Täydellinen naisen lantio on kapea ja samassa linjassa vatsan kanssa. Ei siis leveä, niin kuin media antaa ymmärtää. leveä lantio saa pienenkin naisen näyttämään todella pulskalta, eikä se tosiaan ole kaunista. Kaikki kaverini, joilta olen mielipidettä tähän asiaan tiedustellut, ovat olleen samaa mieltä. Kapea ja hoikka on paras! Paksut naiset voitaisiin tappaa sukupuuttoon!
Täydellinen lantio
38
6358
Vastaukset
- naisen...
vai miehen??
- harry_jokui
Tuo ei näytä yhtään naiselliselta lantiolta. Naisen lantioon nimenomaan kuuluu pyöreys, monien miesten mielestä se on myös hedelmällisyyden merkki. Itse kiinnitän nimenomaan huomiota naisen lantio-vyötärö suhteeseen, tietysti rintojen lisäksi.
- Minä ainakin
pidin, todellinen ihannelantio, mutta niinkuin aina, niin kaikki ei pidä tuota kauniina. Makuja on monia ja hyvä niin.
- yksi mies joka pitää tuosta
Todella mukava lantioalue, tulee tuollainen mieto tiimalasi vartalo mikä on todella hyvä, jos perse on vielä vähän treenattu jotta lihasta on hieman siellä tekemässä mukavaa pyöreyttä niin vielä parempi.
Vatsa näyttää todella hyvältä jos ei ole photoshopattu, treenattu ja timmi, mutta ei miesmäinen lihaskasa. Tuohon kun sormella tökkäsee niin se ei uppoa läskiin vaan kimpoaa näpäkästi vartalosta takaisin.
Pohkeet ja reidet näyttää hyvältä, kiinteät eikä ylimääräistä läskiä ole näkyvillä, todellakin a-luokan alavartalo.
Ainoa tosiaan mikä tuossa epäilyttää on tuon naisen takamus, sillä se voi olla aika lautamainen pahimmassa tapauksessa, mutta jos on treenattu niin voisin puhua lähes täydellisestä alavartalosta.
Taisi vain tämä kuva osua pahaan paikkaan naisille ainakin mitä edellisiä kommentteja katsoo, aika sokea saa olla jos luulee miehen vartaloksi tuota kuvaa. - ...
yksi mies joka pitää tuosta kirjoitti:
Todella mukava lantioalue, tulee tuollainen mieto tiimalasi vartalo mikä on todella hyvä, jos perse on vielä vähän treenattu jotta lihasta on hieman siellä tekemässä mukavaa pyöreyttä niin vielä parempi.
Vatsa näyttää todella hyvältä jos ei ole photoshopattu, treenattu ja timmi, mutta ei miesmäinen lihaskasa. Tuohon kun sormella tökkäsee niin se ei uppoa läskiin vaan kimpoaa näpäkästi vartalosta takaisin.
Pohkeet ja reidet näyttää hyvältä, kiinteät eikä ylimääräistä läskiä ole näkyvillä, todellakin a-luokan alavartalo.
Ainoa tosiaan mikä tuossa epäilyttää on tuon naisen takamus, sillä se voi olla aika lautamainen pahimmassa tapauksessa, mutta jos on treenattu niin voisin puhua lähes täydellisestä alavartalosta.
Taisi vain tämä kuva osua pahaan paikkaan naisille ainakin mitä edellisiä kommentteja katsoo, aika sokea saa olla jos luulee miehen vartaloksi tuota kuvaa.pahaan paikkaan kyllä tämäkin:
"Ainoa tosiaan mikä tuossa epäilyttää on tuon naisen takamus, sillä se voi olla aika lautamainen pahimmassa tapauksessa"
Mieti miltä tuo tuntuu perseettömistä naisista? - sama mies
... kirjoitti:
pahaan paikkaan kyllä tämäkin:
"Ainoa tosiaan mikä tuossa epäilyttää on tuon naisen takamus, sillä se voi olla aika lautamainen pahimmassa tapauksessa"
Mieti miltä tuo tuntuu perseettömistä naisista?Kyllä tässä on miehenäkin kuultu ihan tarpeeksi tarkkoja ja loukkaavia kommentteja naisten suusta liittyen meidän miesten ulkonäköön. Milloin on liian pieni muna, milloin liian lyhyt, milloin liian vähän lihaksia ja lista jatkuu. Kyllä minullakin on oikeus sanoa mielipiteeni tarkasti naisten ulkonäöstä ja parempaa itsetuntoa saavat vain ne naiset kasvattaa jotka tuosta herneen vetävät nenäänsä.
En ole itsekään suuttunut naisten kommenteista joten ei naisetkaa saa suuttua minun. - !...
yksi mies joka pitää tuosta kirjoitti:
Taisi vain tämä kuva osua pahaan paikkaan naisille ainakin mitä edellisiä kommentteja katsoo, aika sokea saa olla jos luulee miehen vartaloksi tuota kuvaa.Enpä ikinä haluaisi olla tun kuvan mallinen nainen, tuntisin itseni aivan pojaksi. Mä olen 100% varma, että tuonmallisista ja noin tikkulaihoista naisista pitävät miehet ovat kaappihomoja.
Sitäpaitsi tiimalasi näyttää tältä: http://blog.oxygencreator.web.id/wp-content/uploads/2009/08/hourglass.jpg - edelleen sama mies
!... kirjoitti:
Enpä ikinä haluaisi olla tun kuvan mallinen nainen, tuntisin itseni aivan pojaksi. Mä olen 100% varma, että tuonmallisista ja noin tikkulaihoista naisista pitävät miehet ovat kaappihomoja.
Sitäpaitsi tiimalasi näyttää tältä: http://blog.oxygencreator.web.id/wp-content/uploads/2009/08/hourglass.jpgEn ole homo eikä tuossa vartalossa ole mitään miesmäistä. Et ole tainnut ikinä saada miestä kerta luulet miehen vartaloa tuon malliseksi. Noh ehkä joku päivä saat miestä ja huomaat millainen se miehen vartalo on ja tajuat ettei tuo ole lähelläkään miehen vartaloa vaan paljon paljon paremman näköinen. Kyllä tiukka ja timmi naisen kroppa aina läskikasan voittaa.
Taitaa vain vituttaa kun oma perse levenee ja miehet eivät enää katsele vaan ihailevat niitä hoikkia ja näyttäviä naisia. :D - tuo on
edelleen sama mies kirjoitti:
En ole homo eikä tuossa vartalossa ole mitään miesmäistä. Et ole tainnut ikinä saada miestä kerta luulet miehen vartaloa tuon malliseksi. Noh ehkä joku päivä saat miestä ja huomaat millainen se miehen vartalo on ja tajuat ettei tuo ole lähelläkään miehen vartaloa vaan paljon paljon paremman näköinen. Kyllä tiukka ja timmi naisen kroppa aina läskikasan voittaa.
Taitaa vain vituttaa kun oma perse levenee ja miehet eivät enää katsele vaan ihailevat niitä hoikkia ja näyttäviä naisia. :Dihan ok vartalo, mutta tosiaan tasapaksu kuten nuorilla teinipojilla. Naisen vartalo näyttää tältä
http://tinchystryder.files.wordpress.com/2008/11/07_beyonce_101.jpg - Jaa Hans
Tuo ei ole virtaviivainen miehen kapea kankku.
- Timminainen
tuo on kirjoitti:
ihan ok vartalo, mutta tosiaan tasapaksu kuten nuorilla teinipojilla. Naisen vartalo näyttää tältä
http://tinchystryder.files.wordpress.com/2008/11/07_beyonce_101.jpgJos naisen vartalon kuuluu näyttää Beyonven kaltaiselta, 97 % suomalaisilla naisilla ei ole sitten naisen vartaloa ollenkaan vaan hiukka liikaa syöneen ja juoneen miehen: tasapaksu maha, perse ja lantio.
Onhan se toki hienompi, kurvikkaampi ja 'naisellisempi' kuin tuo aloituksen 'poikalantio'...
Olen itse silti mieluummin kiinteän poikamainen kuin pyylevän miehen mallinen :D
- jaahas,,
Minun mielestäni naiset, joiden lantio ja maha kulkevat samassa linjassa ovat tasapaksuja ja tukevia. Hoikan naisen vyötärö erottuu lantiosta, ja se on myös naisellista. esim. pulskilla naisilla on sen verran tavaraa mahassa ja vyötäröllä että se kulkee samassa linjassa lantion kanssa ellei sitten läskit nimenomaan kerry lantiolle, tosin naisilla keskivartalolihavuus on ikävä kyllä yleistymässä.
- McBooty
Tiimalasi on aina ollut miesten mieleen. Pikkupojat ehkä pitää perseettömistä, mutta miehet naisellisen kurvikkaasta lantiosta. Näin omassa kaveripiirissä. Maku muuttunut monella iän myötä.
- makuuni-.,.
Naisen leveä lantio miellyttää normaalisti miestä muoti-ihanteista huolimatta, koska sillon nainen voi paremmin synnyttää lapsen ilman keskenmenon vaaraa.( synnytyskanava ei ole liian ahdas synnytykseen) Evoluutio ohjaa meitä valikoimaan supusuhtaisen ja lantioltaan muodokkaan naisen. Kuvan nainen on luultavasti pitkä ja siksi oli niin tasapaksu.
- ei voi olla totta....
makuuni-.,. kirjoitti:
Naisen leveä lantio miellyttää normaalisti miestä muoti-ihanteista huolimatta, koska sillon nainen voi paremmin synnyttää lapsen ilman keskenmenon vaaraa.( synnytyskanava ei ole liian ahdas synnytykseen) Evoluutio ohjaa meitä valikoimaan supusuhtaisen ja lantioltaan muodokkaan naisen. Kuvan nainen on luultavasti pitkä ja siksi oli niin tasapaksu.
tuo "leveä lantio, helppo synnytys" ei ole totta. se on vaan yks näistä urbaanilegendoista, joita kansan keskuudessa liikkuu. ja keskenmenot ei todellakaan aiheudu kapeasta lantiosta, haha mitä tietämätöntä porukkaa täällä liikkuu :DD
- Myöhästynyttä äitienpäivää!
Leveälantioinen nainen on sinutkin synnyttänyt. Jos leveälanteisia naisia ei olisi, niin kaikki ihmiset kuolisivat sukupuuttoon, ei vain paksut naiset ;-)
- Julle Ankanpää
enkä myöskään kapealanteisista naisista. Oikealla naisella on kapea vyötärö ja pyöreä perse. Ei kapea, ei lättänä, ei roikkuva eikä oikean naisen perseessa ole mitään lommoja poskissa.
- hölönmölön
Kuinkahan moni vastaus tässäkin ketjussa on todellisuudessa naisilta, kysympä vaan...
Mielestäni perse ja lantio ovat kaksi eri asiaa. Voi olla hyvä pylly oli tai ei lantio millainen tahansa. Lantiohan on siellä ylempänä ja perse takana. ;) - ...
samassa linjassa vatsan kanssa?? Vatsahan on tossa etupuolella.
- -mrmrmrm-
hoikka" on yhtä kuin tasapaksu... Tai no paksustahan ei voi puhua, mutta pötkö ilman kurveja. No, makunsa kullakin, jos joku tykkää teinipojan vartalosta...
- Ihan sivusta vain..
sama kuin tasapaksu. Tasapaksulla on yleensä ylimääräistä vartalonsa ympärillä. Eli muodot puuttuu.. Toisin kuin hoikalla ja treenatulla. :)
- ...
Ihan sivusta vain.. kirjoitti:
sama kuin tasapaksu. Tasapaksulla on yleensä ylimääräistä vartalonsa ympärillä. Eli muodot puuttuu.. Toisin kuin hoikalla ja treenatulla. :)
Kaikki lihavat ei ole tasapaksuja..Mulla erottuu vyötärö selvästi, vaikka onkin liikaa tavaraa ympäri kehoa.
- :jokunen:
Ihan sivusta vain.. kirjoitti:
vain yksinkertaisesti lauta. Lauta voi olla muualtakin kuin rintavarustuksen osalta. Lauta on suora...
- ihan eri asia..
:jokunen: kirjoitti:
vain yksinkertaisesti lauta. Lauta voi olla muualtakin kuin rintavarustuksen osalta. Lauta on suora...
Minä puhuinkin hoikasta ja treenatusta. Jos harrastaa liikuntaa niin yleensä niitä lihaksiakin löytyy. :)
- ..................
Mulla on samanalainen. Mut painoideksini on tällä hetkellä 19 joten läskiä on vähän vaikka treenaankin. Yleensä painoideksi 17 omaavalla on samalainen lantio ja vatsa kuin kuvassa. Huono puoli on vaan se että kuukautiset ei sit enää tahdo toimia.
Normaali painoideksi on siis 20-25, mutta niillä mitoilla ei tuohon lantioon päästä.- 10+16
Alaraja on 18,5. Ei 20.
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/
Tuo lantio on normaalipainoisen naisen. - harry_jokui
10+16 kirjoitti:
Alaraja on 18,5. Ei 20.
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/
Tuo lantio on normaalipainoisen naisen.Tuon naisen BMI on melkoisella varmuudella alle 19. Pieni BMI ei vain kerro mitään, silloin voit olla joko todella treenattu tai sitten "laiha läski", ts. sulla ei ole lihaksia juuri nimeksikään. Tällaisia naisia näkee tosi paljon tuolla kaupungilla epäterveestä naisihanteesta johtuen.
- Naisen mielipide
Tässä on täydellinen lantio ja takapuoli. Tuo on sellaista kauneutta ja täydellisyyttä, ettei tuosta voi olla edes kateellinen, voi vain ihailla. Olisinpa itse samanlainen :)
http://www.smh.com.au/ffximage/2008/02/06/shakira_narrowweb__300x376,0.jpg
http://www.poster.net/shakira/shakira-belt-6500003.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2382/2235679100_e550f668c9.jpg
http://www.blenderindia.com/siteimage/scale/800/600/64988.png- ...
ja olen siis myös nainen. Olen aina ihaillut Shakiran kroppaa (vaikka hän sitä ehkä vois hieman vähemmän videoissaan esitellä). Mun ruumiinrakenteella ei tohon päästä, vaikka kuinka treenais yms. Ja pituuttakaan kun ei pois saa, kun sitä on kertynyt 170 cm. Shakirahan on muistaakseni jotain vähän päälle 150 cm.
- naisen mieli...
... kirjoitti:
ja olen siis myös nainen. Olen aina ihaillut Shakiran kroppaa (vaikka hän sitä ehkä vois hieman vähemmän videoissaan esitellä). Mun ruumiinrakenteella ei tohon päästä, vaikka kuinka treenais yms. Ja pituuttakaan kun ei pois saa, kun sitä on kertynyt 170 cm. Shakirahan on muistaakseni jotain vähän päälle 150 cm.
Mä taas en sais tuollaista vyötärö-lantiosuhdetta ilman kylkiluiden katkomista tai takapuoli-implantteja :D Ei auta treenaus, kun se vaan kaventaa lantiota entsisestään. Olen siis sanalla sanoen suora.
- ....................
Shakira on ihannenaismatskua, joka puolelta päästä varpaisiin. Varsinkin tuo pylly saa meikäläisen haukkomaan henkeä...
- ...........
Aloittaja tarkoittaa varmaankin täydellistä miehen lantiota? Täydellinen miehen lantio on tosiaan kapea ja samassa linjassa vatsan kanssa.
- n----87
Mulla on tommone lantio, ja takapuoltaki ihan riittävästi. tai sopivasti. Miehet on tykänny ;)
Oon huomannu et vanhemmat yli 30 vuotiaat miehet ehkä tykkää leveäp***eisistä naisista..mut en niin vanhoja ees kahtele, joten ihan sama mulle mistä ne tykkää.
Ite oon kyl tyytyväinen takapuoleeni, ei oo liian poikamainen ku vyötärö on kuitenki tosi kapea ni erottuu sillee sopivasti. (vähän niinku tuossa kuvassa, ellei kapeampi) Tuntisin oloni kyllä epämukavaksi jos ois yhtään tätä leveämpi lantio..
Ja saapahan pukeutua miten tykkää..vaatteitaki löytyy helpommin ku semmoset muotifarkut nyt yleensä on suunniteltu just tuon(mun)mallisille naisille. :) - Oisko pyöreähkö parempi ?
n----87 kirjoitti:
Mulla on tommone lantio, ja takapuoltaki ihan riittävästi. tai sopivasti. Miehet on tykänny ;)
Oon huomannu et vanhemmat yli 30 vuotiaat miehet ehkä tykkää leveäp***eisistä naisista..mut en niin vanhoja ees kahtele, joten ihan sama mulle mistä ne tykkää.
Ite oon kyl tyytyväinen takapuoleeni, ei oo liian poikamainen ku vyötärö on kuitenki tosi kapea ni erottuu sillee sopivasti. (vähän niinku tuossa kuvassa, ellei kapeampi) Tuntisin oloni kyllä epämukavaksi jos ois yhtään tätä leveämpi lantio..
Ja saapahan pukeutua miten tykkää..vaatteitaki löytyy helpommin ku semmoset muotifarkut nyt yleensä on suunniteltu just tuon(mun)mallisille naisille. :)Eli siis, tykkäävätkö pojat enemmän treenatusta hoikasta vartalosta, pienet rinnat ja lättänä peppu, vaiko vähän pulskemasta ei treenatusta, mutta kuitenkin pyöreä "muhkea" peppu ?
- mistä yleensä -.,
Oisko pyöreähkö parempi ? kirjoitti:
Eli siis, tykkäävätkö pojat enemmän treenatusta hoikasta vartalosta, pienet rinnat ja lättänä peppu, vaiko vähän pulskemasta ei treenatusta, mutta kuitenkin pyöreä "muhkea" peppu ?
on oppinu pitämään. Mulla on hieman laaja skaala mistä tykkää. Mut jollain tavalla sopusuhtainen. Pääasiassa muodokkaat naiset saa kääntyy mun pään. Mun mielestä naisen lievä ylipaino ei haittaa, kun tuntuu ihanalle ottaa kiinni naisesta jonka iho on kuin silkkiä ja pehmeä. Visuaalisesti jotkut treenatut ja silti muodokkaat näyttää hyvältä, mut jos suhteeseen tai sänkyyn päädytään, niin valikoin pehmeemmän vaihtoehdon. Nythän puhutaan ainoastaan ulkoisista ominaisuuksista.
- g6wv6
Kaikki miehet, joiden kanssa olen keskustellut, ovat taas olleet sitä mieltä, että pyöreä ja leveä lantio on paras ^^ Itselläni on kuvanmukainen hoikka lantio, enkä pidä siitä yhtään.
- Säärimiäs
Mutta rinnat sais olla vähän isommat. Ja pituutta lisää 15 cm, pitkät sääret on ehdottomat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689