Valhalla Tattoo, Vaasa

tintidii

Haluaisin ihan rehellisiä ja rakentavia kommentteja otsikon tatuointiliikkeestä. Mieluusti kokemuksia lähiaikoina otetuista kuvista. Mitä mieltä Andyn tekemistä tatskoista ym?

Olen ottamassa alaselän värillistä ja aika isoa kuvaa ja haluaisin kuulla muiden kommentteja ja kokemuksia.

Kiitos.

16

2820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatskat rules

Gallerian perusteella voin suositella. Taito ainakin huippuluokkaa, kuvien aiheet ehkä vähän synkkiä mun makuuni. Mutta kuvan valitsee asiakas.

• tintidii

Lisää kommentteja tarvitaan!

• what4va
        tintidii kirjoitti:

Lisää kommentteja tarvitaan!

mene mielummin needle pointin antille, varsinkin värikuvat hänen alaansa. valhallassa kaikki muu hyvää paitsi tatuoinnit.

• tintidii
        what4va kirjoitti:

mene mielummin needle pointin antille, varsinkin värikuvat hänen alaansa. valhallassa kaikki muu hyvää paitsi tatuoinnit.

Kiitos vastauksista! kertokaa lisää kommentteja!

• ffffeeeeee
        tintidii kirjoitti:

Kiitos vastauksista! kertokaa lisää kommentteja!

Kertokaahan lisää kokemuksia!

• andytar
        ffffeeeeee kirjoitti:

Kertokaahan lisää kokemuksia!

Itte en menis vaasassa kuin valhallaan andylle, olen ollutkin jo kerran ja jatkoa seuraa.
        Andy osaa tosi hyvin piirtää mallikuvastas ehdotuksia, suosittelen lämpimästi!!

• jocka

Nuo niiden nettisivuthan nyt on ihan perseestä ja vanhat :D

Mutta muuten hoitavat homman kyllä vallan mainiosti...

• ei

Ei ei ei... !

• JD

Mihinkäs sitten Vaasassa?

• koskaan en menis

Ihan mihin vain muualle mut ei Valhallaan!

• minne menis

Oikeesti hei, oon harkinnut kauan, mihkä vaasalaiseen tatuoijaan voi luottaa. Kuka tekee parasta jälkeä? Oon kuullut et valhallas ei oikein tuu enää tarkkaa vaan huonoja rajoja ja hutilointia ja vinoja jopa kuvat ja vaikka mitä. Onko totta? Kuka tai ketkä siellä nykyjään tatskaa?

• HukattuNuoruus

Mulla on Andyn tekemä kuva, nyt about 10 vuotta vanha ja vieläkin aivan kuin eilen laitettu. Lämpimästi suosittelen. Todella huolellisesti suunnitteli homman mun kanssa ja piirsi monta kertaa uudestaan toivomusteni mukaisesti vaikka ei varmaan ollut helppoa toisen selitysten pohjalta taiteilla. Mutta upee tuli, hyvin on värit pysyneet, tosi tarkat rajat sun muuta. Olen saanut raskausarpiakin ja edes niitä ei tatuoinnin peittävältä alueelta pysty huomaamaan. On kyllä mielestäni itseään kunnioittava ammattilainen tämä Andy:)

• Keiju86

Mahtaakohan andylle olla kuinka pitkät jonot? Mikä muu Vaasan liike on hyvä?

• joopatirallaatia

TWILIGHT TATTOO

• Aika ajanut ohi

No Andy on joskus ollu hyvä. Ne uudet kuvat mitä sen tekemiä oon nähny on niin sutta ja sekundaa että on tainnu aika tehdä tehtävänsä.. Niin rakeista ja suttuista on jälki, että parhaalla tahdollakaan ei voi laittaa jonkun "tyylilajin" tai taiteellisuuden piikkiin.

Jos ite Vaasassa kuvan nyt ottaisin niin se olis ehottomasti Twlight

• joojuuujii-mies

Nimenomaan. Twilightin Hekuli on ihan pro! Ite ottanut monta kuvaa Hekulilta ja kauhulla oon katsellut tuttuja ja puolituttuja, jotka on käyneet Valhallassa. Säälittää heidän puolesta katsoa, miten hutiloitua, katkonaista, väriä sinne tänne sudittua jälkeä sieltä tulee. Ei oo ees itsekritiikkiä siellä taiteilijoilla, kuka ikinä sit lienee siellä nykyjään tekeekään. Onkohan "mestari" ite vähän niinku leipääntynyt tai sit ei vaan enää näe mitä tekee. Jotain on menny pieleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5330
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      2615
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1814
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      229
      1553
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1083
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      86