Eli onko se hyvä paikka, eli kannattaako pennosia käyttää jäsenyyteen?
Kokemuksia Esport Fitness Tapiolasta?
5
1308
Vastaukset
- afuleeeeeewuioh
itse tykkään esportista, mut ei niillä kyllä tapiolassa ole toimipistettä.
niittykummussa on ja kampissa. molempiin pääsee jäsenenä.- eshlksdhgkahg
käyn tuolla tapiolan esportilla ja tykkään tosi paljon! siistit tilat ja paljon vaihtoehtoja, en vaihtais mihinkää muuhun :)
- Pumpper
http://www.ryhmaliikunta.fi/ sivustolla löytyy paljon kokemuskia eri pk-seudun saleista, kantsii tsekkaa!
- on halvempi
Kulpahallissa siinä vieressä. Yli 30 000 neliömetriä liikuntatiloja sekä lajivalikoima, joka kattaa niin palloilulajit, sisäjuoksun, rullaluistelun kuin kuntosaliharjoittelunkin.
Tarjolla on siis kuntosali, juoksurata, rullaluistelurata, trimmisali ja aerobic-salissa muuta ryhmäliikunta. Puolen vuoden voimassa oleva kortti maksaa muistaakseni 240 -300 euroa. - Ehdotus
Heillä on uusi hieno piste Espoon Ymmerstassa. Pääsee nopeasti esim. Turunmoottoritietä.
Kato www.move.fi tai www.kauniaistenurheilupuisto.fi samasssa tennis, sulkapallo, squash,
golfsimulaattori, hieronta...hieno paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673