Alotteita baarissa

Joni 87

Olen 22-vuotias mies ja tilanteeni on se etten ole vielä koskaan seurustellut. Muutamia säätöjä on tässä vuosien mittaan ollut mutta mitään pysyvää niistä ei valitettavasti ole syntynyt.

Yökerhoissa tulee käytyä miltei joka lauantai ja ainahan sitä toivoisi että siellä tutustuisi johonkin sopivaan naiseen. Baarit on itselläni oikeastaan ainoa paikka missä on edes pienet mahdollisuudet naisiin tutustua. Työpaikalla tai vapaa ajan harrasteissa en naisia juurikaan edes missään näe/tapaa joten baari on ainoa vaihtoehto halusin tai en. Nettitreffejä olen joskus kokeillut mutta se ei ole minun juttuni.

Olen jo pitkään harmitellut sitä kun baareissa ei tule koskaan tehtyä juurikaan alotteita vaikka mieli tekisikin. aina sitä vaan jänistää vaikka monesti miettinyt ettei siinä mitään menetettävää ole. no nyt viime lauantaina otin itseäni nisklsta kiinni ja sain tehtyä peräti kuusi eri aloitetta yhden illan aikana (kahdessa eri yökerhossa) Olen nyt ajatellut että samakai se on yrittää niitä aloitteita tehdä kun siellä baarissa tulee kerta käytyä ja naisseuraa tottakai sinkkumiehenä halauaisin

iskuyritys 1) Nainen istui yksin sohvalla. Menin hänen luokeen ja kysyin saanko liittyä seuraan. nainen antoin luvan. lähes samantien naisen kaveri tuli kanssa siihen ja juttelin heidän kanssaan hetken aikaa ja rivien välistä kävi aika nopeasti ilmi että he molemmat ovat varattuja ja he osittautuivat luultua vanhemmaksi mitä oletin. Poistuin heidän seurastaan, ei siinä, kannatti joka tapauksessa käydä juttelemassa, kävipähän selväksi ettei heistä mitään säätöä saatika muutakaan olisi ollut mahdollista saada.

iskuyritys 2) todella hyvännäköinen blondi istuu yksin pöydässä. Menen hänen luokseen ja kysyn saanko liittyä seuraa? nainen pudistelee päätään viestiksi että ei saa ja asia selvä, poistun paikalta.

iskuyritys 3) Jälleen kyseessä todella hyvännäköinen blndi istumassa sohvalla yksikseen. menen hänen luokseen ja kysyn saman kuin edellisilläkin kerroilla. Vastaus on että ei!. selvä, poistun paikalta.

iskuyritys 4) Röökipaikalla pihalla pöydän ääressä istuu nainen yksin. aikalailla tavallisen näköinen muija, ei mikään erityisen näyttävä ulkonäkö. tavallinen. menen pöydän luo ja kysyn saanko liittyä seuraan. nainen sanoo että liity vain. Istun alas ja alan juttelemaan niitä näitä. Juttu luistaa hyvin ja naiselta oli havaittavissa joa pientä flirttiä suuntaani siinä keskustelun aikana. Kysyn seuraavaksi että mennäänkö sisälle ostamaan juomat ja sitten jonnekin istumaan ja jatkamaan juttua. Nainen sanoo että passaahan se jos tarjoan hänelle juoman. Selitän kohteliaasti että minulla ei ole tapana näin alkuvaiheessa tapana naiselle tarjota juomia mutta haluan kyllä jutella/tutustua vielä sinuun. sepä ei naiselle passannut vaan kävi ilmi ettei hän halua enää kanssani jutella joten se siitä sitten. Tässä kohden vitutti jonkinverran koska näytti hetkisen että tästä saattaisi jotain tullakin kun juttu kulki sen verraan hyvin ja oli pientä flirttiäkin mukana.

Ikuyritys 5) Pöydässä istuu nainen. Tämäkin aika tavallisen näköinen. Menen taas pöydän luo ja kysyn tutun kysymyksen. nainen antaa luvan liittyä seuraan ja siinä jutellaan herken aikaa niitä näitä. aikapian pöytään tulee joku jätkä ja käy ilmi että hänellä on naisen kanssa jotain säätöä (ehkä jopa seursutelusuhde) joten tämäkin homma kuivui kokoon. ei nainen kuitenkaan pahakseen psitänyt vaikka hänen luokse juttelemaan meninkin

iskuyritys 6) Nainen istuu yksin sohvalla ja menen tämän luo ja kysy saanko liittyä seuraan. nainen antaa luvan. Jutellaan siinä niitä näitä ja nainen vaikuttaa olevan jostain syystä aika allapäin eikä selvästikään ole kovin juttutuulella. vähän ajan päästä hän sanoo että mennään tuonne kavreieden pöytään istumaan ja minä sostun. kun pöytään päästään hän menee lähes heti jonkun jätkän kaunaloon ja on muutenkin apaattisen oloinen eikä minuun enää osoita mitään huomiota niin katson parhaimmaksi postua paikalta.

Tässäpä nämä kokemukset yhden illan aikana jolloin sain viimein tohkaistua itseni tekemään rohkeasti aloitteita. Kyllähän se baari illan jälkeen tottakai vituttu ettei näsitä yrityksistä huolimatta mitään säätöä saanut aikaa mutta toisaalta olin ihan tyytyväinen itseeni että kerrankin tuli edes yritettyä.

Positiivista oli myöskin se että mitään hiastatteluja eikä muutakaan törkeää käytöstä näiltä naisilta ei ilmaantunut vaan kaikki olivat selv'ästikin ihan ok/ tyytyväisiä sen suhteen että menin heille juttelemaan vaikka näistä iskuyrityksistä ei mitään seurannutkaan.

Silmiinpistävää oli sekin että lähes kaikki nämä naiset olivat isohkon kaveriporukan kanssa liikenteessä vaikka toki yksin olivat silloin ku heitä lähestyin (en koskaan uskaltaisi mennä isoon naisporukkaan iskemään)
Myöskin se kävi ilmi että näistä naisitsa joita yritin taisi puolet vähintää olla varattuja. (ehkä jopa kaikki olivat enemmän tai vähemmän varattuja, vaikea sanoa)

Toivottavasti uskaltaisin myöskin jatkossa tehdä alotteita koska kyllähän se saattaa viel joskus trpätäkin :)

itseäni on monessa otteessa kehuttu komeaksi mieheksi mutta enpä tiedä mitä asiasta ajatella koska naiskokemukseni ovat pahasti ristiriidassa sen kanssa että olisin komea mies.

itselläni on tilanne se että muutin vasta uudelle paikkakunnalle työprojektin takia enkä tunne täältä vielä oikein ketään. joudun ainakin toistaiseksi käymään viihteellä ihan yksinäni (mikä nyt ei välttämättä paranna mahdollisuuksia onnistua iskemään baarista nainen)

Mutta eipä siinä, kommenttejä ja näkökantoja asiaan liittyen olis mukavaa saada!

23

3728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin_mies

"itseäni on monessa otteessa kehuttu komeaksi mieheksi mutta enpä tiedä mitä asiasta ajatella koska naiskokemukseni ovat pahasti ristiriidassa sen kanssa että olisin komea mies."

Ulkonäöllä ei tee mitään, jos supliikkitaidot loistavat poissaolollaan. Sen sijaan kunnon puhetaidoilla voi kompensoida melko rumaakin ulkonäköä.

• bcvbcvbcvbcb

En ole kyllä itsekään mikään iskuguru, mutta kannattaako sitä ensimmäiseksi mennä täräyttämään naiselle kysymystä siitä, voiko liittyä seuraan? Siitä tulee kyllä semmoinen anteeksi että olen olemassa-olo.

Mikset vaan voi sanoa että moi, mitä kuuluu ja aloittaa juttua siitä? Miksi pitää heti alkuun pyytää lupaa?

Ota siipimies mukaan, niin voit mennä jututtamaan myös kaksistaan olevia naisia. Sovitte vaan kumpi ottaa kummankin tähtäimeen ja sit seuraavalla kerralla toisinpän (jos ekassa parissa sinä saat sen epäviehättävän plösön, nii sitten toisella kertaa kaverisi jututtaa sitä epäkiinnostavaa).

• Millura

Joo, yhdyn tuohon pointtiin, että turhaan pyydät lupaa liittyä seuraan. Sen kun menet sanomaan hei, niin huomaat haluaako nainen jutella vai ei. Kiitettävää tilannetajuahan sinulta näyttää löytyvän ku kerran muutamat typyt jätit ku eivät vaikuttaneet kiinnostuneilta.

Harmittaa tuo nr4, kummaltakin vähän huti. Eli todella tökeröä naiselta vaatia juomaa, mutta toisaalta, jos sen olisit tarjonnut niin ... hmm :) Onko se niin suuri panostus, jos seura mukavaa?

Sitten vielä se ikuinen klisee, mutta epätoivoisuus ja tarkoituksenhakuisuus haisee pitkälle. Varsinkin meillä naisilla kuudes aisti sen suhteen, ja ainakin itse bongaan helposti tapausket jotka kauhealla vimmalla hakevat seuraa eli vähän liian vakavalla mielellä liikkeellä. Eli jos seuran hakeminen illan ainoa missio, on vähän heikoilla vesillä. Eli ehkä tosiaan kaveri mukaan pitämään hauskaa ja sitten siinä sivussa voi jututtaa naisia vaikkapa juomaa hakiessa ...

• Jan -1982

"En ole kyllä itsekään mikään iskuguru, mutta kannattaako sitä ensimmäiseksi mennä täräyttämään naiselle kysymystä siitä, voiko liittyä seuraan? Siitä tulee kyllä semmoinen anteeksi että olen olemassa-olo."

Voithan sinä tietysti tunkea kysymättä naisen seuraan, jos haluat kuulla "Mitä vittua?! Painu vittuun siitä vitun kusipää!"-tyylisiä kommentteja.

• Jan -1982
        Millura kirjoitti:

Joo, yhdyn tuohon pointtiin, että turhaan pyydät lupaa liittyä seuraan. Sen kun menet sanomaan hei, niin huomaat haluaako nainen jutella vai ei. Kiitettävää tilannetajuahan sinulta näyttää löytyvän ku kerran muutamat typyt jätit ku eivät vaikuttaneet kiinnostuneilta.

Harmittaa tuo nr4, kummaltakin vähän huti. Eli todella tökeröä naiselta vaatia juomaa, mutta toisaalta, jos sen olisit tarjonnut niin ... hmm :) Onko se niin suuri panostus, jos seura mukavaa?

Sitten vielä se ikuinen klisee, mutta epätoivoisuus ja tarkoituksenhakuisuus haisee pitkälle. Varsinkin meillä naisilla kuudes aisti sen suhteen, ja ainakin itse bongaan helposti tapausket jotka kauhealla vimmalla hakevat seuraa eli vähän liian vakavalla mielellä liikkeellä. Eli jos seuran hakeminen illan ainoa missio, on vähän heikoilla vesillä. Eli ehkä tosiaan kaveri mukaan pitämään hauskaa ja sitten siinä sivussa voi jututtaa naisia vaikkapa juomaa hakiessa ...

"Harmittaa tuo nr4, kummaltakin vähän huti. Eli todella tökeröä naiselta vaatia juomaa, mutta toisaalta, jos sen olisit tarjonnut niin ... hmm :) Onko se niin suuri panostus, jos seura mukavaa?"

Mitä ajattelisit vieraasta miehestä, jolle olisit mennyt juuri juttelemaan ja joka kysyisi sinua tarjoamaan itselleen juomaa? Toki tämä tilanne on täysin fiktionaalinen, koska on utopistinen ajatus, että sinä naisena olisit tehnyt aloitteen vieraalle miehelle... Sori, älä ota tätä vittuiluna.

• Millura
        Jan -1982 kirjoitti:

"Harmittaa tuo nr4, kummaltakin vähän huti. Eli todella tökeröä naiselta vaatia juomaa, mutta toisaalta, jos sen olisit tarjonnut niin ... hmm :) Onko se niin suuri panostus, jos seura mukavaa?"

Mitä ajattelisit vieraasta miehestä, jolle olisit mennyt juuri juttelemaan ja joka kysyisi sinua tarjoamaan itselleen juomaa? Toki tämä tilanne on täysin fiktionaalinen, koska on utopistinen ajatus, että sinä naisena olisit tehnyt aloitteen vieraalle miehelle... Sori, älä ota tätä vittuiluna.

en ota vittuluna, ja tietäistpä vaan minusta ja minun aloitteistani ... sekä hyvistä että huomoista:)

Huomioi, että totesin että kummaltakin paha huti ... eli en itse käyttäytisi noin kuin nr4 nainen. En ole koksaan drinkkiä vinkunut, mutta jos sellainen tarjotaan (ihan miehen omasta tahdosta ja aloitteesta) niin otan vastaan. Jos ei tarjoa, ostan itse ilman sen suurempaa draamaa ...

• Provo Paavo

Hienoa kuulla, että et tarjonnut naikkonen numero neljälle juomaa. Oikein! Miksi nainen ei tarjoutunut tarjoamaan sinulle juomaa, kummallista? Naisille ei tarjota mitään suhteen alkuvaiheessa. Kun suhde on edennyt pidemmälle, niin naista voi ja pitää hemmotella, jos hän sen ansaitsee. Näitä siipeilijöitä ja juomien pummaaja naikkosia on baarit pullollaan, joten perään kuulutan tarkkaavaisuutta. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin on se ja sama tarjoatko naiselle juoman. Fiksu nainen ei sitä paitsi edes alennu pummaamaan juomaa ventovieraalta ihmiseltä.

• Jan -1982

Valitettavasti liian moni mies nuolee naisen kengänkärkiä tarjoamalla kiltisti, jottei se jumalolento nimeltä "nainen" poistu seurasta.

• Jan -1982

en ikinä tule tekemään yhdellekään naiselle aloitetta baarissa: Naiset ovat joko varattuja, välinpitämättömiä, passiivisia, huoria (vinkuvat miestä tarjoamaan juomia) tai sitten hetken seurassa olon jälkeen jättävät miehen yksin ja katoavat jonnekin omien kavereidensa luo tai toisen miehen syliin.

