Etiäppäin vaan

Hupparimies

Hei, olen tähän asti ollut sellainen huumoriveikko..tai ainakin pidän itteeni sellaisena kun mulle nauretaan kovasti koska päättelykykyni useimmissa asioissa on jotain todella mullistavaa. Kun kuulen tai näen asian tai toisen, samantien aivoissani kaksi hernettä viimein kilahtaa yhteen ja keksin syyn/ratkaisun kyseiseen tilanteeseen ja ne ratkaisut ovat aina yhtä hyviä tai huvittavia. Ajattelen aina olevani heti oikeassa, koska ideani kuulostaa kaikista yksinkertaisimmalta vaihtoehdolta :D

Kaverini tuntuvat jo nauravan jo valmiiksi kun aloitan suustani pääsevän lauseen. Esim. oli yhdet yksityiset syntymäpäiväjuhlat seinäjoella kallissa ravintolassa ja söimme kavereideni kanssa yläkerrassa josta katselimme juhlaväkeä piilosta. Siellä oli vanhempia ihmisiä puvut ja mekot päällä ja nuorempia ja lapsia. Kun olimme syöneet ruokamme, tiirailin tilannetta toisela silmällä ja näin pienen tytön joka oli kovin innoissaan.
Tokaisin siinä sitten että onkohan nämä tuon pikkutytön synttärit? Toiset vain että ja miten niin muka?? Miehän että no kun tuo pikkutyttö näyttää nii iloiselta! Aivan älyttömät, todella pitkät ja alakertaa häiritsevät naurut siinä saatiin aikaiseksi ja nauretaan vielä tänäkin päivänä kuten kymmeniä muitakin hyviä kommentteja. Mutta sellainen olen aina olen ollut ja pidän siitä että saan ihmiset nauramaan tavalla tai toisella ja nauran siinä samalla itsekin ja itselleni.

Jotain muuta itsestäni jos kerron niin olen sellainen selviytyjä tyyppi. Elämässä on tullut kovin vaikeita ja suuntaa muuttavia päätöksiä tehtyä ja mentyä sitten virran mukana, tietämättä miten päätökseni nyt sitten on Ensimmäinen oli kun tarjottiin töitä helsingistä ja suostuin samalla puhelinsoitolla. Asuin lapissa tällöin. Siellä tutustuin "pätkätöihin" eli se oli sellaista paikan vaihtoa aika ajoin koska se oli niin helppoa kyllästyä kun oli saman kylän mies järkkäämässä töitä. Olen tehnyt 12 eri työtä enkä ole paikkaani löytänyt hanttihommista. Olen enemmän taiteilijasielu. Suhteita oli ja meni, ja viimeisen jälkeen otin paluun lappiin koska tunsin oloni jo yksinäiseksi etelän hulinassa, kaipasin tuttuja ihmisiä lähelle. Se oli viiden vuoden mutka, enkä edennyt mihinkään mutta silti kokemuksia rikkaampana tulin takaisin. Ahdistustakin olen tuntenut yksinäisyyden ja vääräntyyppisen kaveriporukan takia. Niidenkin kohdalla piti vain luottaa itseensä ja unohtaa tämä, koska se teki omalle elämälle hallaa. Olenkin nyt onnellisempi kuin siellä. Seurustelen ihanan tytön kanssa ja on tuttuja ihmisiä lähempänä. Töissä olen, mutta pätkähommissa vielä, mutta eiköhän niistäkin selvitä aina vain :) Nykyisellä työpaikallani on hauskin työporukka missä ikinä, voisin jopa olla siellä kauemminkin, kun työ tahtoo unohtua siinä sivussa kun nauretaan tyhjää ja pelleillään.

Raha ei ole mulle kaikki kaikessa. Sillä olenkin ehkä vaihtanut töitä niin helposti koska etsin itselleni viihtyisää työtä. En ole tottunut vielä 8-16 duuniin koska olen tehnyt kaikenlaista. Siihen menee vielä hetki. Opiskelutkin käyvät välillä mielessä, ehkä haen ensi vuonna johonkin remppahommaan. Tärkeämpää minulle on ihmissuhteet ja se että pärjää itsenäisesti ja oma onnellisuus ennen kaikkea. Olen niin lähellä sitä että elämässäni on kaikki hyvin. Tiedän asioita joihin voin vielä vaikuttaa :) Vastamäkiä tietysti tulee aina eteen kuten kaikilla, vain se erottaa miten ongelmat hoidetaan. Itse en lakaise asioita maton alle vaan pyrin selvittämään asiat läpikotaisin.

Kesästä:
Kävin tyttöystävän kanssa viikon ulkomailla kesällä ja ihastuin sellaiseen harrastukseen. Meillä oli aivan älyttömän hauskaa! Lukuunottamatta auringonpistosta... Ensinnäkin pidän lentämisestä ja matkailu on yksi parhaimmista ideoista viettää kesä. Nyt tahtoisin joka kesä ulkomaille! Muistoksi jäi auringonpolttamat hartiat, lämpimät pilkkopimeät yöt, ulkomainen kultuuriero ja muutamia vaatekappaleita..joita pidän päällä nytkin :) Ja tietysti muutama valokuva!

Tulevaisuuden olen kuvitellut niin että mulla on omakotitalo, ja vaimo, lapsia hyvällä paikalla. Ja oma mökki :) Kaikki mikä tapahtuu ennen sitä on itsestäni kiinni jotta voin ohjata elämääni siihen suuntaan. Aika hyvin menee.

Tässä kai olen pääpiirteittäin kuvaillut elääni.. ainakin mitä muistan :)

1

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuimas

      Snulla oli hyvin selkeästi kerrottu oma elämänkerta, voi kun minäkin joskus jaksaisin noin pitkän kirjoituksen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe