Vesimelonipiirakka

Onko kelläkää vesimelonipiirakan reseptiä? Ois älyttömän kiva jos joku ois sellasen kehitelly ja kertois mulle. =)

4

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melooo

keität vaan sen vesimeloonin pieninä paloina (kuorittuna/siemenettömänä) hillosikerin kera hilloksi.
      Sitten vaan valitset minkä tahansa hillopiiraan/kurpitsapiiraan/marjapiiraan eseptin ja jatkat siitä.

• Kiitoksia oikein paljon, pitääpä tässä viikonloppuna kokeilla =)

• meloo
        vilzze kirjoitti:

Kiitoksia oikein paljon, pitääpä tässä viikonloppuna kokeilla =)

siis siihen melooniin - vettä siinä on ihan tarpeeksi. Siis vaan hillosokeri ja meloonipalat.

• meloo kirjoitti:

siis siihen melooniin - vettä siinä on ihan tarpeeksi. Siis vaan hillosokeri ja meloonipalat.

kylläpä mä sen taisinki tietää ku vesimeloniha on melkee kokonaan vettä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      134
      1552
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      50
      1477
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1103
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      92
      1004
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      950
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      844
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      85
      800
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      695
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34