sulkapallo maila

jkoiklk

kertokaapa mistä netistä sais tilattuu sulismailan. olen aktiivinen harrastaja ja harrastekisoja olen pelannut pari kertaa mutta tarkotus pelata enemmänkin, enimmäkseen kaksinpelii mut tarkotus laajentaa myös nelinpeliin. Pelityyliltä olen aika agressiivinen, käytän paljon smash lyötejä eli varmaan täytyis jäykkävartinen maila olla, eiks jäykkävartinen ole parempi tarkkuudenkin kanssa. Wilsonista olen katellut K Power mailaa ja victorin sivuilta jotain, mut en oo viel päättäny minkä ostais. hintaluokka sais olla siin 100-150€. lapin läänis asustelen niin ei nuista halleista eikä liikkeistä oikeen mailoja saa.

7

3966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulkis :-)

Ainakin täältä löytyy mailoja ja muita tarvikkeita: http://www.mailapelikauppa.com/
      ja jos haluaa hinta/laatusuhteeltan hyvän mailan, voin lämpimästi suositella TRED 8800 Woven, joka on jäykähkö täyshiilikuitumaila. Sivuilta löytyy mmyös muita merkkejä.

• Anonyymi

Pakko kommentoida ikivanhaan ketjuun, että oma Tred 8800:ni on edelleen kovassa käytössä useamman kerran viikossa 😅

Ja joo, on niitä muitakin mailoja ollut ja on edelleen, mutta tähän tulee silti aina palattua. Nelurissa nopea ja käytännössä tuhoutumaton (kehäosumien määrä lienee ylittänyt 50 rajan aikaa sitten).

• AIRfloud
      • JepJepJepJepJep

Älkää nyt vaan menkö ostamaan tuolta mitään. Täysi huijauskauppa. Takuu ei pelaa ja tavaraa saa sitten odottaa ja odottaa...

• nuorisuliis
        JepJepJepJepJep kirjoitti:

Älkää nyt vaan menkö ostamaan tuolta mitään. Täysi huijauskauppa. Takuu ei pelaa ja tavaraa saa sitten odottaa ja odottaa...

www.victor.fi

Nopeat toimitusajat jopa seuraavana päiväna!

• vallu71

www.sportti-x.com
      Yonexin mailoja ja edulliset hinnat!

• Siinä pari

www.yonexest.ee, www.victor.fi, www.li-ling.fi, www.yonex.fi. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      117
      4059
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3924
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      45
      2249
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2224
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2114
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1776
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1248
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe