Tärkeät kyssärit:

NainenKirjoittaa

Näihin kysymyksiin tulee vastata vain ja ainoastaan omasta puolestaan. Eli mitään linkkejä ei mistään aiemmista keskusteluista tule vetäistä esiin. Tähän ketjuun ei myöskään heitellä herjoja, eikä muitakaan henkilökohtaisia syytöksiä.

1.Oletko kyllästynyt palstatappeluihin?
2. Mitä olisit valmis tekemään omasta puolestasi, niiden estämiseksi?
3. Millaisia keskusteluja toivoisit tänne palstalle?
4. Oletko mielestäsi
a) mielyttävä keskustelija
b) riidankylväjä
5. Millaisen arvion antaisit tälle palstalle kiinnostavuudesta?
arviosi 1- 10

58

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisit sitten tehdä vaikka kyssäreihisi vastattaisi, et mitään, joten jätän vastaamatta. Höh.......
      Ja nyt sitten tappelu pystyyn ;)

      • tulisi näkyviin enemmistön mielipide ja se jos mikä on loppuviimein vaikuttava tekijä:-


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        tulisi näkyviin enemmistön mielipide ja se jos mikä on loppuviimein vaikuttava tekijä:-

        se vaikuttaa. Ei täällä kukaan pysty vaikuttamaan toisten kirjoitteluihin. En nyt vain tiedä mitä ajat takaa. Haetko palstalle sefuksi ja kyselet mielipiteitä vai mitä?


      • Mil-laN
        Nittaminax kirjoitti:

        se vaikuttaa. Ei täällä kukaan pysty vaikuttamaan toisten kirjoitteluihin. En nyt vain tiedä mitä ajat takaa. Haetko palstalle sefuksi ja kyselet mielipiteitä vai mitä?

        ...oikein ymmärrä sinua.

        Omassa avauksessa toivoit riidan loppuvan,
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8480328/40062774

        ja nyt tulet itse haastamaan riitaa ja ilkeilemään toisen avaukseen.

        Eikö hänellä ole yhtälailla oikeus kysellä kuin sinulla ilkeillä?


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...oikein ymmärrä sinua.

        Omassa avauksessa toivoit riidan loppuvan,
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8480328/40062774

        ja nyt tulet itse haastamaan riitaa ja ilkeilemään toisen avaukseen.

        Eikö hänellä ole yhtälailla oikeus kysellä kuin sinulla ilkeillä?

        kuuseen


      • kaksikymmentäneljä

        oikeasti?
        Et sinä rauhaa rakenna.
        Parasta vaan ignoorata koirankökkö kengänpohjassa.


      • Napan-der

        Nikistä päätellen olet Mil-laN. Kai sen huomasit itsekin.


      • sihijuoma.

        vitsit uppoovan.Onneksi ne muut tajuaa kuitenkin.


      • tulit tähän

        ketjuun keljuilemaan ja haastamaan.Miksi?Miksi toiset jättävät sen huomiotta?


      • Napan-der

        olen lueskellut tätä palstaa. Päällimäiseksi mieleeni ovat jäänet kirjoituksesi joissa ole ilmituonut toisten kirjoituksista saamiasi mielikuvia. En mistään ole löytänyt pienintäkään vihjettä siitä, että joku luulisi sinua esim. Nittaminaxiksi.


      • tarkkailija.

        jollei teitä erota toisistaan?
        kirjoitatte aivan kuin yksi ihminen.
        Helluntalainen vain osaa olla noin kiero.


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...oikein ymmärrä sinua.

        Omassa avauksessa toivoit riidan loppuvan,
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8480328/40062774

        ja nyt tulet itse haastamaan riitaa ja ilkeilemään toisen avaukseen.

        Eikö hänellä ole yhtälailla oikeus kysellä kuin sinulla ilkeillä?

        ketjussa linkitykset oli ehdottomasti kielletty! :P:P:P


      • Napan-der
        Napan-der kirjoitti:

        olen lueskellut tätä palstaa. Päällimäiseksi mieleeni ovat jäänet kirjoituksesi joissa ole ilmituonut toisten kirjoituksista saamiasi mielikuvia. En mistään ole löytänyt pienintäkään vihjettä siitä, että joku luulisi sinua esim. Nittaminaxiksi.

        Miksi meidän keskustelumme päättyy niin lyhyeen?


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        ketjussa linkitykset oli ehdottomasti kielletty! :P:P:P

        ...mut se jotenkin istu niin tuohon.:)


      • Napan-der

        ettet itse ymmärtänyt sitä mitä minä ymmärsin ja sitä, että ymmärsin mitä tarkoitit ja sinä et ymmärtänyt mitä minä ymmärsin tarkoittavani ja tarkoitinkin tai sitten luulen että sinä luulet minun tarkoittaneen sitä mitä luulin tarkoittavani vaikka en tarkoittanut vaikka tarkoitinkin ja muut luulivat sinun tarkoittaneen jotain mitä en ymmärtänyt tai ymmärsin tavallani.

        Tämä analyysi oli nyt niin hyvä, että säilön sen parempaan talteen.


      • Napan-der kirjoitti:

        ettet itse ymmärtänyt sitä mitä minä ymmärsin ja sitä, että ymmärsin mitä tarkoitit ja sinä et ymmärtänyt mitä minä ymmärsin tarkoittavani ja tarkoitinkin tai sitten luulen että sinä luulet minun tarkoittaneen sitä mitä luulin tarkoittavani vaikka en tarkoittanut vaikka tarkoitinkin ja muut luulivat sinun tarkoittaneen jotain mitä en ymmärtänyt tai ymmärsin tavallani.

        Tämä analyysi oli nyt niin hyvä, että säilön sen parempaan talteen.

        aivot meni solmuun *nauraa*


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        aivot meni solmuun *nauraa*

        pitää enää selvittää tarkoituksen ja ymmärryksen ero. Ymmärrätkö, mitä tarkoitin? Ok, en minäkään. :P


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        pitää enää selvittää tarkoituksen ja ymmärryksen ero. Ymmärrätkö, mitä tarkoitin? Ok, en minäkään. :P

        tarkoittaa ymmärtäväni :D

        Vaan tuo Napanderin viesti on kyllä kertakaikkisen oivallinen lohkaisu *hihittelee vieläkin ymmärtämättä mitä on tarkoitettu ymmärrettäväksi*


      • Napan-der
        TaikisN kirjoitti:

        tarkoittaa ymmärtäväni :D

        Vaan tuo Napanderin viesti on kyllä kertakaikkisen oivallinen lohkaisu *hihittelee vieläkin ymmärtämättä mitä on tarkoitettu ymmärrettäväksi*

        Kiitän ja kumarran kaikkia yhtä hymöörini ymmärtävää "kakkien kaveria" (ei ole kirjotusvihre) ja puolestani yritän olla osua kirjaimiin.
        I res my case. Hakekaa sanakirjasta jollette muuten ymmärrä.


      • Napan-der
        Napan-der kirjoitti:

        Kiitän ja kumarran kaikkia yhtä hymöörini ymmärtävää "kakkien kaveria" (ei ole kirjotusvihre) ja puolestani yritän olla osua kirjaimiin.
        I res my case. Hakekaa sanakirjasta jollette muuten ymmärrä.

        kannattais kirjoittaa sanat oikein: I rest my case.


      • pirpzuzeiccu
        Napan-der kirjoitti:

        kannattais kirjoittaa sanat oikein: I rest my case.

        sanakirja.org rulettaa.. :D


      • Napan-der
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        sanakirja.org rulettaa.. :D

        omasta krijoitusbvihreestäni hulimatta.


    • Napan-der

      1) Palstatappeluja luen. Useimmiten ovat minulle samantekeviä. Hyvää viihdettä parhaimmillaan.
      2) En useimmiten osallistu. Muuhun ei ole resursseja
      3) Kaikenlaisia kirjoituksia. Tappeluksista halaus-ketjuihin.
      4)
      a) en
      b) en
      5. 10 ja perusteluna se, että luen suurimman osan tänne kirjoitetuista jutuista.

    • Arjasetä

      sotkeutua joka asiaan?

    • Judge evk

      1.Oletko kyllästynyt palstatappeluihin?
      En
      2. Mitä olisit valmis tekemään omasta puolestasi, niiden estämiseksi?
      Katso edellinen vastaus
      3. Millaisia keskusteluja toivoisit tänne palstalle?
      Hyvät huomenet
      4. Oletko mielestäsi
      a) mielyttävä keskustelija
      b) riidankylväjä
      Ehdottomasti a
      5. Millaisen arvion antaisit tälle palstalle kiinnostavuudesta?
      arviosi 1- 10
      5

    • yhteen ja samaan ikuisuuksia kestäneeseen tappeluun olen perinjuurin kyllästynyt.

      Mitäpä niiden estämiseksi paljoa voi tehdä. Jos ottaa kantaa palstarauhan puolesta, onkin jo itse mukana tappeluketjussa :(

      Palstalle toivoisin hauskoja huumorilla höystettyjä juttuja, kisoja tietenkin myös :) Kovin raskaista ja ylihenkevistä aiheista en ole kiinnostunut. Palstasanomia kaipaan.

      Jaapa jaa....en ainakaan koe olevani riidankylväjä.

      Arvio numeroin riippuu aina sen hetkisistä ketjuista, toisinaan on enemmän kiinnostava, toisinaan vähemmän kiinostava.

    • vetoketjua?

      2. kuonoon ensimmäiselle tappelijalle
      4. olen

    • pirpzuzeiccu

      Kuten tapanani on, vastaan ensin avaukseen ja vasta sitten katson, mitä muut ovat vastanneet. :D

      1.Oletko kyllästynyt palstatappeluihin?
      ** Olen
      2. Mitä olisit valmis tekemään omasta puolestasi, niiden estämiseksi?
      ** En osallistu niihin, kuten en ole osallistunutkaan kuukausiin
      3. Millaisia keskusteluja toivoisit tänne palstalle?
      ** Rentoa läpänheittoa, jutustelua ja mielipiteidenvaihtoa, jotka eivät kohdistu henkilöihin
      4. Oletko mielestäsi
      a) mielyttävä keskustelija
      ** Aivan varmasti :D
      b) riidankylväjä
      ** Aivan varmasti en ole :D
      5. Millaisen arvion antaisit tälle palstalle kiinnostavuudesta?
      arviosi 1- 10
      ** About 8

    • 1.Ehdottomasti olen!
      2.Hillitsen itseni
      3.Kilpailuja,rentoa höpötystä ja huumoria.Niinkuin Taikiskin toivoi,nii palstasanomat olis mukavat. :)
      4.Tähän on vaikee vastata itse..Yritän olla kiltti keskustelija,mutta joskus päreet palaa..
      5.Tähän annan seiskan...

    • puolesta tjn
      1 en ole
      2 en mitään :=) weikkejä on kiwa kyykyttää tjn
      3 asiallista?
      4 c mielyttäwä riideanhaastaja
      5 10
      olik täs ny kaik? :=)

      • pirpzuzeiccu

        Että oikein miellyttävä riidanhaastaja. Hieno oivallus, olisinpa ite keksiny ton. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Että oikein miellyttävä riidanhaastaja. Hieno oivallus, olisinpa ite keksiny ton. :)

        tekijänoikeuksia tjn
        sitä saa lainata wapaasti ;)


    • Yhteenlaskun.tulos

      1. olen
      2. häipymään muualle häiritsemästä jos muista tuntuu että eivät minua siedä tai minusta tuntuu etten muita siedä.
      3. sellaisia joita varten foorumi on olemassa, olkoot asiallisia, hauskoja tai mitä muita hyvänsä, kunhan eivät ole ketään henkilöä, uskontokuntaa, sukupuolta tai kansanryhmää loukkaavia.
      4. vähän jäävi olen sanomaan. Mielestäni en haasta riitaa.
      5. 3

      • loukkaamattomuuden olen myös valmis allekirjoittamaan:- Asian ulkopuolisena on ahdistavaa lukea, sellaisia komentteja, joita ei todellakaan soisi aikuisten keskusteluissa enää olevan.
        Mieluusti tuon kaltaiset riidat jätän väliin. Enkä tarkoita etteikö minulla mielipidettä silti ole. Yhtenä tämän keskustelun avauksen tarkoituksenani olikin, kaivella porukoitten mielipidettä esille, kuinka muut kokevat riidat, joihin hellä ei ole osaa eikä arpaa.


    • Putkivalo

      Silloin tällöin käyn täällä katsomassa, ehkä kerran/pari kuussa, ja yleensä poistun takavasemmalle aika hiljaa koska melkein joka ketjussa on jotain kränää. Ilmeisesti jotain palstalaisten sisäisiä juttuja jotka juontaa niin kauas taakse ettei kukaan muista enää miksi ja miten?

      En kerta kaikkiaan ymmärrä miksi aikuiset ihmiset eivät voi sanoa toisilleen että tulipa sitten tehtyä mitä tahansa, olen pahoillani siitä että loukkasin sinua. Ja jos se toinen vielä vaan venyttää riitaa, voi aina uudestaan pyytää anteeksi - en tarkoittanut. Ajatelkaa sellainen utopistinen tilanne että kumpikin tekee näin, kurkkimatta toisella silmällä läpsiikö toinen toisella kädellä :)

      Tietty se on hankalaa kun voi nikittömänä heittää lokaa, mutta onko pakko sellaiseen vastata? On hyvää muistaa myös että riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi, yksi joka aloittaa ja toinen joka vastaa. Jos siinä haluaa lojaliteettinsä näyttää sille jolle on lokaa heitetty, voi suoraan hänelle vastata ja ohittaa sitä loanheittäjää, jolloin se tukehtuu omaan paskaansa :))

      Tää ei ole koirankoulutusta kummempaa. Ihminen on (ihan kuten koira) lauma-eläin. Pahin mahdollinen rangaistus on joutua lauman ulkopuolelle niin ettei saa mitään huomiota. Jos koira haukkuu ja sitä komennetaaan, se on saanut palkintonsa - huomiota. Ja toisaalta on myös raakaa jättää jotakuta ulkopuolelle jos hän käyttäytyy hyvin, eli jos haukkuja onkin kunnolla ja nätisti hänet palkitaan oikeanlaiseslla huomiolla. Siksi on myös turhaa spekuloida kuka on haukkujen takana. Oikeesti sen pitäisi muutenkin mennä niin että ihmisen teot ja sanat tuomitaan, ei koko ihmistä. Ei kukaan meistä ole läpeensä paha eikä myöskään läpeensä hyvä.

      Ystävällisin terveisin,
      Preacher Putkivalo ;))

      • Putkivalo

        Luit läpi ja oot vieläkin hereillä??

        Saat anteeksi vaikken tiedä miksi pyydät. Jopa sen että menit möläyttämään mun alkuperäinen nikkini, huaks sun kanssas... No tuskin se nyt täällä mitään haittaa. Paitsi jos poistat tuon anteeksipyynnön saat tuplaasti anteeksi ;))


      • Siri-Inna,,

        Olen samaa mieltä, hyviä ajatuksia sinulla. Ei tuo ole utopiaa, sen voi toteuttaa jos halua on.

        Koirajuttu pitää myös paikkansa. Lauman ulkopuolelle jätettyjä ovat koulukiusatut. Siinä yksi iso syy suuriin tragedioihin. Nimenomaan niin syvälle sattuu syrjäänjättäminen, että alkukantaiset reaktiot erittäin mahdollisia. Olen lukenut näistä ja myös käytännössä toteennäytetty.

        On taito kritisoida tekemisiä, ei ihmistä. Siihen voi oppia kun harjoittelee.

        Practise what you preach :) Niin sä teetkin, entä muut?


      • Jossa ihmisen teot ja sanat saavat tuomion, muttei koko ihminen, olen käyttänyt aikoinaan lasteni kasvatuksessa.
        Hyvin toimi:-)


      • puheenvuoro, kertakaikkiaan. Toivoisi näitten jatkuvien, osin jo jostain historian hämäristä ?? lähteneiden turhanaikaisten sotien vihdoin päättyvän, ja rennon hengailun saavan jalansijansa palstalla. :)


      • Putkivalo kirjoitti:

        Luit läpi ja oot vieläkin hereillä??

        Saat anteeksi vaikken tiedä miksi pyydät. Jopa sen että menit möläyttämään mun alkuperäinen nikkini, huaks sun kanssas... No tuskin se nyt täällä mitään haittaa. Paitsi jos poistat tuon anteeksipyynnön saat tuplaasti anteeksi ;))

        waan auttaako se enää mitään ? :=/


      • Putkivalo
        TaikisN kirjoitti:

        puheenvuoro, kertakaikkiaan. Toivoisi näitten jatkuvien, osin jo jostain historian hämäristä ?? lähteneiden turhanaikaisten sotien vihdoin päättyvän, ja rennon hengailun saavan jalansijansa palstalla. :)

        Olen aina ihaillut sun tapaa vastata kaikille, ilman ennakkokäsitteitä silloinkin kun joku muu olisi voinut ottaa kommentin vidduiluna :)


      • Putkivalo
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Jossa ihmisen teot ja sanat saavat tuomion, muttei koko ihminen, olen käyttänyt aikoinaan lasteni kasvatuksessa.
        Hyvin toimi:-)

        Joskus on poitsun kanssa ongelmia kun tuntuu että aina saa olla sanomassa joka asiassa, sitten lakkaan komentamasta ja kehun vaan aina kun menee hyvin. Kierre yleensä loppuu siihen.


      • Putkivalo
        Siri-Inna,, kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, hyviä ajatuksia sinulla. Ei tuo ole utopiaa, sen voi toteuttaa jos halua on.

        Koirajuttu pitää myös paikkansa. Lauman ulkopuolelle jätettyjä ovat koulukiusatut. Siinä yksi iso syy suuriin tragedioihin. Nimenomaan niin syvälle sattuu syrjäänjättäminen, että alkukantaiset reaktiot erittäin mahdollisia. Olen lukenut näistä ja myös käytännössä toteennäytetty.

        On taito kritisoida tekemisiä, ei ihmistä. Siihen voi oppia kun harjoittelee.

        Practise what you preach :) Niin sä teetkin, entä muut?

        Ihmisillä voi myös olla joku todellinen ongelma joka aiheuttaa ilkeilyä, joka vaan pahentuu kun riitaa jatketaan. Lisäksi olen nähnyt sellaistakin, että joku muu ilkeilee ja antaa syyn toisen niskoille vaan koska haluaa hämmentää soppaa. On niin helppoa nähdä keiden välissä on huonoa kemiaa, tekeytyä toiseksi ja kirjoittaa puskista samalla tyylillä.


      • Putkivalo
        A.DONIS kirjoitti:

        waan auttaako se enää mitään ? :=/

        En mä palstalaisia pelkää :)


      • Putkivalo kirjoitti:

        En mä palstalaisia pelkää :)

        tiennyt sanomattakin :=)
        kuka oikeesti pelkäis? :=)


    • 1. Palstatappelut eivät kosketa minua eli EVVK.

      2. Teen nyt jo kaikkeni, eli kirjoitan rehellisesti.

      3. Jos jengi vähä relais, eikä yrittäis olla nokkelia.

      4. a)

      5. 3

    • NK:-

      Kaikki sisälukutaitoiset ovat nähdäkseni kykeneviä tekemään omakohtaisia päätelmiä yksilöllisesti vastattujen mielipiteiden nojalla:- Tärkeä pointi onkin nojata, johonkin tiukasti maahan pystytettyyn, kuten vaikka maailmantappiin, joka tässä tapauksessa on palstatappi. *käy koklaamassa pitävyyttä* Mikäli se tappi on jo siirtynyt, niin kannattaa katsoa taakseen ennen nojausta.
      Laskennallisen tuloksen suhteen taas on huomioitava, mitä lasketaan ja minkä oppisuunnan mukaan. Jos vaikkapa lasketaan numerollista arviointia, niin keskiarvo 1-10 välillä on luokkaa 3 ja päälle. Tosin tämäkin arviointi on muuttuva tekijä; ottaen huomioon lukumääräisesti numeron antaneet ja taas he jotka muutoin vastasivat, mutta eivät taas numeroa antaneet. Todettakoon, että arviot olivat hyvin vaihtelevia kolmosesta vitoseen, seiskasta kasiin ja jopa kymppiinkin yletettiin. Toisaaltaa olisi saattanut olla parempi, vaikkapa arvio:
      välttävä, tyydyttävä, kiitettävä. Tai mahdollisesti: arvio, jossa mitataan paino/tus arvoa siihen, miten se tulkitaan, tai jätetään ymmärtämättä. No, nämä ovat taas niitä muotoseikkoja:-
      Ilahduttavaa on, että jotkut vastaajat näkivät vaivaa vastata laajemmin, kuin mitä tämä tutkielma olisi välttämättä kysymysten nojalla edellyttänyt. Huom! Tähän seikkaan ei tarvitse nojata!
      Sen sijaan aika reippaasti oltiin valmiita ilmaisemaan, josko on mielyttävä keskustelija ja tulipa ilmi vielä mielyttävä riitelijäkin, sekä haastava keskustelija. Tästä taas voisi tehdä päätelmän: usempia vaihtoehtoja olisi ollut hyvä olla tarjolla.
      Kunhan vastauksia toivon mukaan tulee enemmän, niin lopputulos saatetaan saada jonkinlaiseen kondikseen.
      Yleisemmin ottaen toivossa on hyvä elää! Jep!

      • *lapasella viitaten*: Kuten jokainen komentteja ja vastauksia lukenut voinee ymmärtää, tai ainakin parhaan kykynsä mukaan, ja ainahan voi lainata pikalainalla, niin tappelukset jakautunevat kahteen erilaiseen sektoriin *Piirtää tushilla ruudulle* Näkyykö`?
        Jokseenkin kolmasosalla syntynee mahdollisesti mitattavissa olevaa kiihtynyttä sykettä; tappeluksista. Osa sektorista näyttäisi aaltoilevan hiinä ja hiinä rajoilla. Jos taas tappelus menee yli sen hiuksenhienon rajan, niin jokunen joutunee turvautumaan buranaan, taikka asettelemaan kuminauhat sormiin. Tosin kukaan ei juurikaan myönnä tätä, mutta näyttäisi siltä, että sektori heilahtaa viihteelle. Tietysti jos taas juttu luiskahtaa ns. pakkonauramisen piikkiin, niin huvitus lakkaa.
        Sektoriin taas vaikuttaa toisaalla ikävästyneiden joukko. Pahiten näytettäisiin ikävystyneen sellaiseen, mikä on jo vanhan vellin latkintaa. Telkusta tulee runsaasti kokkausohjelmia. ( avaajan huomautus)
        Huumorilla näyttäisi olevan markkinarakoa. Jep*


    • 1) En ole kyllästynyt palstatappeluihin koska ne ovat viihdettä parhaimillaan. Poislukien törkyiset vidduilut sun muut rimanalitukset. Niitä en viitsi lukea, ja ehkä siitä syystä puskien tekstit jäävät liki aina lukematta. Avaankin mielelläni viestin esitystavan siten että löydän rekatujen tekstit helposti.
      2) Eipä ole tullut niihin osallistuttua, joten minun ei tarvitse tehdä poikkeusta nykyisestä käytöksestäni.
      3) Kaikki käy.
      4) a
      5) Tällä nykymenolle annan täydet viisi pistettä.

      • viisi pontia on aikas hyvä. Ainaskaan ei sillä ehtoja saanut.


    • Dorodea

      1.Oletko kyllästynyt palstatappeluihin?
      - kyllä niihin tappeluihin, joista huokuu oikea ilkeys, huumorilla tappelut ihan jees.
      2. Mitä olisit valmis tekemään omasta puolestasi, niiden estämiseksi?
      - sivuutan kommentoimatta
      3. Millaisia keskusteluja toivoisit tänne palstalle?
      - huumoria, kivaa sanailua, leppoisaa rupattelua
      4. Oletko mielestäsi
      a) mielyttävä keskustelija
      b) riidankylväjä
      - en ainaskaan riidankylväjä, miellyttävyydestäkään tiedä, tavallinen keskustelija, harvemmin nykyisin täällä ollut
      5. Millaisen arvion antaisit tälle palstalle kiinnostavuudesta?
      arviosi 1- 10
      - 7

      • kun seiskaa jo tärähtää:-


    • Ak:n lapio

      1.Oletko kyllästynyt palstatappeluihin?
      En ole. Tosin lapion kanssa ei kannata tapella.

      2. Mitä olisit valmis tekemään omasta puolestasi, niiden estämiseksi?
      En mitään. Tappeluksia tulee, kun on tullaksee.

      3. Millaisia keskusteluja toivoisit tänne palstalle?
      En ainakaan jatkuvia pusipusihalihaliduettoja

      4. Oletko mielestäsi
      En ole. Toisten mielestä olen A ja B

      5. Millaisen arvion antaisit tälle palstalle kiinnostavuudesta?
      arviosi 1- 10
      Riippuu kirjoittajista. Usein nollaa, joskus jopa kiitettävää.

      • Yhteenlaskutulos kertoi mököttävämsä väliin peilikuvalleen. Toisten mielipiteisiin ei saanut viitata. AB on kylläkin ihan hyvä ja riittävä arvionti. Eikös se ole joku pensa-asema?


    • Kyllä todellakin olen ja jotenkin tuntuu siltä, että ovatko kaikki tänne kirjoittajat ns. aikuisia ihmisiä? Leikkisä pieni nokittelu on sinänsä suotavaa :)

      Ei noihin tappeluksiin tule otettua kantaa ja ainoa konstihan niiden lopettamiseksi ois olla muidenkin niihin vastaamatta. Vaikka riitelijä/t ois sitten kuinka jakautuneita persoonia, niin uskon hänen/heidän lopettavan veetuilun itselleen tai voihan se olla hankalaa. Aina joskus vain pistänyt silmään kuinka joku riitelee sivupersoonansa kanssa palstalla :))

      Huumorilla höystettyä hömppää, toki asiakirjoituksetkin sijansa saakoon :)

      Miellettävyydestä en tiedä, mutta tuskin riidankylväjäkään (oma mielipide).

      Arvosanaksi vois antaa 6

      • Sivupersoona-tappelus onkin jo melkoista touhua:-


    • *kiskaisee köyttä omalle puolelle* Ai niin, kummalla puolella olinkaan? 'ihmitystä*
      Tuolla Taikun kisassa on odotettavissa armotonta tappelusta, mikäli ennusteet ja merkit pitävät paikkansa.
      Joten on pareen varautua!
      Yleisesti ottaen tässä aloituksessa mielipideilmaisut ovat sujuneet koht. suht. rauhallisesti. Sujuvasanaiselle räiskinnälle" on toiveita. Tosin Arkku ei suosittele lapion kanssa tappelua. Vaikkakin hän *viittaa menneisyyteen* (jota en saisi tehdä) joskus muinoin avasi keskustelun oman sivupersoonansa kanssa. Ilmeisesti joku muukin on sitä lajia harjoittanut, vaikkakaan ei yhtälaisella menestyksellä. Nääs taitolaji se on sekin.
      On ilahduttavaa, että myös harvoin vierailijoita on kiinnostanut vastata. Josta putkahtikin mieleeni: vieraita on kestittävä hyvin, jotta pistäytyisivät toistenkin. Luullakseni täälläkin on läppäovi, josta voi mennä ja tulla.
      Menemiseen ei tarvita niin paljoa energiaa, mutta tulemisen suhteen on taas tarvitaan. Miksikö?
      En minä vaan tiedä. Tulemiselle on hyvä järkätä näyttävä esiintulo. *tietää*
      Jep^'

    • Ehkäpä nyt itse ja kukanenkin voi tehdä päätelmiä vastausten perusteella. Varmasti jonkinlaista osviittaa tuli näkyviin:-
      Tokihan vastata saa vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe