sulkapallo maila

jkoiklk

kertokaapa mistä netistä sais tilattuu sulismailan. olen aktiivinen harrastaja ja harrastekisoja olen pelannut pari kertaa mutta tarkotus pelata enemmänkin, enimmäkseen kaksinpelii mut tarkotus laajentaa myös nelinpeliin. Pelityyliltä olen aika agressiivinen, käytän paljon smash lyötejä eli varmaan täytyis jäykkävartinen maila olla, eiks jäykkävartinen ole parempi tarkkuudenkin kanssa. Wilsonista olen katellut K Power mailaa ja victorin sivuilta jotain, mut en oo viel päättäny minkä ostais. hintaluokka sais olla siin 100-150€. lapin läänis asustelen niin ei nuista halleista eikä liikkeistä oikeen mailoja saa.

7

2696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulkis :-)

Ainakin täältä löytyy mailoja ja muita tarvikkeita: http://www.mailapelikauppa.com/
      ja jos haluaa hinta/laatusuhteeltan hyvän mailan, voin lämpimästi suositella TRED 8800 Woven, joka on jäykähkö täyshiilikuitumaila. Sivuilta löytyy mmyös muita merkkejä.

• Anonyymi

Pakko kommentoida ikivanhaan ketjuun, että oma Tred 8800:ni on edelleen kovassa käytössä useamman kerran viikossa 😅

Ja joo, on niitä muitakin mailoja ollut ja on edelleen, mutta tähän tulee silti aina palattua. Nelurissa nopea ja käytännössä tuhoutumaton (kehäosumien määrä lienee ylittänyt 50 rajan aikaa sitten).

• AIRfloud
      • JepJepJepJepJep

Älkää nyt vaan menkö ostamaan tuolta mitään. Täysi huijauskauppa. Takuu ei pelaa ja tavaraa saa sitten odottaa ja odottaa...

• nuorisuliis
        JepJepJepJepJep kirjoitti:

Älkää nyt vaan menkö ostamaan tuolta mitään. Täysi huijauskauppa. Takuu ei pelaa ja tavaraa saa sitten odottaa ja odottaa...

www.victor.fi

Nopeat toimitusajat jopa seuraavana päiväna!

• vallu71

www.sportti-x.com
      Yonexin mailoja ja edulliset hinnat!

• Siinä pari

www.yonexest.ee, www.victor.fi, www.li-ling.fi, www.yonex.fi. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4918
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3169
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2056
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      30
      1813
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1633
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19