia ja Ruotsissa ja Suomessa ostoskanavat lopettivat laitteiden markkinoinnin kuluttaja-asiamiesten puututtua asiaan.

        kyllä niitä viel edellee markkinoidaa joten en oikeen usko tohon


      • .
        nettikytis kirjoitti:

        nykii vain sähköimpulssin takia ja kuluu sarjaan "liian hyvää ollakseen totta"

        Todellinen liikunta on jotain aivan muuta. Kävelkää, hölkätkää, juoskaa, pyöräilkää, hiihtäkää,tanssikaa, jumpatkaa, käykää kuntosalilla, joogatkaa, venytelkää, soutakaa, melokaa, uikaa tai tehkää jotakin muuta joka saa hien pintaan kunnolla.

        kyllä ne tekee... oon koittanu. kun sen vyön laittaa päälle ni tuntee kuinka vatsalihakset supistelee. se tuntuu samalta kun tekisit kokoajan vatsalihas liikkeitä ja ei sen vyön kansssa munmielestä voi oikein rentoutua mutta kyllä se tuntuu. se pakottaa vatsalihakset supistelemaan vaikka ei jaksaiskaa ja tuntuu tosi paljon. en uskonu siihen ensin itekkään ennenkun kokeilin


      • lnkono
        pldlldldld kirjoitti:

        sen haluaisin minäkin tietää; pääseekö eroon selkäkivuista ?!

        Selkäkivut johtuu monesti huonokuntiosista vatsa- ja alaselkä lihaksista. Juuri tätä laitetta en ole testannut, mutta kun ryhti kohenee vatsan ja alaselän kohdalla, niin selkäkivut vähenee.
        Minulla oli joskus gymform total fitness eli samantapainen laite ja se toimi.


      • Honey-Cat
        nettikytis kirjoitti:

        nykii vain sähköimpulssin takia ja kuluu sarjaan "liian hyvää ollakseen totta"

        Todellinen liikunta on jotain aivan muuta. Kävelkää, hölkätkää, juoskaa, pyöräilkää, hiihtäkää,tanssikaa, jumpatkaa, käykää kuntosalilla, joogatkaa, venytelkää, soutakaa, melokaa, uikaa tai tehkää jotakin muuta joka saa hien pintaan kunnolla.

        Tiedän vuosikymmenten kokemusesta että mikään ei kiinteytä, vahvista, polta rasvaa ja kaunista niin hyvin kuin kunnon liikunta. Mutta.... Nyt kun olen tapaturman takia ollut suurinpiirtein nojatuoliasukas viimeisen puoli vuotta, ja se näkyy kyllä varsinkin vatsassa, päätin kokeilla tuota vekotinta. En piittaa teknisistä selostuksista enkä muustakaan eipäsjuupasjutusta-mutta parin viikon käytön jälkeen voin kyllä rehellisesti sanoa montakin asiaa.
        Vyön (siis Abtronicin vyön) olen jo saanut pienentää koosta M kokoon S. Aineenvaihdunta on parantunut vatsa toimii jo melkein normaalisti, ja se kamala turvottava ja pullistava tunne vatsan seudulta on hävinnyt melkein kokonaan,
        Kaipaan ihan mielettömästi lenkille, metsään, pilkille, koirien kanssa hankeen kahlaamaan mutta kun se ei nyt vaan onnistu ennenkuin raajat on kasassa, tämän pakollisen invalidiajan olen erittäin tyytyväinen Abtroniciin. Kun taas liikkumaan pääsen, niin sittten myyn tämän laitteen jollekulle joka tarvitsee. tai pidän itselläni tulevia tapaturmia silmälläpitäen :)))))

        Suosittelen oheislaitteena, liikuntaa ei saa unohtaa, ei tämä sitä korvaa!


      • aberrantti
        Honey-Cat kirjoitti:

        Tiedän vuosikymmenten kokemusesta että mikään ei kiinteytä, vahvista, polta rasvaa ja kaunista niin hyvin kuin kunnon liikunta. Mutta.... Nyt kun olen tapaturman takia ollut suurinpiirtein nojatuoliasukas viimeisen puoli vuotta, ja se näkyy kyllä varsinkin vatsassa, päätin kokeilla tuota vekotinta. En piittaa teknisistä selostuksista enkä muustakaan eipäsjuupasjutusta-mutta parin viikon käytön jälkeen voin kyllä rehellisesti sanoa montakin asiaa.
        Vyön (siis Abtronicin vyön) olen jo saanut pienentää koosta M kokoon S. Aineenvaihdunta on parantunut vatsa toimii jo melkein normaalisti, ja se kamala turvottava ja pullistava tunne vatsan seudulta on hävinnyt melkein kokonaan,
        Kaipaan ihan mielettömästi lenkille, metsään, pilkille, koirien kanssa hankeen kahlaamaan mutta kun se ei nyt vaan onnistu ennenkuin raajat on kasassa, tämän pakollisen invalidiajan olen erittäin tyytyväinen Abtroniciin. Kun taas liikkumaan pääsen, niin sittten myyn tämän laitteen jollekulle joka tarvitsee. tai pidän itselläni tulevia tapaturmia silmälläpitäen :)))))

        Suosittelen oheislaitteena, liikuntaa ei saa unohtaa, ei tämä sitä korvaa!

        Satuin lukemaan tekstisi koskien Abtronicia. Järki sanoo, että laiten on huuhaata, mutta tunne yllyttää kokeilemaan. Vieläköhän omista sen. Jos omistat, laitatko hintapyynnön osoitteella [email protected].


      • Herkkäuskoinen
        ronnycoleman kirjoitti:

        Olen kyllä sitä mieltä kanssa että paristoilla ja ihmisen kuluttamlla energialla ei tässä ole yhteyttä. Laite lähettää impulssin ja lihas tekee työn ja kuluttaa energiaa (siis sitä mitä olet suustasi alas tunkenut). Siihen en ota kantaa kuinka paljon tuota energiaa kuluu, en ole mitannut enkä nähnyt mitään testituloksia. Se on toinen juttu se.

        Toisaalta ihmettelen että miksi ne jotka ei laitteesta pidä eivätkä sitä aio hommata kirjoittelevat tänne "asiantuntija lausuntojaan"? Eikö ole muuta tekemistä? Itse en ole esim. ikinä liittynyt keskustelupalstalle jossapa vaikka puhuttaisiin käytetyistä autoista ja alkanut dissaamaan täysillä jotain merkkiä/mallia jota minulla ei ikinä ole ollut. En pitäisi kovinkaan luotettavana sellaisen henkilön puheita jolla ei ole omakohtaista kokemusta.

        Ja sitten se mitä tuolla oli sanottu että mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa. No jokainen voi miettiä varmaan itse mikä olisi mahdollisesti se todellinen hyöty tästäkin tuotteesta. Ei saa unohtaa sitä että pitää vähän omilla aivoilla ajatella voinko tosiaan saada viikon käytön jälkeen kivikovat absit. No et voi.

        On monia jotka urheilevat (perinteisellä tavalla) ja unelmoivat paremmasta kropasta eivätkä silti koskaan saavuta sitä. Mielestäni yhteiskunnan arvot on menny perseelleen kun kaikkien pitää olla ihan supertimmejä tai ei saa muiden hyväksyntää. Syötetään ihmisille mielikuvia ja näytetään realitykisoja missä tiputetaan rumat pois jne...ja sitten kaikki haluaa sen halle-berry -kropan hinnalla millä hyvänsä. Tietenkin. Mutta ei kaikilla ole aikaa muun elämän ohella viettää aikaa kuntosalilla persettä laitteessa hinkaten jotta saisi sen unelmakropan. Kyllähän siitä hyötyy aina kun liikkuu mutta ei sillä aina sitä tv-kroppaa saavuta. Yhteiskunnan uhreja on ne jotka laitteen on ostanut. Toimi se abtronic tai ei.

        P.s. tuntuu muutenkin että urheulua ei enää "markkinoida" koko kansan harrastuksena vaan vain tosiurheilijoille ja niille jota on omistautunut sille täydellisen kropan saamiselle. missä on ne jotka harrastaa liikuntaa koska se on kivaa ja vaikka perheen kesken?

        Sori jos meni off topic mutta Suomen rahanahne media ja rahaa/vääriä arvoja ihannoiva yhteiskunta nyppii pahasti. En pysty antaa propseja.

        jep samaa mieltä tosta että kokemattomat kirjoittelevat tänne mielipiteitään. kiitos vaan huolstanne meidän herkkäuskoisten puolesta mutta itse haluaisin kuulla kokeilleilta mielipiteitä ja tulokisa.


      • urheilija..
        makkara. kirjoitti:

        Itse olen sitä miéltä ettei nä'itä laitteita kannata dissailla. Nämä eivät välttämättäå tehoa niin kuin mainoksissa väitetään, mutta eikö se ole tärkeintä, että näihin uskovat ihmiset saavat näistä laitteista sen innostuksen laihtumiseen. Aluksi he luulevat, että laite tai tuote tekee työn heidän puolestaan, mutta lopulta ymmärtävät, että ovat tehneet lähes kaiken työn itse, noudattamalla laitteen mukana tulleita dieetti- ja liikuntaohjeita. Eli kaikki voittavat!

        Itse haluaisin lähinnä tietää, että auttaisiko kyseinen laite pääsemään eroon selkäkivuista? Onko kellään kokemuksia, miten sähköimpulssit vaikuttavat selkäkipuihin?

        Tästä kyseisestä laitteesta en tiedä auttaako selkäkipuihin, mutta ainakin erikseen selkähoitoon tarkoitetut sähköimpulssilaitteet ovat auttaneet. Eli puhun nyt niistä samoista laitteista, kuin fysioterapeutit käyttävät vastaanotoillaan. Nykyisin on saatavilla taskukokoon puristettuja malleja, joilla hoituu niin hieronta kuin myös lihasten hoito.

        Itse ostin sellaisen parisen vuotta sitten Instrumentariumista ja hinta taisi olla jotain 100€ päälle. En tiedä myydäänkö siellä vielä nykyisinkin niitä, mutta eiköhän niitä ainakin jostain saa.


      • ihan vain tiedoksiii
        terveisiä Otaniemestä kirjoitti:

        Mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa, jos pitävät paikkansa niin tuotteen keksijän pitäisi saada Nobelin fysiikan palkinto. Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos energiaa eli energiaa ei voi luoda eikä tuhota. Tämän on fysiikan perussääntöjä. Laite toimii vain ja ainostaan lihasten stimulaattorina (lue herätteenä) eikä laite suorita minkääntasoista lihasharjoittelua.

        Ehkä tyytyväisen käyttäjän pitäisi saada myös jokin Nobelin palkinto kun on huomannut tehoja tehottamassa laitteessa.

        sun väittämä pitää periaattees paikkaa mutta ei tässä tapauksessa sillä sähköimpulsit käynistävät lihakset ja ne käyttävät omia voimia supistukseen. Abtronik on vähän niinkuin akku autossa, sillä saa auto käyntiin mutta kone (lihakset) hoitaa sitten homma kotiin.


      • ärsyyntynyt
        terveisiä Otaniemestä kirjoitti:

        Mainoksen väitteet eivät pidä paikkansa, jos pitävät paikkansa niin tuotteen keksijän pitäisi saada Nobelin fysiikan palkinto. Kukaan ei voi kuluttaa tällaisella laitteella enemmän lihasenergiaa kuin mitä patterit antavat ulos energiaa eli energiaa ei voi luoda eikä tuhota. Tämän on fysiikan perussääntöjä. Laite toimii vain ja ainostaan lihasten stimulaattorina (lue herätteenä) eikä laite suorita minkääntasoista lihasharjoittelua.