• nainen 25

"En ole kyllä itsekään mikään iskuguru, mutta kannattaako sitä ensimmäiseksi mennä täräyttämään naiselle kysymystä siitä, voiko liittyä seuraan? Siitä tulee kyllä semmoinen anteeksi että olen olemassa-olo.

Mikset vaan voi sanoa että moi, mitä kuuluu ja aloittaa juttua siitä? Miksi pitää heti alkuun pyytää lupaa?"

No et todellakaan, jos vaan tunget seuraan!

Kannattaa kysyä naisilta, että voinko liittyä seuraan! Minä ainakin käskisin painua vittuun jos joku vaan liimautuisi kiinni ja alkaisi tenttaamaan elämänhistoriaani! Koen sellaisein liian tunkeilivaksi! Kun kysyy kohteliaasti, niin saa sitten ystävällisen vastauksenkin.

Ja yksi vinkki, kukaan nainen ei pidä siitä,e ttä heitä lähestyy tuhannan päissä, eli jos fiksua naisseuraa kaipaat, ni juo vain pari "isku iltana". Kännisten on turha tulla sönkkäämään mitään!

• ...........
        nainen 25 kirjoitti:

"En ole kyllä itsekään mikään iskuguru, mutta kannattaako sitä ensimmäiseksi mennä täräyttämään naiselle kysymystä siitä, voiko liittyä seuraan? Siitä tulee kyllä semmoinen anteeksi että olen olemassa-olo.

Mikset vaan voi sanoa että moi, mitä kuuluu ja aloittaa juttua siitä? Miksi pitää heti alkuun pyytää lupaa?"

No et todellakaan, jos vaan tunget seuraan!

Kannattaa kysyä naisilta, että voinko liittyä seuraan! Minä ainakin käskisin painua vittuun jos joku vaan liimautuisi kiinni ja alkaisi tenttaamaan elämänhistoriaani! Koen sellaisein liian tunkeilivaksi! Kun kysyy kohteliaasti, niin saa sitten ystävällisen vastauksenkin.

Ja yksi vinkki, kukaan nainen ei pidä siitä,e ttä heitä lähestyy tuhannan päissä, eli jos fiksua naisseuraa kaipaat, ni juo vain pari "isku iltana". Kännisten on turha tulla sönkkäämään mitään!

neuvoa, kun ei itse ole tehnyt yhtäkään aloitetta, edes tuhannen päissään.

• nainen.
        ........... kirjoitti:

Naisena voin sanoa että olen monta kertaa tehnyt aloitteen niin selvinpäin, parin ottaneena että umpihumalassa (valitettavasti) ja sekä miehille että naisille! (kyllä, olen biseksuaali) Ja minua on sekä miehet että naiset kehuneet hyvännäköiseksi. Omasta kokemuksestani miehiä on helpompi lähestyä, mutta naiset keskustelevat helpommin ja niitä on helpompi iskeä (ehkä johtuu siitä kun itse olen nainen O_o) ja kaikki nämä ovat tapahtuneet ihan normibaarissa eli ei gay-baarissa ja naisetkin ovat tajunneet että olen yrittänyt iskeä enkä vain tullut tekemään kaverillista tuttavuutta. Jos minua joku tulee iskemään en tosiaan vierasta ihmistä käske ostamaan minulle juomaa, toki siinä vaiheessa jos tarjotaan niin myönnyn, koska minusta se vaikuttaa epäkiinnostuneelta jos ei ota tarjousta vastaan. Valitettavasti tosin miehet aina olettavat että kun tarjoaa juoman niin yhdessä lähetään himaan ja saa "pesää". Ja yleensä se on se muutama hikinen työntö kännissä ja sit sammutaan. No thanks. Naisissa on se hyvä puoli, he eivät oleta mitään, pidetään kivaa baarissa, jos tiet eroavat, ne eroavat, mutta vaihdetaan numeroita, ja voidaan "pitää kivaa" jatkossakin. Samana iltana en kovin monta miestä/naista ehdi iskemään, koska baariin mene pääasiassa pitämään hauskaa. Jos joku kiinnostava ihminen löytyy, tarkkailen häntä hieman sivusta ja yritän saada merkkejä siitä onko kenen kanssa liikénteessä ja yritän luoda jonkin näköistä katsekontaktia. Jos näyttää siltä että flirttiä/kiinnostusta löytyy yritän päästä hänen lähelleen jotenkuten ja yritän keskustella tms. jos tulee pakit eikä ole kiinnostunut niin sitten ei. Ei maailma siihen kaadu. mutta en lähde "seuraavan" luo ja yritä iskeä, vaan odotan jos joku kiinnostava joka olisi myös ehkä kiinnostunut minusta tulisi vastaan.Sen huomaa katseista, ainakin naisilla. hmm.. ehkä sen takia ei kovin monta eitä ole naisilta tullut. Ja tosiaan en edes lähde baariin yrittämällä yrittämään vaan anna kaiken mennä omalla painollaan. Miestenkin kannattaisi baariin lähteä vain rennosti pitämään hauskaa, mutta muistaa pitää silmät auki.

• nainen 25
        ........... kirjoitti:

kuka on sanonut etten naisena ole tehnyt yhtään aloitetta?

täällähän pyörii keskustelu siitä kuinka joku mies kyrsiintyi kun nainen istui seuraan kysymättä lupaa. sama pätee naisiiin, ei saa hyvää kohtelua osakseen jos vaantunkee seuraan, kyllä se kuuluu jo perus kohteliaisuuteen, että kysytään voiko tuntemattoman seuraan liittyä!

• Julmetus--__
        nainen 25 kirjoitti:

kuka on sanonut etten naisena ole tehnyt yhtään aloitetta?

täällähän pyörii keskustelu siitä kuinka joku mies kyrsiintyi kun nainen istui seuraan kysymättä lupaa. sama pätee naisiiin, ei saa hyvää kohtelua osakseen jos vaantunkee seuraan, kyllä se kuuluu jo perus kohteliaisuuteen, että kysytään voiko tuntemattoman seuraan liittyä!

Äsh, toi on kyllä tollasta junttimeininkiä mitä monella suomalaisella näkee. Jos mies kysyy "saanko liittyä seuraan", voi sen esittää kahdella eri tavalla. Jos tulet surkeen näkösenä anellen et voisinko nyt tulla tähän, se on säälittävää, mutta jos itsevarmana kysyt naiselta, voinko liittyä seuraan, ei mitään vikaa. Kohteliastahan se vaan on.

Oon huomannu et monen suomalaisen mielestä muualla maailmalla kohteliaana pidetyt asiat on jotenkin heikkouden merkkejä, siis sellasia että sä olet jotenkin epävarma kun kysyt vähän naisen mielipidettä. Pitäis olla jotenkin äijä ja kova, vittuako mä naiselta kysyn mitään vaan teen näin koska haluan tehdä näin...hohhoijaa. Ja niin, ite oon komea ja itsevarma kaveri enkä anele naisilta yhtään mitään. Mutta kohtelias, sitä mä kyllä olen. Huomaa kyllö että maakunnissa tollaset junttiasenteet on enemmän vallalla, mutta vähenee kun siirrytään pk-seutua kohti ja edelleen muuta Eurooppaa. Mut hei, pöndet on pöndejä!;)

• ison kaupungin tyttö
        Julmetus--__ kirjoitti:

Äsh, toi on kyllä tollasta junttimeininkiä mitä monella suomalaisella näkee. Jos mies kysyy "saanko liittyä seuraan", voi sen esittää kahdella eri tavalla. Jos tulet surkeen näkösenä anellen et voisinko nyt tulla tähän, se on säälittävää, mutta jos itsevarmana kysyt naiselta, voinko liittyä seuraan, ei mitään vikaa. Kohteliastahan se vaan on.

Oon huomannu et monen suomalaisen mielestä muualla maailmalla kohteliaana pidetyt asiat on jotenkin heikkouden merkkejä, siis sellasia että sä olet jotenkin epävarma kun kysyt vähän naisen mielipidettä. Pitäis olla jotenkin äijä ja kova, vittuako mä naiselta kysyn mitään vaan teen näin koska haluan tehdä näin...hohhoijaa. Ja niin, ite oon komea ja itsevarma kaveri enkä anele naisilta yhtään mitään. Mutta kohtelias, sitä mä kyllä olen. Huomaa kyllö että maakunnissa tollaset junttiasenteet on enemmän vallalla, mutta vähenee kun siirrytään pk-seutua kohti ja edelleen muuta Eurooppaa. Mut hei, pöndet on pöndejä!;)

Mulla on kyllä päinvastaiset kokemukset näistä pöndeistä. Mitä enemmän siirrytään kehäkolmosen suuntaan sen epäkohteliaampia ihmiset ovat. Pienillä paikkakunnilla ihmiset ottavat myös muut huomioon eikä vain itseään, oli kuinka kiire tai kuka tärkeä asia itsellä. (noin niinkuin yleisesti mutta pätee myös baarielämään ja iskemiseen)

• Mies1985
        nainen. kirjoitti:

Naisena voin sanoa että olen monta kertaa tehnyt aloitteen niin selvinpäin, parin ottaneena että umpihumalassa (valitettavasti) ja sekä miehille että naisille! (kyllä, olen biseksuaali) Ja minua on sekä miehet että naiset kehuneet hyvännäköiseksi. Omasta kokemuksestani miehiä on helpompi lähestyä, mutta naiset keskustelevat helpommin ja niitä on helpompi iskeä (ehkä johtuu siitä kun itse olen nainen O_o) ja kaikki nämä ovat tapahtuneet ihan normibaarissa eli ei gay-baarissa ja naisetkin ovat tajunneet että olen yrittänyt iskeä enkä vain tullut tekemään kaverillista tuttavuutta. Jos minua joku tulee iskemään en tosiaan vierasta ihmistä käske ostamaan minulle juomaa, toki siinä vaiheessa jos tarjotaan niin myönnyn, koska minusta se vaikuttaa epäkiinnostuneelta jos ei ota tarjousta vastaan. Valitettavasti tosin miehet aina olettavat että kun tarjoaa juoman niin yhdessä lähetään himaan ja saa "pesää". Ja yleensä se on se muutama hikinen työntö kännissä ja sit sammutaan. No thanks. Naisissa on se hyvä puoli, he eivät oleta mitään, pidetään kivaa baarissa, jos tiet eroavat, ne eroavat, mutta vaihdetaan numeroita, ja voidaan "pitää kivaa" jatkossakin. Samana iltana en kovin monta miestä/naista ehdi iskemään, koska baariin mene pääasiassa pitämään hauskaa. Jos joku kiinnostava ihminen löytyy, tarkkailen häntä hieman sivusta ja yritän saada merkkejä siitä onko kenen kanssa liikénteessä ja yritän luoda jonkin näköistä katsekontaktia. Jos näyttää siltä että flirttiä/kiinnostusta löytyy yritän päästä hänen lähelleen jotenkuten ja yritän keskustella tms. jos tulee pakit eikä ole kiinnostunut niin sitten ei. Ei maailma siihen kaadu. mutta en lähde "seuraavan" luo ja yritä iskeä, vaan odotan jos joku kiinnostava joka olisi myös ehkä kiinnostunut minusta tulisi vastaan.Sen huomaa katseista, ainakin naisilla. hmm.. ehkä sen takia ei kovin monta eitä ole naisilta tullut. Ja tosiaan en edes lähde baariin yrittämällä yrittämään vaan anna kaiken mennä omalla painollaan. Miestenkin kannattaisi baariin lähteä vain rennosti pitämään hauskaa, mutta muistaa pitää silmät auki.

"Miestenkin kannattaisi baariin lähteä vain rennosti pitämään hauskaa, mutta muistaa pitää silmät auki. "

Helppo se on naisen sanoa. =)
        Ja helppoa myös se aloitteen tekeminen.

• nainen.
        Mies1985 kirjoitti:

"Miestenkin kannattaisi baariin lähteä vain rennosti pitämään hauskaa, mutta muistaa pitää silmät auki. "

Helppo se on naisen sanoa. =)
        Ja helppoa myös se aloitteen tekeminen.

helppoa se on naisena sanoa? Hmm?? Olen itse yrittänyt iskeä NAISTA baarista ja huom. olen nainen. Joten periaatteessa olen samalla viivalla kuin kuka tahansa mies joka menee iskemään baarista naista. En usko noihin "noihin nainen tuntee paremmin naisen ja blaa blaa". Tuo juttu sitäpaitsi on ihan ihmisestä kiinni kuka tykkää mistäkin. Niin naisissakin. Sen myönnän että "gay-tutkan" omaavana osaan jotenkuten päätellä naisen katseesta ja olemuksesta onko hän yhtään naisiin päin kallellaan ja kiinnostunut.

• anti-jew x

muutama epäkohta nousi tekstistä esille.

ensinnäkin juuri aloitusta "voinko/saanko/jne.." täytyis välttää viimeiseen asti, sillä lasket itsesi heti ensimmäiseksi naisen alapuolelle. kohteliaisuus on ok mutta jossain asioissa se ei vaan toimi. todennäköisesti keskivertoa paremman näköinen nainen saa kymmeniä iskuyrityksiä yhdessä illassa, tavallisenkin näköisetkin useita. jos jokainen kysyy "voinko istua tähän" jne niin putoat heti samaan kastiin niiden tyyppien kanssa jotka nainen on jo dumpannut. monet pokaajat jaksaa painottaa että aloituksella ei ole mitään väliä, koska kyseessä on vain aloitus, kunhan se on jotain mitä naiselle ei olla vielä sanottu/kysytty, jotain erikoista.

ei kannata koskaan tarjota tuntemattomalle naiselle juomaa vaikka muija sitä pyytäisi. tässä tapauksessa koska nainen itse kysyi tarjoatko, niin saattoi olla kyseessä yksi niistä kuuluisista "testeistä" joita naiset heittää. ja epäonnistuit siinä joten nainen häippäs.

ja yksin menemisestä baariin, toki yksilöllistä mutta ainakin itsellä henk.koht. en pysty meneen yksin baariin koska kaveriporukalla on hauskempaa ja yksin menemällä alitajuisesti on mielessä että menen vain naisten iskemisen vuoksi ja silloin tulee helvetilliset suoritus paineet eikä mikään onnistu.

• kunnioitettavia yrityksiä! ensimmäisenä pisti silmään lukiessani että mitä pitemmälle kirjotit niin sitä enempi tuli hauskoja kirjotusvirheitä. :P ei tuossa kysymyksessä saako liittyä seuraan oo mitään pahaa, saapahan sitte ainaki heti suoran vastauksen sopiiko vai ei.

• blaster00

Niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, tuo "voinko/saanko liittyä seuraan" on todella huono aloitus. Tuolla viestität suoraan naiselle erittäin SUORASTI, että olet kiinnostunut hänestä, niin kuin kymmet aikaisemmatkin sinunkaltaisesi. Niin kuin nähtiin, muutaman naisen kohdalla tämä aloitus oli täydellinen turn-off. Sinun tapauksessasi, voisi ns. epäsuora lähestyminen olla parasvaihtoehto. Esim. kysyt naiselta ohimennen mielipidettä jostain eli aloitat ihan millä tahansa kysymyksellä. Jatka vain baareissa pyörimistä, mutta älä ikinä sorru epätoivoon, sen naiset haistaa kaukaa. Eikä muutenkaan pidä olla iskemässä siellä ketään. Naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin, mene sinne siis tapamaan uusia ihmisiä ja haukuuttamaan itseäsi. Periaatteessa on yhdentekevää kenen kanssa olet baarissa, tuskin niin peloissasi olet että ottaisit kavereitasi mukaan kun menet juttelemaan naisille. Yksin baarissa olemisessa, sinänsä ei ole mitään ongelmaa kunhan olet sosiaalinen, eli et jää yksin istumaan tai pyörimään vaan juttelet eri ihmisille.

• Neuvon poikasta

Huomaatko, että rakennat valmiiksi odotuksen kun lähdet baariin: menen baarin, isken naisen. Odotuksessai on mukana ajatus, jos en saa iskettyä naista=epäonnistun.
      Kannattaisiko lähteä ajattelemaan tilannetta vähän kevyemmältä kantilta ihan itsestäsikin välittäen? Mene naisten seuraan sillä ajatuksella, että juttelen vain ja katselen, ei niin että nyt menen tuolle juttelemaan ja iskemään ja jos en onnistu niin epäonnistun ja olen surkea.
      Olen itse nainen ja kokemuksestani voi sanoa että kaikkein mukavinta baarissa on jutella miesten kanssa, jos he vain normaalisti juttelevat, eivät yritä iskeä (se ei siis paista viiden kilometrin päähän). Tottakai mies saa olla kiinnostunut, mutta itseeni ainakin puree mies, joka ei näytä heti täysillä sitä että haluan iskeä sinut. Kiinnostunut saa olla ja mukavaa kun tulee juttelemaan(kaikistahan se on kivaa jos itsestä ollaan kiinnostuneita ja jos joku sanoo muuta niin se valehtelee).
      Jos mies tulee juttelemaan niin että todella näkyy ja huomaa se että haluan iskeä sinut, niin naiselle siitä tulee olo, että olen esine, jota tuo vain haluaa panna.
      Jos taas menet normaalisti juttelemaan (ilman että tuot olemuksellasi tai sanoillasi esille että sut mä nyt isken) silloin nainen tuntee itsensä ihmiseksi, arvokkaaksi olennoksi sinun silmissäsi ja jossa sinä näet jotain ja että nainen on mielestäsi viehättävä.

• Melipies

En ole mikään pelimies guru, mutta kannattaa varmaan jättää baarit
        pois jos haluaa iskeä naisia. Kirjastoissa bussipysäkeillä ja kadulla on paljon laadukkaampia naisia kuin baareissa tulee koskaan olemaan. Baariin menevät Suomessa nimenomaan ne, jotka harrastavat baarikulttuuria.
        Silloin he pitävät "hauskaa" porukalla ja näyttävät poika/*tyttöystäviään ja leveilevät autoillaan ja juovat itsensä känniin. Kaveriporukat hoitaa bisneksiään. Silloin on yksinäisen pelimiehen (vaikka olisi kuinka taitava ja itsevarma) vaikea saada itselleen iskettyä naista. Toisenlainen meno on varmaan Los Angelesissa ja muissa suurkaupungeissa missä on paljon baareja nimenomaan pelimiehille ja viriileille naisille

Ymmärrän sen, että sitä luulee, että baarit ovat seuranhakua varten, mutta koska niitä hallitsevat Suomessa juuri edellä mainitsemani kaltaiset niin sieltä on vaikea löytää ketään jolle voisi jutella mukavia kauemmin kuin 5 min.

Itse pelimiestekniikasta:
        Kannattaa aloittaa ja jatkaa niin että keskittyy aina ja vain siihen mitä nainen voisi tarjota sinulle..
        Muista ettet koskaan alistu naisen edessä, vaan olet sen naisen tavoittamattomissa ja tavallaan palkinto.
        Olet kungingas ja anna hänen luulla olevansa kuningatar.
        Juttelet siis mukavia ja ehkä pistä väliin jotain kaksimielistä ystävälliseen sävyyn, yritä saada aina melko nopeasti fyysinen kontakti vaikka sano jotain sen hiuksista..ja kosketa niitä
        jos nainen ei itse alistu ja lähde juttuun mukaan niin negaa sitä eli sano sille jotain puoli-ilkeää.
        Jos vaikka sillä on epäaidot kynnet, (niinkuin yleensä niillä on) niin huomuta niistä tms.

Muista että sinä olet kuningas ja nainen on vain tyhmä jos ei halua kuninkaan munaa.
        sit ku se on kiinnostunu..esim kysyy jotain ja pysyy jutus mukana niin n8 min kuluttua siitä
        Kysy siltä sopivassa kohdassa oletko nainen? ne vastaa aina joo..sano sitte: Todista se!
        se toimii aina..niiden pitäis raapia kynsillä sun selkää tai pussata.

Muista myös ankkuroida sen sanoja että sille tulee turvallinen olo ja peilaa sen liikkeitä ja
        ja katso silmiin ja huuliin aina kun puhut. Jos ei meinaa tulla mittää niin lopeta keskustelu johonkin härskiin vitsiin. no enivei..nää toimii aina..paljon opittavaa mullakin vielä

tee oma tyyli mutta noudata noita periaatteita
        lähesty aina eri tavalla kuin muut..

• =D=D
        Melipies kirjoitti:

En ole mikään pelimies guru, mutta kannattaa varmaan jättää baarit
        pois jos haluaa iskeä naisia. Kirjastoissa bussipysäkeillä ja kadulla on paljon laadukkaampia naisia kuin baareissa tulee koskaan olemaan. Baariin menevät Suomessa nimenomaan ne, jotka harrastavat baarikulttuuria.
        Silloin he pitävät "hauskaa" porukalla ja näyttävät poika/*tyttöystäviään ja leveilevät autoillaan ja juovat itsensä känniin. Kaveriporukat hoitaa bisneksiään. Silloin on yksinäisen pelimiehen (vaikka olisi kuinka taitava ja itsevarma) vaikea saada itselleen iskettyä naista. Toisenlainen meno on varmaan Los Angelesissa ja muissa suurkaupungeissa missä on paljon baareja nimenomaan pelimiehille ja viriileille naisille

Ymmärrän sen, että sitä luulee, että baarit ovat seuranhakua varten, mutta koska niitä hallitsevat Suomessa juuri edellä mainitsemani kaltaiset niin sieltä on vaikea löytää ketään jolle voisi jutella mukavia kauemmin kuin 5 min.

Itse pelimiestekniikasta:
        Kannattaa aloittaa ja jatkaa niin että keskittyy aina ja vain siihen mitä nainen voisi tarjota sinulle..
        Muista ettet koskaan alistu naisen edessä, vaan olet sen naisen tavoittamattomissa ja tavallaan palkinto.
        Olet kungingas ja anna hänen luulla olevansa kuningatar.
        Juttelet siis mukavia ja ehkä pistä väliin jotain kaksimielistä ystävälliseen sävyyn, yritä saada aina melko nopeasti fyysinen kontakti vaikka sano jotain sen hiuksista..ja kosketa niitä
        jos nainen ei itse alistu ja lähde juttuun mukaan niin negaa sitä eli sano sille jotain puoli-ilkeää.
        Jos vaikka sillä on epäaidot kynnet, (niinkuin yleensä niillä on) niin huomuta niistä tms.

Muista että sinä olet kuningas ja nainen on vain tyhmä jos ei halua kuninkaan munaa.
        sit ku se on kiinnostunu..esim kysyy jotain ja pysyy jutus mukana niin n8 min kuluttua siitä
        Kysy siltä sopivassa kohdassa oletko nainen? ne vastaa aina joo..sano sitte: Todista se!
        se toimii aina..niiden pitäis raapia kynsillä sun selkää tai pussata.

Muista myös ankkuroida sen sanoja että sille tulee turvallinen olo ja peilaa sen liikkeitä ja
        ja katso silmiin ja huuliin aina kun puhut. Jos ei meinaa tulla mittää niin lopeta keskustelu johonkin härskiin vitsiin. no enivei..nää toimii aina..paljon opittavaa mullakin vielä

tee oma tyyli mutta noudata noita periaatteita
        lähesty aina eri tavalla kuin muut..

Edellisellä kyllä sellaista juttua että huhuh!

Jos todella haluat naisen joka on noin tyhmä, että kuuntele tuollaista äijää ja tuollaisia jorinoita, niin sitten ihan vapaasti. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe