Terve! Ostin viime perjantaina kampaajalta lämpösuoja-aineen (Tigi fashionista smooth&shine), jotta voisin suoristella hiuksiani raudalla. Noh, tänään sitten pesun jälkeen päätin kokeilla sitä. Jo ainetta käteeni laittaessa aineen "tuoksu", jonka oli ilmeisesti tarkoitus olla hyväkin, oli pienoinen järkytys, ja nyt suoristuksen jälkeen hiukseni haisevat aivan kamalalta! :I Koska olen poika, en välttämättä haluaisi mitään hajustettuja hiustenhoitotuotteita, saati sitten jotain helvetin voimakkaan hajuista tököttiä.
Eli:
1. Kauankohan tuo haju kestää? :E
2. Onko saatavilla hajustamattomia/jotain muita pojille sopivia lämpösuoja-aineita?
3. Suostuukohan kampaaja enään vaihtamaan tuota? Tuotetta ei tosiaan ole käytetty kuin ehkä herneen kokoinen annos...
Lämpösuoja-aineet
7
615
Vastaukset
- ...
!
- hmm...
tigin tuotteethan on tunnettuja juuri tuoksustaan.
en oikein usko, että tuotetta voi palauttaa kun on kerran jo avattu ja käytetty. Voisitkohan kaupitella tuotteen jollekin tutullesi hieman halvemmalla?
voithan toki käydä kysymässä tuotteen ostopaikasta, että onnistuuko vaihto. Samalla voit tiedustella tuoksuttomia tai vähän tuoksuttomia tuotteita.
- kampaaja
Avattua tuotetta ei vaihda jollein siinä ole jotain vikaa.
Kokeileppa tuota Osis flatliner tuotetta. Se ei juurikaan tuoksu. - ...
Jaah, no ei sitten voi mitään. :I
Mutta kertokaa vielä, että miten tuo aine toimii? Eli voinko esim. pestä hiukset illalla, ja laittaa niihin lämpösuojan, mutta suoristaa vasta aamulla? Vai onko suoja-aine laitettava juuri ennen suoristamista? ;o- kampaaja
voit laittaa illalla ja suoristaa aamulla. LAitat aineen kosteaan tukkaan ja kuivaat. suoristat vasta kuivaa tukkaa. Ei tarvise tapahtua välittömästi.
- girrrrrrl
Ihanaa että pojatkin suoristaa hiuksiaan. Kunpa löytäis semmosen kundin, voitais yhdessä suoristella hiuksia ;)
- ...
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233