Ei mul ny muuta, mut exmies alkaa lirkutella mun raskaana olevalle avovaimolle, niin kyllä se ny vähä vituttaa. Enkä asiasta huolissani ole, mut ei oo kyllä kaverilla oikein omanarvontunto kohillaan.
Piääskö sitä vetää lättyhy?
34
212
Vastaukset
- Pohjolan Isäntä
rupiaa lätisemähä jossei, nuotti muutu. Kylä jämpti o näi!
- Jazuli
siitä jos lättyhy lässäytät..isoilla työmiehe kourillasi..???..=o)
eiks se kummiskii oo siun eukkos vastuulla mitekä hää niihi lirkkuihi vastailee..???
=o)
emmä ny uso jotta se siit kiltimmäksi tulee naamaa läpyttelemällä..=o) - tulla-
kattoon sitä tapahtumaa?
- parempi :
Pyydä monte kuvaamaan ja latamaan se episodi juutuubiin.
- olis :
parempi : kirjoitti:
Pyydä monte kuvaamaan ja latamaan se episodi juutuubiin.
Miten Mettiksestä tuli Raivo Härkä
- kirpela
anna äijän munata ittesä.
- NNNN.
Tuota noin kun kumppanisi on raskaana sinulle, keskity nyt häneen. Äläkä sinä nyt hermostu toisen lirkutteluista kunaha se mies on kade teidän uudesta tulokkaasta vain.
Se taas osoittaa nyt kyllä että jos sinulle olisi se oamarvontunto kohdilla, nin sanoisit vain kerran että eipäs lirkutella, etkä nyt noin hermostu.
Siitähän se mies juuri nauttiikin jos huomaa sinun reaktiosi - persona-non-grata
heti on aikeissa toista moisesta lättyyn vetää :).
- NNNN:
Kun kerran on "pullat" uunissa itsetunto ylös:))
- kirpela
soon pohojalaane ;)
*hullummastaki tappelevat* - Jazuli
kirpela kirjoitti:
soon pohojalaane ;)
*hullummastaki tappelevat*meiän yks koiraki on teuvasta muttei sekää piiruuttaa ketää pure..mu mustasukkasuuesta kylläkii..=o)
- kirpela
Jazuli kirjoitti:
meiän yks koiraki on teuvasta muttei sekää piiruuttaa ketää pure..mu mustasukkasuuesta kylläkii..=o)
täällä katos oman reviirinsä, ja tarkkaan :)
- persona-non-grata
NNNN: kirjoitti:
Kun kerran on "pullat" uunissa itsetunto ylös:))
ai niin, mutta pohjalaaseen mentaliteettiin kuuluunevat nuo kukkotappelut? Mitäs pohjalaaset naiset niistä tykkää?
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
täällä katos oman reviirinsä, ja tarkkaan :)
ollaa naurettukki jotta miks ei meiän vanhempien sille teuvasta tulleelle koiralle laitettu puukkoa mukaa kun se tänne etelää tuotii meiti vanhemmille..se on nii pirskatin tarkkaa siit mikä kuuluu sille..toine koira ko menee vähäki likelle jotaki sen "omaa"..nii se kamahtaa heti kii..ja ärisee ko itte perkele..xoP
..sitte kiteeltä tullu koiruus on kauhia höslä...ja meiän savolais mummeli on semmoi et kiertelee ja kaartelee haastelemas ohimennen riitaa tämän pohjalaasen kanssa..=o)..sitte ne toisillee välillä nii isottelee..niiku isommatki..
=o) - kirpela
Jazuli kirjoitti:
ollaa naurettukki jotta miks ei meiän vanhempien sille teuvasta tulleelle koiralle laitettu puukkoa mukaa kun se tänne etelää tuotii meiti vanhemmille..se on nii pirskatin tarkkaa siit mikä kuuluu sille..toine koira ko menee vähäki likelle jotaki sen "omaa"..nii se kamahtaa heti kii..ja ärisee ko itte perkele..xoP
..sitte kiteeltä tullu koiruus on kauhia höslä...ja meiän savolais mummeli on semmoi et kiertelee ja kaartelee haastelemas ohimennen riitaa tämän pohjalaasen kanssa..=o)..sitte ne toisillee välillä nii isottelee..niiku isommatki..
=o)tyyli pitää pysyy kuosissa :D
*tietää mikä kuuluu ja on omaa*
Miettiny kyllä minkälainenoisi pohjalaane narsissi... - Jazuli
kirpela kirjoitti:
tyyli pitää pysyy kuosissa :D
*tietää mikä kuuluu ja on omaa*
Miettiny kyllä minkälainenoisi pohjalaane narsissi...ko se meitin koiruus...kattoo kerra ja käy kiinni suoraa päätä..kun muut pyöriskelee tovin tuumaillen ympärillä....
..*kaikki kuuluvatten mulle ja vain mulle*..
=o)
hehe..oikiasti en tiiä mä oon ollu joskus pohjanmaalaisen miehen kanssa kirjeenvaihdossa ja se oli aikas juron tuntui mies..kauhiasti ei irronnu matskua kirjeisiin..mutta mimmoi sitte olis narsissi..hmm..ja juro..???..
=o/ - kirpela
Jazuli kirjoitti:
ko se meitin koiruus...kattoo kerra ja käy kiinni suoraa päätä..kun muut pyöriskelee tovin tuumaillen ympärillä....
..*kaikki kuuluvatten mulle ja vain mulle*..
=o)
hehe..oikiasti en tiiä mä oon ollu joskus pohjanmaalaisen miehen kanssa kirjeenvaihdossa ja se oli aikas juron tuntui mies..kauhiasti ei irronnu matskua kirjeisiin..mutta mimmoi sitte olis narsissi..hmm..ja juro..???..
=o/jos on muutenki pirun pätevä ninku nää aina, nii mistäs sen tietää onko vaa pirun pätevä vai vähän pimiä :D
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
jos on muutenki pirun pätevä ninku nää aina, nii mistäs sen tietää onko vaa pirun pätevä vai vähän pimiä :D
...päteväpä hyvnnii...ja jollehi pätevyytee uskottasi nii vilahuttaa villapaina helman alat puukkova nii jopahaa ruppee pätevyys näkymää..xoP
...*nauraa makeesti*...ai että nii..kaikenlaisia juttuja niit tulee eri maankolkista..
=o)
mitäs me hämäläiset sitte..hitaita ko luteet tervassa..työpäiväki ehtii valua ohitte enneko ehitää ovesta sisään..xo) - kirpela
Jazuli kirjoitti:
...päteväpä hyvnnii...ja jollehi pätevyytee uskottasi nii vilahuttaa villapaina helman alat puukkova nii jopahaa ruppee pätevyys näkymää..xoP
...*nauraa makeesti*...ai että nii..kaikenlaisia juttuja niit tulee eri maankolkista..
=o)
mitäs me hämäläiset sitte..hitaita ko luteet tervassa..työpäiväki ehtii valua ohitte enneko ehitää ovesta sisään..xo)puolet kajahtaa karjalasta...
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
puolet kajahtaa karjalasta...
tuo vilkkaus tulikii..=o)
...nii enpä tiiä monemoiste ihmisten kans oon ollu tekemisis..kun ihmisii on valunnu tänne etelään päi töihin nii ja opiskelemaa..ja ihan mukavia on ollu musta pohjalaisetki..ei sunkaa se muusta ole kiinne ko ittestään mitekä pärjäileepi..=o)
...mulla olis sukua vissiiki savossa..sitte tuolla uuellamaalla..onko sitte minuki vääräleukasuus tullu sieltä sukupolvien ylitte..???..=o)
...kenpä tietäsi nii..=o)
lähde...
...idässä päin pistetään vonkamieht yöksi mullan alle perunasäkkiin, ja tulet päälle.... ja kysytään aamulla että onkos olo kypsä...=)
mitä se nyt oikein sitten lirkuttelee, niin on helpompi vastailla?
Ei taira olla mikään pohojalaanen se exä ku noin tekee =:Oeikä sillä toisellakaan asialla ole väliä. Kuhan nyt vähä johonkin purkauduin kun tämän aloituksen tein.
En minä sitä mihinkään lättyyn viitti alkaa vedellä, teen niinkuin kirpela tuossa ylempänä sanoi. Meidän koiraki jo nauraa sille. :)- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
eikä sillä toisellakaan asialla ole väliä. Kuhan nyt vähä johonkin purkauduin kun tämän aloituksen tein.
En minä sitä mihinkään lättyyn viitti alkaa vedellä, teen niinkuin kirpela tuossa ylempänä sanoi. Meidän koiraki jo nauraa sille. :)pohjalaane kans vaiko savolaine..???..=o)
niil olis kumpasillakii tapana naureskella pikkasen juntimmille viellä ko ne itte ovat..
=o) Jazuli kirjoitti:
pohjalaane kans vaiko savolaine..???..=o)
niil olis kumpasillakii tapana naureskella pikkasen juntimmille viellä ko ne itte ovat..
=o)Me tuotettiin se Walesista. Ei mikään sivistynyt englantilainen vaan ehta walesilainen.
Kattoku on juntti isäntä niin pitäähän sillä olla sitte vielä juntimpi koira. :)- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
Me tuotettiin se Walesista. Ei mikään sivistynyt englantilainen vaan ehta walesilainen.
Kattoku on juntti isäntä niin pitäähän sillä olla sitte vielä juntimpi koira. :)..se on sitte tullu oikiseen osotteeseen..=o)
nii se on näi ja jollei koira oisi ollu tullessaa ehta juntti nii sä oisit tehny siitä.. ;o)
avottia.. - kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
eikä sillä toisellakaan asialla ole väliä. Kuhan nyt vähä johonkin purkauduin kun tämän aloituksen tein.
En minä sitä mihinkään lättyyn viitti alkaa vedellä, teen niinkuin kirpela tuossa ylempänä sanoi. Meidän koiraki jo nauraa sille. :)tarkotit ittesä munaamista sitten :)
*pakkoha sen on vanhaaki vonkata ku o siinäki nii pirun hyvä* relaxed_eyes kirjoitti:
En minä sitä mihinkään lättyyn viitti alkaa vedellä, teen niinkuin kirpela tuossa ylempänä sanoi. Meidän koiraki jo nauraa sille. :)Olisi niin pohojalaasta, jos tyyppi olis avannu muijalles oven, niin kävisit jo kuumana ;D
On sillä väliä. Sillä se kertoo paljon susta itsestäsi. Sitä sun kannattaisi pohtia.
Vai haluatko antaa ymmärtää vain, että muijasi on niin upee nainen, että exänsäkin käy siihen kuumana, vaikka se on paksuna toiselle miehelle? Ei se niin erikoista ole.zombbari kirjoitti:
Olisi niin pohojalaasta, jos tyyppi olis avannu muijalles oven, niin kävisit jo kuumana ;D
On sillä väliä. Sillä se kertoo paljon susta itsestäsi. Sitä sun kannattaisi pohtia.
Vai haluatko antaa ymmärtää vain, että muijasi on niin upee nainen, että exänsäkin käy siihen kuumana, vaikka se on paksuna toiselle miehelle? Ei se niin erikoista ole.e i s e n v ä l i ä
(meni jo, lentää tuolla(lentäny jo muutaman tunnin))relaxed_eyes kirjoitti:
e i s e n v ä l i ä
(meni jo, lentää tuolla(lentäny jo muutaman tunnin))tää typerä kysymys sitten vielä tässä seisoo? Että "vielä typerämmät" siihen vastaisivat? A I W A N
- päiv. psyk.
Kun susta ei kerran niihin ole. Montako kertaa se pitää kokeilla?
ei teidänkään luotto nyt niin korkialla ole.
Kaksi kuoli joukkomyrkytyksessä Saksassa - terapeutti pidätetty
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/09/957913
- viilisniilis
on vastaus kaikkeen! :D Puukkohippaset, tai jotain siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741350Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11920Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79862Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51674- 53654
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot132579Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv41574Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45537