        Ehkä tyytyväisen käyttäjän pitäisi saada myös jokin Nobelin palkinto kun on huomannut tehoja tehottamassa laitteessa.

        Tämän laitten toiminta ei mitenkään liity pattereihin tai niiden tehoon.
        Ja se toimii erinomaisesti kun olen itse kokeillut ja haluasin tietää mistä tälläisiä satuja oikein luetaan mitä otanniemi on päähänsä saanut.


      • tai sitten ei.
        mietippäs taas kirjoitti:

        Kuluttaja-asiamies on osallistunut huijausten leviämisen ehkäisyyn kansainvälisessä markkinointia valvovien viranomaisten verkostossa ICPENissä, johon kuuluu yli 30 maata.

        - ICPENin kautta verkoston jäsenmaat saavat nopeasti tiedon uusista huijaustavoista ja voivat vaihtaa kokemuksia lainsäädännön käytännön sovelluksista ja erilaisista toimintatavoista. Peltonen kertoo.

        ICPENin menestystarinoihin kuuluu muun muassa vatsalihasten kiinteytyslaite AbTronic, jota on markkinoitu katteettomilla lupauksilla maailmanlaajuisesti. Yhdysvalloissa ja Australiassa tuomioistuimet tuomitsivat asiassa korvauksia ja Ruotsissa ja Suomessa ostoskanavat lopettivat laitteiden markkinoinnin kuluttaja-asiamiesten puututtua asiaan.

        paitsi että näistä mitään ei ole tehty..........
        suomessa mainostetaan edelleen AbTroniccia, samoin ruotsissa.
        USA:ssa on ollut vain muutaman tälläistä tapausta ja ne olivat ihan aiheettomia, kuin myös Australiassa.


      • ihan vain tiedoksi
        mietitääs uudestaan kirjoitti:

        en täysin yhdy edelliseen kommenttiin. ei tietenkään laite kuluta energiaa enempää kuin mitä yllä väitetty, se on fysiikkaa ja matematiikka se ja täysin totta. mutta ei silti voi sanoa että laite on tehoton taikka ettei se suorita minkääntasoista lihasharjoittelua. ei siihen lihaksen treenaamiseen mitään suurgeneraattoreita tarvita kun jo 60mA riittää tuomaan kehoon tappavan määrän virtaa (sähköä).

        elektroninen lihasstimulaatio EI ole laihdutus taikka rasvanpolttolaite, toki hyvin vähäisessä määrin se sitäkin tekee, mutta pääasiassa se vahvistaa treenattavaa lihasta parantamalla lihassolun supistuskykyä. eli ihan sama tapahtumaketju kuin se että esim. koukistat käsivartta käsipainon kanssa. Painona toimii tässä tapauksessa sähköinen impulssi.

        ihan vain tiedoksi...


      • ..
        makkara. kirjoitti:

        Itse olen sitä miéltä ettei nä'itä laitteita kannata dissailla. Nämä eivät välttämättäå tehoa niin kuin mainoksissa väitetään, mutta eikö se ole tärkeintä, että näihin uskovat ihmiset saavat näistä laitteista sen innostuksen laihtumiseen. Aluksi he luulevat, että laite tai tuote tekee työn heidän puolestaan, mutta lopulta ymmärtävät, että ovat tehneet lähes kaiken työn itse, noudattamalla laitteen mukana tulleita dieetti- ja liikuntaohjeita. Eli kaikki voittavat!

        Itse haluaisin lähinnä tietää, että auttaisiko kyseinen laite pääsemään eroon selkäkivuista? Onko kellään kokemuksia, miten sähköimpulssit vaikuttavat selkäkipuihin?

        itsellä juuri tuo vyö käytössä.. ei ole ollut selkä enään jumissa kun viikon nyt säännöllisesti käyttänyt:DD


      • pif-paf
        Honey-Cat kirjoitti:

        Tiedän vuosikymmenten kokemusesta että mikään ei kiinteytä, vahvista, polta rasvaa ja kaunista niin hyvin kuin kunnon liikunta. Mutta.... Nyt kun olen tapaturman takia ollut suurinpiirtein nojatuoliasukas viimeisen puoli vuotta, ja se näkyy kyllä varsinkin vatsassa, päätin kokeilla tuota vekotinta. En piittaa teknisistä selostuksista enkä muustakaan eipäsjuupasjutusta-mutta parin viikon käytön jälkeen voin kyllä rehellisesti sanoa montakin asiaa.
        Vyön (siis Abtronicin vyön) olen jo saanut pienentää koosta M kokoon S. Aineenvaihdunta on parantunut vatsa toimii jo melkein normaalisti, ja se kamala turvottava ja pullistava tunne vatsan seudulta on hävinnyt melkein kokonaan,
        Kaipaan ihan mielettömästi lenkille, metsään, pilkille, koirien kanssa hankeen kahlaamaan mutta kun se ei nyt vaan onnistu ennenkuin raajat on kasassa, tämän pakollisen invalidiajan olen erittäin tyytyväinen Abtroniciin. Kun taas liikkumaan pääsen, niin sittten myyn tämän laitteen jollekulle joka tarvitsee. tai pidän itselläni tulevia tapaturmia silmälläpitäen :)))))

        Suosittelen oheislaitteena, liikuntaa ei saa unohtaa, ei tämä sitä korvaa!

        Eli kanssa istun ja sillä vyöllä leikin :) Palaute on sellainen: itselläni jäivät synnytyksen jälkeen raskausarvet(kaksosia synnytin silloin) ja nyt puolentoista viikko jälkeen arvet ovat siloutuneet. Nähty on monta kertaa kuinka ne lihakset supistuu ja selän puolelta varsinkin välillä sattuukin...veikkaan että riippuu ihmisestä joka haluaa käyttää vyötä kunnolla tai sitten ei. En mene sanomaan et pystyykö sillä laihtua, ainakin pysyn uskossa että pystyy, koska on se välillä kivulias kokemus :D. Mielestäni tosiaan ei kannata sanoa mitään ellei tullut mahdollisuutta kokeilla sitä. Katsotaan parin viikon päästä missä sitä ollaan ;)


      • --..--
        pif-paf kirjoitti:

        Eli kanssa istun ja sillä vyöllä leikin :) Palaute on sellainen: itselläni jäivät synnytyksen jälkeen raskausarvet(kaksosia synnytin silloin) ja nyt puolentoista viikko jälkeen arvet ovat siloutuneet. Nähty on monta kertaa kuinka ne lihakset supistuu ja selän puolelta varsinkin välillä sattuukin...veikkaan että riippuu ihmisestä joka haluaa käyttää vyötä kunnolla tai sitten ei. En mene sanomaan et pystyykö sillä laihtua, ainakin pysyn uskossa että pystyy, koska on se välillä kivulias kokemus :D. Mielestäni tosiaan ei kannata sanoa mitään ellei tullut mahdollisuutta kokeilla sitä. Katsotaan parin viikon päästä missä sitä ollaan ;)

        Milloin te ihmiset ymmärrätte sellaisen FAKTAN, että laihtua ei voi paikallisesti.
        Se vyö ei teitä laihduta eikä sen tekemät vatsalihasjäljitelmät. Vaan se että syötte oikein.
        Vatsalihaksia tekemällä ei saa edes niin isoa kulutusta aikaiseksi että siitä olisi merkittävää hyötyä laihdutuksen kannalta.


      • pienisuvi
        Honey-Cat kirjoitti:

        Tiedän vuosikymmenten kokemusesta että mikään ei kiinteytä, vahvista, polta rasvaa ja kaunista niin hyvin kuin kunnon liikunta. Mutta.... Nyt kun olen tapaturman takia ollut suurinpiirtein nojatuoliasukas viimeisen puoli vuotta, ja se näkyy kyllä varsinkin vatsassa, päätin kokeilla tuota vekotinta. En piittaa teknisistä selostuksista enkä muustakaan eipäsjuupasjutusta-mutta parin viikon käytön jälkeen voin kyllä rehellisesti sanoa montakin asiaa.
        Vyön (siis Abtronicin vyön) olen jo saanut pienentää koosta M kokoon S. Aineenvaihdunta on parantunut vatsa toimii jo melkein normaalisti, ja se kamala turvottava ja pullistava tunne vatsan seudulta on hävinnyt melkein kokonaan,
        Kaipaan ihan mielettömästi lenkille, metsään, pilkille, koirien kanssa hankeen kahlaamaan mutta kun se ei nyt vaan onnistu ennenkuin raajat on kasassa, tämän pakollisen invalidiajan olen erittäin tyytyväinen Abtroniciin. Kun taas liikkumaan pääsen, niin sittten myyn tämän laitteen jollekulle joka tarvitsee. tai pidän itselläni tulevia tapaturmia silmälläpitäen :)))))

        Suosittelen oheislaitteena, liikuntaa ei saa unohtaa, ei tämä sitä korvaa!

        Ootko siis oikeesti ollu ilman terveellistä ruokavaliota? Ilman mitään muuta treeniä/muuta vastaavaa?
        Jos siis todella syön makaroonia jokapäivä ruuakseni ja en todellakaan halua liikkua, kuten kävellä juosta tai jumpata, niin silti laihdun ja saan lihakset vielä kaupanpäälle? Tiiätkö onko tää turvallinen jos popsii millon mitäki nappeja ja jos on rytmihäiriöitä?


      • kokemusta on
        makkara. kirjoitti:

        Itse olen sitä miéltä ettei nä'itä laitteita kannata dissailla. Nämä eivät välttämättäå tehoa niin kuin mainoksissa väitetään, mutta eikö se ole tärkeintä, että näihin uskovat ihmiset saavat näistä laitteista sen innostuksen laihtumiseen. Aluksi he luulevat, että laite tai tuote tekee työn heidän puolestaan, mutta lopulta ymmärtävät, että ovat tehneet lähes kaiken työn itse, noudattamalla laitteen mukana tulleita dieetti- ja liikuntaohjeita. Eli kaikki voittavat!

        Itse haluaisin lähinnä tietää, että auttaisiko kyseinen laite pääsemään eroon selkäkivuista? Onko kellään kokemuksia, miten sähköimpulssit vaikuttavat selkäkipuihin?

        2-viikon käytönjälkeem vyötäröltä lähti 10 cm pois. Lisää aineenvaihduntaa....Kärsin jatkunsta selkäkivuista,(spinallitenosiosta),lannerangan ahtaumasta.Ennen käytän,kyseystä laitetta,kun suostun selän luududusleikkaukseen.


      • Anonyymi
        --..-- kirjoitti:

        Milloin te ihmiset ymmärrätte sellaisen FAKTAN, että laihtua ei voi paikallisesti.
        Se vyö ei teitä laihduta eikä sen tekemät vatsalihasjäljitelmät. Vaan se että syötte oikein.
        Vatsalihaksia tekemällä ei saa edes niin isoa kulutusta aikaiseksi että siitä olisi merkittävää hyötyä laihdutuksen kannalta.

        Kuka sanoo että sitä voi käyttää VAIN vatsalihaksiin?
        Sillä voit näpäytellä hauiksia, pohkeita, vatsaa, selkää, käsivarsia.
        Länttää se lappu vaikka peräaukkoon, varmasti kirpaisee ja peräaukko kiinteytyy, kumppanisi on innoissaan!

        Sama fiilis kuin kirppupelissä:
        Kuivana kakkoseen, ja katsoo kuinka pitkälle se toinen loikkaa ;)


      • Anonyymi
        nettikytis kirjoitti:

        nykii vain sähköimpulssin takia ja kuluu sarjaan "liian hyvää ollakseen totta"

        Todellinen liikunta on jotain aivan muuta. Kävelkää, hölkätkää, juoskaa, pyöräilkää, hiihtäkää,tanssikaa, jumpatkaa, käykää kuntosalilla, joogatkaa, venytelkää, soutakaa, melokaa, uikaa tai tehkää jotakin muuta joka saa hien pintaan kunnolla.

        Kyllä! Olen sama mieltä!
        Olen itse ammattilainen baletti tanssija.
        Mutta tästä vyöstä on hyötyä silti!


    • Miesf

      Laihtumisessa liikunnan osuus on ainoastaan 10% ruokavalio 90% ja tämä faktaa!! eli siis jos haluat laihtua muuta ruokavaliota... mikäli taas haluat kiinteytyä tekee abtronic vyö ihmeitä, Omista kokemuksistani tässä: olin reilusti ylipainoinen, aloitin laihduttamisen ruokavalion muutoksella, joka olikin yllättävän helppoa hyvillä ohjeilla, en silti kuitenkaan ollut tyytyväinen kroppaani vaikka painoa putosikin koska kuitenkin kroppa tuntui 'löysältä' ja siihen löysin avun abtronikista. Eli voin omien kokemuksieni pohjalta suositella ko laitetta ja se todella kiinteyttää.
      Kokeilkaa itse laitetta jos epäilette, itselleni on ihan sama jos jotkut sitä epäilevät koska tiedän että sillä saa myös tuloksia. Ps: Olen todiste toimivuudesta!

      • abtronic forever

        Taidat olla abtronicin markkinointi osastolla töissä kun noin kehut. On se vaan kumma kun noita samanlaisia laitteita tulee vuosi vuodelta uusia ja häipyy vähän ajan kuluttua ja kaikki lupaa samaa mahtavaa lopputulosta. Jos niistä olis tosiaan jotain todellista hyötyä niin ne olis käytännössä "ikuisia" myyntimenestyksiä eikö totta. Mutta todellisuus on yleensä valitettavasti toinen. Sitä paitsi toi abtronic on noista tv-ihmeistä sieltä surkeimmasta päästä, monet muut laitteet on ihan oikeesti hyödyllisiä, vaikka ei aina niinkään käytännöllisiä ja jotkut jopa aika hepposia joten hajoavat nopeesti käytössä. Hyvä esimerkki näistä toimivista "tv-ihmeestä" on se Norrisin mainostama total gym.

        Tossa abtronicin mainoksessa kiinnitin huomiota noihin lämpökamera kuviin, jokainen joka on tehnyt istumaannousuja varmaa on huomannut että kyllä ne vaikuttaa koko vatsan ja pallean alueella eikä vain pienellä läntillä keskellä vatsaa. Vois jopa sanoa että kuvat oli väärinpäin, sillä toi abtronic ei vaikuta kun vain niiden kosketuspisteiden väliseen lihakseen. Lisäks puhutaan hienosti kuinta ems:ää käytetään kuntoutuksessa ja kuinka nasakin jopa käyttää sitä astronautteilla. No tyhmempihän luulee samantien että abtronichan nillä käytössä täytyy olla. Ja taas on saatu yks ihminen koukkuun. Yhdysvalloissa noi ems laitteet on FDA säätelyn piirissä ja sen takia siellä abtronic joutu pois markkinoilta väärien väitteiden takia 2002 kuten muutama muukin samanlainen laite.


      • Raipe40
        abtronic forever kirjoitti:

        Taidat olla abtronicin markkinointi osastolla töissä kun noin kehut. On se vaan kumma kun noita samanlaisia laitteita tulee vuosi vuodelta uusia ja häipyy vähän ajan kuluttua ja kaikki lupaa samaa mahtavaa lopputulosta. Jos niistä olis tosiaan jotain todellista hyötyä niin ne olis käytännössä "ikuisia" myyntimenestyksiä eikö totta. Mutta todellisuus on yleensä valitettavasti toinen. Sitä paitsi toi abtronic on noista tv-ihmeistä sieltä surkeimmasta päästä, monet muut laitteet on ihan oikeesti hyödyllisiä, vaikka ei aina niinkään käytännöllisiä ja jotkut jopa aika hepposia joten hajoavat nopeesti käytössä. Hyvä esimerkki näistä toimivista "tv-ihmeestä" on se Norrisin mainostama total gym.

        Tossa abtronicin mainoksessa kiinnitin huomiota noihin lämpökamera kuviin, jokainen joka on tehnyt istumaannousuja varmaa on huomannut että kyllä ne vaikuttaa koko vatsan ja pallean alueella eikä vain pienellä läntillä keskellä vatsaa. Vois jopa sanoa että kuvat oli väärinpäin, sillä toi abtronic ei vaikuta kun vain niiden kosketuspisteiden väliseen lihakseen. Lisäks puhutaan hienosti kuinta ems:ää käytetään kuntoutuksessa ja kuinka nasakin jopa käyttää sitä astronautteilla. No tyhmempihän luulee samantien että abtronichan nillä käytössä täytyy olla. Ja taas on saatu yks ihminen koukkuun. Yhdysvalloissa noi ems laitteet on FDA säätelyn piirissä ja sen takia siellä abtronic joutu pois markkinoilta väärien väitteiden takia 2002 kuten muutama muukin samanlainen laite.

        Tilaa Abtronic X2 ja jos ei toimi lähetä takaisin 30 päivän tyytyväisyys takuu.Olen aktiivi urheilija ja voi sanoa että toimii jopa 2:lla patterillakin:)Mistä lie sit lihaskipu??Rasvaa tuskin polttaa paljoa mutta kiinteyttää ainakin.Terveelinen ruokavalio ja muu liikunta esim.kävely auttaa asiaa.Tuskin kukaa kuvitteleen että punttisalin jälkeen voi hyvin mielin syödä pussin sipsejä ja litran jäätelöä saamatta siitä lisä kaloreita...


      • abkokemus
        abtronic forever kirjoitti:

        Taidat olla abtronicin markkinointi osastolla töissä kun noin kehut. On se vaan kumma kun noita samanlaisia laitteita tulee vuosi vuodelta uusia ja häipyy vähän ajan kuluttua ja kaikki lupaa samaa mahtavaa lopputulosta. Jos niistä olis tosiaan jotain todellista hyötyä niin ne olis käytännössä "ikuisia" myyntimenestyksiä eikö totta. Mutta todellisuus on yleensä valitettavasti toinen. Sitä paitsi toi abtronic on noista tv-ihmeistä sieltä surkeimmasta päästä, monet muut laitteet on ihan oikeesti hyödyllisiä, vaikka ei aina niinkään käytännöllisiä ja jotkut jopa aika hepposia joten hajoavat nopeesti käytössä. Hyvä esimerkki näistä toimivista "tv-ihmeestä" on se Norrisin mainostama total gym.

        Tossa abtronicin mainoksessa kiinnitin huomiota noihin lämpökamera kuviin, jokainen joka on tehnyt istumaannousuja varmaa on huomannut että kyllä ne vaikuttaa koko vatsan ja pallean alueella eikä vain pienellä läntillä keskellä vatsaa. Vois jopa sanoa että kuvat oli väärinpäin, sillä toi abtronic ei vaikuta kun vain niiden kosketuspisteiden väliseen lihakseen. Lisäks puhutaan hienosti kuinta ems:ää käytetään kuntoutuksessa ja kuinka nasakin jopa käyttää sitä astronautteilla. No tyhmempihän luulee samantien että abtronichan nillä käytössä täytyy olla. Ja taas on saatu yks ihminen koukkuun. Yhdysvalloissa noi ems laitteet on FDA säätelyn piirissä ja sen takia siellä abtronic joutu pois markkinoilta väärien väitteiden takia 2002 kuten muutama muukin samanlainen laite.

        Olen tykännyt epäillä, haukkua ja herjata näitä tv-shop vekottimia siinä missä muutkin, mutta kun sain mahdollisuuden päästä ilmaiseksi kokeilemaan tätä vehjettä niin tokihan se piti rehelliseen testiin pistää, sillä asenteella että voipahan haukkua vehjettä sitten kokemuksien kera.

        Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, että vekotin oikeasti toimii. Toki lupaukset ovat varmaan liioteltuja, mutta mikäpä mainos ei omaa tuotettaan liioittelisi. Kunhan asetuksista tehoja ruuvaa tarpeeksi, niin tuloksena on kovemmat lihasjännitykset, mitä manuaalisesti kykenisin edes tekemään.. ja nämä impulssit tuntuvat myös kauas sähköläpysköistä. Vatsalihaksien kohdalla ollessa ihan jalkoihin asti saakka jos täysille laittaa.

        Näkyvä ero on jo parin viikon aikana tullut. En nyt TV-shop mainoksien vatsalihasgorillaksi ole muuttunut, mutta kuitenkin. Ja mahdollisen voiman lisääntymisen testaan kunhan tarpeeksi pitkään olen laitetta kerennyt käyttämään.

        Kuitenkin, kun pidin laitetta täytenä huijauksena, niin joutuu jo nyt myöntämään että ei ne luulot omia kokemuksia korvaa tässäkään tapauksessa. En nyt vielä osaa sanoa, että olisiko tuo kenellekään hankkimisen arvoinen laite, mutta näyttäisi ainakin toimivan.

        Pitää tässä "testijakson" jälkeen katsoa tulenko käyttämään laitetta pidempäänkin. Jos lihasvoimakin on tuntuvasti noussut, niin laite jäänee ihan käyttöön asti pelkän testin lisäksi.. niin ihmeelliseltä kuin tuo tuntuukin sanoa tv-shop vekottimen kohdalla.


      • Anonyymi

        Ruokavaliohömpötys ihan diibadaabaa, itse olen syönyt vähintään pussin sipsejä joka toinen pv, mäkkärin ja hesen ruokavaliolla, rasvassa paistettua terveysmuonaa, ja painoa max 65kg, ikää 40v.

        Jokunen aika takaperin ostin rasvakeittimen, ja eihän ne jutut valhetta ollut, että rypsiöljyssä kun friteeraa niin terveellistä tulee, luvattoman paljon E vitamiinia, sen lisäksi omega 3 ja omega 6:sta runsaasti, ja paino pudonnut yli 5kg kuukaudessa, syöden pelkkiä makkaraperunoita/ranskalaisia rasvakeittimessä valmistettuna.
        Myös kolesteroli arvot romahtavat, lääkärisi ja suonistosi kiittävät!

        Mitä siis tästä opimme?
        Jos haluat syödä oikeasti terveellisesti, valmista ruokasi uppopaistamalla rasvakeittimessä rypsiöljyllä,
        tai vaihtoehtoisesti syö mitä tahdot milloin tahdot, ja turpoa omaan tahtiisi.


      • Anonyymi
        abtronic forever kirjoitti:

        Taidat olla abtronicin markkinointi osastolla töissä kun noin kehut. On se vaan kumma kun noita samanlaisia laitteita tulee vuosi vuodelta uusia ja häipyy vähän ajan kuluttua ja kaikki lupaa samaa mahtavaa lopputulosta. Jos niistä olis tosiaan jotain todellista hyötyä niin ne olis käytännössä "ikuisia" myyntimenestyksiä eikö totta. Mutta todellisuus on yleensä valitettavasti toinen. Sitä paitsi toi abtronic on noista tv-ihmeistä sieltä surkeimmasta päästä, monet muut laitteet on ihan oikeesti hyödyllisiä, vaikka ei aina niinkään käytännöllisiä ja jotkut jopa aika hepposia joten hajoavat nopeesti käytössä. Hyvä esimerkki näistä toimivista "tv-ihmeestä" on se Norrisin mainostama total gym.

        Tossa abtronicin mainoksessa kiinnitin huomiota noihin lämpökamera kuviin, jokainen joka on tehnyt istumaannousuja varmaa on huomannut että kyllä ne vaikuttaa koko vatsan ja pallean alueella eikä vain pienellä läntillä keskellä vatsaa. Vois jopa sanoa että kuvat oli väärinpäin, sillä toi abtronic ei vaikuta kun vain niiden kosketuspisteiden väliseen lihakseen. Lisäks puhutaan hienosti kuinta ems:ää käytetään kuntoutuksessa ja kuinka nasakin jopa käyttää sitä astronautteilla. No tyhmempihän luulee samantien että abtronichan nillä käytössä täytyy olla. Ja taas on saatu yks ihminen koukkuun. Yhdysvalloissa noi ems laitteet on FDA säätelyn piirissä ja sen takia siellä abtronic joutu pois markkinoilta väärien väitteiden takia 2002 kuten muutama muukin samanlainen laite.

        Ja sinäkö väität ettei Chuck Norris ole kunnossa?
        Kaikki tämä kiitos total gymin!

        Chuck Norris can kill two stones with one bird.

        Once a cobra bit Chuck Norris’ leg. After five days of excruciating pain, the cobra died.

        When God said, “Let there be light!” Chuck said, “Say Please.”

        Chuck Norris used to beat up his shadow because it was following to close. It now stands 15 feet behind him.

        Chuck Norris appeared in the ‘Street Fighter II’ video game, but was removed by Beta Testers because every button caused him to do a roundhouse kick. When asked bout this “glitch,” Chuck Norris replied, “That’s no glitch.”

        If paper beats rock, rock beats scissors, and scissors beats paper, what beats all 3 at the same time? Chuck Norris.

        Some kids pee their name in the snow. Chuck Norris can pee his name into concrete.

        Chuck Norris makes onions cry.

        Chuck Norris can strangle you with a cordless phone.

        Chuck Norris can drown a fish.

        Chuck Norris once kicked a horse in the chin. Its descendants are now known as giraffes.

        It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes.

        When Chuck Norris was born, the only person who cried was the doctor. Never slap Chuck Norris.

        Chuck Norris beat the sun in a staring contest.

        Chuck Norris doesn’t need to shave. His beard is scared to grow.

        Chuck Norris was exposed to the Coronavirus. The virus is now in quarantine for a month.


    • hartiakipuinen

      En mene takuuseen miten toimii, mutta uskoisin, että voi auttaa selkä- ja hartiakipuihin. Mutta aina voi kokeilla! Itse suunnittelin tilaamista kokeilun kannalta ja jos ei toimi, niin saa siitä ainakin hyvää hierontaa. Teille jotka mesoavat liiottelusta: ainahan mainoksissa liiotellaan, miettikää esim. ripsiväri mainoksia. Eihän kukaan saa ripsivärillä semmosia ripsiä kuin mainoksissa...

      • mlk491

        Olen seurannut mielenkiinnolla tätä keskustelua. Tänään huomasin yhden kuntosalin mainostavan samanlaisella periaatteella toimivaa laitetta. Tämä laite on Powerplate ja tarkoitettu sekä ammatti, että kotikäyttöön. Power Plate® | Vibration Technology | Acceleration Training™ | Physical Therapy Equipment | Low-Stress Exercise | Exercise Home Gym
        Tässä idea:
        Power Plate® -laitteet ovat huipputason harjoituslaitteita, jotka tuovat uuden ulottuvuuden hyvinvointiratkaisuihin kaiken ikäisille ja kuntoisille. Power Plate® -harjoittelu perustuu elimistön luonnolliseen reagointiin värähtelyyn. Värähtely välittyy koko vartalon läpi aktivoiden lihassupistuksia 25-50 kertaa sekunnissa muuttaen harjoittelun tarpeen ainoastaan kolmeen 15 minuutin harjoitukseen viikossa.
        Miten se toimii?
        Power Plate® -harjoittelu saa aikaan instabiliteettia ihmiskehossa pakottaen lihakset supistumaan 25-50 kertaa sekunnissa. Lisäksi nämä kontraktiot tapahtuvat eri tasoilla. Itseasiassa Power Plate® -laitteet värähtelevät kaikilla kolmella eri tasolla, aivan kuten ihmiskehon on tarkoituskin toimia. Harjoittelun seurauksena saadaan uskomattomia parannuksia voimantuottoon ja/tai lihas- ja maksimivoimaan.

        Power Plate -laitteiden toiminta perustuu Sir Isac Newtonin toteamukseen liikettä koskevasta fysiikan laista, jossa: kappaaleen voima on yhtäläinen sen massaan kohdistuvan kiihtyvyyden kanssa. F = m x a. Tämä tarkoittaa sitä, että harjoittelija voi parantaa toiminnallista voimaansa (stabiliteetti, lihasvoima) joko lisäämällä vastusta tai värähtelyä kehoonsa. Useissa harjoittelutavoissa käytetään vastusta, kuten lihaskuntolaitteet, vapaat painot yms. Sen sijaan Power Plate® -harjoittelussa käytetään toista puolta tästä yhtälöstä: kehoon tuotetaan värähtelyä, pitämällä samanaikaisesti massa eli toisin sanoen kehonpaino vakiona.

        Tämä on todellinen läpimurto harjoitteluun ja kuntoutukseen, koska voimme optimaalisesti kuormittaa kehoamme ilman suuria iskuja, korkeaa kuormaa ja ilman haitallisia stressitekijöitä. Painovoima on tekijä, joka lisää kehoomme kohdistuvaa kuormaa joka sekunti ja joka päivä kaikkien liikkeiden yhteydessä joita tuotamme. Power Plate® -harjoittelun myötä koemme harjoittelukuorman kasvavan joka kerta, kun lisäämme värähtelytaajuutta.
        Seurauksena on, että toimit jokaisen liikkeen aikana suurempaa painovoimasta syntyvää kuormaa vastaan. Tämä on oleellista kaikessa voima- ja kuntoharjoittelussa. Power Plate® -harjoittelussa yksinkertaisesti käytetään eri harjoittelumuotoja, jotta kyseiset harjoitteluvaikuttavuudet saavutetaan! Itseasiassa Power Plate® -harjoittelun avulla saadut positiiviset tulokset perustuvat samoihin biologisiin ja fysiologisiin lainalaisuuksiin, joiden hyödyt on muiden harjoittelumenetelmien avulla todistettu. Ero harjoittelumenetelmien välillä perustuu ainoastaan siihen, miten harjoitteluärsyke toteutetaan (Power Plate® -harjoittelu), ei kehon reaktioon harjoittelusta.
        En ole myyjä, joten sen voitte unohtaa sellaisen. Halvin PowerPlate kotikone maksaa noin 2000 euroa ja kallein noin 4500 euroa.
        Vähän mietityttää, että jospa tuo abtronic ei olekaan täysin humpuukia, jos samaa ideaa nyt markkinoidaan tosi kalliilla hinnalla. En ole vielä ehtinyt tutustumaan lähimmällä kuntosalilla tähän PowerPlate laitteeseen, joten en tarkemmin osaa sanoa siitä mitään, enkä tiedä kuinka se toimii ja kuinka sitä käytetään. Mainostivat, että se on Suomen Urheiluliiton valmennettavien käytössäkin. Mielenkiintoista kuitenkin.

        Abtronicin laihduttavaan vaikutukseen en voi uskoa, mutta vaikuttaa loogiselta, että laite aktivoisi lihaksia jonkunlaiseen kasvuun. On kyllä hieman houkutusta ostaa tuo abrtonic kuitenkin.


      • kuntoilija-värisijä
        mlk491 kirjoitti:

        Olen seurannut mielenkiinnolla tätä keskustelua. Tänään huomasin yhden kuntosalin mainostavan samanlaisella periaatteella toimivaa laitetta. Tämä laite on Powerplate ja tarkoitettu sekä ammatti, että kotikäyttöön. Power Plate® | Vibration Technology | Acceleration Training™ | Physical Therapy Equipment | Low-Stress Exercise | Exercise Home Gym
        Tässä idea:
        Power Plate® -laitteet ovat huipputason harjoituslaitteita, jotka tuovat uuden ulottuvuuden hyvinvointiratkaisuihin kaiken ikäisille ja kuntoisille. Power Plate® -harjoittelu perustuu elimistön luonnolliseen reagointiin värähtelyyn. Värähtely välittyy koko vartalon läpi aktivoiden lihassupistuksia 25-50 kertaa sekunnissa muuttaen harjoittelun tarpeen ainoastaan kolmeen 15 minuutin harjoitukseen viikossa.
        Miten se toimii?
        Power Plate® -harjoittelu saa aikaan instabiliteettia ihmiskehossa pakottaen lihakset supistumaan 25-50 kertaa sekunnissa. Lisäksi nämä kontraktiot tapahtuvat eri tasoilla. Itseasiassa Power Plate® -laitteet värähtelevät kaikilla kolmella eri tasolla, aivan kuten ihmiskehon on tarkoituskin toimia. Harjoittelun seurauksena saadaan uskomattomia parannuksia voimantuottoon ja/tai lihas- ja maksimivoimaan.

        Power Plate -laitteiden toiminta perustuu Sir Isac Newtonin toteamukseen liikettä koskevasta fysiikan laista, jossa: kappaaleen voima on yhtäläinen sen massaan kohdistuvan kiihtyvyyden kanssa. F = m x a. Tämä tarkoittaa sitä, että harjoittelija voi parantaa toiminnallista voimaansa (stabiliteetti, lihasvoima) joko lisäämällä vastusta tai värähtelyä kehoonsa. Useissa harjoittelutavoissa käytetään vastusta, kuten lihaskuntolaitteet, vapaat painot yms. Sen sijaan Power Plate® -harjoittelussa käytetään toista puolta tästä yhtälöstä: kehoon tuotetaan värähtelyä, pitämällä samanaikaisesti massa eli toisin sanoen kehonpaino vakiona.

        Tämä on todellinen läpimurto harjoitteluun ja kuntoutukseen, koska voimme optimaalisesti kuormittaa kehoamme ilman suuria iskuja, korkeaa kuormaa ja ilman haitallisia stressitekijöitä. Painovoima on tekijä, joka lisää kehoomme kohdistuvaa kuormaa joka sekunti ja joka päivä kaikkien liikkeiden yhteydessä joita tuotamme. Power Plate® -harjoittelun myötä koemme harjoittelukuorman kasvavan joka kerta, kun lisäämme värähtelytaajuutta.
        Seurauksena on, että toimit jokaisen liikkeen aikana suurempaa painovoimasta syntyvää kuormaa vastaan. Tämä on oleellista kaikessa voima- ja kuntoharjoittelussa. Power Plate® -harjoittelussa yksinkertaisesti käytetään eri harjoittelumuotoja, jotta kyseiset harjoitteluvaikuttavuudet saavutetaan! Itseasiassa Power Plate® -harjoittelun avulla saadut positiiviset tulokset perustuvat samoihin biologisiin ja fysiologisiin lainalaisuuksiin, joiden hyödyt on muiden harjoittelumenetelmien avulla todistettu. Ero harjoittelumenetelmien välillä perustuu ainoastaan siihen, miten harjoitteluärsyke toteutetaan (Power Plate® -harjoittelu), ei kehon reaktioon harjoittelusta.
        En ole myyjä, joten sen voitte unohtaa sellaisen. Halvin PowerPlate kotikone maksaa noin 2000 euroa ja kallein noin 4500 euroa.
        Vähän mietityttää, että jospa tuo abtronic ei olekaan täysin humpuukia, jos samaa ideaa nyt markkinoidaan tosi kalliilla hinnalla. En ole vielä ehtinyt tutustumaan lähimmällä kuntosalilla tähän PowerPlate laitteeseen, joten en tarkemmin osaa sanoa siitä mitään, enkä tiedä kuinka se toimii ja kuinka sitä käytetään. Mainostivat, että se on Suomen Urheiluliiton valmennettavien käytössäkin. Mielenkiintoista kuitenkin.

        Abtronicin laihduttavaan vaikutukseen en voi uskoa, mutta vaikuttaa loogiselta, että laite aktivoisi lihaksia jonkunlaiseen kasvuun. On kyllä hieman houkutusta ostaa tuo abrtonic kuitenkin.

        Värinälaitteessa on kyse aivan muusta kuin sähköstä. Laite tekee nopeaa horisontaalista liikettä. Vaikutus tuntuu koko kehossa, eikä vaan paikallisesti jossain vyötäröllä. Värinälaite ei laihduta sekään, mutta on aivan erinomainen esim. lihaskuntolaitteena, palautumisessa ja laskimoverenkierron ja nestekierron vauhdittamisessa. Laite myös hieroo tärisemällä kipeät jäsenet uskomattoman tehokkaasti. Fitness-ohjaajani itse palautuu laitteella esim. kovan rasituksen kuten maratonin jälkeen. Kovan rasituksen tai työn jälkeen on aivan erinomaisen kevyt olo, veri kiertää, jalat kevenevät ja olo on todella hyvä. Olen käynyt erään firman laitteessa, mutta näitä saa ostaa näemmä jo kotiinkin noin 500 euron hintaan. En osaa kyllä sanoa tasosta mitään. Firman laitteet eli fysioterapia- ja fitness-firmojen käyttöön tulevat raskaammat laitteet maksavat pari-kolmetuhatta euroa.

        Olen pari vuotta käyttänyt värinälaitetta ja kysymys on aivan eri asiasta kuin humpuuki-abtronikeista ja saunabelteistä, joilla vaan saadaan herkkäuskoiset ja anteeksi vain, vähemmän älykkäät mutta laiskat ihmiset uskomaan siihen harhaan, että pelkällä istumalla laihtuu, saa unelmakropan ja kunto sen kun kohenee. Ihminen vaan uskoo, mitä haluaa uskoa, kun kauniisti kauppamies valehtelee silmät suut täyteen ja vetoaa juuri tuohon hyväuskoisuuteen ja laiskuuteen, eikä kuuntele järkipuhetta. Näyttäkää minulle yksikin sellainen ihminen, joka on todistettavasti saanut unelmakropan ja laihtunut rantakuntoon jollain abtronikeilla!!

        Jokainen ammattilainen, fysioterapeutti, kuntoilua harrastanut ja vähän asioista selvää ottanut tietää, että sähköimpulssit kyllä vaikuttavat lihaksiin supistuksia (sähkölaitteita on fysioterapeuteillakin, mutta aivan eri tasoisia kuin nämä humpuukimaakarien vehkeet), mutta jos lihaksen päällä on läskiä, niin mitään hyötyä ei näistä impulssivehkeistä ole, eikä sillä tosiaankaan laihdu juuri sen rasvakerroksen vuoksi (jota yritetään saada pois) koska impulssi ei ylety lihakseen. On aivan naurettavaa, että ihmiset menevät näin typerään ja läpinäkyvään halpaan, mutta sille ei voi mitään että suuri osa kansasta on näin höynäytettävissä. Tottahan tätä kauppamiehet käyttävät hyväkseen.


    • efjhqwo0925

      "Valmistajan suositteleman geelin käyttö on pakollista. Et voi käyttää Abtronic X2 ilman geeliä."
      Onko geeli lisärahastusta, vai onko se todella pakollista?

      • abtronic mamma

        käytin vahingossa selän puolen "laattoja" ilman geeliä enkä tuntenut eroa. ei sitä ainakaan hirveästi tarvi siihen laittaa..


      • puup
        abtronic mamma kirjoitti:

        käytin vahingossa selän puolen "laattoja" ilman geeliä enkä tuntenut eroa. ei sitä ainakaan hirveästi tarvi siihen laittaa..

        riittääkö vyön alle joku tavallinen rasva vai onko pakko olla juuri tuo mukana tuleva geeli?


      • x2
        puup kirjoitti:

        riittääkö vyön alle joku tavallinen rasva vai onko pakko olla juuri tuo mukana tuleva geeli?

        kuhan on vesipohjainen geeli. ei saa olla öljy pohjainen. kannattaa lukea tivns.com sivuilta abtronicin käyttöohjeet, sieltä selviää monta asiaa.


      • monow
        x2 kirjoitti:

        kuhan on vesipohjainen geeli. ei saa olla öljy pohjainen. kannattaa lukea tivns.com sivuilta abtronicin käyttöohjeet, sieltä selviää monta asiaa.

        mistä tälläsiä geelejä voi ostaa? Myykö esim urheiluliikkeet näitä vai joutuuko aina tilaamaan lisää?


      • Tuulia1985
        monow kirjoitti:

        mistä tälläsiä geelejä voi ostaa? Myykö esim urheiluliikkeet näitä vai joutuuko aina tilaamaan lisää?

        Ostin juuri abtronicx2:den minipeltillä ja geeleillä enkä ole postitustoimintojen takia päässyt vielä testailemaan , mutta ainakin itse uskon tähän laitteeseen .Katson sen 30 päivää ja sitten päätän haluanko jatkaa, eli asia on ihan minun omissa käsissäni.
        Geeliä varmaan voisi saada fysioterapia liikkeistä tai hierojilta uskoisin.


      • heidius
        Tuulia1985 kirjoitti:

        Ostin juuri abtronicx2:den minipeltillä ja geeleillä enkä ole postitustoimintojen takia päässyt vielä testailemaan , mutta ainakin itse uskon tähän laitteeseen .Katson sen 30 päivää ja sitten päätän haluanko jatkaa, eli asia on ihan minun omissa käsissäni.
        Geeliä varmaan voisi saada fysioterapia liikkeistä tai hierojilta uskoisin.

        Hain juuri vyön postissa, nyt parasta aikaa surruttaa vyötärölläni... Hmm... Tuntuu aluksi kipeälle, mutta kyllä, tehokkaalle! :) Tunnen kuinka lihakset supistelee... Mitä kauemmin vyö on ollut, sitä miellyttävämmälle se tuntuu. Olin itsekin hyvin ennakkoluuloinen, ja kuuluin siihen joukkoon, jotka mainoksen nähdessään naureskelee epäilevästi. Päätin kuitenkin tilata vyön, antaakseni sille mahdollisuuden, sillä lueskeltuani aiheeseen liittyvää kuntoutusmateriaalia vaikutti idea sittenkin tehokkaalle. Olen harrastanut kuntosalia muutaman vuoden ajan, sitä etten kilpailin SM -tasolla joukkuelajissa, eli urheilusta on kyllä kokemusta. Ammatiltani olen urheiluhieroja ja erikoissairaanhoitoa luen parhaillani. Tämän verran taustoistani siis :)

        HAHAH! Naurattaa nää kommentit, ett "miksi kuntolehdissä ei mainosteta tätä" tai "Miksei se ole voittanut nobelia"! :DD Miettiikääpä alan ammattilaiset... halutaanko KUNTOILUlehdissä mainostaa liikkumattomuutta? Vaikka tuloksia tulisikin, niin onko se sama asia kun lähteä liikkumaan? Ei ole. Ihminen tarvitsee liikuntaa muuhunkin kuin laihtumiseen tai lihasten kasvuun. Esimerkiksi kolesteroliarvojen laskeminen, mielen virkeys, luuliikunta osteoporoosin välttämiseksi, parempi kunto jne. Tässä vain muutama esimerkki, niin kuin varmaan tiedätte. Haluavatko siis alan ammattilaiset kehua tätä lehdissä, hmm, en usko. Entäs Nobelin palkinto? Ai siitä, kun ihmiset hautautuvat kotisovalle Abtronicin kanssa ja lenkkipolut ja kuntosalit autioituvat? vai siitä kun terveyspalvelujen jonot kasvaisivat entisestään kun ihmiset tulisivat jalat edellä sairaaloihin tukkeutuneiden verisuonien ansiosta? Ihminen tarvitsee oikeaa liikuntaa, abtronicilla uskon saavani tuloksia kiinteytymiseen, mutta se ei todellakaan korvaa oikeaa liikuntaa mainitsemissani asioissa.

        Entäs se väite, että lihakseen ei tule mikrorepeämiä, ilman "oikeaa lihastyötä" tai "painoja". Niin miksi siihen ei tule niitä? Perusteluja kiitos :)! Itse näen asian niin, vaikken liikunta-alan ammattilainen olekaan, että vaikka lihas supistuisikin jonkin muun ärsykkeen takia kuin aivojen lähettämän, tekee se kuitenkin saman liikkeen kuin sen painon kanssa, eli supistuu. Tällöin siihen tulee pienenpieniä repeämiä. Tätä nyt ei tietenkään voi verrata siihen, jos joku treenaa 20 kilon painon kanssa. Ehkä silloin tulee isompia repeämiä, jolloin voisi olettaa, että lihaksen palauduttua kasvua on tapahunut enemmän.

        Ja sit vielä vähän ihmettelen sitä, ett energiaa ei kulu enempää kuin paristojen verta...? Siis ihmiseltähän voi lähteä henkikin jo aika pienestä määrästä sähkövirtaa... JA kun mietitään fysiikan lakeja... Onko siinä käsipainossa jonkin sortin energiaa? ...Ja silti se toimii (ilman sitä energiaa), aivan kun toi sähkökin herkistimenä...?

        En aio korvata laitteella urheilua, mutta tehostan tuloksien näkymistä, ja sitä liikunnan turhamaista puolta, eli ulkonäköä. :)
        (laitoin tän eka väärään keskusteluun, ei oo mitään mainonta vaiks sama teksti löytyykin kahesta paikasta)


      • Lannevanne
        heidius kirjoitti:

        Hain juuri vyön postissa, nyt parasta aikaa surruttaa vyötärölläni... Hmm... Tuntuu aluksi kipeälle, mutta kyllä, tehokkaalle! :) Tunnen kuinka lihakset supistelee... Mitä kauemmin vyö on ollut, sitä miellyttävämmälle se tuntuu. Olin itsekin hyvin ennakkoluuloinen, ja kuuluin siihen joukkoon, jotka mainoksen nähdessään naureskelee epäilevästi. Päätin kuitenkin tilata vyön, antaakseni sille mahdollisuuden, sillä lueskeltuani aiheeseen liittyvää kuntoutusmateriaalia vaikutti idea sittenkin tehokkaalle. Olen harrastanut kuntosalia muutaman vuoden ajan, sitä etten kilpailin SM -tasolla joukkuelajissa, eli urheilusta on kyllä kokemusta. Ammatiltani olen urheiluhieroja ja erikoissairaanhoitoa luen parhaillani. Tämän verran taustoistani siis :)

        HAHAH! Naurattaa nää kommentit, ett "miksi kuntolehdissä ei mainosteta tätä" tai "Miksei se ole voittanut nobelia"! :DD Miettiikääpä alan ammattilaiset... halutaanko KUNTOILUlehdissä mainostaa liikkumattomuutta? Vaikka tuloksia tulisikin, niin onko se sama asia kun lähteä liikkumaan? Ei ole. Ihminen tarvitsee liikuntaa muuhunkin kuin laihtumiseen tai lihasten kasvuun. Esimerkiksi kolesteroliarvojen laskeminen, mielen virkeys, luuliikunta osteoporoosin välttämiseksi, parempi kunto jne. Tässä vain muutama esimerkki, niin kuin varmaan tiedätte. Haluavatko siis alan ammattilaiset kehua tätä lehdissä, hmm, en usko. Entäs Nobelin palkinto? Ai siitä, kun ihmiset hautautuvat kotisovalle Abtronicin kanssa ja lenkkipolut ja kuntosalit autioituvat? vai siitä kun terveyspalvelujen jonot kasvaisivat entisestään kun ihmiset tulisivat jalat edellä sairaaloihin tukkeutuneiden verisuonien ansiosta? Ihminen tarvitsee oikeaa liikuntaa, abtronicilla uskon saavani tuloksia kiinteytymiseen, mutta se ei todellakaan korvaa oikeaa liikuntaa mainitsemissani asioissa.

        Entäs se väite, että lihakseen ei tule mikrorepeämiä, ilman "oikeaa lihastyötä" tai "painoja". Niin miksi siihen ei tule niitä? Perusteluja kiitos :)! Itse näen asian niin, vaikken liikunta-alan ammattilainen olekaan, että vaikka lihas supistuisikin jonkin muun ärsykkeen takia kuin aivojen lähettämän, tekee se kuitenkin saman liikkeen kuin sen painon kanssa, eli supistuu. Tällöin siihen tulee pienenpieniä repeämiä. Tätä nyt ei tietenkään voi verrata siihen, jos joku treenaa 20 kilon painon kanssa. Ehkä silloin tulee isompia repeämiä, jolloin voisi olettaa, että lihaksen palauduttua kasvua on tapahunut enemmän.

        Ja sit vielä vähän ihmettelen sitä, ett energiaa ei kulu enempää kuin paristojen verta...? Siis ihmiseltähän voi lähteä henkikin jo aika pienestä määrästä sähkövirtaa... JA kun mietitään fysiikan lakeja... Onko siinä käsipainossa jonkin sortin energiaa? ...Ja silti se toimii (ilman sitä energiaa), aivan kun toi sähkökin herkistimenä...?

        En aio korvata laitteella urheilua, mutta tehostan tuloksien näkymistä, ja sitä liikunnan turhamaista puolta, eli ulkonäköä. :)
        (laitoin tän eka väärään keskusteluun, ei oo mitään mainonta vaiks sama teksti löytyykin kahesta paikasta)

        Et hitto, oot ihan varmasti blondi? Niin mitä luulet mitä siinä kohtaa tapahtuu kun nostat käsipainon vai ajatuksenvoimallako se sinusta nousee? Samalla logiikalla energiaa ei tarvita sinun typerän pääsi kuljettamiseen, sillä päähän vaan liikkuu ja jalat tekee työn. Jenkki naisten maailmanvalloitus on täällä suomessakin alkanut.


      • NxNax6

        On se varmaankin sillä tavalla pakollista, että geelin täytyy pystyä johtamaan sähköä.
        Mutta sehän onnistuu helposti..

        Paljastan salaisuuden..
        Nimittäin ihan tavallinen suola johtaa sähköä.

        Sekoitetaan siis vaikkapa käsivoidetta / hierontaöljyä ja tavallista ruokasuolaa, niin sehän johtaa sähköä!
        Tämä on perinteistä sähköfysiikkaa, ei sen kummempaa.

        Puhdas vesi ei johda ehkä tarpeeksi sähköä, koska siinä ei ole varauksenkuljettajia kovin paljon.

        Ainesosien suhteista en osaa tarkkaan sanoa, mutta kokeilemallahan se selviää.


      • Hyvä!
        heidius kirjoitti:

        Hain juuri vyön postissa, nyt parasta aikaa surruttaa vyötärölläni... Hmm... Tuntuu aluksi kipeälle, mutta kyllä, tehokkaalle! :) Tunnen kuinka lihakset supistelee... Mitä kauemmin vyö on ollut, sitä miellyttävämmälle se tuntuu. Olin itsekin hyvin ennakkoluuloinen, ja kuuluin siihen joukkoon, jotka mainoksen nähdessään naureskelee epäilevästi. Päätin kuitenkin tilata vyön, antaakseni sille mahdollisuuden, sillä lueskeltuani aiheeseen liittyvää kuntoutusmateriaalia vaikutti idea sittenkin tehokkaalle. Olen harrastanut kuntosalia muutaman vuoden ajan, sitä etten kilpailin SM -tasolla joukkuelajissa, eli urheilusta on kyllä kokemusta. Ammatiltani olen urheiluhieroja ja erikoissairaanhoitoa luen parhaillani. Tämän verran taustoistani siis :)

        HAHAH! Naurattaa nää kommentit, ett "miksi kuntolehdissä ei mainosteta tätä" tai "Miksei se ole voittanut nobelia"! :DD Miettiikääpä alan ammattilaiset... halutaanko KUNTOILUlehdissä mainostaa liikkumattomuutta? Vaikka tuloksia tulisikin, niin onko se sama asia kun lähteä liikkumaan? Ei ole. Ihminen tarvitsee liikuntaa muuhunkin kuin laihtumiseen tai lihasten kasvuun. Esimerkiksi kolesteroliarvojen laskeminen, mielen virkeys, luuliikunta osteoporoosin välttämiseksi, parempi kunto jne. Tässä vain muutama esimerkki, niin kuin varmaan tiedätte. Haluavatko siis alan ammattilaiset kehua tätä lehdissä, hmm, en usko. Entäs Nobelin palkinto? Ai siitä, kun ihmiset hautautuvat kotisovalle Abtronicin kanssa ja lenkkipolut ja kuntosalit autioituvat? vai siitä kun terveyspalvelujen jonot kasvaisivat entisestään kun ihmiset tulisivat jalat edellä sairaaloihin tukkeutuneiden verisuonien ansiosta? Ihminen tarvitsee oikeaa liikuntaa, abtronicilla uskon saavani tuloksia kiinteytymiseen, mutta se ei todellakaan korvaa oikeaa liikuntaa mainitsemissani asioissa.

        Entäs se väite, että lihakseen ei tule mikrorepeämiä, ilman "oikeaa lihastyötä" tai "painoja". Niin miksi siihen ei tule niitä? Perusteluja kiitos :)! Itse näen asian niin, vaikken liikunta-alan ammattilainen olekaan, että vaikka lihas supistuisikin jonkin muun ärsykkeen takia kuin aivojen lähettämän, tekee se kuitenkin saman liikkeen kuin sen painon kanssa, eli supistuu. Tällöin siihen tulee pienenpieniä repeämiä. Tätä nyt ei tietenkään voi verrata siihen, jos joku treenaa 20 kilon painon kanssa. Ehkä silloin tulee isompia repeämiä, jolloin voisi olettaa, että lihaksen palauduttua kasvua on tapahunut enemmän.

        Ja sit vielä vähän ihmettelen sitä, ett energiaa ei kulu enempää kuin paristojen verta...? Siis ihmiseltähän voi lähteä henkikin jo aika pienestä määrästä sähkövirtaa... JA kun mietitään fysiikan lakeja... Onko siinä käsipainossa jonkin sortin energiaa? ...Ja silti se toimii (ilman sitä energiaa), aivan kun toi sähkökin herkistimenä...?

        En aio korvata laitteella urheilua, mutta tehostan tuloksien näkymistä, ja sitä liikunnan turhamaista puolta, eli ulkonäköä. :)
        (laitoin tän eka väärään keskusteluun, ei oo mitään mainonta vaiks sama teksti löytyykin kahesta paikasta)

        Kuulut harvoihin älykkäisiin ihmisiin tässä keskustelussa, aivan selvästi. ;D En ota kantaa laitteeseen, en ole päässyt kokeilemaan, ja liputan vahvasti oikean liikunnan ja terveen treenin puolesta, mutta olin samoilla linjoilla lihassupistusten, sähköimpulssien ja mikrorepeämien kanssa.


      • oot pöljä
        Hyvä! kirjoitti:

        Kuulut harvoihin älykkäisiin ihmisiin tässä keskustelussa, aivan selvästi. ;D En ota kantaa laitteeseen, en ole päässyt kokeilemaan, ja liputan vahvasti oikean liikunnan ja terveen treenin puolesta, mutta olin samoilla linjoilla lihassupistusten, sähköimpulssien ja mikrorepeämien kanssa.

        Sinä et selkeästi kuulu niihin harvoihin älykkäisiin ihmisiin tässä keskustelussa, kun puit asiaa ja kommenttia mitkä on kirjoitettu liki 4 VUOTTA sitten.


    • tietämätön.

      onko kellään kokemusta vyön käytöstä,käsi/reisien alueella raskauden aikana?voikohan siitä haittaa olla,tai riskiä sikiön vointiin?tvinsin asiakaspalvelusta ei osattu vastata,kun ei tietoa löytynyt käyttö/turvallisuusohjeista!ei kuulemma pitäisi lähettää "sähkösignaaleja"muualle kehoon kuin tiettyyn lihakseen...?

    • dumbasses

      tämä ketju osoittaa hyvin, millaisia hyväuskoisia idiootteja maailma on pullollaan. laiskuus kulminoituu sellaiseen ihmiseen, joka kuvittelee pääsevänsä kuntoon abtronicilla.

      • haaa

        "tämä ketju osoittaa hyvin, millaisia hyväuskoisia idiootteja maailma on pullollaan. laiskuus kulminoituu sellaiseen ihmiseen, joka kuvittelee pääsevänsä kuntoon abtronicilla"
        Mielestäni ihmistä ei tee idiootiksi se,jos on kiinnostunut kokeilemaan jotain uutta ja erillaista.mistä sitä muuten tietää toimiiko kyseinen laite vai ei.ja henkilökohtaisesti voin kertoa että ystäväpiirissäni on näitä vanhemman abtronicin käyttäjiä ja kyllä sen huomaa pitemmän ajan käytön jälkeen,vaikkei muuta liikuntaa pahemmin harrastakkaan.mutta uskoo ken tahtoo,ja mitäpä siitä on kellään nokalla koputtamista!oletko ajatellut että on täällä maailmassa myös niitä jotka ei syystä tai toisesta saa taikka pystykkään liikkumaan.kukin itse päättää haluaako tuhlata rahoja kyseiseen vyöhön vai ei ja tuskimpa niille ihmisille jotka vyötä käyttää,on haitaksi ettei jotku usko sen tehoon.saapahan annettua reippaan ja liikunnallisen kuvan itsestään,kun Kyseisen laitteen käyttö ei kertakaikkiaan voi antaa sellaisia tuloksia;)


    • Heräteostos!

      Harmittaa kun minä menin ostamaan sellasen vyön - nyt se on ollut jo kesästä lähteen kaapissa. En tykännyt siitä vyöstä kun piti koko ajan säätää ja geeliä piti lisätä - sotkua vaan.

      Kyllähän se aika tärinää teki, mutta huomasin, että ilman vyötäkin voi kuntoilla.

      Lahjoittaisin sen ken tarvii, maksat vain postikulut?

      Huom! geeliä on käytetty(jäljellä puoli pulloa), joten sitä pitää vain tilata lisää. Esim. Elloksella myydään sitä geeliä. http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42306&productId=278847&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

      • Selekävaivainen

        Voisinpa olla kinnostunut laitteesta, jos on vielä tarjouksesi voimassa. Ajattelin kokeilla, sillä olen kärsinyt iskiaskivuista ja muutaman kerran vuoteen jämähtää selkä. Juuri seisoin 4 päivää messuilla ja selkä niin jäykkä ettei kynää lattialta saa. Raportoin sitten tänne tuloksisat parin viikon kokeilun jälkeen.
        Laitatko mailia vaikka: [email protected] niin laiitelen yhteystietoja.


      • ostohalukas

        Hei!

        Sinä Heräteostos, onko kyseessä tuo abtronic x2, onko mukana sitä minibelttiä? Jos on, olisin kiinnostunut ostamaan sen. Laita minulle viestiä [email protected] jos tarjouksesi on voimassa:)


      • Heräteostos!

        Toimitettu!


      • Heräteostos!

        Miksi laitoit minulle sen viestin vaikka en pyytänyt mitään? kai näit että minun viestissä luki vaina "Toimitettu"

        ps. jos haluat laittaa jollekin henkilölle viestin, niin valitse hänet äläkä viimeistä viestiä,jos viimeisessä hän ei ole hän!


      • Keskushyökkääjä
        Heräteostos! kirjoitti:

        Miksi laitoit minulle sen viestin vaikka en pyytänyt mitään? kai näit että minun viestissä luki vaina "Toimitettu"

        ps. jos haluat laittaa jollekin henkilölle viestin, niin valitse hänet äläkä viimeistä viestiä,jos viimeisessä hän ei ole hän!

        Olen ihaillut, haukkunut, epäillyt ja kokeillut noita tv-shopin tuotteita niin kauan kuin niitä on esitettykoko pienen kahdeksantoistavuotisen ikäni. Meillä on ollut vähän kaikkea. Siivouskamoja (ei hyviä), ruuanlaittokamoja (kyllä hyviä) ja treenauslaitteita eli siis "oikeita" laitteita, joissa työ tehdään itse. Ne ovat olleet vähän niin ja näin kun urheilen muutenkin niin tolkuttomasti että pahapa mennä sanomaan mitä auttavat ja mitä eivät. Nuo "ihmevyöt" onkin olleet aina sellainen omanlaisensa juttu mitä niistä olen ajatellut. Rehellisesti sanottuna USKON kun käyttäjät kertovat että ne toimii tai no jotkut toimii mutta aina on sellanen fiilis et "ei hemmetti eihän tuo nyt voi olla jumankauta... ja näin". Eihän se sitä ns. oikeaa liikuntaa korvaa tai voita, ei todellakaan, eihän tuossa ole aivot tai hermot mukana ollenkaan ja ei sen puoleen että koko kampetta tarvitsisin mutta nyt olen päättänyt kuitenkin ostaa moisen vehkee eli abtronic x2 saadakseni tietää millainen se oikeasti on. Villiveikkaus on sellaset upean näköiset koordinatiivittomat koristelihakset, joita kelpaa beachilla esitellä mutta joilla ei kaukalossa tai muuallakaan tee kuitenkaan tuon taivaallista... xddd


    • niin se on

      Need I say more?

      • Keskushyökkääjä

        Yes you do! Perustelehan vähän tuota heikkoa läppääs...


      • hölmölän kansaa
        Keskushyökkääjä kirjoitti:

        Yes you do! Perustelehan vähän tuota heikkoa läppääs...

        pitää erikseen perustella miten lihakset kasvaa ja rasva palaa ja miten lihakset ei kasva tai miten rasva ei pala.


      • Kiinteytynyt-n
        hölmölän kansaa kirjoitti:

        pitää erikseen perustella miten lihakset kasvaa ja rasva palaa ja miten lihakset ei kasva tai miten rasva ei pala.

        niin olkaa sitten hiljaa.

        AbTronic toimii, ja minä olen siitä elävä esimerkki.


      • Hehehez
        Kiinteytynyt-n kirjoitti:

        niin olkaa sitten hiljaa.

        AbTronic toimii, ja minä olen siitä elävä esimerkki.

        kun olet juossut lenkkiä ja käynyt salilla abtronic yllä niin olet kiinteytynyt? =)


    • OWNGYM

      Nämät tärinä ab tronicit ovat sama asia kuin ihme laihdutuspillerit. Eivät todellakaan toimi, olen kokeillu ja olen siittä elävä esimerkki.

      Ei muutakuin oikeaa kuntolaitetta tilailemaan ja PT opastamaan, niin tulee takuu varmasti tuloksia eikä raha mene höpöhöpö laitteiden huijareille!

      KUNTOSALI ja KOTIKUNTOILU IS BEST!!! Toimii 100% jokaisella joka treenaa oikein ja säännöllisesti.

      • tärisijä

        Et vaan osaa käyttää sitä vyötä. Ei riitä että vyötä pitää päällä, vaan pitää myös muistaa samanaikaisesti liikkua. Sitten se toimii.


      • UncleJim
        tärisijä kirjoitti:

        Et vaan osaa käyttää sitä vyötä. Ei riitä että vyötä pitää päällä, vaan pitää myös muistaa samanaikaisesti liikkua. Sitten se toimii.

        mielestäni kukaan ei voi laihtua tällä tuotteella, eikä myöskään kasvattaa (arnold varsilenkkari) lihaksia. vastaavia tuotteita on ollut käytössä jo 50 luvulla (luulisin) no itse tilasin vehkeen ja sain tänään postissa, puoltuntia leikin sillä ja kyllä se teki niin ku pitikin. se että laihdunko on sivuseikka, vaan se että saa lihaksiin parempaa toimivuutta. enkä myöskään halua niitä kasvattaa. mittani ovat n 178 cm ja painoa joku 125 kg. joku sanoo läskiksi mutta painohan on voimaa, ylipaino ylivoimaa :D kokeilen ja katson mitä se minussa muuttaa jos muuttaa. uskon ainakin itse lihasten kuntouttavaan vaikutukseen, tiesin ensimäisen 5 minuutin jälkeen. eli ne jotka luulevat tällä saavan rantavatsoja jne jne sontaa nii varmaan voi unohtaa? mutta kiinteyttää paikkoja varmasti koska laite pistää lihakset liikkumaan. ilmoittelen tuloksia tänne viikon käytön jälkeen jne. mutta kertokaapa onko teillä muilla ollut auttavia piirteitä laitteen käytössä yleiseen oloon ja hyvinvointiin?


      • www.mave.foorumi.eu
        UncleJim kirjoitti:

        mielestäni kukaan ei voi laihtua tällä tuotteella, eikä myöskään kasvattaa (arnold varsilenkkari) lihaksia. vastaavia tuotteita on ollut käytössä jo 50 luvulla (luulisin) no itse tilasin vehkeen ja sain tänään postissa, puoltuntia leikin sillä ja kyllä se teki niin ku pitikin. se että laihdunko on sivuseikka, vaan se että saa lihaksiin parempaa toimivuutta. enkä myöskään halua niitä kasvattaa. mittani ovat n 178 cm ja painoa joku 125 kg. joku sanoo läskiksi mutta painohan on voimaa, ylipaino ylivoimaa :D kokeilen ja katson mitä se minussa muuttaa jos muuttaa. uskon ainakin itse lihasten kuntouttavaan vaikutukseen, tiesin ensimäisen 5 minuutin jälkeen. eli ne jotka luulevat tällä saavan rantavatsoja jne jne sontaa nii varmaan voi unohtaa? mutta kiinteyttää paikkoja varmasti koska laite pistää lihakset liikkumaan. ilmoittelen tuloksia tänne viikon käytön jälkeen jne. mutta kertokaapa onko teillä muilla ollut auttavia piirteitä laitteen käytössä yleiseen oloon ja hyvinvointiin?

        hölmöt ja Mahariski ostaa moisen vekottimen! >>> http://mave.foorumi.eu/index.php


    • onnellinen nykyään

      joo siis ei tää nyt ihmeitä tee mut kyl kiinteyttää...esim pakaroissa oon pitäny vaan pari kertaa ja mieheni sanoi että ompas tiukka perse...ja turvotus lähtee tällä kanssa hyvin pois... MUTTA jos on reippaasti ylipainoo niin en suosittele että tällä yrittää tulla 100 kilosta 50 kiloon koska se ei ole tällä mahdollista. Kuntosalille jos on paljon kiloja... ja sitten tossa tulee mukana tommonen ruokajuttu että mitä kannattaa syödä ja kuinka paljon. Ite käytän tätä laitetta 45 min päivässä. Tässä oli kyllä pitkä tauko välissä niiin en päässyt sitä käyttämään mutta nyt taas pääsen ja laihdutus/kiinteytys kuuri jatkuu... Painoo on mulla tippunu. Toki varmaan tämän laitteenkin takia, mutta myös sen, että katson mitä syön, ja kuinka paljon kaloreita. Sehän on tärkeintä laihdutuksessa se että kuinka paljon syö sitä rasvaa ja kaloreita. Ja ulkoilen koiran kanssa. Mutta joo en oo liikuntaa harrastanu..niinku sellasta kunnon liikuntaa. Mutta jotenkin olen tässä vuoden aikana laihtunu 87 kilosta 77 kiloon eli jos painoindeksistä kattoo niin normi painonen melkein kilo ehkä liikaa:D no mutta katon mitä syön jne niin eiköhän taas muutama kilo lähe... ja abtronicx2 auttaa mua kanssa täs;D

    • vörrr vörrrrr

      hyvin vatkaa ja vimputtaa, ei voi muuta sanoa! pistin aamusta surraamaan ja olen vähän väliä huomannut miten rasvapaloja on irronnut vyötäröstä ja jaloista tärinän seurauksena, housut on jo nyt ihan läskissä kun niin hyvin irtoaa! aivan mahtava kone.

      • *minnalainen*

        Näinhän se on - AbTronic toimii! :)


    • lauraaa12345

      Hei! Olen 14-vuotias ja en halua kuulla mitään sanomista iästäni! koska iedän täysin onko se minulle hyväksi ja on! eli olen käyttännyt sitä säännöllisesti ja syönnyt herkkuja ja olen silti huomannut mahani pienentyneen ja kovettuneen olen todella tyytyväinen vyöhön ja se on myös hieromisessa todella hyvä! suosittelen kokeilemaan! I love it; )

    • Laiska Jaakko

      Moro! Olen 16-vuotias ja oon kattonu ton vyön mainosta ja lukenut mielipiteitä jo pari päivää ja ajatellu, että pitäiskö ostaa. En vaan oikee tiedä mihin uskoo kun sitä haukutaa ja kehutaa. Kumpi sitten onkaan se fakta, että toimiiko vai eikö toimi? Eikä mulla ole ketään tuttuja, jotka vois vahvistaa jommankumman väitteen. Oon ollu naru (laiha) koko elämäni laiska eli en ole oikeen jaksanu tehdä mitään sen eteen. Että olisko joku/jotkut, jotka vois kertoo (oikeesti) KOKEMUKSEN PERUSTEELLA (EI LUULOJEN!!!!!) että toimiiko vai eikö toimi?

    • kokemus

      Olen käyttänyt säännöllisesti -lisäksi lenkkeilen kuten ennenkin ja syön suht terveellisesti. Olen saanut laitteella näkyviä vatsa/selkälihaksia sekä beban muotoa muuttumaan -en tiedä mitä laittesta sinänsä pitäisi olla mieltä, mutta tehonnut minulla.

    • egega

      Olen kuullut kaverin serkun käyttävän sitä laitetta.

      Oli kuulema hyvä alussa ,mutta ne läskit kuulema menävät jalkoihin joten
      en suosittelisi sitä, ellei sitten halua paksuja jalkoja!

      • Meikä

        Miten ihmeessä voi laskit mennä (mahasta?) jalkoihin? :D
        Oli tuolla laitteella tehoa tai ei, niin tuollaiseen vaikutukseen en kyllä ihan tältä istumalta pysty uskomaan. :D

        Itellä laihutuskuuri menossa, liikuntaa lisäillään koko ajan, sekä aerobista että kuntosalia. Ajattelin tehä testin itelläni (kun halavalla sain :D) ja tsekata, että miten se toimii kaiken muun ohessa vai toimiiko. Ei harmita yhtään, mieluummin pistän rahat tähän ku herkkuihin (ollut syömättä niitä jo 2kk, ennen joka päivä). :) Tämän tuotteen yhteydessä tapahtuva mahdollinen kiinteytys on ainut asia mikä minua hen.koht. kiinnostaa.


    • ---

      On todella hyvä laite. Lomakosta lähti monta senttiä kun tilasin tämän tuotteen.
      Muuta vaikutusta en ole huomannut.

      • ---

        *Lompakosta.


    • ostijatoimi

      EI se vyö ihmiset heti auta! ite oon käyttäny kohta 2kk ja kyllä muuten toimii!mut ei pari viikkoo auta ehei sitä pitää käyttää paljon..

      • Meikä

        Mielenkiintoista! Ja hyvä. :)
        Millaisia muutoksia olet havainnut ja missä kohtaa kroppaasi?
        Ja mitä ohjelmia käytät ja miten pitkään/vrk?
        Itse sit tilasin sen, kun sain edullisesti ja aion kokeilla kaiken muun ohella (liikunta, ravinto).


    • kkkkkkkkkk

      olen kahden lapsen äiti ja molempien raskauksien jälkeen olen saanut löysän mahan kiinteytymään abtronic x2 avulla nopeasti!

      • Ak

        Saisiko sillä sicpackin??????????


    • joopaz

      2.2.2006: Kuluttaja-asiamies on osallistunut huijausten leviämisen ehkäisyyn kansainvälisessä markkinointia valvovien viranomaisten verkostossa ICPENissä, johon kuuluu yli 30 maata.

      - ICPENin kautta verkoston jäsenmaat saavat nopeasti tiedon uusista huijaustavoista ja voivat vaihtaa kokemuksia lainsäädännön käytännön sovelluksista ja erilaisista toimintatavoista. Peltonen kertoo.

      ICPENin menestystarinoihin kuuluu muun muassa vatsalihasten kiinteytyslaite AbTronic, jota on markkinoitu katteettomilla lupauksilla maailmanlaajuisesti. Yhdysvalloissa ja Australiassa tuomioistuimet tuomitsivat asiassa korvauksia ja Ruotsissa ja Suomessa ostoskanavat lopettivat laitteiden markkinoinnin kuluttaja-asiamiesten puututtua asiaan.

    • Vätykset!

      Noitten mainosten väitteethän voi olla hyvinkin pitkälti huuhaata. En ole enää katsonut aikoihin telkkaria niin ei voi tietää mutta yleensähän lupaavat kuunkin taivaalta.

      EMS:sta kyllä löytyy dataa ja tutkimuksia. Sen käytöstä kuntoutuksessa ja suorituskyvyn parantamisessa on kirjojakin olemassa. Lukisitte niitä, ettekä mutuilisi täällä. Tietäisitte sit laitteen soveltuvuuden käyttötarkoitukseenne, ja sen puutteet. Ei tarvis täälä sit huudella mutu juttui. Tosin mitä voi odottaa tälläsen ketjun kyselijöiltä. Etitään jotain oikotietä hyvään kuntoon, joten tuskin nähdään vaivaa asioihiin perehtymiseenkään. Ei sillä, ettäkö vastauksetkaan olisivat sen parempia...

    • hope2020

      Hi,

      I think I can recommend you a better and effective slimming belt. If you want more info, email me to [email protected]


      The 3-in-1 Smart InShape Toning Belt

      While most slimming belts on the market use vibration stimulation to improve circulation and toning, InShape Toning Belt integrates three of the latest technologies to provide you with even MORE! With the digital controller and its LCD display, you can easily choose your preferred function, timing, intensity and temperature level.


      InShape Toning Jel


      InShape Toning Gel contains Phytosonic™, a complex active ingredient which carries the same function as ultrasound wave fat dissolving technology. Composed of three synergistic natural herbal extracts, including Glaucium flavum, Euglena gracilis and Vegetal caffeine, Phytosonic™ helps ultrasound waves penetrate deep into the fat layers under the skin stimulating the body’s natural fat burning process. This process breaks down fat tissues into consumable energy, clears toxins, and reduces the amount of fat in the body. The results? Inches off your waistline, and a more defined and toned appearance !

      For more info, visit this site:

      http://www.youtube.com/watch?v=4uNQAvXoLeE

      http://www.inshapeprogram.com/home.html

    • Hoh hoo

      Hauskaa, että joku näitä hupiketjuja nostaa välillä ylös. :DD

      Sarjassa:
      "miten saada täydellinen vartalo ja laihtua 30kg istumalla pitsaa syöden"

    • Ex-ihanan pyöreä

      Toimii!!!

      Ostin vyön 2kuukautta sitten ja nyt oon miinu 9kg

      IHANAA!!!

    • kaunokkinamu

      Sperma käy hyvin geelistä, kokeiltu on ja mieskin on yhtä hymyä

    • ei niin löysä

      Minulla ei ole kuin hyviä kokemuksia laitteesta.Vatsalihakseni erottuu aivan selvästi ja ne on kovemmat . ...ja vinkkinä... näyttää olevan tori.fi:ssä tuollainen abtronic myynnissä joka haluaa halvalla kokeilla.

    • tsemppä 76

      kyllä ab tronic,toimii .. täytyy myös säännöllisesti ,harrastaa ulkoilua ja liikuntaa .. ja kattella hiukan mitä suuhun tunkee.. itsekin paha,tapa että söin ihan ähkyks sillon maha venyy .. nyt syön vähemmän et jää hyvä olo vielä .. kokeiltu on vyötä 2vk ajan joka päivä ja kyllä tulee tulosta ..

    • --..--

      Ootko ajatellu että ehkä ne tulokset tulee nimenomaan siitä että harrastat liikuntaa ja syöt oikein. Ei niinkään siitä vyöstä. Kokonaisella 2viikon kokeilemisella en vielä mainostais käyttökokemuksia. 2 viikkoa jos tekisit oikeita vatsalihaksia niin varmasti olisi enemmän tuloksia.
      Ja jos nyt otetaan huomioon vielä sekin että 2 viikossa ei lihasta tule kenellekkään vaikka olisi kuinka lahjakas.

      • tyytyväinen

        Itselläni ollut vastaanvanlainen "tärinävyö" käytössä nyt 2 vuotta. Minulle tehtiin leikkaus vatsan alueella, jonka seurauksena toisenpuolen vino vatsalihas jouduttiin leikaamaan poikki. Olen käyttänyt kyseistä laitetta vatsalihasteni kuntoutumiseen, ja hyviä tuloksia olen saanut! Olen hoikka ja harrastanut liikuntaa koko ikäni, mutta pelkällä vatsalihasreenillä en varmasti olisi saanut samanlaisia tuloksia aikaiseksi. Siitä en sitten mene sanomaan kuluttaako laite kaloreita tai kiinteyttääkö, mutta lihasten vahvistamiseen se itselläni on ainakin tehonnut loistavasti :)


    • suurionmuutos

      Valtava kasvu kokemus vain 3vk käytöllä! katon leffoi päivät maaten sohavalla kun abtronic x2 tekee työt puolestani. Vaimoni tuo aina töistä tullessa pattereita että pidetään hyvä värkki tulilla. Kaverit eivät enään meinaa tunnistaa meikäläistä ku on kalja maha hävinny.

    • huikea muutos!
    • lyllerö123

      Läskit lenkille ja loppuu toi rutina !

    • huha
      • pikaisestivastausta

        NE JOTKA ON KÄYTTÄNYT KYSEISTÄ LAITETTA: kun puhutte noista sähköimpulsseista, niin ettekai tarkota sellasia pieniä sähköiskuja? Tuntuuko mitään kipua/epämiellyttävää kun laitetta käyttää? Ja onko geeliä pakko käyttää? Kuinka usein lisään? Ja vielä yksi, jos haluan reisiä kiinteämmäksi, toimiiko? KIITOS SILLE JOKA VASTAAA:)


      • välilevy tyräx8
        pikaisestivastausta kirjoitti:

        NE JOTKA ON KÄYTTÄNYT KYSEISTÄ LAITETTA: kun puhutte noista sähköimpulsseista, niin ettekai tarkota sellasia pieniä sähköiskuja? Tuntuuko mitään kipua/epämiellyttävää kun laitetta käyttää? Ja onko geeliä pakko käyttää? Kuinka usein lisään? Ja vielä yksi, jos haluan reisiä kiinteämmäksi, toimiiko? KIITOS SILLE JOKA VASTAAA:)

        kyllä se pelaa..itse puotin 15 kg painoa..selkä paskana ja en 11 kuukauteen pystyny kävelemään.apronikki se toi takasin elämää..hyvä keksintö.....


    • kokeillut ...

      Meillä sattui olemaan kaapin hyllyllä vanhempi versio AbTronic -laitteesta - vaati vain pariston vaihdon .( 2001 ! )
      Laitteeseen hierotaan vesipohjaista geeliä saa apteekista . , laite ei toimi ilman sitä .Sitä laitetaan kerran käytökertaa kohden , ohjeet ovat laitteen mukana .
      Laite toimii sähköimpulsseilla , joka saa lihakset supistumaan teho on säädettävissä (tässä 10 portainen) sen mukaan kun haluaa impulssit pitää tuntua , muuten se on yhtä tyhjän kanssa .
      Testattuani laitetta totesin se vaatii käyttäjältään pieni masokistisia taipumuksia - kovin suuria tehoja ei voi käyttää :D
      Mikään kuntolaite se ei ole - tulokset tuntuu enemmin kuin näkyy.
      Ostos-TV :n näettelijät ovat kylläkin käynneet kuntosalilla useamman kerran , joten kuva siitä väärä.
      Laihdutukseen ja kiinteytykseen en oikein ks. laitteella usko pystyvän ...

      • mietippä nyt

        Noita samoja "vöitä" on fysioterapeutit käyttäneet vuosia, kuntoutuksen apuna, ovat tehonneet. Ja joo, voit kokeilla vatsalihasliikkeiden tekoakin, siihenkin pitää olla masokistisia taipumuksia, koska varsinkin huonokuntoisella takuulla tuntuu jo muutaman jälkeen. Ja kyllä, lihakset kiinteytyy, pikkuhiljaa eivät hetkessä tuollakin laitteella, vaihtoehtoisesti voi tehdä niitä vatsalihasliikkeitä, sen 10 minuuttia päivässä, toki voi kunto loppua kesken, jos tuo vyökin tuntuu jo masokistiselta.


    • Mainoksen uhriko?

      Onko kellään kokemuksia Tvinsin 5mins Shaperista? Vatsan seutua pitäisi saada pienemmäksi. Toimiiko tämä kyseinen laite. Olisi kiva tietää ennenkuin sijoittaa 170 euroa.

    • voi rähmä

      Ostin, ja kävi näin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12575810

    • palturia

      joo kuukauden kokeilun jälkeen 2tuntii per pvä sain kaikki vatsalihakset näkyviin ja paino putos 7 kiloo ;)

    • lir

      Mulla on tää vyö ollut kauan, ja kyllä se toimii .. Huom se ei oo laihdutus vyö ! liikunnan lisääminen ja ruoka valion katsaus .. liikun paljon ja mulla ei ole yli painoa mutta joskus,kun ei oo vattiksia tehnyt eikä huvita.. heitän tän vyön ni kyllä tuntuu et teet niitä vatsalihaksia .. toki on niit näkyny kirppiksillä ku porukka osaa niitä käyttää .. tuloksii saa varmaan paris viikos,kun käyttää ja ennenkin .. ihan sama mitä muut miettii .. olin itsekin epävarma .. mut lihaksis tuntuu kyllä..

    • elektroniikka

      Odotas jotta TV-shoppiin tulee kroppaan kytkettävät urheilijan tekoaivot. Elektrooniset urheilijan tekoaivot kytketään läskin sohvaperunan kroppaan. Kroppa alkaa juosta ja urheilla mielettömästi itsekseen.

    • Anonyymi

      Tampereella on ainakin toiminut jo pari vuotta EMS-treeniä tarjoava kuntostudio ja näyttää Helsingissäkin olevan yksi studio, joten kai tuossa jokin toimii

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe